You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Obsluga klienta: 10

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Technicznego.Jeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowymMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaOdpowiedzialność za zarządzanie projektami w zakresie wdrażania i instalacji rozwiązań oferowanych przez firmęDbałość o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług oraz utrzymanie satysfakcji klienta na wysokim poziomiePrzygotowanie i kompleksowe testowanie produktów i rozwiązań firmy - zdalnie lub stacjonarnie, w siedzibie klientaMonitorowanie, analiza i raportowanie stanu zainstalowanych rozwiązańOdpowiedzialność za szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu produktów firmyDbałość o postępowanie zgodnie z procedurami i wewnętrznymi wytycznymi firmyKontrola nad zarządzaniem oraz ochroną poufności, wydajności i dostępności aplikacji biznesowychoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klientaOtwartości na wyjazd na zagraniczne szkolenie wdrażająceUmiejętności efektywnego zarządzania czasemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży płatności, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Technicznego.Jeśli posiadasz min. 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, w bardzo dobrym stopniu posługujesz się językiem angielskim, a praca w Excelu nie sprawia Ci trudności, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8 a 9)Pracę w modelu hybrydowymMożliwość zdobycia doświadczenia w organizacji o międzynarodowym charakterzePakiet benefitów pozapłacowych (m.in.: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny)zadaniaOdpowiedzialność za zarządzanie projektami w zakresie wdrażania i instalacji rozwiązań oferowanych przez firmęDbałość o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług oraz utrzymanie satysfakcji klienta na wysokim poziomiePrzygotowanie i kompleksowe testowanie produktów i rozwiązań firmy - zdalnie lub stacjonarnie, w siedzibie klientaMonitorowanie, analiza i raportowanie stanu zainstalowanych rozwiązańOdpowiedzialność za szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne z zakresu produktów firmyDbałość o postępowanie zgodnie z procedurami i wewnętrznymi wytycznymi firmyKontrola nad zarządzaniem oraz ochroną poufności, wydajności i dostępności aplikacji biznesowychoczekujemyMinimum 2-letniego doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego, szczególnie w branży płatności, IT – warunek koniecznyZnajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 - warunek koniecznyMile widziana będzie także bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub włoskiegoDobrej znajomości pakietu MS ExcelNastawienia zorientowanego na klientaOtwartości na wyjazd na zagraniczne szkolenie wdrażająceUmiejętności efektywnego zarządzania czasemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service Specialist with English. Jeśli czujesz się swobodnie w komunikacji językiem angielskim i masz już pierwsze doświadczenie w pracy w obsludze klienta- to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy od zarazpracę w modelu hybrydowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczeniena życie czy kartę Multisport konkurencyjne wynagrodzeniedobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracylokalizacja biura - Warszawa Mokotówzadaniakontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami składającymi zamówienia kompleksowa obsługa zamówień m.in wprowadzanie, informowanie o statusie i przekazywanie na bieżąco informacji klientowimonitorowanie zamówieńodpowiadanie na zapytania klientówrozwiązywanie bieżących zapytańwspółpraca z innymi działami m.in sprzedaży, finansowym w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytaniidbanie o wysoki standard i profesjonalizm w obsłudze klientaoczekujemydobrej znajomości języka angielskiego- warunek konieczny!doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednym z wskazanych obszarów tj. obsłudze klienta/ procesowania zamówień/ reklamacji/znajomość systemu będzie dodatkowym atutemdobrej znajomości pakietu MSOfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service Specialist with English. Jeśli czujesz się swobodnie w komunikacji językiem angielskim i masz już pierwsze doświadczenie w pracy w obsludze klienta- to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy od zarazpracę w modelu hybrydowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczeniena życie czy kartę Multisport konkurencyjne wynagrodzeniedobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracylokalizacja biura - Warszawa Mokotówzadaniakontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami składającymi zamówienia kompleksowa obsługa zamówień m.in wprowadzanie, informowanie o statusie i przekazywanie na bieżąco informacji klientowimonitorowanie zamówieńodpowiadanie na zapytania klientówrozwiązywanie bieżących zapytańwspółpraca z innymi działami m.in sprzedaży, finansowym w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytaniidbanie o wysoki standard i profesjonalizm w obsłudze klientaoczekujemydobrej znajomości języka angielskiego- warunek konieczny!doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednym z wskazanych obszarów tj. obsłudze klienta/ procesowania zamówień/ reklamacji/znajomość systemu będzie dodatkowym atutemdobrej znajomości pakietu MSOfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli szukasz okazji na rozwinięcie skrzydeł w obszarze customer service poświęć chwilę na tę ofertę. Firma należąca do największych polskich producentów poszukuje pracownika na stanowisko Customer Service Representative z językiem angielskim, proponując przy tym okazję do rozwinięcia swoich umiejętności, pracy przy ciekawych projektach z jeszcze ciekawszymi ludźmi. Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco, aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę z biura w przyjemnej lokalizacjiatrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe premieubezpieczenie na życie, opiekę medycznąudział w interesujących projektachzadaniaefektywne zarządzanie zamówieniamibudowanie relacji z klientami i sprzedawcamizarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientamiopieka nad realizacją strategii sprzedażywykrywanie obszarów krytycznych prowadzonych procesówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1/C2), bardzo dobra znajomość języka niemieckiego byłaby dodatkowym atutemdoświadczenia w obszarze obsługi klienta (doświadczenie z sektora FMCG mile widziane)znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word)znajomości systemu SAPłatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej komunikacji z innymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz okazji na rozwinięcie skrzydeł w obszarze customer service poświęć chwilę na tę ofertę. Firma należąca do największych polskich producentów poszukuje pracownika na stanowisko Customer Service Representative z językiem angielskim, proponując przy tym okazję do rozwinięcia swoich umiejętności, pracy przy ciekawych projektach z jeszcze ciekawszymi ludźmi. Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco, aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę z biura w przyjemnej lokalizacjiatrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe premieubezpieczenie na życie, opiekę medycznąudział w interesujących projektachzadaniaefektywne zarządzanie zamówieniamibudowanie relacji z klientami i sprzedawcamizarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientamiopieka nad realizacją strategii sprzedażywykrywanie obszarów krytycznych prowadzonych procesówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1/C2), bardzo dobra znajomość języka niemieckiego byłaby dodatkowym atutemdoświadczenia w obszarze obsługi klienta (doświadczenie z sektora FMCG mile widziane)znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word)znajomości systemu SAPłatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej komunikacji z innymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałbyś/abyś dołączyć do Firmy promującej kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań? Do Firmy specjalizującej się w outsourcingu profesjonalnych usług middle office oraz produktów IT wspierających procesy operacyjne TFI, banków i ubezpieczycieli? Znasz dobrze język angielski? Nie czekaj, aplikuj! :) oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia tymczasowego z realną możliwością przejścia na umowę o pracę, pracę w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie: od 4 300 zł brutto miesięcznie, możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia,możliwość zdobycia unikalnej wiedzy dotyczącej obsługi funduszy inwestycyjnych,udział w ciekawych projektach z wykorzystaniem zaawansowanych technologii i rozwiązań,międzynarodowe środowisko pracy.zadaniaanaliza i weryfikacja dokumentów oraz rejestrowanie ich w systemachinformatycznych,weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z procedurami,przygotowywanie i kontrola raportów,uczestniczenie w testach systemów informatycznych,udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych Klientów oraz nowych funkcjonalności w systemach informatycznych,telefoniczny kontakt z Klientami zagranicznymi w języku angielskim. oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,zdolności analitycznych (umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, analiza danych i wyciąganie wniosków),umiejętności efektywnej komunikacji i współpracy w zespole,dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałbyś/abyś dołączyć do Firmy promującej kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań? Do Firmy specjalizującej się w outsourcingu profesjonalnych usług middle office oraz produktów IT wspierających procesy operacyjne TFI, banków i ubezpieczycieli? Znasz dobrze język angielski? Nie czekaj, aplikuj! :) oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia tymczasowego z realną możliwością przejścia na umowę o pracę, pracę w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie: od 4 300 zł brutto miesięcznie, możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia,możliwość zdobycia unikalnej wiedzy dotyczącej obsługi funduszy inwestycyjnych,udział w ciekawych projektach z wykorzystaniem zaawansowanych technologii i rozwiązań,międzynarodowe środowisko pracy.zadaniaanaliza i weryfikacja dokumentów oraz rejestrowanie ich w systemachinformatycznych,weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z procedurami,przygotowywanie i kontrola raportów,uczestniczenie w testach systemów informatycznych,udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych Klientów oraz nowych funkcjonalności w systemach informatycznych,telefoniczny kontakt z Klientami zagranicznymi w języku angielskim. oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,zdolności analitycznych (umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, analiza danych i wyciąganie wniosków),umiejętności efektywnej komunikacji i współpracy w zespole,dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą komunikatywną i lubisz rozmawiać z ludźmi?Jeśli tak to mamy ofertę, która może Ciebie zainteresować!Zapoznaj się z pełną ofertą pracy i zaaplikuj, a my się z Tobą skontaktujemy :)oferujemyumowę o pracę,wynagrodzenie do ok. 5 000 zł brutto miesięcznie, pracę na pełen etat,elastyczny grafik, pakiet interesujących benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online i wiele innych,lokalizacja: 8 minut od Centrum Warszawy (bez przesiadki). zadaniaobsługa klienta w sklepie meblowym,obsługa kasy fiskalnej,bieżące uzupełnianie asortymentu,dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawie.oczekujemykomunikatywności,zaangażowania i motywacji do pracy,doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowy atut).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą komunikatywną i lubisz rozmawiać z ludźmi?Jeśli tak to mamy ofertę, która może Ciebie zainteresować!Zapoznaj się z pełną ofertą pracy i zaaplikuj, a my się z Tobą skontaktujemy :)oferujemyumowę o pracę,wynagrodzenie do ok. 5 000 zł brutto miesięcznie, pracę na pełen etat,elastyczny grafik, pakiet interesujących benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online i wiele innych,lokalizacja: 8 minut od Centrum Warszawy (bez przesiadki). zadaniaobsługa klienta w sklepie meblowym,obsługa kasy fiskalnej,bieżące uzupełnianie asortymentu,dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawie.oczekujemykomunikatywności,zaangażowania i motywacji do pracy,doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowy atut).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy? Technika jest Twoją mocną stroną? Nie boisz się obsługi maszyn drukujących?Chcesz spróbować swoich sił w międzynarodowej firmie zaangażowanej w innowacje?Czekamy na Ciebie!oferujemypracę na pełen etat w godzinach 8:00 - 16:30 z półgodzinną przerwą na lunch,zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,wynagrodzenie 25 zl/h brutto,pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawy.zadaniaobsługa produkcyjnych urządzeń drukujących,wsparcie techniczne,obsługa klienta.oczekujemysumienności, odpowiedzialności, dyspozycyjności,chęci rozwoju i uczenia się,bardzo dobra znajomość komputera (Windows/Office),mile widziana znajomość angielskiego,podstawowe umiejętności techniczne (np. do obsługi urządzeń wielofunkcyjnych w biurze).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy? Technika jest Twoją mocną stroną? Nie boisz się obsługi maszyn drukujących?Chcesz spróbować swoich sił w międzynarodowej firmie zaangażowanej w innowacje?Czekamy na Ciebie!oferujemypracę na pełen etat w godzinach 8:00 - 16:30 z półgodzinną przerwą na lunch,zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,wynagrodzenie 25 zl/h brutto,pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawy.zadaniaobsługa produkcyjnych urządzeń drukujących,wsparcie techniczne,obsługa klienta.oczekujemysumienności, odpowiedzialności, dyspozycyjności,chęci rozwoju i uczenia się,bardzo dobra znajomość komputera (Windows/Office),mile widziana znajomość angielskiego,podstawowe umiejętności techniczne (np. do obsługi urządzeń wielofunkcyjnych w biurze).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Mamy dla Ciebie ofertę, w której język włoski to podstawa komunikacji i początek międzynarodowych znajomości! Aplikuj na stanowisko obsługa klienta z językiem włoskimWystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV jesteśmy tuż obok!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, z możliwością przedłużenia współpracy w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony za pośrednictwem naszego klienta,praca w międzynarodowym środowisku,odpowiednie szkolenie które umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu bankowości, a dokładniej z zarządzania produktami finansowymi,wynagrodzenie 5000 pln brutto/m-c.zadaniawsparcie działu obsługi Klienta (z wyłączeniem call center/sprzedaży produktów/telemarketingu),weryfikacja poprawności przesyłanych dokumentów,dbałość o poprawność merytoryczna i formalną wystawianych dokumentów,realizacja wskaźników jakości.oczekujemyznajomości języka włoskiego na poziomie bardzo dobrym,wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów,wysokiej kultura osobistej,umiejętności pracy w zespole,samodzielności i inicjatywy w działaniu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Mamy dla Ciebie ofertę, w której język włoski to podstawa komunikacji i początek międzynarodowych znajomości! Aplikuj na stanowisko obsługa klienta z językiem włoskimWystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV jesteśmy tuż obok!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, z możliwością przedłużenia współpracy w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony za pośrednictwem naszego klienta,praca w międzynarodowym środowisku,odpowiednie szkolenie które umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu bankowości, a dokładniej z zarządzania produktami finansowymi,wynagrodzenie 5000 pln brutto/m-c.zadaniawsparcie działu obsługi Klienta (z wyłączeniem call center/sprzedaży produktów/telemarketingu),weryfikacja poprawności przesyłanych dokumentów,dbałość o poprawność merytoryczna i formalną wystawianych dokumentów,realizacja wskaźników jakości.oczekujemyznajomości języka włoskiego na poziomie bardzo dobrym,wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów,wysokiej kultura osobistej,umiejętności pracy w zespole,samodzielności i inicjatywy w działaniu.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego zagranicznego klienta z Ameryki, poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta/ki w dziale księgowości.Studiujesz finanse/księgowość/zarządzanie lub kierunki pokrewne?Jeśli posiadasz podstawową wiedzę nt. księgowości lub pamiętasz coś jeszcze ze studiów,dodatkowo, komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu - czytaj dalej :)oferujemypracę w oparciu o umowę zlecenie do końca roku z realną możliwością przedłużenia,stawkę 22zł/brutto za godzinę,możliwość używania języka angielskiego w codziennej pracy,środowisko międzynarodowe, zapewniające rozwój i przyjemną atmosferę w pracy :)pracę z biura (system pracy hybrydowy) w super skomunikowanej lokalizacji blisko centrum - Rondo Daszyńskiego.zadaniaobsługa klienta zagranicznego w zakresie finansów, księgowości,wykonywanie analiz w Excelu,wsparcie innych członków zespołu w codziennych obowiązkach,wykonywanie obowiązków z zakresu księgowości.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym płynną komunikację w mowie i piśmie,znajomości zagadnień z obszaru księgowości,sprawnego poruszania się w Excelu,dyspozycyjności ok 140-160h w godzinach biurowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego zagranicznego klienta z Ameryki, poszukujemy kandydatów na stanowisko asystenta/ki w dziale księgowości.Studiujesz finanse/księgowość/zarządzanie lub kierunki pokrewne?Jeśli posiadasz podstawową wiedzę nt. księgowości lub pamiętasz coś jeszcze ze studiów,dodatkowo, komunikacja w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu - czytaj dalej :)oferujemypracę w oparciu o umowę zlecenie do końca roku z realną możliwością przedłużenia,stawkę 22zł/brutto za godzinę,możliwość używania języka angielskiego w codziennej pracy,środowisko międzynarodowe, zapewniające rozwój i przyjemną atmosferę w pracy :)pracę z biura (system pracy hybrydowy) w super skomunikowanej lokalizacji blisko centrum - Rondo Daszyńskiego.zadaniaobsługa klienta zagranicznego w zakresie finansów, księgowości,wykonywanie analiz w Excelu,wsparcie innych członków zespołu w codziennych obowiązkach,wykonywanie obowiązków z zakresu księgowości.oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym płynną komunikację w mowie i piśmie,znajomości zagadnień z obszaru księgowości,sprawnego poruszania się w Excelu,dyspozycyjności ok 140-160h w godzinach biurowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko Operations Coordinator, który dołączy do zespołu naszego klienta - lidera branży produkcyjnej. Jeżeli interesuje Cię rozwój i doskonalenie swoich umiejętności w mięzynarodowej firmie. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniazarządzanie relacjami z handlowcami, dostawcami usług logistycznych oraz centralnymi organizacjami łańcucha dostaw i IT w celu osiągnięcia celów biznesowychmonitorowanie i kontrolowanie działania centrum dystrybucjiplanowanie infrastruktury dystrybucyjnejzarządzanie roszczeniami (przychodzące/wychodzące), logistyka zwrotnakontrole faktur i kontrola kosztów wszystkich dostawców usługzarządzanie nietypowymi klientami, problemami z dostawami, procesami wymagającymi diagnozyoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskimdoświadczenia w zarządzaniu magazynem, zarządzaniu transportem, zarządzaniu obsługą klientaszerokie doświadczenie pracy w systemie SAP lub podobnych systemów ERP oraz Excelaumiejętność pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko Operations Coordinator, który dołączy do zespołu naszego klienta - lidera branży produkcyjnej. Jeżeli interesuje Cię rozwój i doskonalenie swoich umiejętności w mięzynarodowej firmie. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniazarządzanie relacjami z handlowcami, dostawcami usług logistycznych oraz centralnymi organizacjami łańcucha dostaw i IT w celu osiągnięcia celów biznesowychmonitorowanie i kontrolowanie działania centrum dystrybucjiplanowanie infrastruktury dystrybucyjnejzarządzanie roszczeniami (przychodzące/wychodzące), logistyka zwrotnakontrole faktur i kontrola kosztów wszystkich dostawców usługzarządzanie nietypowymi klientami, problemami z dostawami, procesami wymagającymi diagnozyoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskimdoświadczenia w zarządzaniu magazynem, zarządzaniu transportem, zarządzaniu obsługą klientaszerokie doświadczenie pracy w systemie SAP lub podobnych systemów ERP oraz Excelaumiejętność pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN23.00 za godzinę
      • randstad polska
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:- pełną pozytywnej energii,- lubiącą kontakt z innymi ludźmi,- zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie nowej wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenia w pracy z klientem! Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.oferujemystawkę 23,00 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,czas pracy dostosowany do Twoich możliwości lub grafiku studiów,comiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbaty,benefity w postaci dofinansowania do karty sportowej, prywatnej opieki medycznej, zniżek do kin i restauracji,możliwość rozwoju w firmie, która trzykrotnie otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employer Polskazadaniaobsługa klienta,przygotowywanie kawy.oczekujemyaktualnej książeczki sanepidowskiej lub motywacji do jej wyrobienia,chęci i motywacji do pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli uważasz, że dobry dzień zaczyna się od wypicia aromatycznej kawy, a ponadto jesteś osobą:- pełną pozytywnej energii,- lubiącą kontakt z innymi ludźmi,- zaangażowaną w swoją pracę i otwartą na zdobywanie nowej wiedzy,dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenia w pracy z klientem! Dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów do pracy w sklepie, oferującym innowacyjne produkty codziennego użytku i pyszną, świeżą kawę.oferujemystawkę 23,00 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,czas pracy dostosowany do Twoich możliwości lub grafiku studiów,comiesięczny darmowy pakiet wybranej przez Ciebie kawy lub herbaty,benefity w postaci dofinansowania do karty sportowej, prywatnej opieki medycznej, zniżek do kin i restauracji,możliwość rozwoju w firmie, która trzykrotnie otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employer Polskazadaniaobsługa klienta,przygotowywanie kawy.oczekujemyaktualnej książeczki sanepidowskiej lub motywacji do jej wyrobienia,chęci i motywacji do pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 8 ofert pracy w Warszawa

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.