specjalista ds. administracji, janinów

opublikowane
lokalizacja
janinów, mazowieckie
rodzaj pracy
praca tymczasowa
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
janinów, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca tymczasowa
kategoria
Wytwarzanie, Produkcja
typ umowy
umowa o pracę tymczasową
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

jagoda talar+48 607403506
numer referencyjny
/54/01/2019/JT - 55872
aplikuj teraz

opis stanowiska

Obecnie dla naszego klienta, firmy reprezentującej wiele różnych dziedzin techniki, prowadzącej działalność produkcyjno-handlową w skali całego świata, poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty ds. administracji

oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w Randstad Polska
  • pakiet benefitów w ramach programu Randstad PLUS (m.in. opieka medyczna i karta sportowa w preferencyjnych cenach, zniżki do kin i rabaty do sklepów)
  • możliwość rozwoju w ramach wewnętrznych struktur firmy
  • pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w godzinach 8:00 - 16:00

zadania

  • bieżące wsparcie dyrektora zakładu w sprawach administracyjnych
  • przygotowywanie dokumentacji i koordynacja jej prawidłowego obiegu
  • organizacja i koordynacja wizyt oraz eventów na terenie zakładu
  • współpraca z działami: Kadr i Płac oraz Socjalnym
  • koordynacja współpracy z agencjami pracy tymczasowej
  • wsparcie kadry kierowniczej w ramach bieżących procesów HR

oczekujemy

  • wykształcenia wyższego,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • minimum 3 lat doświadczenia na stanowisku związanym z administracją lub HR
  • zdolności organizacyjnych i komunikacyjnych
  • prawa jazdy kat. B
  • łatwości w budowaniu relacji

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47