You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Sprzedaz: 9

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadań: telefon, laptop, samochód służbowyPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Sprzedaż to Twoja pasja? Współpracowałeś/aś z firmami z branży FMCG? Jeżeli tak, to zapraszamy do aplikowania na stanowisko przedstawiciela handlowego do firmy produkującej opakowania. oferujemyStabilną, ciekawą i rozwojową pracę pełną wyzwańAtrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa + premia +prowizja)Opiekę medycznąSzkolenia stanowiskoweUdział w konferencjach i szkoleniach branżowychNiezbędne narzędzia do wykonywania zadań: telefon, laptop, samochód służbowyPraca w firmie wyróżnionej w rankingu Gazel Binzesu oraz miesięczniku ForbszadaniaPoszukiwanie klientów na terenie całego krajuNawiązywanie kontaktów i tworzenie długofalowych relacji biznesowych z klientami firmyOpracowywanie kalkulacjiPrzedstawianie i negocjacja ofertUdział w targach polskich i zagranicznychRaportowanie efektów spotkań i rozmów handlowychStałe dążenie do wzrostu obrotówWspółpraca z działem graficznym oraz działem obsługi klientaKoordynacja klienta na etapie wdrażania zamówieniaoczekujemyPrawo jazdy kat. B.Kilkuletniego doświadczenie w sprzedaży B2BZnajomości rynku FMCGZnajomości rynku etykiet i opakowań będzie dodatkowym atutemKreatywności, dyspozycyjności i samodzielnościKonsekwencji i determinacji w działaniu i osiąganiu założonych celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bądź B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów bądź materiałów budowlanych, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedażydojrzałości biznesowejotwartości do odbywania podróży służbowych na powierzonym terenieumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Rozwijaj się razem z firmą budowlaną, która tworzy nowoczesne standardy w zakresie realizacji projektów kompleksowej budowy domu. Stabilność zatrudnienia i współpraca z profesjonalistami jest tym czego szukasz? Zapraszamy do aplikowania! oferujemystabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bądź B2Bpracę w trybie home office 4 dni w tygodniu- 1 dzień w biurze w Warszawieniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)bardzo bogaty pakiet benefitów pozapłacowychatrakcyjny system prowizyjnyzadaniasprzedaż projektów domów, domków wypoczynkowych, budynków gospodarczychutrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi (klienci indywidualni, deweloperzy)profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru projektu,odpowiedzialność za prowadzenie całego procesu sprzedaży (od pierwszego kontaktu z klientem do momentu oddania budynku)pozyskiwanie nowych klientów oraz badanie ich potrzeb dbałość o wysoki standard w zakresie obsługi klientaprowadzenie negocjacji handlowychoczekujemydoświadczenia zawodowego zdobytego w obszarze sprzedaży domów bądź materiałów budowlanych, znajomość budownictwa modułowego będzie dodatkowym atutemłatwości w nawiązywaniu kontaktu i utrzymywaniu dobrych relacji z klientemumiejętności nawiązywania relacji biznesowychdoświadczenia w obszarze sprzedażydojrzałości biznesowejotwartości do odbywania podróży służbowych na powierzonym terenieumiejętności priorytetyzacji zadań oraz samodyscypliny i zaangażowania w pełnione obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy na 3  Managerów Handlowych E-Commerce w kategoriach: RTV AGD, FMCG, dekoracjeoferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy7% rabatu na zakupy w sieci klienta Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy  możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaTworzenie i realizacja strategii sprzedaży e-commerce w zakresie asortymentu przemysłowego sieci dla jednej z grup asortymentu (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia),Zarządzanie sprzedażą w kanale własnym oraz na marketplace,Przygotowanie i monitorowanie realizacji budżetu rozwoju kanału e-commerce, pełnej odpowiedzialności za P&L sprzedaży e-commerce swojego asortymentu,Bliska współpraca z działem zakupów, marketingiem, logistyką, CRM i innymi serwisami wsparcia,Kluczowa osoba zespołu e-commerce Auchan, branie udziału w dużych i ambitnych projektach międzynarodowych,Analizowanie zachowań Klientów i innych danych sprzedażowych, aby optymalizować sprzedaż.oczekujemyMinimum 2-letnie doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy na 3  Managerów Handlowych E-Commerce w kategoriach: RTV AGD, FMCG, dekoracjeoferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy7% rabatu na zakupy w sieci klienta Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy  możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaTworzenie i realizacja strategii sprzedaży e-commerce w zakresie asortymentu przemysłowego sieci dla jednej z grup asortymentu (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia),Zarządzanie sprzedażą w kanale własnym oraz na marketplace,Przygotowanie i monitorowanie realizacji budżetu rozwoju kanału e-commerce, pełnej odpowiedzialności za P&L sprzedaży e-commerce swojego asortymentu,Bliska współpraca z działem zakupów, marketingiem, logistyką, CRM i innymi serwisami wsparcia,Kluczowa osoba zespołu e-commerce Auchan, branie udziału w dużych i ambitnych projektach międzynarodowych,Analizowanie zachowań Klientów i innych danych sprzedażowych, aby optymalizować sprzedaż.oczekujemyMinimum 2-letnie doświadczenia w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz ciekawego wyzwania zawodowego o charakterze kreatywnym? Znasz excela, tabele przestawne nie są Ci obce, a jednocześnie jesteś osobą otwartą i proaktywną? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (model hybrydowy),lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdański, bony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaprzygotowywanie materiałów graficznych do publikacji na platformie (artykuły dotyczące produktów, quizy, zadania, ankiety angażujące),publikacja przygotowanych materiałów w środowisku Salesforce,podsumowanie prowadzonych aktywności,tworzenie materiałów takich jak animacje, filmy lub projekty BTL (np. ulotki, wobblery),wsparcie w tworzeniu konkursów, programów handlowych boostujących sprzedaż.Administrator ds. Programów Handlowych jest odpowiedzialny za wsparcie w tworzeniu contentu na platformę digitalową dla partnerów handlowych.oczekujemybardzo dobrej znajomości programów Excel oraz PowerPoint,kreatywnej i proaktywnej postawy, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz ciekawego wyzwania zawodowego o charakterze kreatywnym? Znasz excela, tabele przestawne nie są Ci obce, a jednocześnie jesteś osobą otwartą i proaktywną? Chcesz zdobyć doświadczenie w pracy w międzynarodowej korporacji? Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje CV! Rekrutacja jest prowadzona w formie on-line.oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,atrakcyjne wynagrodzenie,zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych (model hybrydowy),lokalizacja biura: okolice metra Dworzec Gdański, bony lunchowe 190 zł co miesiąc, pakiet opieki medycznej Luxmed,praca w ciekawym miejscu i przyjemnej atmosferze.zadaniaprzygotowywanie materiałów graficznych do publikacji na platformie (artykuły dotyczące produktów, quizy, zadania, ankiety angażujące),publikacja przygotowanych materiałów w środowisku Salesforce,podsumowanie prowadzonych aktywności,tworzenie materiałów takich jak animacje, filmy lub projekty BTL (np. ulotki, wobblery),wsparcie w tworzeniu konkursów, programów handlowych boostujących sprzedaż.Administrator ds. Programów Handlowych jest odpowiedzialny za wsparcie w tworzeniu contentu na platformę digitalową dla partnerów handlowych.oczekujemybardzo dobrej znajomości programów Excel oraz PowerPoint,kreatywnej i proaktywnej postawy, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji,umiejętności rozwiązywania problemów,komunikatywności i dobrej organizacji pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową zespołu poszukujemy nowego kolegi lub koleżanki - IT Recruitment Consultanta. Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów, rozwijać być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówPozyskiwania nowych klientów i opieka nad obecnymiKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT)Doświadczenia w sprzedaży (mile widziana sprzedaż usług rekrutacyjnych)Doświadczenia w cold callinguBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową zespołu poszukujemy nowego kolegi lub koleżanki - IT Recruitment Consultanta. Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów, rozwijać być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówPozyskiwania nowych klientów i opieka nad obecnymiKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT)Doświadczenia w sprzedaży (mile widziana sprzedaż usług rekrutacyjnych)Doświadczenia w cold callinguBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie: 4500 zł brutto praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excel (m. in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo)samodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracędyspozycyjności od 01.07.2022... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie: 4500 zł brutto praca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniaprzygotowywanie raportów wysyłkowych (codziennych oraz miesięcznych) wystawianie zleceń zakupupotwierdzenie otrzymania towaru dla wystawionych zamówieńrezerwacje sal konferencyjnychorganizacja podróży służbowychprzygotowanie raportów wydatkówtworzenie kart produktówprzygotowanie próbek i wysyłanie ich do klientów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)mile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuumiejętności wykorzystania w codziennej pracy programu MS Excel (m. in. tabele przestawne, wyszukaj pionowo)samodzielności w działaniu i zaangażowanie w wykonywaną pracędyspozycyjności od 01.07.2022... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Junior Sales Assistant. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Junior Sales Assistant. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Doradcy techniczno-handlowego.Jeśli posiadasz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, czytanie rysunku technicznego nie stanowi dla Ciebie problemu, a praca w dynamicznym środowisku to obszar, w którym się odnajdujesz, to ta oferta jest skierowania właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz system premiowymożliwość rozwoju w organizacji o międzynarodowym charakterzerealny wpływ na środowisko pracyniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)pracę w zespole doświadczonych specjalistów oraz wsparcie przełożonychmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaszeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, opieka stomatologiczna, pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, PPK)zadaniaprzygotowywanie ofert dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychudział w analizie wyników sprzedaży monitorowanie sytuacji rynkowej na podległym regioniebudowanie długofalowych relacji z klientami firmyoczekujemyminimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w tereniewykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym/ technicznym - jako atutpraktycznej umiejętności czytania rysunku technicznegozdolności negocjacyjnychumiejętności pracy pod presją czasudobrej organizacji pracy własnejczynnego prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, międzynarodowej organizacji z branży przemysłowej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Doradcy techniczno-handlowego.Jeśli posiadasz doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku, czytanie rysunku technicznego nie stanowi dla Ciebie problemu, a praca w dynamicznym środowisku to obszar, w którym się odnajdujesz, to ta oferta jest skierowania właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz system premiowymożliwość rozwoju w organizacji o międzynarodowym charakterzerealny wpływ na środowisko pracyniezbędne narzędzia pracy (telefon, samochód, laptop)pracę w zespole doświadczonych specjalistów oraz wsparcie przełożonychmożliwość rozwoju zawodowego poprzez szkoleniaszeroki pakiet benefitów pozapłacowych ( m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, nauki języków, szkoleń i kursów, opieka stomatologiczna, pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do wypoczynku, PPK)zadaniaprzygotowywanie ofert dla klientówkoordynacja i uzgodnienia techniczne w zakresie prowadzonych projektówrealizacja wyznaczonych planów sprzedażowychudział w analizie wyników sprzedaży monitorowanie sytuacji rynkowej na podległym regioniebudowanie długofalowych relacji z klientami firmyoczekujemyminimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w tereniewykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym/ technicznym - jako atutpraktycznej umiejętności czytania rysunku technicznegozdolności negocjacyjnychumiejętności pracy pod presją czasudobrej organizacji pracy własnejczynnego prawo jazdy kat. B.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy aktualnie Managera Handlowego E-Commerce do zarządzania kategorią NON FOOD.oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy10% rabatu na zakupy  na kartę SkarbonkaPakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaBudowanie strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla całego asortymentu przemysłowego w kanale e-commerce (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia)​,Zarządzanie zespołem Managerów Handlowych E-Commerce odpowiedzialnych za swoje grupy asortymentowe.Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz każdej kampanii handlowo-promocyjnej.Zaawansowana analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów w e-commerce.Podsumowanie wyników sprzedaży w skali miesięcznej, zaplanowanie działań i omówienie strategii akcji handlowych na kolejne miesiące.Zarządzanie procesami sprzedaży.Czynny udział w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce.Współpraca przy tworzeniu skutecznych tekstów promocyjnych i pozycjonujących produkty (doświadczenie SEO/SEM mile widziane).Współpraca i negocjacje z kluczowymi partnerami i marketplacami.Wdrażanie i rozwój nowych projektów i doskonalenie bieżących procesów.oczekujemyMinimum 4 letniego doświadczenie w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych, rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla dużej sieci handlowej poszukujemy aktualnie Managera Handlowego E-Commerce do zarządzania kategorią NON FOOD.oferujemyStabilne zatrudnienie na umowę o pracęWynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracyPlan wdrożenia i pakiet szkoleń od 1 dnia pracy10% rabatu na zakupy  na kartę SkarbonkaPakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz)Grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz)Szeroki pakiet Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych) ZFŚS (karty przedpłacone, karnety sportowe (Multisport), możliwość dofinansowania do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, możliwość otrzymania bezzwrotnej zapomogi)Dofinansowanie posiłkówProgram poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy możesz otrzymać 1200 PLN bruttoAkcjonariat pracowniczy,Rozwój kompetencji miękkich oraz zawodowych (szkolenia stacjonarne, online, webinary, zdalny dostęp do platformy e-learningowej)Rozwój zawodowy (udział w rekrutacjach wewnętrznych)Pracę w organizacji działającej zgodnie z zasadami odpowiedzialnego biznesu (CSR)Wolontariat w godzinach pracyzadaniaBudowanie strategii handlowo-promocyjnej w skali miesiąca dla całego asortymentu przemysłowego w kanale e-commerce (RTV-AGD, wyposażenie domu i ogrodu, zabawki, kultura, tekstylia)​,Zarządzanie zespołem Managerów Handlowych E-Commerce odpowiedzialnych za swoje grupy asortymentowe.Bieżąca analiza i raportowanie wyników sprzedaży oraz każdej kampanii handlowo-promocyjnej.Zaawansowana analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów w e-commerce.Podsumowanie wyników sprzedaży w skali miesięcznej, zaplanowanie działań i omówienie strategii akcji handlowych na kolejne miesiące.Zarządzanie procesami sprzedaży.Czynny udział w budowaniu rocznego planu handlowego e-commerce.Współpraca przy tworzeniu skutecznych tekstów promocyjnych i pozycjonujących produkty (doświadczenie SEO/SEM mile widziane).Współpraca i negocjacje z kluczowymi partnerami i marketplacami.Wdrażanie i rozwój nowych projektów i doskonalenie bieżących procesów.oczekujemyMinimum 4 letniego doświadczenie w pracy z kategoriami produktowymi w e-commerce na analogicznym stanowisku,Umiejętności analizowania danych handlowych i rachunku wyników.Nastawienie na osiąganie celów sprzedażowych.Wiedza merytoryczna z zakresu analizy danych,Chęć do ciągłego rozwoju i doskonalenia umiejętności w tym szybko zmieniającym się obszarze.Samodzielność, cierpliwość, kreatywność oraz chęć ciągłego testowania nowych rozwiązań.Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu.Umiejętności handlowe i budowania relacji z klientami i partnerami.Pasja do badania potrzeb konsumenta, umiejętność ich interpretacji i proponowania kreatywnych, rozwiązań spełniających te potrzeby.Znajomość narzędzi i rozwiązań wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce.Silna umiejętność planowania, analitycznego podejścia i biznesowego sposobu myślenia.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Odkryj ponad 5 ofert pracy w Warszawa

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.