Nasz Klient to dostawca usług finansowych dla Klientów z prestiżowej grupy motoryzacyjnej, oferujący kompleksowe rozwiązania w zakresie finansowania i usług. Poszukujemy samodzielnej/ego księgowej/ego, z doświadczeniem w firmach leasingowych (najchętniej znającej/ego program LEO), który/a wesprze zespół księgowy w podwarszawskiej lokalizacji (Młochów, pow. pruszkowski). Praca hybrydowa, w pełnym wymiarze godzin, zatrudnienie możliwe właściwie od zaraz.
oferujemy- umowę o pracę tymczasową na okres min. 12 miesięcy, z perspektywą przedłużenia,
- wysokie wynagrodzenie zasadnicze + benefity (pakiet medyczny, karta sportowa, ubezpieczenie),
- hybrydowy model pracy w proporcji: 3 dni w z biura, 2 dni zdalne (po wdrożeniu, które będzie w większej skali stacjonarne)
- pracę w kameralnym zespole (6 osobowym),
- szybki (2etapowy) proces rekrutacji (spotkanie online + finał na żywo).
- Księgowanie I kalkulacja amortyzacji środków trwałych
- Potwierdzanie przyjęcia Środka Trwałego, rekoncyliacja stany środków trwałych, korekty różnic
- Wprowadzanie zmian w kartotece środków trwałych
- Weryfikacja I korekty wzorców księgowań środków trwałych
- Środki Trwałe własne - wprowadzenie do modułu środków trwałych, kontrola amortyzacji, przeksięgowania wg miejsca użytkowania,
- Księgowanie likwidacji i sprzedaży,
- Księgowanie faktur import usług
- Księgowanie faktur wewnętrznych
- Księgowanie faktury koszty OPEX (operacyjne)
- Księgowanie korekt kosztów OPEX i prowizyjnych ROZ (FKK, ROK)
- Księgowanie faktur prowizyjnych (ROZ) – wraz uzyskaniem akceptacji Business Control i rozpisaniem per umowa
- Księgowanie not profit share z ubezpieczycielem MAK
- Uzgadnianie rozrachunków po zapłacie FV
- Korekty do kosztów różnych (PKi korygujące)
- Weryfikacja korekt wystawianych przez działy Inicjacji i Administracji kontraktów
- Podatek drogowy – Naliczenie, sprawdzenia, poprawy, kontrole, korekty, deklaracje+korekty, generacje ad hoc, odpowiadanie na pytania klientów, urzędów, kalkulacje, rozliczanie w czasie, rezerwy, płatność, wysyłka
- Płatności (kontrakty na akceptacja 2 rękę, transfery, płatności za FV, rozl. pracownicze, opłaty ad hoc i na cito)
- RMK (import, cesje, sprzedaże, naliczenie miesięczne, przeksięgowania do rezerw)
- Księgowania związane z zamknięciem miesiąca , rezerwy
- Przygotowanie pliku OPEX, Pojazdów na stoku - not at risk, sprzedanych po najmie, Rekoncyliacje do raportowania (ŚT + konieczne poprawy, analizy różnic między LEO FK a LEO Leasing, RMK, ubezp.)
- Uzyskiwanie koniecznych akceptacji do kosztów
- wykształcenie wyższe, kierunkowe,
- doświadczenie zawodowe min. 3 letnie, koniecznie w firmach leasingowych lub instytucjach pożyczkowych, bankowych,
- znajomości języka angielskiego - min. b2 (systemy w jęz. ang.)
- rozumienia procesów księgowych w firmie finansowej,
- dobrej znajomości programu MS Excel,
- proaktywnej postawy.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
...