You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Szkolenia: 9

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy specjalizującej się w doradztwie IT na rynku niemieckim, realizującej projekty w zakresie rozwoju aplikacji, administracji baz danych czy utrzymania systemów, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemypracę 100% zdalnązatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2Bindywidualne lekcje języka niemieckiego przed startem pracy oraz w trakcie zatrudnieniapakiet multikafeteryjnyprywatna opieka medycznabudżet na szkolenia12 dni w roku przeznaczonych na szkoleniaudział w konferencjachprogram rekomendacji pracowniczych imprezy i wyjazdy integracyjnezadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie oprogramowania opartego na Java lub / i rozwiązaniach chmurowychimplementacja i testowanie stworzonego oprogramowaniatworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Deliveryzapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuanaliza i rozwiązywanie problemów/bugów na produkcjitworzenie dokumentacji technicznejoczekujemymin. 2 lat doświadczenia zawodowegodoświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii Java (SpringBoot, Hibernate)znajomość JavaScript-Frameworks - Angulardoświadczenia w pracy z systemami opartymi o architekturę microservicespraktyczna znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (GIT)znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1mile widzianedoświadczenie z chmurą AWSznajomość rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. Kubernetes, Docker)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy specjalizującej się w doradztwie IT na rynku niemieckim, realizującej projekty w zakresie rozwoju aplikacji, administracji baz danych czy utrzymania systemów, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemypracę 100% zdalnązatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2Bindywidualne lekcje języka niemieckiego przed startem pracy oraz w trakcie zatrudnieniapakiet multikafeteryjnyprywatna opieka medycznabudżet na szkolenia12 dni w roku przeznaczonych na szkoleniaudział w konferencjachprogram rekomendacji pracowniczych imprezy i wyjazdy integracyjnezadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie oprogramowania opartego na Java lub / i rozwiązaniach chmurowychimplementacja i testowanie stworzonego oprogramowaniatworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Deliveryzapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuanaliza i rozwiązywanie problemów/bugów na produkcjitworzenie dokumentacji technicznejoczekujemymin. 2 lat doświadczenia zawodowegodoświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii Java (SpringBoot, Hibernate)znajomość JavaScript-Frameworks - Angulardoświadczenia w pracy z systemami opartymi o architekturę microservicespraktyczna znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (GIT)znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1mile widzianedoświadczenie z chmurą AWSznajomość rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. Kubernetes, Docker)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia?Posiadasz uprawnienie do obsługi wóżków widłowych UDT?Chcesz zdobyc cenne doświadczenie lub rozwijać się w międzynarodowej firmie z branży poligraficznej? Świenie się składa! Poznaj szczegóły! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu)dobre zaplecze socjalne w miejscu pracystawka 21 pln brutto + dodatki za pracę w nocydojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta)bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą, karta sportowazadaniaproste prace magazynowe ( rozładunek, składowanie, skanowanie towaru),obsługa wózka widłowego,prowadzenie ewidencji magazynowej ( obsługa programów komputeowych),odpowiedzialność za powierzony towar,utrzymywanie porządku w miejscu pracy.oczekujemydoświadczenia w obszarze magazynowania i obsługi wózków,posiadania uprawnień UDT ( jeżeli nie masz uprawnień - pomożemy Ci je zdobyć),gotowości do pracy w systemie zmianowym,znajomości dokumentacji magazynowej,podstawowa znajomośc obsługi komputera.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia?Posiadasz uprawnienie do obsługi wóżków widłowych UDT?Chcesz zdobyc cenne doświadczenie lub rozwijać się w międzynarodowej firmie z branży poligraficznej? Świenie się składa! Poznaj szczegóły! oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu)dobre zaplecze socjalne w miejscu pracystawka 21 pln brutto + dodatki za pracę w nocydojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta)bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą, karta sportowazadaniaproste prace magazynowe ( rozładunek, składowanie, skanowanie towaru),obsługa wózka widłowego,prowadzenie ewidencji magazynowej ( obsługa programów komputeowych),odpowiedzialność za powierzony towar,utrzymywanie porządku w miejscu pracy.oczekujemydoświadczenia w obszarze magazynowania i obsługi wózków,posiadania uprawnień UDT ( jeżeli nie masz uprawnień - pomożemy Ci je zdobyć),gotowości do pracy w systemie zmianowym,znajomości dokumentacji magazynowej,podstawowa znajomośc obsługi komputera.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik ds. Cyfrowych Kanałów Własnych (D2C).oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletniego doświadczenia w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenia kierunkowego,doświadczenia w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałego rozumienia internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1),biegłej obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w technologii czyszczenia, poszukujemy osoby na stanowisko Kierownik ds. Cyfrowych Kanałów Własnych (D2C).oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,odpowiedzialną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o wieloletniej tradycji i rozpoznawalnej marce,atrakcyjny pakiet wynagrodzeń składający się z wynagrodzenia zasadniczego, premi rocznej oraz dodatkowych nagród uznaniowych,bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (min.opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje języka angielskiego finansowane przez pracodawcę, program MultiSport, kafeteria MyBenefit, dofinansowanie do obiadów),szkolenia wdrażające jak również poszerzające kompetencje zawodowe (np. kursy zawodowe, dodatkowe uprawnienia).zadaniarozwój i przyspieszenie strategii w zakresie własnego sklepu internetowego i marketplace’ów,przygotowanie planów krótko, średnio i długoterminowych, odpowiedzialność za osiągnięcie celu sprzedażowego oraz wyznaczony budżet,całościowe zarządzanie procesem end-to-end e-Commerce D2C, w tym wdrażanie nowych funkcjonalności poprawiających doświadczenia klientów,zarządzanie projektami w obszarach: Customer Journey, Customer Experience, Online merchandising,poprawa współczynnika konwersji,współpraca z Centralą, Regionem i innymi krajami przy wdrażaniu nowych standardów,ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz lokalnymi partnerami,zarządzanie lokalnym zespołem specjalistów.oczekujemykilkuletniego doświadczenia w obszarze eCommerce B2B lub B2C,wykształcenia kierunkowego,doświadczenia w zarządzaniu internetowymi platformami handlowymi,doskonałego rozumienia internetowej analityki biznesowej, rozumienie statystyki oraz umiejętność interpretowania wyników,doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz zdolności przywódcze,bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1),biegłej obsługa MS Office, mile widziana znajomość SAP.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      W związku z dynamicznym rozwojem centrum SSC/BO jednego z naszych Klientów z branży paliwowej, poszukujemy pracowników do bieżącej obsługi procesów obsługi zamówień/kontraktów/kart lojalnościowych w języku angielskim. Jeśli jesteś absolwentem lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chciałbyś rozpocząć pracę w międzynarodowych strukturach, ta oferta jest dla Ciebie. A może masz już doświadczenie i chciałbyś zmienić swoją ścieżkę zawodową? Również zapraszamy do aplikacji!oferujemypracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacjiniezbędne szkolenia wprowadzająceumowę o pracę tymczasowąbenefity: karty sportowe OK System, opieka Medyczna Medicoverpracę zdalną w okresie epidemii COVIDdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuwynagrodzenie - 24zł brutto/hzadaniaW zależności od zespołu, Twoje obowiązki będą się wiązały z opieką nad klientem pod kątem:realizacji bieżących zamówieńrejestracji lub zmiany danych w systemieodpowiadania na zapytania klientów lub wyjaśniania niezgodnościbieżących kontaktów z klientami (email/tel)współpracy z innymi działamiweryfikacji danychtworzenia raportówoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 - to podstawa! Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku i na pierwszej rozmowie sprawdzimy Twoje kompetencje językowe. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      W związku z dynamicznym rozwojem centrum SSC/BO jednego z naszych Klientów z branży paliwowej, poszukujemy pracowników do bieżącej obsługi procesów obsługi zamówień/kontraktów/kart lojalnościowych w języku angielskim. Jeśli jesteś absolwentem lub masz za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe i chciałbyś rozpocząć pracę w międzynarodowych strukturach, ta oferta jest dla Ciebie. A może masz już doświadczenie i chciałbyś zmienić swoją ścieżkę zawodową? Również zapraszamy do aplikacji!oferujemypracę w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowej korporacjiniezbędne szkolenia wprowadzająceumowę o pracę tymczasowąbenefity: karty sportowe OK System, opieka Medyczna Medicoverpracę zdalną w okresie epidemii COVIDdofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy w domuwynagrodzenie - 24zł brutto/hzadaniaW zależności od zespołu, Twoje obowiązki będą się wiązały z opieką nad klientem pod kątem:realizacji bieżących zamówieńrejestracji lub zmiany danych w systemieodpowiadania na zapytania klientów lub wyjaśniania niezgodnościbieżących kontaktów z klientami (email/tel)współpracy z innymi działamiweryfikacji danychtworzenia raportówoczekujemyznajomości j. angielskiego na poz. min. B2 - to podstawa! Twoja codzienna praca będzie odbywała się w tym języku i na pierwszej rozmowie sprawdzimy Twoje kompetencje językowe. Reszty Cię nauczymy :)dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin od pn. do pt.zaangażowania i motywacji do pracyotwartości na podejmowanie nowych wyzwańuważności na detalekomunikatywności i proaktywnego podejścia do klientawysokiej kultury osobistejorganizacji pracy na wysokim poziomieAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu),dobre zaplecze socjalne w miejscu pracy,atrakcyjna stawka godzinowa + dodatki, dojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech, trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta),bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, premie świątczne, dofinansowanie do posiłków w stołówce na terenie zakładu, wczasy pod gruszą, karta sportowa.zadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny),techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki),bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechaniczne,gotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący),umiejętności manualne,zmysł techniczny, mechaniczny,samodzielność w działaniu, odpowiedzialność,mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Potrafisz obsługiwać maszyny przemysłowe?A może pracowałeś już na produkcji i chciałbyś zdobyć nowe umiejętności?Aplikuj!Poszukujemy operatorów maszyn drukujących i introligatorskichoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia, ścieżki awansu),dobre zaplecze socjalne w miejscu pracy,atrakcyjna stawka godzinowa + dodatki, dojazd busem zorganizowanym przez pracodawcę na trzech, trasach (Kazimierza Wielka, Bochnia, Nowa Huta),bogaty pakiet świadczeń dodatkowych takich jak: darmowa prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i NNW, bony zakupowe, premie świątczne, dofinansowanie do posiłków w stołówce na terenie zakładu, wczasy pod gruszą, karta sportowa.zadaniasamodzielna obsługa wybranych modułów maszyny (ustawianie parametrów pracy urządzeń, bieżąca kontrola ich działania w trakcie pracy maszyny),techniczne działania pomocnicze na maszynie oraz prace konserwujące, regulacja i wymiana elementów technicznych, kontrola systemów sterowania (czujniki, podajniki),bieżąca kontrola jakości wyrobu.oczekujemymile widziane wykształcenie techniczne lub mechaniczne,gotowości do pracy w systemie zmianowym (dniówki i nocki po 12 godzin, co drugi weekend pracujący),umiejętności manualne,zmysł techniczny, mechaniczny,samodzielność w działaniu, odpowiedzialność,mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn przemysłowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy realizującej projekty związane z utrzymaniem i dalszym rozwojem aplikacji oraz systemów przy użyciu technologii Oracle dla Big Data, IoT, usług w chmurze i systemów inżynierskich, poszukujemy aktualnie Java Developera, który zna język niemiecki.oferujemyumowę o pracę lub B2Bmożliwość pracy 100% zdalnejprywatną opiekę medycznąkartę sportowąpremie rocznelekcje języka niemieckiegoindywidualne możliwości rozwojuszkoleniazadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie i utrzymanie oprogramowania opartego na Java lub i rozwiązaniach chmurowych implementacja i testowanie stworzonego oprogramowania opracowywanie optymalnych rozwiązań w ścisłej współpracy z klientami przejmowanie odpowiedzialności oraz opracowywanie koncepcji rozwiązania czy projektowanie architektury systemu tworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Delivery rozwiązywanie zapytań od supportu tworzenie dokumentacji technicznej zapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuoczekujemydoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia (informatyczne lub porównywalne; alternatywnie szkolenie w obszarze IT) doświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii: Java/JavaEE, Java-Frameworks (np. SpringBoot, Hibernate), JavaScript-Frameworks (np. Node.js, Angular, React) dobrej znajomości języka niemieckiego i języka angielskiego znajomości zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania (np. Scrum, Kanban)znajomości automatyzacji procesów CI / CD znajomości reguł Clean Code Development, Design Patterns, Code Review komunikatywności i umiejętności pracy w rozproszonym zespole gotowości do wyjazdów służbowych (w wymiarze ok. 1-2 miesięcy w roku)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia  w działach HR związanych z  procesami szkoleniowymi, płynnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespolezadaniaProwadzenie i zapewnienie szkoleń z zakresu narzędzia LMS dla użytkowników (administratorów funkcjonalnych) i użytkowników z wykorzystaniem szkoleń stacjonarnych, szkoleń praktycznych i innych formatów szkoleniowychDostarczanie metryk systemu szkoleniowego i analiz w razie potrzebyPełnienie roli globalnego punktu kontaktowego w zakresie procesu szkoleniowego i LMSOdpowiadanie na prośby użytkowników, przeprowadzanie analiz,  i dostarczanie ekspertyz dotyczących rozwiązań w zakresie LMS.Wspieranie autorów, ekspertów tematycznych  w tworzeniu treści kursów (materiałów szkoleniowych, modułów szkoleniowych itp.) w ramach systemu zarządzania nauczaniem.Koordynowanie zapisów nowych pracowników w celu zapewnienia im dostępu do LMS. oczekujemyDoświadczenie w pracy z elektronicznymi systemami zarządzania nauczaniem (SuccessFactors i Veeva jest dodatkowym atutem).Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem e-learningowym jest dodatkowym atutem.Znajomość tradycyjnych metod szkoleniowych (on-the-job lub szkolenia w klasie, e-learning, symulacje itp.)Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Biegła znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia  w działach HR związanych z  procesami szkoleniowymi, płynnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 8-16,pakiet dodatków Randstad Plus : karta sportowa i opieka medyczna w atrakcyjnej cenie;)bony lunchowe 160 zł co miesiąc , pakiet opieki medycznej Luxmedpraca w międzynarodowym zespolezadaniaProwadzenie i zapewnienie szkoleń z zakresu narzędzia LMS dla użytkowników (administratorów funkcjonalnych) i użytkowników z wykorzystaniem szkoleń stacjonarnych, szkoleń praktycznych i innych formatów szkoleniowychDostarczanie metryk systemu szkoleniowego i analiz w razie potrzebyPełnienie roli globalnego punktu kontaktowego w zakresie procesu szkoleniowego i LMSOdpowiadanie na prośby użytkowników, przeprowadzanie analiz,  i dostarczanie ekspertyz dotyczących rozwiązań w zakresie LMS.Wspieranie autorów, ekspertów tematycznych  w tworzeniu treści kursów (materiałów szkoleniowych, modułów szkoleniowych itp.) w ramach systemu zarządzania nauczaniem.Koordynowanie zapisów nowych pracowników w celu zapewnienia im dostępu do LMS. oczekujemyDoświadczenie w pracy z elektronicznymi systemami zarządzania nauczaniem (SuccessFactors i Veeva jest dodatkowym atutem).Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem e-learningowym jest dodatkowym atutem.Znajomość tradycyjnych metod szkoleniowych (on-the-job lub szkolenia w klasie, e-learning, symulacje itp.)Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Biegła znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie na produkcji, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, dolnośląskiego, opolskiego nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikacjęznajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, masz doświadczenie na produkcji, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, dolnośląskiego, opolskiego nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikacjęznajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • PLN10 - PLN11 miesięcznie
      • randstad polska
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz pracować dla cenionej i renomowanej firmy, która zajmuje się rewitalizacją, rewaloryzacji parków i ogrodów zabytkowych, a poza tym zajmuje się realizacją dużych inwestycji związanych z zagospodarowaniem terenów publicznych, osiedlowych i kompleksów biurowych? Jeżeli odpowiedziałeś TAK, aplikuj już dziś! W związku z dynamicznym rozwojem struktur naszego klienta na terenie województwa małopolskiego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. kontrolingu Jeśli posiadasz conajmniej kilkuletnie doświadczenie w finansach, kontrolingu, budżetowaniu i chcesz się nadal rozwijać w tym obszarze, ta oferta może być idealna dla Ciebie!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuatrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia (plus regularne podwyżki i premie roczne)pracę w nowoczesnym biurzebiznesowe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9.00-17.00)możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia zewnętrzene, konferencje branżowewyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjimożliwość rozwoju zawodowego wewnątrz organizacjimożliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej lub dodatkowego ubezpieczenia grupowegozadaniaodpowiedzialność za gromadzenie danych z wszystkich obszarów firmy niezbędnych do tworzenia budżetówkontrola raportów tygodniowych podległych pracowników firmywsparcie Zarządu przy przygotowywaniu budżetu rocznego, planów krótko i długoterminowychanaliza bieżącej realizacji budżetu firmy i jego wszystkich składowych oraz ustalanie przyczyn ewentualnychodchyleństała i ścisła współpraca z zewnętrznym biurem księgowym wraz z nadzorowaniem poprawności wykonanej przez nie usługiwspółpraca z wewnętrznymi kadramitworzenie nowych oraz usprawnianie obecnych raportów i procesów wspierających procesy rachunkowościzarządczej firmytworzenie raportów, analiz i prezentacji danych finansowych i operacyjnych pozwalających na podejmowaniebieżących i długoterminowych decyzji biznesowychoczekujemymin. 2 letnie doświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: finanse, rachunkowść etc.)dobrej znajomośći pakietu MS Office (w szczególności Excel)znajomośći języka angielskiego (mile widziana)bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności pracy w zespoledyspozycyjności i umiejętności pracy w sytuacjach stresowychdokładności i komunikatywnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.