You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Sprzedaz: 3

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie na produkcji, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, dolnośląskiego, opolskiego nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikacjęznajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie na produkcji, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, dolnośląskiego, opolskiego nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikacjęznajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś zapalonym handlowcem a pozyskiwanie klientów biznesowych i rozmowy z nim nie stanowią dla Ciebie problemu? Aplikuj już dziś i zostań specjalistą ds. sprzedaży w Polskiej firmie mającej biuro w Chinach i Polsce.oferujemyGodne zarobki (podstawa+prowizja)Umowę o pracęPrzyjazne warunki pracy i zapewnione narzędzia do jej wykonywaniaPraca w biurze w KrakowiezadaniaWalidacja rynku pod kątem wyszukania potencjalnego klienta biznesowego- dotarcie do osób decyzyjnychAktywne pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego, oraz opieka posprzedażowa.oczekujemyMin.3 lata doświadczenia w sprzedaży jako samodzielny przedstawiciel handlowy lub techniczno-handlowy, w obszarze pozyskiwaniu klienta biznesowego.Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, samodzielność w działaniu, umiejętność aktywnego pozyskiwanie klienta biznesowegoUmiejętność walidacji rynku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś zapalonym handlowcem a pozyskiwanie klientów biznesowych i rozmowy z nim nie stanowią dla Ciebie problemu? Aplikuj już dziś i zostań specjalistą ds. sprzedaży w Polskiej firmie mającej biuro w Chinach i Polsce.oferujemyGodne zarobki (podstawa+prowizja)Umowę o pracęPrzyjazne warunki pracy i zapewnione narzędzia do jej wykonywaniaPraca w biurze w KrakowiezadaniaWalidacja rynku pod kątem wyszukania potencjalnego klienta biznesowego- dotarcie do osób decyzyjnychAktywne pozyskiwanie i obsługa klienta biznesowego, oraz opieka posprzedażowa.oczekujemyMin.3 lata doświadczenia w sprzedaży jako samodzielny przedstawiciel handlowy lub techniczno-handlowy, w obszarze pozyskiwaniu klienta biznesowego.Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne, samodzielność w działaniu, umiejętność aktywnego pozyskiwanie klienta biznesowegoUmiejętność walidacji rynku.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, międzynarodowego koncernu działającego w sektorze usług unieszkodliwiania i przetwarzania odpadów, poszukujemy osoby na stanowisko KAM odpowiedzialnej za region południowej Polski.oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w otwartym zespole współpracowników,możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie,darmowe lekcje języków obcych,silne i dynamiczne wsparcie firmy,niezbędne narzędzia pracy.zadaniaidentyfikowanie i pozyskiwanie do współpracy klientów zgodnie ze strategią handlową grupy,ocena potencjału klienta i jego wypłacalności, dobre zrozumienie potrzeb klienta,utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami,ciągłą dbałość o utrzymanie rentowności kontraktówwsparcie w prowadzeniu akcji promocyjnych i działań marketingowych.oczekujemyprzynajmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku związanym z gospodarowaniem odpadami,znajomości branży gospodarki odpadami przemysłowymi lub komunalnymi,wiedzy z zakresu przepisów związanych z ochroną środowiska i gospodarką odpadami,samodzielności, systematyczności, dobrej organizacji pracy własnej,komunikatywności i umiejętności współpracy z innymi zespołami,prawa jazdy kat. B oraz praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu wraz z gotowością do odbywania podróży służbowych,znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 3 ofert pracy w Krakow

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.