specjalista ds. obsługi klienta - język francuski/niemiecki [rekrutacja prowadzona online], katowice

opublikowane
lokalizacja
katowice, śląskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
katowice, śląskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
0-6 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Obsługa klienta, Telemarketing, Call center
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
2-zmianowy

kontakt w randstad

sonia adamik+48 609899399
numer referencyjny
/354/08/2020/AC - 65283

opis stanowiska

Mówisz biegle po francusku lub po niemiecku?

Jesteś nastawiony na obsługę klienta i posiadasz dobre umiejętności komunikacyjne?

Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowym środowisku i dynamicznie rozwijać swoje umiejętności?

Nie czekaj aż samo przyjdzie! Postaw na zmiany i aplikuj!

oferujemy

  • pracę w świetnej atmosferze
  • szeroką ofertę szkoleniową
  • bonusy, w tym za polecenie nowych pracowników
  • atrakcyjny pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino itp.)
  • prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • wiele wewnętrznych inicjatyw (imprezy integracyjne, Mikołajki itp.)

zadania

  • obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/e-maili od klientów dotyczących spraw technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych pytań klientów
  • dostarczanie klientom usługi o wysokiej jakości
  • współpraca z zespołem specjalistów IT przy bardziej złożonych zagadnieniach

oczekujemy

  • bardzo dobrej znajomości języka francuskiego lub niemieckiego (B2/C1)
  • znajomości języka angielskiego na poziomie: B1+/B2/C1
  • podstawowej znajomości zagadnień IT
  • doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane
  • umiejętności pracy w zespole i bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych
  • podstawowego doświadczenia w zakresie użytkowania Windows 7 i MS Office


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47