You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Specjalista: 3

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w obszarze księgowości i finansów? Właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu, zaawansowanych technologii i finansów.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w obszarze audytu kosztów w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy zadaniaProcesowanie i audyt faktur przewoźnikaTworzenie, dystrybucja i monitorowanie propozycji rachunkówKontakt z dostawcami usług logistycznych dotyczący fakturWeryfikacja brakujących fakturPozyskiwanie niezbędnych dokumentów księgowych od dostawcówSzkolenie nowych członków zespołuSzkolenie nowych dostawców usług logistycznych w zakresie procesów księgowychWprowadzenia danych do systemu i optymalizacja procesówRaportowanie statusów audytówoczekujemyDoświadczenie w pracy w obszarze finansowo-księgowymZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość narzedzi MS Office, znajomość systemów ERP (SAP) będzie atutemUmiejętności komunikacyjneUmiejętność syntetycznego prezentowania danychZorientowanie na szczegółyDużą uważność na szczegółyProaktywnośćUmiejętność i chęć pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w obszarze księgowości i finansów? Właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu, zaawansowanych technologii i finansów.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w obszarze audytu kosztów w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy zadaniaProcesowanie i audyt faktur przewoźnikaTworzenie, dystrybucja i monitorowanie propozycji rachunkówKontakt z dostawcami usług logistycznych dotyczący fakturWeryfikacja brakujących fakturPozyskiwanie niezbędnych dokumentów księgowych od dostawcówSzkolenie nowych członków zespołuSzkolenie nowych dostawców usług logistycznych w zakresie procesów księgowychWprowadzenia danych do systemu i optymalizacja procesówRaportowanie statusów audytówoczekujemyDoświadczenie w pracy w obszarze finansowo-księgowymZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość narzedzi MS Office, znajomość systemów ERP (SAP) będzie atutemUmiejętności komunikacyjneUmiejętność syntetycznego prezentowania danychZorientowanie na szczegółyDużą uważność na szczegółyProaktywnośćUmiejętność i chęć pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • pruszcz gdański, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Jeśli masz doświadczenie w kadrach i płacach i chcesz podjąć nowe wyzwanie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z różnorodnymi zadaniamimożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpieczenie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniaProwadzenie dokumentacji kadrowej (ok 120 osób)Prowadzenie ewidencji czasu pracyWsparcie w naliczaniu wynagrodzeńRozliczanie umów cywilnoprawnychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSRozliczenia z komornikamiRozliczanie delegacji służbowychWsparcie działu księgowościoczekujemyDobra znajomość obowiązujących przepisów podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznychZnajomość programu „Płatnik”Znajomość programu Gratyfikant mile widzianaZnajomość pakietu MS Office, w tym ExcelBardzo dobra organizacja czasu pracyDyskretność i samodzielność i terminowośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Jeśli masz doświadczenie w kadrach i płacach i chcesz podjąć nowe wyzwanie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z różnorodnymi zadaniamimożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpieczenie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniaProwadzenie dokumentacji kadrowej (ok 120 osób)Prowadzenie ewidencji czasu pracyWsparcie w naliczaniu wynagrodzeńRozliczanie umów cywilnoprawnychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSRozliczenia z komornikamiRozliczanie delegacji służbowychWsparcie działu księgowościoczekujemyDobra znajomość obowiązujących przepisów podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznychZnajomość programu „Płatnik”Znajomość programu Gratyfikant mile widzianaZnajomość pakietu MS Office, w tym ExcelBardzo dobra organizacja czasu pracyDyskretność i samodzielność i terminowośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.