- elastyczność w kwestii formy zatrudnienia (umowa o pracę bądź B2B)
- wynagrodzenie stałe z dodatkiem premiowym
- możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych w ciekawej branży
- reprezentowanie firmy o ugruntowanej pozycji na rynku
- szansę na szkolenia i podnoszenie kwalifikacji
- samodzielne organizowanie swojego dnia pracy
- szereg benefitów tj. karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe na korzystnych warunkach
- opracowywanie koncepcji wizerunkowych i komunikacyjnych dla nowych produktów
- współtworzenie i koordynacja działań marketingowych oraz promocyjnych dla marek własnych, zgodnie z ich strategią,
- współtworzenie materiałów marketingowych - ulotki broszury, katalogi materiały digitalowe, inne (współpraca z grafikiem)
- kordynacja poprawności komunikacji marek w kanałach sprzedaży i promocji zgodnie z określoną strategią i key visual
- śledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych w internecie – formułowanie wniosków oraz propozycji działań
- współpraca w zakresie tworzenia działań content marketingowych i social media – weryfikacja poprawności, kreowanie nowych tematów, aktualizacja tekstów na stronach www, współpraca z influencerami/agencjami marketingowymi
- podstawowa orientacja w rynku pod kątem potrzeb klientów i działań konkurencji
- badanie i analiza efektów prowadzonych działań marketingowych
- doświadczenia zawodowe na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji marketingowej
- wykształcenia marketingowego bądź pokrewne - min. licencjat
- znajomości trendów w marketingu offline
- umiejętności koordynacji projektów
- lekkiego pióra, kreatywności, otwartości na nowości rynkowe
- komunikatywności, zaangażowania i umiejętności pracy w zespole
- samodzielności w planowaniu i organizacji czasu pracy
- znajomości programu PowerPoint oraz środowiska Wordpress będzie dodatkowym atutem
- znajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47