specjalista ds. kadr i płac, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
wynagrodzenie
6,000 - 8,000 PLN / M-C
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy
wynagrodzenie
6,000 - 8,000 PLN / M-C

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Zarządzanie zasobami ludzkimi
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

aneta łyszkowicz+48 697 581 378
numer referencyjny
/62/10/2020/AŁ - 65916

opis stanowiska

Dla naszego klienta, prężnie rozwijająca się firmy z obszaru customer service, poszukujemy specjalisty ds. kadr i płac. Jeśli cenisz sobie długotrwałe współprace, posiadasz doświadczenie w obsłudze pełnego procesu kadrowo - płacowego, ponadto bardzo dobrze znasz regulacje prawne z obszaru PPK - Aplikuj!

oferujemy

  • Możliwość rozwoju oraz doskonalenia wiedzy
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową
  • Biuro w samym centrum Mokotowa :)

zadania

  • Prowadzenie administracji personalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem/zwalnianiem pracowników (umowy, aneksy, opisy stanowisk, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
  • Przygotowywanie danych na potrzeby naliczania płac, sprawdzanie poprawności naliczonych danych
  • Doradztwo z zakresu prawa pracy zarówno dla managerów jak i pracowników
  • Ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy
  • Monitorowanie terminowości badań okresowych medycyny pracy
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów na potrzeby firmy (zerwy urlopowe, poziom absencji)

oczekujemy

  • Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadr i płac
  • Wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi)
  • Mile widziana znajomość programu Symfonia
  • Umiejętności praktycznego stosowania przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, również znajomość zasad naliczana wynagrodzeń
  • Bardzo dobrej znajomości zagadnień z obszaru PPK
  • Dokładności i terminowości
  • Rzetelnego podejścia do wykonywanych obowiązków
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności realizacji zadań pod presją czasu
  • Umiejętności pracy zespołowej oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47