You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Zagranica: 2

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • prusice, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w branży chemicznej? Możesz pochwalić się sukcesami sprzedażowymi? Lubisz pracę z klientem? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie! oferujemystabilne i długotrwałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe inne formy zatrudnieni)prywatna opieka medycznaatrakcyjne wynagrodzenisystem premiowymożliwość pracy zdalnej (100%)samochód służbowyzadaniapozyskiwanie nowych klientów w Polsce i zagranicąbieżąca obsługa klientówuczestniczenie w branżowych targach w Polsce i zagranicąraportowanie o planowanych działaniachadministrowanie elektronicznymi kanałami kontaktu z klientami (platformy zakupowo-sprzedażowe, media społecznościowe, strona www, itd.) w powierzonym zakresie działalności oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane kierunki: chemia, biotechnologia oraz pokrewne min. 2-letnie doświadczenie na stanowiskach B+R, sprzedażowych wiedza chemiczna i aplikacyjna z dziedziny chemii kosmetyków i środków higieny osobistejznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- w mowie i piśmiedodatkowym atutem będzie znajomość języka włoskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w branży chemicznej? Możesz pochwalić się sukcesami sprzedażowymi? Lubisz pracę z klientem? Mamy ofertę właśnie dla Ciebie! oferujemystabilne i długotrwałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwe inne formy zatrudnieni)prywatna opieka medycznaatrakcyjne wynagrodzenisystem premiowymożliwość pracy zdalnej (100%)samochód służbowyzadaniapozyskiwanie nowych klientów w Polsce i zagranicąbieżąca obsługa klientówuczestniczenie w branżowych targach w Polsce i zagranicąraportowanie o planowanych działaniachadministrowanie elektronicznymi kanałami kontaktu z klientami (platformy zakupowo-sprzedażowe, media społecznościowe, strona www, itd.) w powierzonym zakresie działalności oczekujemywykształcenie wyższe, preferowane kierunki: chemia, biotechnologia oraz pokrewne min. 2-letnie doświadczenie na stanowiskach B+R, sprzedażowych wiedza chemiczna i aplikacyjna z dziedziny chemii kosmetyków i środków higieny osobistejznajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- w mowie i piśmiedodatkowym atutem będzie znajomość języka włoskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów- jednej z największych organizacji biznesowych zrzeszającej polskich przedsiębiorców poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Departamentu Wydarzeń. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem 5 specjalistów, organizację wydarzeń dla członków organizacji (panele, konferencje, webinary, spotkania on-line), oraz organizację cyklicznego międzynarodowego kongresu dla przedsiębiorców z całej UE. oferujemyprestiżowe stanowisko, związane z kluczową działalnością organizacji,pracę pełną ciekawych wyzwań i dużych możliwości rozwoju,solidne wsparcie na etapie wdrożenia,zatrudnienie w pełnym wymiarze- UoP, bądź B2B,pracę w większości w trybie zdalnym,dostęp do szkoleń,prywatne ubezpieczenie medyczne,oraz ubezpieczenie na życie,możliwość realizacji własnych projektów,dużą samodzielność w podejmowanych działaniach,możliwość uzyskania premii rocznej.zadaniaodpowiedzialność za rozwijanie różnych formatów wydarzeń (szkolenia, konferencje, panele, webinary, spotkania on-line, eventy integracyjne), zapewniając im najwyższy poziom organizacyjny i oczekiwaną frekwencję,koordynowanie organizacji jednego z najbardziej znanych forów biznesowych w Polsce (m.in. budowanie programu, pozyskiwanie prelegentów, pozyskiwanie partnerów biznesowych i merytorycznych, koordynacja produkcji, realizacja założonego budżetu i frekwencji),budowanie, rozwijanie i doskonalenie formatów wydarzeń dostosowanych do potrzeb organizacji i jej strategii rozwoju,rozwijanie i utrzymywanie szerokiej sieci relacji z interesariuszami, w kraju i zagranicą,organizacja pracy zespołu wydarzeń i troska o satysfakcję każdego członka zespołu.oczekujemywcześniejszego doświadczenia zawodowego w organizacji wydarzeń, zarówno merytorycznych (np. konferencje), jak i integracyjnych, również w formie on-line,doświadczenia w pozyskiwaniu partnerów biznesowych na projekty eventowe, w tym prowadzenia negocjacji dotyczących umów, oraz budowania i realizacji budżetów wydarzeń,doświadczenia w wyborze i realizacji świadczeń przez podwykonawców (np. agencje produkcyjne, cateringowe, hotele),łatwości w budowaniu programów wydarzeń (np. paneli) w zakresie tematyki społecznej, ekonomicznej, politycznej, klimatycznej, cyfrowej, podatkowej, czy rynku pracy,umiejętności skutecznego pozyskania do udziału w wydarzeniach panelistów i moderatorów,doświadczenia w zarządzaniu zespołem,dobrej znajomości języka angielskiego- umożliwiającej swobodną komunikację biznesową. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów- jednej z największych organizacji biznesowych zrzeszającej polskich przedsiębiorców poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Departamentu Wydarzeń. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem 5 specjalistów, organizację wydarzeń dla członków organizacji (panele, konferencje, webinary, spotkania on-line), oraz organizację cyklicznego międzynarodowego kongresu dla przedsiębiorców z całej UE. oferujemyprestiżowe stanowisko, związane z kluczową działalnością organizacji,pracę pełną ciekawych wyzwań i dużych możliwości rozwoju,solidne wsparcie na etapie wdrożenia,zatrudnienie w pełnym wymiarze- UoP, bądź B2B,pracę w większości w trybie zdalnym,dostęp do szkoleń,prywatne ubezpieczenie medyczne,oraz ubezpieczenie na życie,możliwość realizacji własnych projektów,dużą samodzielność w podejmowanych działaniach,możliwość uzyskania premii rocznej.zadaniaodpowiedzialność za rozwijanie różnych formatów wydarzeń (szkolenia, konferencje, panele, webinary, spotkania on-line, eventy integracyjne), zapewniając im najwyższy poziom organizacyjny i oczekiwaną frekwencję,koordynowanie organizacji jednego z najbardziej znanych forów biznesowych w Polsce (m.in. budowanie programu, pozyskiwanie prelegentów, pozyskiwanie partnerów biznesowych i merytorycznych, koordynacja produkcji, realizacja założonego budżetu i frekwencji),budowanie, rozwijanie i doskonalenie formatów wydarzeń dostosowanych do potrzeb organizacji i jej strategii rozwoju,rozwijanie i utrzymywanie szerokiej sieci relacji z interesariuszami, w kraju i zagranicą,organizacja pracy zespołu wydarzeń i troska o satysfakcję każdego członka zespołu.oczekujemywcześniejszego doświadczenia zawodowego w organizacji wydarzeń, zarówno merytorycznych (np. konferencje), jak i integracyjnych, również w formie on-line,doświadczenia w pozyskiwaniu partnerów biznesowych na projekty eventowe, w tym prowadzenia negocjacji dotyczących umów, oraz budowania i realizacji budżetów wydarzeń,doświadczenia w wyborze i realizacji świadczeń przez podwykonawców (np. agencje produkcyjne, cateringowe, hotele),łatwości w budowaniu programów wydarzeń (np. paneli) w zakresie tematyki społecznej, ekonomicznej, politycznej, klimatycznej, cyfrowej, podatkowej, czy rynku pracy,umiejętności skutecznego pozyskania do udziału w wydarzeniach panelistów i moderatorów,doświadczenia w zarządzaniu zespołem,dobrej znajomości języka angielskiego- umożliwiającej swobodną komunikację biznesową. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 2 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.