senior digital media planner/buyer, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

karolina grela+48 501331956
numer referencyjny
/312/11/2020/KG - 66673

opis stanowiska

Szukamy osoby na stanowisko Digital Media Planner/Buyer ze znajomością rynku mediów digital. Jeśli posiadasz umiejętności analityczne, wiesz jak skutecznie zaplanować kampanię mediową, aplikuj.

oferujemy

  • Szkolenia oraz konferencje branżowe
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju
  • Premie uznaniowe
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Opiekę medyczna
  • Pracę w zgranym zespole

zadania

  • Planowanie kampanii mediowych w oparciu o założone KPI
  • Ustawienie, kupowanie kampanii online 
  • Planowanie działań w różnych modelach zakupowych 
  • Optymalizacja i egzekucja kampanii online wraz raportowaniem jej wyników.
  • Jako członek zespołu będzie uczestniczył w tworzeniu ofert dla klientów domu mediowego.

oczekujemy

  • Min. 3 lata doświdczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość rynku mediów digital oraz narzędzi tj: Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio, Google Keyword Planner, Display & Video 360, AdForm
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy z liczbami
  • Umiejętność zaplanowania kampanii mediowych w oparciu o założone KPI
  • Sprawne poruszasz się w świecie różnorodnych formatów reklamowych
  • Znajomość wskaźników mediowych tj. CPC, CPE, CPM, ROI, UU
  • Umiejętność pracy z liczbami, analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
  • Umiejętność planowania i wdrażania oraz optymalizacji kampanii internetowych.

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47