szczegóły oferty opublikowane 11.02.2021 warszawa, mazowieckie liczba wakatów 1 poziom doświadczenia powyżej 24 miesięcy rodzaj pracy praca stała kategoria Reklama, Marketing, Public Relations typ umowy umowa o pracę wymiar czasu pracy pełen etat system pracy podstawowy kontakt w randstad karolina grela+48 501331956 numer referencyjny /312/11/2020/KG - 66673 aplikuj teraz wyślij tę ofertę pracy e-mailem wydrukuj tę ofertę pracy opis stanowiska Szukamy osoby na stanowisko Digital Media Planner/Buyer ze znajomością rynku mediów digital. Jeśli posiadasz umiejętności analityczne, wiesz jak skutecznie zaplanować kampanię mediową, aplikuj.oferujemySzkolenia oraz konferencje branżoweMożliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwojuPremie uznanioweAtrakcyjne wynagrodzenieOpiekę medycznaPracę w zgranym zespolezadaniaPlanowanie kampanii mediowych w oparciu o założone KPIUstawienie, kupowanie kampanii online Planowanie działań w różnych modelach zakupowych Optymalizacja i egzekucja kampanii online wraz raportowaniem jej wyników.Jako członek zespołu będzie uczestniczył w tworzeniu ofert dla klientów domu mediowego.oczekujemyMin. 3 lata doświdczenia na podobnym stanowiskuZnajomość j. angielskiego na poziomie B2Znajomość rynku mediów digital oraz narzędzi tj: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Keyword Planner, Display & Video 360, AdFormUmiejętność analitycznego myślenia oraz pracy z liczbamiUmiejętność zaplanowania kampanii mediowych w oparciu o założone KPISprawne poruszasz się w świecie różnorodnych formatów reklamowychZnajomość wskaźników mediowych tj. CPC, CPE, CPM, ROI, UUUmiejętność pracy z liczbami, analitycznego myślenia oraz wyciągania wnioskówUmiejętność planowania i wdrażania oraz optymalizacji kampanii internetowych.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47 udostępnij znajomym Facebook LinkedIn Twitter