You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista ds obslugi: 4

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Uwielbiasz rozmawiać i pracować z ludźmi, jesteś otwarty, komunikatywny i masz dużo pozytywnej energii? Szukasz stabilnego zatrudnienia w znanej i cenionej firmie i chcesz się rozwijać? A może dodatkowo interesujesz się branżą motoryzacyjną? Jeśli tak – mamy dla Ciebie pracę! Zaaplikuj już teraz!oferujemystabilne zatrudnienie od zaraz w cenionej na rynku firmiezatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w modelu hybrydowym, w stałych godzinachpracę w międzynarodowym środowiskupremię rocznąatrakcyjny pakiet benefitów (np. opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, dostęp do kafeterii)możliwości rozwoju w firmierzetelny i bogaty system szkoleń wdrażającychzadaniaobsługa telefoniczna zapytań od Klientów i Użytkowników odnośnie bieżącej obsługi pojazdu leasingowanego (np. korzystanie z serwisu samochodowego, wymiana opon, przekazywanie statusu realizacji danego procesu itp.)obsługa interesantów pod kątem tworzenia dla nich indywidualnego dostępu do Portalu Klientawsparcie innych działów w firmie w obsłudze zapytań od Klientówszczegółowe wyjaśnianie Klientom problemów w realizacji procesu, a także prowadzenie rejestru reklamacjioczekujemywyższego wykształcenia lub bycia w trakcie studiówrzetelności i sumienności oraz pozytywnej energiiwysokiej kultury osobistej i doskonałej komunikatywnościumiejętności pracy zespołowejznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację w mowie i piśmieznajomości pakietu MS Officemile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Uwielbiasz rozmawiać i pracować z ludźmi, jesteś otwarty, komunikatywny i masz dużo pozytywnej energii? Szukasz stabilnego zatrudnienia w znanej i cenionej firmie i chcesz się rozwijać? A może dodatkowo interesujesz się branżą motoryzacyjną? Jeśli tak – mamy dla Ciebie pracę! Zaaplikuj już teraz!oferujemystabilne zatrudnienie od zaraz w cenionej na rynku firmiezatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w modelu hybrydowym, w stałych godzinachpracę w międzynarodowym środowiskupremię rocznąatrakcyjny pakiet benefitów (np. opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie, dostęp do kafeterii)możliwości rozwoju w firmierzetelny i bogaty system szkoleń wdrażającychzadaniaobsługa telefoniczna zapytań od Klientów i Użytkowników odnośnie bieżącej obsługi pojazdu leasingowanego (np. korzystanie z serwisu samochodowego, wymiana opon, przekazywanie statusu realizacji danego procesu itp.)obsługa interesantów pod kątem tworzenia dla nich indywidualnego dostępu do Portalu Klientawsparcie innych działów w firmie w obsłudze zapytań od Klientówszczegółowe wyjaśnianie Klientom problemów w realizacji procesu, a także prowadzenie rejestru reklamacjioczekujemywyższego wykształcenia lub bycia w trakcie studiówrzetelności i sumienności oraz pozytywnej energiiwysokiej kultury osobistej i doskonałej komunikatywnościumiejętności pracy zespołowejznajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację w mowie i piśmieznajomości pakietu MS Officemile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejstałe godziny pracy 9:00-17:00zadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacji/ dziale płatnościdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznyprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i swobodnie posługujesz się językiem angielskim- nie czekaj, aplikuj! Dla jednego z naszego klientów branży rozwiązań dla sektora bankowego, finansowego i sieci handlowych, poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta i Płatności. oferujemystabilne zatrudnienie, w oparciu o umowę o pracę na okres próbny 3 miesęcy, następnie na czas nieokreślonymożliwość pracy w systemie hybrydowym (2/3 dni pracy z biura)niezbędne narzędzia (komputer i telefon)szeroki pakiet benefitów pozapłacowych m. in. - prywatna opieka medyczna, karta lunchowa w wysokości 350 zł brutto miesięcznie, ubezpieczenie na życiefirmowe spotkania integracyjnenowoczesne biuro ze strefami chilloutprzyjazną atmosferę oraz propracownicze podejście kadry zarządzającejstałe godziny pracy 9:00-17:00zadaniamailowa i telefoniczna obsługa klientów anglojęzycznychwyjaśnianie zaległości w płatnościachweryfikacja problemów z płatnościami u klientówrozwiązywanie bieżących problemówwspółpraca z menadżerem przy identyfikowaniu kont stanowiących ryzyko windykacji zewnętrznejwspółpraca z innymi działami firmy m.in.sprzedażyinne zadania administracyjneoczekujemyminimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta/ windykacji/ reklamacji/ dziale płatnościdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie- warunek koniecznyprofesjonalnego podejścia klientówznajomość programu Excel na poziomie podstawowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w dziale obsłudze klienta? Innowacyjna Spółka, której celem jest tworzenie nowych leków weterynaryjnych oraz prace badawczo-rozwojowe poszukuje członka zespołu. Aplikuj!oferujemypracę od zaraz - możliwość rozpoczęcia pracy w styczniu/lutymbiuro zlokalizowane w okolicach Ronda Daszyńskiegoelastyczne godziny pracy, możliwość rozpoczęcia pracy między 7:30 a 10:00 w systemie 8- godzinnymhybrydowy model pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracękompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowezadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientówprzyjmowanie zamówień sprzedażowych od klientówwprowadzanie zamówień do systemu SAPkontrola prawidłowości składanych zamówieńinformowanie o możliwości realizacji zamówieniawsparcie we wprowadzaniu dokumentówoczekujemydoświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w procesowaniu zamówieńdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemmile widziane wykształcenie wyższeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w dziale obsłudze klienta? Innowacyjna Spółka, której celem jest tworzenie nowych leków weterynaryjnych oraz prace badawczo-rozwojowe poszukuje członka zespołu. Aplikuj!oferujemypracę od zaraz - możliwość rozpoczęcia pracy w styczniu/lutymbiuro zlokalizowane w okolicach Ronda Daszyńskiegoelastyczne godziny pracy, możliwość rozpoczęcia pracy między 7:30 a 10:00 w systemie 8- godzinnymhybrydowy model pracyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracękompleksowe wsparcie specjalistów z branży i stacjonarne wprowadzenie stanowiskowezadaniaobsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientówprzyjmowanie zamówień sprzedażowych od klientówwprowadzanie zamówień do systemu SAPkontrola prawidłowości składanych zamówieńinformowanie o możliwości realizacji zamówieniawsparcie we wprowadzaniu dokumentówoczekujemydoświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w procesowaniu zamówieńdobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieznajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemmile widziane wykształcenie wyższeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Chcesz aktywnie w pracy wykorzystywać swoje umiejętności językowe?Jesteś osobą otwartą i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęrozbudowany system szkoleń wdrażających i wsparcie zespołudostęp do platformy szkoleniowej wspomagającej adaptację możliwość rozwoju wewnątrz organizacjipracę w międzynarodowej firmiemożliwość wykorzystywania w codziennej pracy języków obcychprzyjazną atmosferę w miejscu pracymożliwość pracy zdalnej dla osób spoza Warszawyszeroki zakres benefitów zadaniadbanie o zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego Klientomidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u Klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeranastawienia na potrzeby Klienta, analiza i rozwiązywanie problemówgotowości do pracy w systemie zmianowymgotowości do odbycia miesięcznego szkoleniamile widziane doświadczenie w obsłudze KlientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Chcesz aktywnie w pracy wykorzystywać swoje umiejętności językowe?Jesteś osobą otwartą i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęrozbudowany system szkoleń wdrażających i wsparcie zespołudostęp do platformy szkoleniowej wspomagającej adaptację możliwość rozwoju wewnątrz organizacjipracę w międzynarodowej firmiemożliwość wykorzystywania w codziennej pracy języków obcychprzyjazną atmosferę w miejscu pracymożliwość pracy zdalnej dla osób spoza Warszawyszeroki zakres benefitów zadaniadbanie o zapewnienie wysokiej jakości wsparcia technicznego Klientomidentyfikacja problemów i ich rozwiązywanierejestracja informacji w aplikacjach serwisowychkoordynacja wizyt serwisowych u Klientówrozwijanie bazy wiedzy o produktachoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1dobrej znajomości obsługi komputeranastawienia na potrzeby Klienta, analiza i rozwiązywanie problemówgotowości do pracy w systemie zmianowymgotowości do odbycia miesięcznego szkoleniamile widziane doświadczenie w obsłudze KlientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 4 ofert pracy w Warszawa

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.