You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 8

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży zawansowanych technologicznie usług oraz widzę  na temat sterowników programowalnych S7? Poszukujesz nowych wyzwań i rozwoju w miedzynarodowej organizawcji? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży usług serwisowychoferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacji, będącej lider w swojej branży umowę o pracę bezpośrednio w u naszego klienta niezbędne do pracy narzędzia (telefon, komputer, samochód służbowy)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniommożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach na terenie całej Polskatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od sprzedażymożliwość całkowitej pracy zdalnejzadaniarealizacja  planów sprzedaży w zakresie produktów i usług koordynowanie projektów odpowiedzialność za wszystkie etapy rozwoju biznesu poprzez poszukiwanie nowych możliwości rynkowych do pozyskania kontraktówbudowanie trwałych relacji z istniejącymi klientami oraz ciągły rozwój portfolio nowych klientówdbałość o ciągłe podnoszenie satysfakcji klientówprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, preferowane kierunki: mechatronika, automatyka i robotykawiedzy technicznej na temat sterowników programowalnych S7 oraz systemu PCS7doświadczenia w sprzedaży zawansowanych technologicznie usługdoświadczenia i  umiejętności prowadzenia dialogu i negocjacji z klientamiznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację umiejętność budowania relacji z klientamisamodzielność i inicjatywadyspozycyjności do podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w sprzedaży zawansowanych technologicznie usług oraz widzę  na temat sterowników programowalnych S7? Poszukujesz nowych wyzwań i rozwoju w miedzynarodowej organizawcji? Mamy dla ciebie idealną ofertę pracy na stanowisku Specjalista ds. sprzedaży usług serwisowychoferujemystabilne zatrudnienie w bardzo szybko rozwijającej się międzynarodowej organizacji, będącej lider w swojej branży umowę o pracę bezpośrednio w u naszego klienta niezbędne do pracy narzędzia (telefon, komputer, samochód służbowy)możliwość rozwoju zawodowego dzięki licznym szkoleniommożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach na terenie całej Polskatrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie uzależnione od sprzedażymożliwość całkowitej pracy zdalnejzadaniarealizacja  planów sprzedaży w zakresie produktów i usług koordynowanie projektów odpowiedzialność za wszystkie etapy rozwoju biznesu poprzez poszukiwanie nowych możliwości rynkowych do pozyskania kontraktówbudowanie trwałych relacji z istniejącymi klientami oraz ciągły rozwój portfolio nowych klientówdbałość o ciągłe podnoszenie satysfakcji klientówprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, preferowane kierunki: mechatronika, automatyka i robotykawiedzy technicznej na temat sterowników programowalnych S7 oraz systemu PCS7doświadczenia w sprzedaży zawansowanych technologicznie usługdoświadczenia i  umiejętności prowadzenia dialogu i negocjacji z klientamiznajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację umiejętność budowania relacji z klientamisamodzielność i inicjatywadyspozycyjności do podróży służbowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w branży HR i prowadzeniu rekrutacji? Lubisz kontakt z ludźmi i pracę w zespole? To dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności.Miejsce pracy: Łódź oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca na systemach funkcjonujących w organizacji (Sap , Traffit)oczekujemydoświadczenie w branży HR - mile widziane w Agencji Pracy,podstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasu,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w branży HR i prowadzeniu rekrutacji? Lubisz kontakt z ludźmi i pracę w zespole? To dołącz do naszego zespołu i rozwijaj swoje umiejętności.Miejsce pracy: Łódź oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca na systemach funkcjonujących w organizacji (Sap , Traffit)oczekujemydoświadczenie w branży HR - mile widziane w Agencji Pracy,podstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasu,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Naszym klientem jest firma produkcyjna obecna na europejskim rynku od ponad 20 lat. Jeżeli szukasz miejsca, które zapewni Ci stabilizację zawodową, a także umożliwi kontakty międzynarodowe, aplikuj! oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w średniej wielkości firmie produkcyjnej, ale o międzynarodowym zasięguPracę, w której możesz liczyć na otwarty i zgrany zespół zawsze chętny do pomocyKartę sportowąPracę w centrum Łodzi z dużą ilością miejsc parkingowychzadaniaPoszukiwanie nowych dostawców na rynku lokalnym jak i międzynarodowymUtrzymywanie relacji z obecnymi dostawcamiProwadzenie akcji ofertowych oraz negocjacji handlowychWeryfikowanie otrzymanych danych cenowych i warunków handlowych, przygotowywanie dokumentów zakupowychKontrolowanie stanów magazynowych i analizowanie braków materiałowychRozpoznawanie rynku producentów i dostawców w celu pozyskiwania konkurencyjnych źródeł zaopatrzeniaIdentyfikowanie możliwości zmniejszenia wydatków zaopatrzeniowychTworzenie raportów i analiz zakupowychSkładanie zamówień zaopatrzeniowych do dostawców i podwykonawców, koordynując terminy z zamówieniami odbiorcówWspółpracowanie w ramach optymalizacji procesów zamówieńoczekujemyCo najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego w dziale Zakupów i/lub Zaopatrzenia w firmie produkcyjnej (mile widziane doświadczenie w branży metalowej lub pokrewnej)Znajomości zagadnień związanych z obszarem zakupów, logistyki i dystrybucjiZnajomości języka angielskiego umożliwiającej komunikację zarówno słowną jak i pisemną z zagranicznymi dostawcami i centralą firmyBardzo dobrej znajomości pakietu Office, a także systemu typu ERPUmiejętności negocjacyjnych oraz umiejętności nawiązywania i prowadzenia bezpośredniej współpracy z producentami i dostawcami surowców/komponentówUmiejętności analitycznego myśleniaSumienności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Naszym klientem jest firma produkcyjna obecna na europejskim rynku od ponad 20 lat. Jeżeli szukasz miejsca, które zapewni Ci stabilizację zawodową, a także umożliwi kontakty międzynarodowe, aplikuj! oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPracę w średniej wielkości firmie produkcyjnej, ale o międzynarodowym zasięguPracę, w której możesz liczyć na otwarty i zgrany zespół zawsze chętny do pomocyKartę sportowąPracę w centrum Łodzi z dużą ilością miejsc parkingowychzadaniaPoszukiwanie nowych dostawców na rynku lokalnym jak i międzynarodowymUtrzymywanie relacji z obecnymi dostawcamiProwadzenie akcji ofertowych oraz negocjacji handlowychWeryfikowanie otrzymanych danych cenowych i warunków handlowych, przygotowywanie dokumentów zakupowychKontrolowanie stanów magazynowych i analizowanie braków materiałowychRozpoznawanie rynku producentów i dostawców w celu pozyskiwania konkurencyjnych źródeł zaopatrzeniaIdentyfikowanie możliwości zmniejszenia wydatków zaopatrzeniowychTworzenie raportów i analiz zakupowychSkładanie zamówień zaopatrzeniowych do dostawców i podwykonawców, koordynując terminy z zamówieniami odbiorcówWspółpracowanie w ramach optymalizacji procesów zamówieńoczekujemyCo najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego w dziale Zakupów i/lub Zaopatrzenia w firmie produkcyjnej (mile widziane doświadczenie w branży metalowej lub pokrewnej)Znajomości zagadnień związanych z obszarem zakupów, logistyki i dystrybucjiZnajomości języka angielskiego umożliwiającej komunikację zarówno słowną jak i pisemną z zagranicznymi dostawcami i centralą firmyBardzo dobrej znajomości pakietu Office, a także systemu typu ERPUmiejętności negocjacyjnych oraz umiejętności nawiązywania i prowadzenia bezpośredniej współpracy z producentami i dostawcami surowców/komponentówUmiejętności analitycznego myśleniaSumienności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko młodszego specjalisty ds. wsparcia sprzedaży, który dołączy do nowo tworzonego w Polsce zespołu u naszego klienta – międzynarodowego lidera branży produkcyjnej. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 4 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością pójścia do biura (biuro zlokalizowane w Łodzi)proces rekrutacji całkowicie zdalnykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe, np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie sprzedaży produktu – usług edukacyjnychwspółpraca z handlowcami, obsługa dokumentacji w wewnętrznym systemie firmy oraz zapewnianie terminowej i skutecznej odpowiedzi na zapytaniaobsługa telefoniczna i mailowa klienta - utrzymywanie komunikacji z klientamiudział w procesie przedsprzedażowym i posprzedażowymścisła współpraca z Global Business Systems (GBS), w celu zapewnienia terminowego i poprawnego wprowadzania ofert i zamówień na usługi edukacyjnepraca nad rozwojem, utrzymaniem i dokumentacją procesów sprzedażowychoczekujemydoświadczenia w obsłudze procesów sprzedaży (wyceny, zamówienia itp.) mile widziane w ramach globalnej organizacjiznajomości systemu SAPzaawansowanych umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej w języku angielskim (B2/C1)umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemówdoświadczenia w branży edukacyjnej i/lub medycznej jest mile widzianedobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko młodszego specjalisty ds. wsparcia sprzedaży, który dołączy do nowo tworzonego w Polsce zespołu u naszego klienta – międzynarodowego lidera branży produkcyjnej. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 4 miesięcy z realną możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością pójścia do biura (biuro zlokalizowane w Łodzi)proces rekrutacji całkowicie zdalnykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe, np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie sprzedaży produktu – usług edukacyjnychwspółpraca z handlowcami, obsługa dokumentacji w wewnętrznym systemie firmy oraz zapewnianie terminowej i skutecznej odpowiedzi na zapytaniaobsługa telefoniczna i mailowa klienta - utrzymywanie komunikacji z klientamiudział w procesie przedsprzedażowym i posprzedażowymścisła współpraca z Global Business Systems (GBS), w celu zapewnienia terminowego i poprawnego wprowadzania ofert i zamówień na usługi edukacyjnepraca nad rozwojem, utrzymaniem i dokumentacją procesów sprzedażowychoczekujemydoświadczenia w obsłudze procesów sprzedaży (wyceny, zamówienia itp.) mile widziane w ramach globalnej organizacjiznajomości systemu SAPzaawansowanych umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej w języku angielskim (B2/C1)umiejętności kreatywnego rozwiązywania problemówdoświadczenia w branży edukacyjnej i/lub medycznej jest mile widzianedobrej organizacji pracy własnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym? Tworzenie tabel, weryfikacja i wprowadzanie danych to coś w czym czujesz się dobrze? Mam ofertę, która może Cię zainteresować!Aplikuj jeszcze dziś i bądź wsparciem naszego dyspozytora. oferujemyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie zależne od doświadczeniapracę w systemie 1 zmianowym (6:00-14:00)możliwość zatrudnienia bezpośredniego zadaniawsparcie dyspozytora w wykonywanej pracyanaliza dokumentacjiwprowadzanie danych do systemu zarządzanie obiegiem dokumentów transportowych oczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość pakietu MS Office (Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym? Tworzenie tabel, weryfikacja i wprowadzanie danych to coś w czym czujesz się dobrze? Mam ofertę, która może Cię zainteresować!Aplikuj jeszcze dziś i bądź wsparciem naszego dyspozytora. oferujemyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie zależne od doświadczeniapracę w systemie 1 zmianowym (6:00-14:00)możliwość zatrudnienia bezpośredniego zadaniawsparcie dyspozytora w wykonywanej pracyanaliza dokumentacjiwprowadzanie danych do systemu zarządzanie obiegiem dokumentów transportowych oczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość pakietu MS Office (Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w branży HR lub chcesz je zdobyć u lidera Agencji Pracy Tymczasowej? Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!Miejsce pracy: Łódźoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca na systemach funkcjonujących w organizacji (Sap , Traffit)oczekujemydoświadczenie w branży HR - mile widziane,podstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz pierwsze doświadczenie w branży HR lub chcesz je zdobyć u lidera Agencji Pracy Tymczasowej? Aplikuj i dołącz do naszego zespołu!Miejsce pracy: Łódźoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca na systemach funkcjonujących w organizacji (Sap , Traffit)oczekujemydoświadczenie w branży HR - mile widziane,podstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz możliwości połaczenia pasji i pracy? Posiadasz znajomość języka niemieckiego jesteś entuzjastą mediów społecznościowych? Jeżeli tak, to mamy ciekawą ofertę właśnie dla Ciebie! Aplikuj i zostań częścią zespołu, który będzie wspierał projekt dedykowany produktowi marki premium! oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w strukturach lidera branży konsultingowejmożliwość pracy w trybie home office lub hybrydowejstabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzeniepakiet socjalny oraz system bonusowymożliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze etatu pozwalające na inne aktywnościelastyczne godziny pracy w rotacyjnym, zmianowym systemieszereg szkoleń wdrożeniowychzadaniakomunikacja z klientem poprzez social media (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin)weryfikacja mediów społecznościowych celem monitorowania produktu, marki oraz rozpoznania potencjału sprzedażowegowspółpraca z zespołem ds. marketingu i social mediawsparcie swoją kreatywnością i pomysłami realizacji strategii rozwoju produktu w social mediarealizacja i raportowanie realizacji celówoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie zaawansowanymznajomości języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanymumiejętności poruszania się w środowisku mediów społecznościowychzaangażowania w realizowane zadania oraz umiejętności komunikacyjnychotwartości na zmiany i pracę w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz możliwości połaczenia pasji i pracy? Posiadasz znajomość języka niemieckiego jesteś entuzjastą mediów społecznościowych? Jeżeli tak, to mamy ciekawą ofertę właśnie dla Ciebie! Aplikuj i zostań częścią zespołu, który będzie wspierał projekt dedykowany produktowi marki premium! oferujemypracę w międzynarodowym środowisku, w strukturach lidera branży konsultingowejmożliwość pracy w trybie home office lub hybrydowejstabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzeniepakiet socjalny oraz system bonusowymożliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze etatu pozwalające na inne aktywnościelastyczne godziny pracy w rotacyjnym, zmianowym systemieszereg szkoleń wdrożeniowychzadaniakomunikacja z klientem poprzez social media (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin)weryfikacja mediów społecznościowych celem monitorowania produktu, marki oraz rozpoznania potencjału sprzedażowegowspółpraca z zespołem ds. marketingu i social mediawsparcie swoją kreatywnością i pomysłami realizacji strategii rozwoju produktu w social mediarealizacja i raportowanie realizacji celówoczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie zaawansowanymznajomości języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanymumiejętności poruszania się w środowisku mediów społecznościowychzaangażowania w realizowane zadania oraz umiejętności komunikacyjnychotwartości na zmiany i pracę w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.