specjalista ds. raportowania, chełm

opublikowane
lokalizacja
chełm, lubelskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
chełm, lubelskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
6-12 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Obsługa klienta, Telemarketing, Call center
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

dagmara pochylczuk+48 695951787
numer referencyjny
/467/09/2020/DP - 65737

opis stanowiska

Masz już doświadczenie w tworzeniu, rozwoju i optymalizacji raportów wspierających procesy biznesowe w contact center? Chciałbyś doświadczyć czegoś nowego?

Polski Fundusz Rozwoju S.A otworzył centrum doradztwa w Twoim regionie i obecnie poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds. raportów. Podejmij to wyzwanie i zaaplikuj swoje CV.

oferujemy

  • pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat - poczuj stabilność i bezpieczeństwo
  • pracę w godzinach 9-17
  • premie miesięczne – powiększ swój przychód po okresie próbnym bez dodatkowego wysiłku
  • po okresie próbnym, wpłaty pracodawcy do PPK na poziomie 4%
  • opiekę medyczną
  • dofinansowanie na przejazd do pracy komunikacją miejską
  • ubezpieczenie na życie
  • system kafeteryjny myBenefit

zadania

  • tworzenie, rozwój i optymalizacja raportów wspierających procesy biznesowe w contact center
  • przygotowanie baz danych do kampanii telefonicznych
  • przygotowanie danych na potrzeby analiz, w tym kontrola ich jakości
  • budowa i optymalizacja modeli danych
  • przygotowanie szablonów raportowych - zgodnie z potrzebami biznesowymi związanymi z obszarem danych, dostarczanie finalnych produktów dla Biznesu - raportów, dashboardów, przekrojowych analiz
  • współpraca z architektem IT, administratorami systemów IT w realizacji zadań
  • współpraca z dostawcą systemu contact center w zakresie utrzymania systemu raportowego
  • monitoring efektywności i analiza trendów raportowych opisujących wewnętrzne procesy Departamentu - wskazywanie optymalizacji
  • przygotowanie miesięcznych zestawień raportowych i prezentacji w formacie obowiązującym w spółce
  • przygotowania harmonogramów pracy, grafików i planów urlopowych
  • wsparcie w innych procesach i projektach departamentu

oczekujemy

  • doświadczenia na podobnym stanowisku w contact center (warunek konieczny)
  • znajomości SQL, MS Excel/MS Access
  • rozumienia architektury danych
  • umiejętności współpracy i komunikowania się z obszarem Biznesu i IT w połączeniu z analitycznym myśleniem
  • doświadczenia w budowaniu logicznych modeli danych oraz raportów
  • umiejętności wizualizacji danych
  • samodzielności w wykonywaniu zadań oraz odpowiedzialności za realizowane zadania
  • dbałości o szczegóły i rzetelności
  • znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • gotowości do pracy od 02.11.2020



Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47