specjalista ds. płac i benefitów, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca tymczasowa
wynagrodzenie
7,500 - 8,500 PLN / M-C
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy
wynagrodzenie
7,500 - 8,500 PLN / M-C

rodzaj pracy
praca tymczasowa
kategoria
Zarządzanie zasobami ludzkimi
typ umowy
umowa o pracę tymczasową
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

aneta łyszkowicz+48 697581378
numer referencyjny
/420/07/2019/AŁ - 59613

opis stanowiska

Podejmij wyzwanie! Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze twardego HR oraz chcesz rozwijać się w międzynarodowej organizacji - aplikuj! Posiadamy ofertę wprost dla Ciebie! Zdobądź pracę, w której Pracodawca dba o Twój rozwój. Dołącz do znanej i cenionej firmy, a otrzymasz szereg benefitów - w tym dodatkowe 30 dni płatnego urlopu! 

oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (12 lub 18 miesięcy) z możliwością dalszej współpracy
  • Wynagrodzenie na poziomie 7000 - 8500 PLN brutto
  • Dodatkowy (płatny) urlop - 30 dni
  • Kartę medyczną oraz inne dofinansowania (zasiłek dentystyczny)
  • Dodatkowe ubezpieczenie (PZU)
  • Stałe godziny pracy 8:00 - 16:00
  • Szansę na rozwój w strukturach firmy

zadania

  • Obsługa wynagrodzeń pracowników oraz obsługa odpowiednich świadczeń dla pracowników lokalnych i zagranicznych
  • Zarządzanie danymi pracowników w Płatniku oraz w Symfonii
  • Zarządzanie danymi w Blackbaud oraz American Funds (wdrożenie na stanowisku)
  • Weryfikacja i rozliczanie ubezpieczeń (ZUS, zdrowotne, ubezpieczenie na życie)
  • Weryfikowanie płatności dla zleceniobiorców
  • Wsparcie przy monitorowanie nieobecności pracowników
  • Przygotowywanie i udostępnianie raportów dotyczących wynagrodzeń
  • Przygotowywanie danych o dodatkach mieszkaniowych
  • Przygotowywanie i dystrybucja rocznych zestawień o przychodach dla pracowników
  • Przegląd zmian w przepisach wewnętrznych dotyczących benefitów i świadczeń
  • Udział w planowaniu budżetu
  • Aktualizacja regulaminów pracy

oczekujemy

  • Wykształcenia wyższego - preferowane w obszarze HR
  • Około 3 lata doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń
  • Znajomość przepisów i procesów związanych z naliczaniem wynagrodzeń, świadczeniami / benefitami, skalami płac
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Znajomości programu Płatnik, Symfonia



Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47