You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży.

szczegóły oferty

podsumowanie

    szczegóły oferty

    Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?
    Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. 
    Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!

    oferujemy
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
    • Atrakcyjny pakiet benefitów
    • Możliwość uzyskania premii
    • Szkolenia wdrożeniowe
    • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop
    zadania
    • Obsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacji
    • Wprowadzanie zamówień do systemu
    • Prowadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cen
    • Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych
    • Monitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.
    • Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.
    oczekujemy
    • Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)
    • Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)
    • Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnych
    • Bardzo dobrej znajomości programu Microsoft Excel
    • Zdolności do analitycznego myślenia
    • Dobrej organizacji pracy

     

    • Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiego

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży? Komunikacja w j. angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu? Lubisz kontakt z klientem?
    Jeśli tak to świetnie się składa, ponieważ dla naszego klienta z branży produkcyjnej z Bytomia poszukujemy specjalisty ds. obsługi klienta i sprzedaży. 
    Daj sobie szansę i weź udział w projekcie rekrutacyjnym, aplikuj poniżej!

    oferujemy
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
    • Atrakcyjny pakiet benefitów
    • Możliwość uzyskania premii
    • Szkolenia wdrożeniowe
    • Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop
    zadania
    • Obsługa bieżących i pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie pozytywnych relacji
    • Wprowadzanie zamówień do systemu
    • Prowadzenie negocjacji warunków dotyczących terminów realizacji zamówień, sposobu dostawy oraz sposobu i terminu płatności (dla rozliczeń bezgotówkowych) oraz ewentualnych upustów do obowiązujących cen
    • Przygotowanie ofert handlowych, prezentacji sprzedażowych
    • Monitorowanie terminów dostaw, kosztów transportu, cen, wyników i umów oraz proaktywne działanie w przypadku niezgodności.
    • Zapewnienie lokalnego wsparcia dla marketingu międzynarodowego i treści artykułów branżowych.
    oczekujemy
    • Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży - minimum rok doświadczenia (mile widziana praca w firmie produkcyjnej)
    • Bardzo dobrej znajomości znajomości języka angielskiego (minimum B2/C1)
    • Silnych umiejętności komunikacyjnych i personalnych
    • Bardzo dobrej znajomości programu Microsoft Excel
    • Zdolności do analitycznego myślenia
    • Dobrej organizacji pracy

     

    • Mile widziana: znajomość innych języków obcych, np. niemieckiego, rosyjskiego

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47