You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Sprzedaz: 8

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy świadczącej uslugi edukacji językowej, poszukujemy osoby, która zajmie się pozyskiwaniem oraz opieką nad klientem B2B. oferujemypraca w kreatywnym zespole pod wodzą motywujących przełożonych,wielokulturowe środowisko pracy,szkolenia w międzynarodowych grupach (live lub online),atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa i motywująca prowizja),możliwość rozwoju i uczestnictwo w ciekawych projektach,dodatkowe benefity (opieka medyczna, kursy językowe i inne).zadaniaproaktywne pozyskiwanie nowych klientów,kontakt z klientem, fachowe doradztwo i sprzedaż wyjątkowych usług,budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji,aktywny udział w zapewnieniu najwyższych standardów obsługi,negocjowanie warunków handlowych,proaktywna sprzedaż w sektorze B2B.oczekujemyprzedsiębiorczego myślenia,podejmowania działań na wielu płaszczyznach,nastawienia na osiąganie celów,posiadania wyjątkowych umiejętności komunikacyjnych,samodzielności i dynamizm w działaniu,nieskończonych pokładów entuzjazmu i zaangażowania,komunikowanie się w języku angielskim na poziomie min. B1Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi? Poszukujesz dynamicznej pracy biurowej? Jasno określone cele motywują Cię do pracy? Aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym zespolemiłą atmosferę pracyszkolenia produktoweszkolenia kompetencyjnezatrudnienie na umowę o pracędługofalową współprace i rozwój w strukturach Randstadatrakcyjne wynagrodzeniedodatkowe benefity (zniżki, karta sportowa, opieka medyczna itp.)zadaniaanaliza i stały monitoring rynku pod kątem klientów i kandydatówaktywna sprzedaż usług rekrutacji tymczasowych i stałychbudowanie długotrwałych relacji biznesowychrekrutacja i selekcja kandydatówobsług administracyjna pracowników praca z systemami wewnętrznymi/raportowanieoczekujemywykształcenie wyższeaktywne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskunastawienie na rozwójAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi? Poszukujesz dynamicznej pracy biurowej? Jasno określone cele motywują Cię do pracy? Aplikuj!oferujemypracę w dynamicznym zespolemiłą atmosferę pracyszkolenia produktoweszkolenia kompetencyjnezatrudnienie na umowę o pracędługofalową współprace i rozwój w strukturach Randstadatrakcyjne wynagrodzeniedodatkowe benefity (zniżki, karta sportowa, opieka medyczna itp.)zadaniaanaliza i stały monitoring rynku pod kątem klientów i kandydatówaktywna sprzedaż usług rekrutacji tymczasowych i stałychbudowanie długotrwałych relacji biznesowychrekrutacja i selekcja kandydatówobsług administracyjna pracowników praca z systemami wewnętrznymi/raportowanieoczekujemywykształcenie wyższeaktywne prawo jazdy kat. Bmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskunastawienie na rozwójAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży technicznej,poszukujemy osoby do zarządzania rozproszonym zespołem inżynierów sprzedaży. oferujemyszereg benefitów:dofinansowanie do nauki języków obcych oraz szkoleń i kursówprywatna opieka medycznakarta multisport ubezpieczenie na życieniezbędne narzędzia do pracy w tym służbowy samochód do użytku prywatnegozadaniazarządzanie rozproszonym zespołem sprzedaży w regionie południowym, motywowanie pracowników oraz wsparcie ich rozwoju w zakresie wiedzy produktowej i technik sprzedaży,analiza potencjału podległego terenu na podstawie aktualnej bazy projektów,przygotowanie długofalowej strategii działania na podległym terenie,realizacja ustalonych celów sprzedażowych,prowadzenie bieżącego monitoringu i analiz wyników zespołu pozwalających na podejmowanie odpowiednich aktywności wspierających osiągnięcie celów firmy,regularne monitorowanie planowania i realizacji aktywności sprzedażowych oraz standardów pracy członków koordynowanego zespołu,budowanie i wsparcie pracowników w utrzymywaniu jak najlepszych relacji z kluczowymi partnerami,uczestnictwo w kluczowych negocjacjach biznesowych,organizacja i uczestnictwo w konferencjach promujących produkty/usługi firmy.oczekujemyumiejętność i doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,doświadczenia na podobnym stanowisku,wysokiej kultury osobistej,wykształcenia wyższego,umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,wysokorozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem,nastawienia na cel oraz proaktywność w działaniu,czynne prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży technicznej,poszukujemy osoby do zarządzania rozproszonym zespołem inżynierów sprzedaży. oferujemyszereg benefitów:dofinansowanie do nauki języków obcych oraz szkoleń i kursówprywatna opieka medycznakarta multisport ubezpieczenie na życieniezbędne narzędzia do pracy w tym służbowy samochód do użytku prywatnegozadaniazarządzanie rozproszonym zespołem sprzedaży w regionie południowym, motywowanie pracowników oraz wsparcie ich rozwoju w zakresie wiedzy produktowej i technik sprzedaży,analiza potencjału podległego terenu na podstawie aktualnej bazy projektów,przygotowanie długofalowej strategii działania na podległym terenie,realizacja ustalonych celów sprzedażowych,prowadzenie bieżącego monitoringu i analiz wyników zespołu pozwalających na podejmowanie odpowiednich aktywności wspierających osiągnięcie celów firmy,regularne monitorowanie planowania i realizacji aktywności sprzedażowych oraz standardów pracy członków koordynowanego zespołu,budowanie i wsparcie pracowników w utrzymywaniu jak najlepszych relacji z kluczowymi partnerami,uczestnictwo w kluczowych negocjacjach biznesowych,organizacja i uczestnictwo w konferencjach promujących produkty/usługi firmy.oczekujemyumiejętność i doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,doświadczenia na podobnym stanowisku,wysokiej kultury osobistej,wykształcenia wyższego,umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami,wysokorozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,efektywnego organizowania pracy i zarządzania czasem,nastawienia na cel oraz proaktywność w działaniu,czynne prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie w obszarze produkcji i lubisz pracować z ludźm,i i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamochód służbowy do użytku prywatnegosamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyintensywny kurs języka angielskiego, jeśli potrzebujesz wsparcia w tym zakresiezadaniapraca z klientami na terenie Polski południowo-zachodniej (województwo dolnośląskie, opolskie, część wielkopolskiego, część lubuskiego)nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)budowanie świadomości marki na podległym tereniedoradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii lub konstrukcji stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikację (B1+)znajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jako Starszy Administrator Aplikacji dołączysz do wewnętrznego zespołu IT firmy opierającej swoje działania o sprzedaż internetową odzieży high premium. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór aplikacji wytworzonych przez dział programistów oraz utrzymanie aplikacji integrujących system firmy z kanałami sprzedaży (np. baselinker).oferujemyZatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę/ B2B/ umowę zlecenieElastyczne godziny pracy (biuro jest czynne w godzinach 6-20)Możliwość pracy zdalnejPremie kwartalneZniżki na produkty firmySprzęt służbowyDofinansowanie szkoleńSpotkania integracyjnezadaniaUtrzymanie i obsługa aplikacji o znaczeniu krytycznymWsparcie innych działów w procesach operacyjnych (analiza danych, konfiguracja aplikacji)Analiza zapytań zgłaszanych przez inne działy firmy i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów w systemie za pośrednictwem helpdeska Eliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistówDiagnozowanie problemów i wdrażanie drobnych poprawek w integracjachInstalacja zmian oraz konfiguracja techniczna aplikacjioczekujemyPraktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku z min. rocznym stażem lub 2 letnie doświadczenie w obszarach IT/EcommercePodstawowa znajomość jednego z języków: JS/PHP/C#Znajomość SQL pozwalająca na swobodne korzystanie z SelectówZnajomość BaseLinker w stopniu pozwalającym na weryfikowanie informacji przesyłanychZnajomość kanałów sprzedaży marketplace i rozumienie zasad integracji sprzedażowychPodstawowa znajomość funkcjonowania w branży ecommerceDodatkowym atutem będzie każda wdrożona integracja z kanałami sprzedażowymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jako Starszy Administrator Aplikacji dołączysz do wewnętrznego zespołu IT firmy opierającej swoje działania o sprzedaż internetową odzieży high premium. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór aplikacji wytworzonych przez dział programistów oraz utrzymanie aplikacji integrujących system firmy z kanałami sprzedaży (np. baselinker).oferujemyZatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę/ B2B/ umowę zlecenieElastyczne godziny pracy (biuro jest czynne w godzinach 6-20)Możliwość pracy zdalnejPremie kwartalneZniżki na produkty firmySprzęt służbowyDofinansowanie szkoleńSpotkania integracyjnezadaniaUtrzymanie i obsługa aplikacji o znaczeniu krytycznymWsparcie innych działów w procesach operacyjnych (analiza danych, konfiguracja aplikacji)Analiza zapytań zgłaszanych przez inne działy firmy i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów w systemie za pośrednictwem helpdeska Eliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistówDiagnozowanie problemów i wdrażanie drobnych poprawek w integracjachInstalacja zmian oraz konfiguracja techniczna aplikacjioczekujemyPraktycznego doświadczenia na podobnym stanowisku z min. rocznym stażem lub 2 letnie doświadczenie w obszarach IT/EcommercePodstawowa znajomość jednego z języków: JS/PHP/C#Znajomość SQL pozwalająca na swobodne korzystanie z SelectówZnajomość BaseLinker w stopniu pozwalającym na weryfikowanie informacji przesyłanychZnajomość kanałów sprzedaży marketplace i rozumienie zasad integracji sprzedażowychPodstawowa znajomość funkcjonowania w branży ecommerceDodatkowym atutem będzie każda wdrożona integracja z kanałami sprzedażowymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jako starszy administrator e-commerce dołączysz do wewnętrznego zespołu IT w firmie opierającej swoje działania o sprzedaż internetową odzieży high premium. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór nad strategiczną platformą - sklepem e-commerce oraz jego dalszy rozwój w zakresie integracji, zmian graficznych i eliminowania krytycznych błędów. Ścieżka zawodowa skierowana jest w stronę objęcia awansu na techleada e-commerce.oferujemyZatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę/ B2B/ Umowę zlecenieElastyczne godziny pracyMożliwość pracy zdalnejPremie kwartalneDofinansowanie szkoleń i kursówZniżki na produkty firmySpotkania integracyjnezadaniaInstalacja zmian oraz konfiguracja techniczna integracji w obszarze platformy sklepuEliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistówWsparcie innych działów w procesach operacyjnych (analiza danych, konfiguracja elementów sklepu)Analiza zapytań zgłaszanych przez inne działy firmy i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów w sklepie za pośrednictwem helpdeska (pierwsza linia)Współpraca z młodszym administratorem e-commerceAktywny udział przy wdrażaniu kolejnych platform ecommerceWspółpraca z firmami dostarczającymi rozwiązania e-commerce oraz nadzorowanie ich działańŚcisła współpraca z pracownikami działu EcommeroczekujemyWiedzy programistycznej w obszarze PHP i JS Doświadczenia w wdrażaniu platform sprzedażowychZnajomości technicznej rozwiązań e-commercowych open source (najlepiej magento2/shopware)Doświadczenia w wdrażaniu integracji na sklepach z zakresu płatności, marketing automation, systemów kurierskichZnajomości systemu IdoSell będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jako starszy administrator e-commerce dołączysz do wewnętrznego zespołu IT w firmie opierającej swoje działania o sprzedaż internetową odzieży high premium. Do Twoich obowiązków będzie należał nadzór nad strategiczną platformą - sklepem e-commerce oraz jego dalszy rozwój w zakresie integracji, zmian graficznych i eliminowania krytycznych błędów. Ścieżka zawodowa skierowana jest w stronę objęcia awansu na techleada e-commerce.oferujemyZatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę/ B2B/ Umowę zlecenieElastyczne godziny pracyMożliwość pracy zdalnejPremie kwartalneDofinansowanie szkoleń i kursówZniżki na produkty firmySpotkania integracyjnezadaniaInstalacja zmian oraz konfiguracja techniczna integracji w obszarze platformy sklepuEliminowanie zaistniałych błędów we współpracy z zespołem programistówWsparcie innych działów w procesach operacyjnych (analiza danych, konfiguracja elementów sklepu)Analiza zapytań zgłaszanych przez inne działy firmy i identyfikowanie przyczyn zaistniałych błędów w sklepie za pośrednictwem helpdeska (pierwsza linia)Współpraca z młodszym administratorem e-commerceAktywny udział przy wdrażaniu kolejnych platform ecommerceWspółpraca z firmami dostarczającymi rozwiązania e-commerce oraz nadzorowanie ich działańŚcisła współpraca z pracownikami działu EcommeroczekujemyWiedzy programistycznej w obszarze PHP i JS Doświadczenia w wdrażaniu platform sprzedażowychZnajomości technicznej rozwiązań e-commercowych open source (najlepiej magento2/shopware)Doświadczenia w wdrażaniu integracji na sklepach z zakresu płatności, marketing automation, systemów kurierskichZnajomości systemu IdoSell będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 6 ofert pracy w Krakow

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.