You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Włoski: 4

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz innym językiem obcym na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i drugiego obcego języka (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, niderlandzki, duński, węgierski) na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłość w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś umysłem technicznym, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, dolnośląskiego, opolskiego nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikacjęznajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś umysłem technicznym, lubisz pracować z ludźmi i sprawdzasz się jako ekspert, doradca? Świetnie, ponieważ nasz klient, włoski producent akcesoriów do drzwi i okien, poszukuje doradcy technicznego, który będzie partnerem do rozmowy dla swoich klientów. Koniecznie sprawdź naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę lub kontrakt B2B - ty wybierasz!wynagrodzenie zasadnicze, motywujący system premiowy oraz narzędzia pracysamodzielną pracę w trybie hybrydowym (home office oraz spotkania online i wizyty u klientów, możliwość pracy z centrali firmy w Polsce)pracę bezpośrednio dla włoskiego producenta komponentów do produkcji aluminiowych okien i drzwiszkolenia sprzedażowe i produktowe w polskiej centrali firmy oraz w siedzibie głównej we Włoszechdobrą atmosferę pracyzadaniapraca z klientami na terenie województw lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, dolnośląskiego, opolskiego nawiązywanie relacji z klientami (producentami stolarki otworowej z auminium)doradztwo techniczne dla klientów w zakresie szkoleń i promocji produktów lub w przypadku sprzedaży lub reklamacjiudział w zadaniach testowych z producentami pilotażowymianalizowanie zapytań ofertowych oraz odpowiadanie na nieodbywanie spotkań z klientami oraz prowadzenie negocjacjiodbywanie wizyt na terenie fabryki klientaudział w wydarzeniach takich jak dni otwarte, targi, wydarzenia związane z premierą i prezentacją nowych produktów itp. oraz zbieranie danych o odwiedzającychoczekujemywykształcenia minumum średnie (preferowane techniczne)doświadczenia w branży technicznej (preferowane stolarka otworowa, przemysł szklany lub obróbki metali, konstrukcji stalowych, aluminium)mile wiedziane doświadczenie na stanowisku z obszaru produkcji, kontoli jakości, projektowania, technologii stolarki aluminiowejznajomości języka polskiego i angielskiego lub polskiego i włoskiego na poziomie umożliwiającym skuteczną komunikacjęznajomości czytania rysunki technicznegoznajomości systemu CAD/CAM (odczyt)wiedzy na temat montażu aluminiowych drzwi i okien (będzie dodatkowym atutem)wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjne i komunikacyjneumiejętności budowania relacjidoświadczenia w sprzedaży lub gotowości do nauki sztuki sprzedaży technicznejprawa jazdy kat. Bobsługi komutera, pakietu MS Office, umiejętności wykorzystywnaia nowych technologii w pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Stawiasz pierwsze kroki w pełnej księgowośc?Interesuje Cię praca praktycznie 100% zdalna? Nie czekaj, zostań członkiem katowickiego teamu największej firmy accouting outsourcingu!  oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniaterminowe i rzetelne księgowanie w systemie faktur sprzedaży i dostawców, rozliczeń międzyokresowych, operacji bankowychzarządzanie i aktualizacja księgi aktywów oraz kalkulacja amortyzacjiprzygotowywanie dokumentów księgowych w razie potrzeby, np: pisma obiegowe dla audytorów, ksiągi rachunkowe lub rejestrysprawdzanie co miesiąc salda kont wsparcie w przygotowaniu analiz kontzarządzanie projektami pism/e-maili do klientów w sprawach księgowych lub administracyjnych komunikacja z team leaderemodpowiadanie na telefony, kierowanie zapytania e-mail do członków zespołuprzygotowywanie rutynowej korespondencji i mailinguoczekujemydobra znajomość języka angielskieg - minimum poziom B2znajomość języka włoskiego znajomość metody podwójnego zapisu księgowego i zasad rachunkowościekspertyza w pakiecie MS Office wykształcenie wyższe, kierunkowe   do 2 lat doświadczenia w podobnych organizacjachdobre umiejętności obsługi klientachęć do rozwoju znajomość pełnej księgowości, podatku VAT, GL Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język włoski oraz angielski? Masz doświadczenie w księgowości? Szukasz pracy praktycznie100% zdalnej? Nie zwlekaj, dołącz do katowickigo teamu największej firmy accouning outsourcngu na rynku!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniazapisy księgowezapewnia zgodność z zasadami VATobliczanie miesięcznego podatku u źródłaprzygotowanie zeznania podatkowegoobliczanie włoskich podatków od nieruchomości komunalnych (IMU, TASI)tworzenie zapytania i raportów dotyczących danych płacowychprzygotowywanie prostych raportów finansowychwsparcie w predysponowaniu złożonych raportów finansowycheskalacja do wyższych rangą członków personelu istotne zapytaniaobsługa i terminowe zarządzanie klientami i żądaniami wewnętrznymioczekujemypraktyczna znajomość języka angielskiegopraktyczna znajomość języka włoskiegoekspertyza w pakiecie MS Officewykształcenie wyższe, kierunkowe4/5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku dobre umiejętności obsługi klientaumiejętność dotrzymywania wymaganych terminówznajomość rachunkowości i rachunku budżetowegowiedza operacyjna w zakresie podatku VAT i innych kwestii związanych z opodatkowaniem osób prawnychpraktyczna wiedza i zrozumienie międzynarodowych rynków finansowych/kapitałowych oraz instrumentów finansowychdoświadczenie w pełnej księgowości, GLAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 4 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.