specjalista ds. sprawozdawczości i podatków, kraków

opublikowane
lokalizacja
kraków, małopolskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
kraków, małopolskie
liczba wakatów
1
doświadczenie
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Usługi finansowe
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

aleksandra błasińska+48 +48 697 240 312
numer referencyjny
/116/11/2018/AB - 54981
aplikuj teraz

opis stanowiska

Pracuj w firmie, która zapewni Ci prestiż w środowisku! Podejmij współpracę w renomowanej firmie z długoletnim doświadczeniem w branży gazów przemysłowych.

oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju oraz szkolenia
  • prywatną opiekę medyczną
  • kartę sportową
  • fundusz socjalny (paczki dla dzieci, pożyczki niskoprocentowe dla pracowników, wczasy pod gruszą, itp.)

zadania

  • całościowy nadzór nad procesem Transfer Pricing-u zgodnie z wymogami obowiązującego prawa, koordynacja zadań realizowanych przez osoby odpowiedzialne za poszczególne obszary w ramach organizacji, kontrola czynności zleconych do wykonywania przez SSC (Shared Service Center), współpraca z doradcą podatkowym oraz z zespołem Global Tax
  • nadzór nad całością zagadnień dotyczących podatku CIT, przygotowywanie deklaracji, kontakty z urzędem skarbowym, reprezentowanie w czasie kontroli, bieżąca analiza i implementacja zmian w przepisach prawnych
  • koordynacja prac związanych z odzyskiwaniem podatku akcyzowego od energii elektrycznej, analiza bieżącego stanu prawnego, udział w audycie, udzielanie wyjaśnień do urzędu skarbowego
  • nadzór i kontrola zadań realizowanych w ramach procesu RTR (Retord to Report), współpraca z SSC, aktualizacja procedur z obszaru RTR, nadzór nad prawidłowym przebiegiem Internal Control
  • odpowiedzialność za kalendarz zamykania okresów sprawozdawczych, okresowa aktualizacja, uzgadnianie z zespołami SSC, publikacja
  • współpraca z innymi działami firmy oraz z zespołami na szczeblu regionalnym i globalnym w celu zapewniania najwyższej jakości realizowanych procesów
  • proponowanie oraz wdrażanie zmian mających na celu usprawnienia i poprawę efektywności procesów

oczekujemy

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne
  • doświadczenie w pracy w dziale finansowym
  • praktyczna wiedza z zakresu podatków oraz księgowości
  • komunikatywność
  • zdolności wykonywania zadań pod presją czasu
  • zaangażowanie oraz proaktywne działanie
  • umiejętność adaptacji do zmieniającego się otoczenia
  • samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (co najmniej na poziomie B2)
  • dobra znajomość MS Office
  • znajomość modułów finansowych systemu SAP będzie dodatkowym atutem


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47