Dla naszego klienta, działającego w obszarze księgowo-rachunkowym poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielnego Księgowego.
oferujemyelastyczność w zakresie formy współpracy (umowa o pracę, B2B),
atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i umiejętności kandydata,
możliwość rozwoju i pracy z zagranicznym klientem korporacyjnym,
współpracę z kancelarią prawną o ciekawym, niszowym profilu działalności,
samodzielność oraz wsparcie merytoryczne i administracyjne personelu księgowego niższego szczebla,
darmowe lekcje Business & Accountancy English w czasie pracy,
możliwość skorzystania z programu MultiSport,
pracę w ścisłym centrum Wrocławia.
prowadzenie ksiąg handlowych w oparciu o obowiązujące standardy i z uwzględnieniem przepisów podatkowych,
sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT) oraz sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby Klientów oraz dla instytucji zewnętrznych (US, ZUS, GUS, NBP),
sporządzanie sprawozdań finansowych,
ewidencjonowanie i kontrola majątku trwałego Klientów,
dekretowanie i księgowanie dokumentów,
księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
nadzór merytoryczny i organizacyjny nad zespołem,
udział w spotkaniach z Klientami (język spotkań: angielski),
udział w obsłudze kadrowo – płacowej klientów pracodawcy.
wykształcenie kierunkowe (studia wyższe ekonomiczne: rachunkowość/finanse, ekonomia lub uzyskane certyfikaty potwierdzające zdobyte kwalifikacje – II stopień SKWP lub równoważne) - warunek niezbędny,
minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku księgowym w dziale księgowym lub w biurze rachunkowym - warunek niezbędny,
doświadczenie w prowadzeniu obsługi kadr i płac będzie dodatkowym atutem,
bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów prawnych i podatkowych (VAT i CIT),
dobra, praktyczna znajomość j. angielskiego (sporadyczny udział w spotkaniach z Klientami, bieżący kontakt mailowo-telefoniczny),
bardzo dobra, praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel,
umiejętność obsługi programów księgowych, a znajomość programu Enova365 będzie dużym atutem,
umiejętność analitycznego myślenia,
samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
...