Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy w miejscowości Poznań: 3

    filtr2
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaPomoc analitykom w zakresie raportowania produkcyjnego na zamknięcie miesiąca jak i po zamknięciu,Raportowanie z systemu SAP,Analiza danych w Excel.oczekujemyStatusu studenta kierunku finanse i rachunkowość lub pokrewnego (mile widziane),Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,Dobrej znajomości Excel,Umiejętności pracy w grupie. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaPomoc analitykom w zakresie raportowania produkcyjnego na zamknięcie miesiąca jak i po zamknięciu,Raportowanie z systemu SAP,Analiza danych w Excel.oczekujemyStatusu studenta kierunku finanse i rachunkowość lub pokrewnego (mile widziane),Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,Dobrej znajomości Excel,Umiejętności pracy w grupie. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w doradctwie podatkowym  i wiedzę z zakresu prawa podatkowego ? Jeśli tak, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę!Dla naszego klienta, renomowanej kancelarii, poszukujemy osoby do Działu Prawa Podatkowego na stanowisko specjalisty ds podatkowych.  oferujemyumowę B2Bmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w zespole adwokatów oraz doradców podatkowychszansę na rozwój zawodowy w ramach interesujących projektów realizowanych na rzecz klientów kancelariiprzyjazną atmosferę pracy w  cenionej kancelarii prawnejpakiet benefitów lokalizację biura w centrum miasta z możliwością pracy zdalnej zadaniarozwiązywanie realnych problemów prawno-podatkowych, w tym poprzez sporządzanie opinii prawnychbieżące konsultacje z klientami kancelariiidentyfikacja efektywnych rozwiązań podatkowychbudowanie strategii podatkowych dla klientówoczekujemy3 letniego doświadczenia w doradztwie podatkowym/dziale podatkowymwiedzy z zakresu prawa podatkowego  (podatków bezpośrednich);wykształcenia wyższego magisterskiego (preferowane prawnicze)uprawnienia doradcy podatkowego/radcy prawnego – mile widzianewysokich umiejętności komunikacjiumiejętności analitycznego myśleniadobrej organizacji pracyznajomości języka angielskiegoznajomości programów pakietu Office (Word, Excel, Outlook)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w doradctwie podatkowym  i wiedzę z zakresu prawa podatkowego ? Jeśli tak, mamy dla Ciebie ciekawą ofertę!Dla naszego klienta, renomowanej kancelarii, poszukujemy osoby do Działu Prawa Podatkowego na stanowisko specjalisty ds podatkowych.  oferujemyumowę B2Bmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w zespole adwokatów oraz doradców podatkowychszansę na rozwój zawodowy w ramach interesujących projektów realizowanych na rzecz klientów kancelariiprzyjazną atmosferę pracy w  cenionej kancelarii prawnejpakiet benefitów lokalizację biura w centrum miasta z możliwością pracy zdalnej zadaniarozwiązywanie realnych problemów prawno-podatkowych, w tym poprzez sporządzanie opinii prawnychbieżące konsultacje z klientami kancelariiidentyfikacja efektywnych rozwiązań podatkowychbudowanie strategii podatkowych dla klientówoczekujemy3 letniego doświadczenia w doradztwie podatkowym/dziale podatkowymwiedzy z zakresu prawa podatkowego  (podatków bezpośrednich);wykształcenia wyższego magisterskiego (preferowane prawnicze)uprawnienia doradcy podatkowego/radcy prawnego – mile widzianewysokich umiejętności komunikacjiumiejętności analitycznego myśleniadobrej organizacji pracyznajomości języka angielskiegoznajomości programów pakietu Office (Word, Excel, Outlook)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Our client is the market leader in plating chemistry and equipment, generating sales of more than $1.2 billion with over 4,000 professionals across 40 countries and who got listed on the New York Stock exchange beginning of 2021.We are offering the opportunity to work in a fast-paced environment where you will be actively involved in the continuous development and management of the team in the Competence Center (CC) in Poznan.You will create value for the whole Group with your tasks of assistance in the field of finance and administration.oferujemyyou will be part of our CC and a team of professional and ambitious enthusiasts who serve as an expert hub for our worldwide Operationsyou will find a global and diverse corporate world combined with a Competence Center environment. High personal impact is more than welcome and this is where we stand out as an employeryou will receive extensive orientation support and close feedback during your workwe offer a performance-orientated culture where ownership, collaboration, customer orientation, and systemic thinking are highly valuedwe provide effective communication infrastructure for personal and virtual setups to enable collaboration with our Headquarter in Berlin as well as our worldwide organizationwe provide a conducive environment operating a global learning and development curriculum for personal and professional growth. We have numerous tools in place for constant learning and offer customized behavioral programs around leadership and effective workingwe offer flexible working time and remote work opportunity to cater to your personal needsyou will find yourself working in a modern office environment with supportive facilitieswe offer an attractive compensation and benefits package including a performance-related bonus, private medical insurance, company contribution for gym memberships, and many morewe live our values: diversity & respect, integrity, quality, embracing and leading change, passion for what we do! zadaniabe responsible for AR, banking, reconciliations, and accounting of logistics costs with a focus on European entitiesmanage PR / PO Processmanage debtors and credits accounts (databases, credit limits)be responsible for credit managementsupport with cash forecastingresponsible for reporting in line with local and central requirements (Sales & HC / FTE reporting, HR & Legal reporting)manage vehicle fleet parking facilitiescalculate and manage travel costsmaintain digital contract and document spaceadminister personnel data (absence management and medical card, time management)maintain training plan corresponding to the requirements of the QMSsupport with the monthly end / annual end/budget processsupport with translational worksupport with project implementation: SAP Receivables Management, Concuroczekujemygood knowledge of German (min. B2), able to communicate in Englisheducational background in Finance & Administrationexperience in accounting (receivables, bank statements)good IT skills (SAP, MS Office, especially Excel & PowerPoint)willingness to travel (during onboarding, in first 3 months)structured and responsible working stylewillingness to cooperatecommunication and organizational skillsself-initiative and resilienceteam playerperformance-orientedflexibilityAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Our client is the market leader in plating chemistry and equipment, generating sales of more than $1.2 billion with over 4,000 professionals across 40 countries and who got listed on the New York Stock exchange beginning of 2021.We are offering the opportunity to work in a fast-paced environment where you will be actively involved in the continuous development and management of the team in the Competence Center (CC) in Poznan.You will create value for the whole Group with your tasks of assistance in the field of finance and administration.oferujemyyou will be part of our CC and a team of professional and ambitious enthusiasts who serve as an expert hub for our worldwide Operationsyou will find a global and diverse corporate world combined with a Competence Center environment. High personal impact is more than welcome and this is where we stand out as an employeryou will receive extensive orientation support and close feedback during your workwe offer a performance-orientated culture where ownership, collaboration, customer orientation, and systemic thinking are highly valuedwe provide effective communication infrastructure for personal and virtual setups to enable collaboration with our Headquarter in Berlin as well as our worldwide organizationwe provide a conducive environment operating a global learning and development curriculum for personal and professional growth. We have numerous tools in place for constant learning and offer customized behavioral programs around leadership and effective workingwe offer flexible working time and remote work opportunity to cater to your personal needsyou will find yourself working in a modern office environment with supportive facilitieswe offer an attractive compensation and benefits package including a performance-related bonus, private medical insurance, company contribution for gym memberships, and many morewe live our values: diversity & respect, integrity, quality, embracing and leading change, passion for what we do! zadaniabe responsible for AR, banking, reconciliations, and accounting of logistics costs with a focus on European entitiesmanage PR / PO Processmanage debtors and credits accounts (databases, credit limits)be responsible for credit managementsupport with cash forecastingresponsible for reporting in line with local and central requirements (Sales & HC / FTE reporting, HR & Legal reporting)manage vehicle fleet parking facilitiescalculate and manage travel costsmaintain digital contract and document spaceadminister personnel data (absence management and medical card, time management)maintain training plan corresponding to the requirements of the QMSsupport with the monthly end / annual end/budget processsupport with translational worksupport with project implementation: SAP Receivables Management, Concuroczekujemygood knowledge of German (min. B2), able to communicate in Englisheducational background in Finance & Administrationexperience in accounting (receivables, bank statements)good IT skills (SAP, MS Office, especially Excel & PowerPoint)willingness to travel (during onboarding, in first 3 months)structured and responsible working stylewillingness to cooperatecommunication and organizational skillsself-initiative and resilienceteam playerperformance-orientedflexibilityAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.