Wspólnie z naszym Klientem, liderem wśród firm produkcyjno-handlowych dostarczających wysokiej klasy środki do ochrony i pielęgnacji drewna poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Samodzielnej/ Samodzielnego Księgowej/ Księgowego & BackOffice Managera/ Managerki. Firma zapewnia partnerska komunikację, wszelkie wsparcie i atrakcyjne warunki zarówno finansowe, jak i rozwojowe. Szukamy osoby proaktywnej, samodzielnej i dobrze zorganizowanej. Odział w Polsce nie jest duży, ale rola jest strategiczna i wymaga płynnej komunikacji biznesowej po angielsku/francusku z zagraniczną centralą.
oferujemy- stabilne, długofalowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u naszego Klienta, po okresie próbnym jest możliwość otrzymania umowy na czas nieokreślony
- elastyczny czas pracy
- hybrydowy model pracy (proporcja ok. 60-80% stacjonarnie: 40-20% zdalnie)
- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z gwarantowanej podstawy oraz premii (rozliczenie roczne, w zależności od wyników)
- możliwość rozwoju w ramach firmy,
- zaplanowany proces onboardingu/wdrożenia, wsparcie i niezbędne szkolenia w sprzyjającej atmosferze
- pakiet benefitów, składający się z prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie.
FINANCE
- obsługa i planowanie podatkowe (VAT CIT)
- kontakt z władzami (urząd skarbowy)
- procesowanie listy płac
- księgowanie
- zarządzanie we współpracy z HQ Finance
- kontrola należności i procesy windykacyjne
- kredyty kupieckie
- kontrola kosztów i przygotowywanie raportów miesięcznych
- zamknięcie miesiąca
- przygotowanie budżetu kosztów
- Zarządzanie i odpowiedzialność za rachunek zysków i strat BU
LIGISTIC AND ADMINISTRATION
- planowanie produkcji
- kontrola zapasów
- magazynowanie
- transport
- zarządzanie i współpraca z logistyką HQ, działem IT, działem HR
- Zarządzanie zespołem Back Office (3 osoby)
- Wiedza i doświadczenie w zakresie księgowości,
- Znajomość polskich podatków i doświadczenie w rozliczeniach podatkowych,
- Doświadczenie w rozliczaniu list płac (dla ok. 20 osób)
- Doświadczenie w kontaktach z Urzędem Skarbowym,
- Ogólna znajomość prawa,
- Ogólne zrozumienie biznesu - sprzedaż, marketing, logistyka.
- Znajomość działań BackOffice
- Silne umiejętności zarządzania personelem,
- Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym - płynna znajomość języka angielskiego to warunek konieczny, z uwagi na współpracę z zagraniczną centralą (spotkania, rozmowy online, raporty).
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem - mile widziane,
- Doświadczenie w pracy w BO - mile widziane
- Doświadczenie w pracy w obszarze logistyki - mile widziane
- znajomość języka francuskiego- mile widziane
- Ogólna znajomość zagadnień IT - mile widziane
- Możliwości pracy hybrydowej w siedzibie w Grodzisku Mazowieckim (k Warszawy)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...