specjalista back office w dziale obsługi klienta b2b, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca tymczasowa
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
2
poziom doświadczenia
0-6 miesięcy

rodzaj pracy
praca tymczasowa
kategoria
Administracja, Obsługa techniczna
typ umowy
umowa zlecenia
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

milena ilczuk+48 667 301 907
numer referencyjny
/193/05/2019/JB - 58381
aplikuj teraz

opis stanowiska

Masz doświadczenie w obsłudze klienta? Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym ? To szukamy właśnie Ciebie! Prześlij do nas swoje cv.


oferujemy

  • zatrudnienie na okres 4 tygodni na podstawie umowy zlecenie,
  • możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia w międzynarodowej firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa),
  • dokładnie wdrożenie w stanowisko pracy.

zadania

  • obsługa klienta, realizacja i monitorowanie zgłoszeń i zamówień,
  • kontrola nad obiegiem dokumentów w procesie obsługi klienta,
  • weryfikacja dokumentów, ich jakości i kompletności,
  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego,
  • bieżąca korespondencja mailowa i telefoniczna z klientami,
  • współpraca z odpowiednimi działami na poziomie całej organizacji,
  • raportowanie wewnętrzne.


oczekujemy

  • doświadczenia w obsłudze Klienta,
  • dyspozycyjności (praca w pełnym wymiarze godzin, 8 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku, w systemie zmianowym 8:00-16:00 i 10:00-18:00),
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem.


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47