Szukasz pracy administracyjnej, a jednocześnie masz doświadczenie w obsłudze systemów ERP i CRM oraz znasz excela? To może być idealna oferta dla Ciebie!
oferujemy- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową,
- stałe wynagrodzenie oraz premię roczną,
- zróżnicowany zakres obowiązków (praca z Klientem, praca z dokumentacją),
- pracę w zgranym i aktywnym zespole,
- szkolenia rozwojowe i kompetencyjne,
- dostęp do platformy szkoleniowej Udemy,
- bogaty pakiet benefitów.
- wystawianie dokumentów finansowych w systemie SAP (faktury, korekty faktur),
- rejestracja klientów w systemie SAP,
- organizowanie i administrowanie szkoleń technicznych,
- współpraca z infolinią techniczną dotycząca rejestracji zgłoszeń w systemie CRM,
- rejestracja i opisywanie przesyłek przychodzących do działu technicznego,
- nadzorowanie materiałów wewnętrznych działu technicznego,
- obsługa portalu gwarancyjnego,
- wsparcie działu technicznego w innych, bieżących sprawach administracyjnych.
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w pracy z systemami operacyjnymi ERP i CRM,
- znajomość podstaw rachunkowości i zagadnień dotyczących gwarancji,
- znajomość MS Excel,
- dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B1,
- umiejętność podejmowania trafnych decyzji pod presja czasu,
- umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
mile widziane:
- znajomość branży klimatyzacji,
- znajomość systemu SAP.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47