sem e-commerce specialist [rekrutacja prowadzona online], warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
12-24 miesiące

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

karolina grela+48 501331956
numer referencyjny
/432/03/2020/KG - 63348

opis stanowiska

Szukamy osoby z doświadczeniem w tworzeniu i optymalizacji kampanii PPC lub kampanii Google AdWords. Jeśli nie jest to dla Ciebie obcy temat oraz płynnie posługujesz się językiem niemiecki – aplikuj! Czekamy na twoje CV.

oferujemy

•      Przyjazny zespół i swobodną atmosferę pracy

•      Ambitne zadania i możliwość realnego wpływu na rozwój firmy

•      Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych

rozwiązań

•      Elastyczny czas pracy

•      Home-Office jeden dzień w tygodniu

•      Przerwę na lunch wliczoną w czas pracy

•      Możliwość realizacji wybranych szkoleń

•      Bogaty pakiet prywatnej opieki medycznej LUX-MED, pozwalający

zadbać o zdrowie

•      8-godzinny dzień pracy bez nadgodzin, ponieważ szanujemy Twój

czas wolny 

zadania

• opracowywanie strategii, wdrażanie i koordynowanie kampanii

marketingowych PPC (pay per click) w języku niemieckim

• dobór oraz analiza słów kluczowych w języku niemieckim  

• monitorowanie i systematyczne zwiększanie efektywności

prowadzonych kampanii marketingowych poprzez optymalizację

kampanii  

• testowanie nowych strategii kampanii oraz rozwiązań  

• doradztwo w zakresie strategii reklamowych, trendów i budżetów  

• bieżąca analiza wyników pod kątem osiągnięcia wyznaczonych

celów 

• przygotowywanie raportów analitycznych i raportowanie rezultatów   

• analiza i interpretacja kluczowych wskaźników efektywności

kampanii  

oczekujemy

•  minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku

związanym z tworzeniem i optymalizacją kampanii marketingowych

PPC (np. Google AdWords) 

•  mile widziane: doświadczenie w tworzeniu kampanii PPC w języku

niemieckim  

•  znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie

C1  (warunek konieczny)

•  samodzielna, dobrze zorganizowana praca  

•  znajomość rynku reklamy internetowej  

•  wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne  

•  zaangażowanie, sumienność i profesjonalizm  

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47