specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
2
poziom doświadczenia
0-6 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Obsługa klienta, Telemarketing, Call center
typ umowy
umowa o pracę tymczasową
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

dominik rzepliński+48 +693470230
numer referencyjny
/605/02/2021/DR - 68458

opis stanowiska

Ile razy żałowałeś: „Tyle lat nauki języków i nigdy tego nie wykorzystałem- dlaczego wybrałem właśnie język włoski”?Teraz masz szansę to zmienić. Podejmij wyzwanie! Mamy dla Ciebie ofertę, w której język włoski to podstawa komunikacji i początek międzynarodowych znajomości! Aplikuj na stanowisko obsługa klienta z językiem włoskim

Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obok!

oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, z możliwością przedłużenia współpracy w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony za pośrednictwem naszego klienta,
  • praca w międzynarodowym środowisku,
  • odpowiednie szkolenie które umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu bankowości, a dokładniej z zarządzania produktami finansowymi,
  • wynagrodzenie w wysokości 4000 zł brutto.



zadania

  • wsparcie działu obsługi Klienta (z wyłączeniem call center/sprzedaży produktów/telemarketingu);
  • weryfikacja poprawności przesyłanych dokumentów;
  • dbałość o poprawność merytoryczna i formalną wystawianych dokumentów;
  • realizacja wskaźników jakości.


oczekujemy

  • znajomości języka włoskiego na poziomie bardzo dobrym;
  • wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów;
  • wysokiej kultura osobistej;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • samodzielności i inicjatywy w działaniu.


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47