specjalista ds. kampanii promocyjnych, kraków

opublikowane
lokalizacja
kraków, małopolskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
kraków, małopolskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
12-24 miesiące

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
równoważny

kontakt w randstad

anna popiołek+48 667410083
numer referencyjny
/278/12/2020/AP - 67152

opis stanowiska

Czy jesteś zainteresowany współpracą z polskim liderem rynku e-commerce w segmencie dystrybucji elektroniki użytkowej oraz masz minimum roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii promocyjnych i innych działań marketingowych online? Jeśli odpowiedź brzmi "Tak" - nie czekaj i aplikuj na naszą ofertę pracy.

oferujemy

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku e-commerce
  • wynagrodzenie odpowiadające osiąganym rezultatom (podstawa + premia) 
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub o pracę
  • możliwość zdobycia nowych umiejętności i cennego doświadczenia
  • pracę w biurze w centrum Krakowa z możliwością pracy zdalnej
  • dodatkowe benefity: dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz prywatnej opieki medycznej

zadania

  • planowanie oraz przygotowywanie kampanii promocyjnych
  • koordynacja działań podczas realizacji prowadzonych kampanii
  • planowanie oraz kontrola realizacji budżetu
  • przygotowywanie analiz i zestawień dotyczących wyników sprzedaży
  • opracowywanie prognoz oraz aktywności promocyjnej
  • ocena działań promocyjnych i rekomendacja zmian mających na celu zapewnienia odpowiedniej efektywności zaplanowanych działań marketingowych 
  • zapewnienie sprawnej komunikacji oraz dbanie o prawidłowy przepływ informacji w zakresie realizowanych aktywności

oczekujemy

  • minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu kampanii online
  • znajomości w stopniu bardzo dobrym Google Analytics oraz Excel
  • znajomości szeroko pojętego marketingu oraz posiadania aktualnej wiedzy na temat bieżących trendów
  • umiejętności dokonywania ewaluacji wyników prowadzonych działań marketingowych

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47