specjalista ds. kontrolingu, lublin

opublikowane
lokalizacja
lublin, lubelskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
lublin, lubelskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Finanse, Ekonomia
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

dagmara pochylczuk+48 695951787
numer referencyjny
/460/09/2020/DP - 65769

opis stanowiska

Dla naszego klienta - firmy zajmującej się dystrybucją towarów z branży FMCG, działającej na terenie Wielkie Brytanii, Irlandii, Holandii i Belgii - poszukujemy osoby, która zasiliłaby szeregi zespołu działu kontrolingu.

oferujemy

  • wynagrodzenie w przedziale  5000 – 6000 zł brutto – wszystko zależy od tego, jakie masz doświadczenie i umiejętności;
  • pracę w godzinach 8:00 -16:00 w spokojnym, przyjaznym środowisku z jasno określonymi zasadami;
  • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (lub b2b - jak wolisz)
  • solidne ubezpieczenie na życie – dzięki temu będziesz spokojny o przyszłość Twojej rodziny i Twoją;
  • pakiet medyczny (tylko dla Ciebie lub Ciebie i Twojej rodziny) – z długą listą specjalistów, wizytami domowymi i większością liczących się w Lublinie placówek;
  • zakupy pracownicze ze zniżką – będziesz mógł zaopatrywać się w produkty spożywcze dostępne w Spiżarni w cenach, jakich nie znajdziesz nigdzie indziej;
  • kartę multisport;
  • szkolenia i imprezy firmowe.

zadania

  • raportowanie cykliczne oraz na bieżące potrzeby firmy;
  • udział w procesie budżetowania i comiesięczna kontrola jego realizacji; analiza odchyleń od budżetu i rekomendowanie działań korygujących;
  • analiza sprzedaży i marży na towarach/klientach, analizy efektywności, monitoring KPI;
  • nadzór finansowy nad zagranicznymi spółkami grupy;
  • udział w budowaniu narzędzi informatycznych wspomagających podejmowanie decyzji biznesowych.

oczekujemy

  • minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kontrolingu, analiz finansowych, księgowości lub pokrewnych, w branży FMCG (warunek konieczny);
  • wykształcenia wyższego o profilu ekonomicznym, finansowym lub pokrewnym;
  • wiedzy z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej;
  • bardzo dobrej znajomości Excela, mile widziana znajomość Accessa oraz VBA;
  • doświadczenie w pracy w systemach klasy ERP, BI będzie atutem;
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
  • analitycznego myślenia i umiejętności wyciągania wniosków;
  • dokładność oraz terminowość w wykonywaniu zadań.


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47