Chcesz pracować dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek z branży FMCG? Lubisz kontakt z ludźmi i jednocześnie praca analityczna, systemowa nie stanowi dla Ciebie wyzwania? Posługujesz się w stopniu dobrym językiem angielskim?
Jeśli tak, to szukamy właśnie Ciebie!
Lokalizacja miejsca pracy: okolice metra Dworzec Gdański (model hybrydowy).
oferujemy- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, płatne urlopy oraz pozostałe świadczenia),
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 - 17.00,
- bogaty pakiet benefitów (bony lunchowe 270 PLN miesięcznie, opieka medyczna oraz karta sportowa),
- hybrydowy model pracy (dodatek do pracy hybrydowej),
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej organizacji,
- praca w różnorodnym zespole inspirujących i ambitnych osób.
- koordynowanie i zarządzanie umowami najmu,
- przygotowywanie i obsługa dokumentów związanych z zawieraniem umów najmów,
- sporządzanie raportów,
- weryfikacja wykorzystania budżetów,
- nadawanie dostępów i tworzenie kont w systemach,
- bieżące wsparcie operacyjne działu.
- języka angielskiego na dobrym, komunikatywnym poziomie, min. B2,
- dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
- umiejętności analizy i pracy na danych.
mile widziane:
- doświadczenie w handlu/retail, zarządzaniu procesami,
- znajomość systemu SAP.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...