specjalista ds. marketingu, brzozów

opublikowane
lokalizacja
brzozów, podkarpackie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
brzozów, podkarpackie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

dagmara pochylczuk+48 695951787
numer referencyjny
/120/11/2020/DP - 66522

opis stanowiska

Posiadasz już doświadczenie w obszarze marketingu, promowaniu marek i czujesz, że to właśnie TEN moment, by podjąć się czegoś zupełnie nowego? Chciał/a/byś brać udział w tworzeniu strategii marketingowej marki, jej dalszego rozwoju? Mamy coś specjalnego dla Ciebie!


Dla naszego klienta - firmy produkcyjnej z wieloletnią tradycją - poszukujemy osoby na samodzielne stanowisko specjalisty ds. marketingu.

oferujemy

  • możliwość ogromnego rozwoju na samodzielnym stanowisku przy tworzeniu strategii marketingowej marki
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w rozwijającej się firmie
  • głównie pracę zdalną (1 dzień pracy w biurze, reszta - gdzie tylko chcesz :) również po okresie pandemii)
  • ciekawe szkolenia wdrażające i produktowe

zadania

  • stworzenie strategii marketingowej marki
  • stworzenie planu marketingowego oraz jego realizacja
  • przygotowywanie i prowadzenie szeroko pojętych kampanii reklamowych w Internecie (PPC, SEO, RTB, afiliacja, mailing, newsletter)
  • odpowiedzialność za content marketing oraz przygotowywanie i prowadzenie strategii marketingowej w mediach społecznościowych (FB, YouTube, Tik Tok, Twitter, Instagram) równolegle z działaniami promocyjnymi prowadzonymi przez handlowców
  • współpraca przy działaniach promocyjnych w handlowcami, koordynowanie akcji marketingowych (również w SM)
  • promowanie w sieci sklepu internetowego i aplikacji
  • copywriting, redagowanie artykułów do czasopism i na stronę internetową
  • opracowywanie treści do materiałów reklamowych, tworzenie cenników, kalendarzy, wizytówek
  • zarządzanie stroną internetową firmy pod kątem optymalizacji konwersji
  • opracowywanie innowacyjnych rozwiązań wspierających sprzedaż i pozyskiwanie leadów
  • przygotowywanie i prowadzenie programów lojalnościowych

oczekujemy

  • min. 3 - letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • wykształcenia wyższego, mile widziane z obszaru marketingu/zarządzania
  • znajomości j. angielskiego
  • znajomości Google Analytics, doświadczenia w promowaniu marek oraz działaniach SEO
  • doświadczenia w obszarze marketingu internetowego
  • dużej kreatywności, chęci do tworzenia


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47