specjalista ds. mediów, kajetany

opublikowane
lokalizacja
kajetany, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
kajetany, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
12-24 miesiące

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Reklama, Marketing, Public Relations
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

malwina nykaza+48 693920242
numer referencyjny
/523/05/2019/MN - 58688

opis stanowiska

Obecnie dla naszego klienta, innowacyjnej firmy o światowym zasięgu, charakteryzującym się wysokim stopniem wewnętrznej współpracy w obszarze badań, produkcji oraz marketingu, zlokalizowanej w Kajetanach/Nadarzynie, poszukujemy kandydatów na stanowisko 

koordynatora kampanii social media

oferujemy

  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • umowę o pracę na czas zastępstwa
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
  • prace w nowoczesnym biurowcu przy trasie Katowickiej
  • możliwość skorzystania z bezpłatnego transportu z Warszawy
  • pracę w przyjaznej atmosferze w zespole doświadczonych specjalistów
  • opiekę koordynatora Randstad na terenie firmy
  • możliwość skorzystania z platformy benefitowej RANDSTAD PLUS na preferencyjnych warunkach (karta sportowa, opieka medyczna, zniżki do kin i sklepów)
  • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku

zadania

  • współpraca z zespołem EMEA Media Team z Polski i Wielkiej Brytanii
  • wsparcie zespołu medialnego w codziennych operacjach
  • kontakt z agencjami medialnymi
  • tworzenie raportów,
  • publikacja treści w kanałach medialnych i przygotowywanie ciekawych postów
  • opieka, administracja i rozwój kanałów mediów społecznościowych,
  • tworzenie materiałów wykorzystywanych w mediach społecznościowych,
  • przygotowanie angażujących materiałów przeznaczonych do social media, współpracą z działem graficznym i kreatywnym,
  • testowanie własnych pomysłów,
  • dbałość o poprawny pomiar poszczególnych kampanii,


oczekujemy

  • doświadczenia w pracy z panelem Facebook do administrowania kampaniami
  • zrozumienia zasad działania online marketingu oraz rozeznania w obecnych trendach
  • umiejętności doboru treści do konkretnego medium internetowego
  • wiedzy na temat zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych
  • doświadczenia w zarządzaniu mediami lub projektami
  • zainteresowania i pasji w stosunku do mediów społecznościowych
  • umiejętności analitycznych
  • kreatywności i komunikatywności
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - praca w międzynarodowym zespole



Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47