specjalista ds. ryzyka kredytowego i analiz, gorzów wielkopolski

opublikowane
lokalizacja
gorzów wielkopolski, lubuskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
gorzów wielkopolski, lubuskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Finanse, Ekonomia
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
równoważny

kontakt w randstad

alicja kozłowska+48 605303807
numer referencyjny
/310/06/2020/AK - 64160

opis stanowiska

Chciałbyś się rozwijać w firmie, która otwiera Centrum Usług Finansowych w Gorzowie Wielkopolskim?

Obecnie prowadzimy rekrutację do firmy DOMO (dawniej Solvay).

Zapraszamy do aplikowania!

oferujemy

  • umowę o pracę: pierwsza na czas określony (10 m-cy); kolejna na czas nieokreślony 
  • wynagrodzenie składające się z części podstawowej, premii kwartalnej  
  • w pełni dofinansowany pakiet medyczny LuxMed 
  • dostęp do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach
  • dofinansowanie do posiłków na terenie firmy
  • możliwość rozwoju i szkoleń
  • udział w międzynarodowych projektach
  • bezpłatne i dostępne miejsce parkingowe dla pracowników

zadania

  • realizacja polityki i procedur kredytowych przyjętych w Grupie, wsparcie dla Corporate Credit Manager’a w opracowywaniu zasad, procedur i wewnętrznych kontroli dokumentów dla procesów kredytowych
  • przegląd danych i raportów finansowych w wywiadowni gospodarczych i opracowanie danych w celu przedłożenia propozycji limitów kredytów kupieckich do Corporate Credit Managera
  • kontakt z klientami dla wsparcia procesu decyzyjnego dot. weryfikacji limitu kredytu kupieckiego
  • monitorowanie zwyczajów płatniczych i badanie okoliczności braku płatności klientów
  • bieżące wsparcie transakcji biznesowych z klientem poprzez zarządzanie kontami zablokowanymi
  • terminami płatności, dostosowanie limitów kredytowych
  • regularny kontakt z innymi działami, takimi jak zespół ds. windykacji
  • kierownictwo wykonawcze w sprawach związanych z kontem klienta
  • proponowanie odpisów, należności wątpliwych i nieściągalnych zgodnie z przeprowadzoną analizą zwyczajów kredytowych i płatniczych
  • realizacja zadań firmy dla oddziałów firmy w Polsce, Francji, Hiszpanii

oczekujemy

  • wykształcenia wyższego magisterskiego w obszarze biznesu i administracji, finansów itp.
  • minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku finansowym lub związanym z obsługą klienta, w controllingu lub analityce biznesowej, itp.
  • dobrej znajomości języka angielskiego
  • mile widziana znajomość zasad i przepisów dot. zarządzania kredytem kupieckim
  • znajomości zasad finansów i rachunkowości
  • umiejętności analizy dokumentacji finansowej, precyzji i dokładności
  • biegłego korzystania z pakietu Microsoft Office
  • mile widziana znajomość systemu SAP
  • wysokich umiejętności w zakresie komunikacji i budowania relacji z klientem, umiejętności prowadzenia trudnych rozmów
  • umiejętności zarządzania wielopłaszczyznowymi relacjami z różnymi działami w obrębie organizacji
  • cierpliwości i zdolności do radzenia sobie ze stresem, asertywności
  • wysokich umiejętności organizacyjnych i samodzielności w podejmowaniu decyzji i działaniu


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47