You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Produktu: 2

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy Kandydatów na stanowisko dyrektora ds. planowania łańcucha dostaw.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuhybrydowy model pracyatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychniezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)bogaty pakiet benefitówzadaniazapewnienie dostępności i jakości towarów dla klientów wszystkich kanałów dystrybucji poprzez zintegrowane planowanie i definiowanie optymalnych przepływów towarowych jak i poziomu zapasu w skali całej firmytworzenie strategii przepływu towarów w oparciu o strategię biznesowąwspółuczestniczenie w budowaniu długoterminowej strategii Supply Chain & Logisticstworzenie strategicznych planów przepływu towarów łączących procesy zaopatrzenia i sprzedaży (S&OP)tworzenie strategii zarządzania danymi podstawowymi produktu (Master Data) dla przesiębiorstwabudowanie strategii współpracy operacyjnej z dostawcamiwspieranie innowacyjności i wdrażanie nowych technologii celem optymalizacji procesówdefiniowanie zasad, parametrów i celów jakościowych w zakresie współpracy operacyjnej z dostawcami oraz monitorowanie poziomu ich realizacji celem gwarantowania dostępności produktówgwarantowanie realizacji dostaw zgodnie z wskaźnikami oraz optymalizacja kosztów usług logistycznychprzygotowanie i realizacja zintegrowanego systemu planowania zaopatrzenia i sprzedaży całego przedsiębiorstaw (S&OP)gwarantowanie prognozy i realizacji wskażników poziomu zapasu vs. sprzedażyodpowiedzialność za utrzymanie optymalnego poziomu zapasuodpowiedzialność za realizacje budżetu kosztowego i inwestycyjnegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowany kierunek: Supply Chain Management, Logistyka, Zarządzanie Operacyjne, Ekonomiamin. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży retaildoświadczenia w zakresie planowania zapotrzebowania i zarządzania zapasami, a także w zakresie zarządzania planowaniem popytu (S&OP) i relacjami z dostawcamibiegłej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w zarządzaniu zespołemdoświadczenia w zarządzaniu zmianąorientacji na klientabiegłej umiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy Kandydatów na stanowisko dyrektora ds. planowania łańcucha dostaw.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuhybrydowy model pracyatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychniezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)bogaty pakiet benefitówzadaniazapewnienie dostępności i jakości towarów dla klientów wszystkich kanałów dystrybucji poprzez zintegrowane planowanie i definiowanie optymalnych przepływów towarowych jak i poziomu zapasu w skali całej firmytworzenie strategii przepływu towarów w oparciu o strategię biznesowąwspółuczestniczenie w budowaniu długoterminowej strategii Supply Chain & Logisticstworzenie strategicznych planów przepływu towarów łączących procesy zaopatrzenia i sprzedaży (S&OP)tworzenie strategii zarządzania danymi podstawowymi produktu (Master Data) dla przesiębiorstwabudowanie strategii współpracy operacyjnej z dostawcamiwspieranie innowacyjności i wdrażanie nowych technologii celem optymalizacji procesówdefiniowanie zasad, parametrów i celów jakościowych w zakresie współpracy operacyjnej z dostawcami oraz monitorowanie poziomu ich realizacji celem gwarantowania dostępności produktówgwarantowanie realizacji dostaw zgodnie z wskaźnikami oraz optymalizacja kosztów usług logistycznychprzygotowanie i realizacja zintegrowanego systemu planowania zaopatrzenia i sprzedaży całego przedsiębiorstaw (S&OP)gwarantowanie prognozy i realizacji wskażników poziomu zapasu vs. sprzedażyodpowiedzialność za utrzymanie optymalnego poziomu zapasuodpowiedzialność za realizacje budżetu kosztowego i inwestycyjnegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowany kierunek: Supply Chain Management, Logistyka, Zarządzanie Operacyjne, Ekonomiamin. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży retaildoświadczenia w zakresie planowania zapotrzebowania i zarządzania zapasami, a także w zakresie zarządzania planowaniem popytu (S&OP) i relacjami z dostawcamibiegłej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w zarządzaniu zespołemdoświadczenia w zarządzaniu zmianąorientacji na klientabiegłej umiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Business Analyst. Stanowisko ma mocno rozwojowy charakter a jednocześnie daje możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym zespole, stałego kontaktu z językiem angielskim i dostęp do szerokiego wachlarza benefitów.Jeśli oprócz szczerej chęci rozwijania swoich kompetencji i zdolności analitycznych możesz się pochwalić dobrą znajomością SAP-a i Excela - zapraszamy do udziału w procesie. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąKonkurencyjne warunki finansoweDostęp do pakietu benefitów ( między innymi opieka medyczna, karta sportowa)Możliwość pracy hybrydowejSzerokie możliwości rozwojowe w ramach międzynarodowej organizacjiMożliwość zdobywania doświadczenia w ramach międzynarodowego zespołu specjalistówSzybki i przyjazny proces rekrutacyjny (prócz wywiadu telefonicznego jedno spotkanie rekrutacyjne)Przejrzyste zasady współpracy i przyjazna struktura organizacyjnazadaniaPrzygotowywanie rozliczeń międzyokresowychŚcisła współpraca z interesariuszami biznesowymi z zapewnieniem wsparcia analitycznego i strategicznegoWsparcie w przygotowaniu prezentacji i analiz finansowychPrzygotowywanie i bieżąca analiza dokładnych budżetów finansowych i prognoz Miesięczne rozliczenia rachunku zysków i stratAnaliza wariancji produkcjiWspółpraca z zespołem Product Costing w rocznym procesie wyceny produktuSumienne i terminowe raportowanie oczekujemyWykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuDogłębne zrozumienie dla zasad funkcjonowania finansów i rachunkowościDobra znajomość systemu SAP i programu ExcelZrozumienie procesu prognozowania i budżetowaniaPłynna znajomość języka angieslskiego w mowie i piśmieOtwartość na pracę w różnorodnym, międzynarodowym zespoleDobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasuWysoka dokładność w działaniuZdolność do identyfikacji i rozwiązywania problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z branży farmaceutycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Business Analyst. Stanowisko ma mocno rozwojowy charakter a jednocześnie daje możliwość pracy w międzynarodowym, różnorodnym zespole, stałego kontaktu z językiem angielskim i dostęp do szerokiego wachlarza benefitów.Jeśli oprócz szczerej chęci rozwijania swoich kompetencji i zdolności analitycznych możesz się pochwalić dobrą znajomością SAP-a i Excela - zapraszamy do udziału w procesie. oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąKonkurencyjne warunki finansoweDostęp do pakietu benefitów ( między innymi opieka medyczna, karta sportowa)Możliwość pracy hybrydowejSzerokie możliwości rozwojowe w ramach międzynarodowej organizacjiMożliwość zdobywania doświadczenia w ramach międzynarodowego zespołu specjalistówSzybki i przyjazny proces rekrutacyjny (prócz wywiadu telefonicznego jedno spotkanie rekrutacyjne)Przejrzyste zasady współpracy i przyjazna struktura organizacyjnazadaniaPrzygotowywanie rozliczeń międzyokresowychŚcisła współpraca z interesariuszami biznesowymi z zapewnieniem wsparcia analitycznego i strategicznegoWsparcie w przygotowaniu prezentacji i analiz finansowychPrzygotowywanie i bieżąca analiza dokładnych budżetów finansowych i prognoz Miesięczne rozliczenia rachunku zysków i stratAnaliza wariancji produkcjiWspółpraca z zespołem Product Costing w rocznym procesie wyceny produktuSumienne i terminowe raportowanie oczekujemyWykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)Co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskuDogłębne zrozumienie dla zasad funkcjonowania finansów i rachunkowościDobra znajomość systemu SAP i programu ExcelZrozumienie procesu prognozowania i budżetowaniaPłynna znajomość języka angieslskiego w mowie i piśmieOtwartość na pracę w różnorodnym, międzynarodowym zespoleDobra organizacja pracy i umiejętność działania pod presją czasuWysoka dokładność w działaniuZdolność do identyfikacji i rozwiązywania problemów Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.