specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu, warszawa

opublikowane
lokalizacja
warszawa, mazowieckie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
warszawa, mazowieckie
liczba wakatów
1
doświadczenie
12-24 miesiące

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Handel detaliczny, Handel Hurtowy
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
podstawowy

kontakt w randstad

katarzyna lewczuk+48 667 500 197
numer referencyjny
/6/11/2018/KL - 54943
aplikuj teraz

opis stanowiska

Szukasz pracy, w której Twoja kreatywność, poczucie humoru oraz znajomość programu Excel i systemu informatycznego - CRM zostałyby dostatecznie docenione? Tak się składa, że poszukujemy właśnie takiej osoby jak Ty! Nie wahaj się i aplikuj od razu po przeczytaniu oferty!

oferujemy

  • umowę o pracę na cały etat (3-miesięczny okres próbny, a następnie umowę na czas nieokreślony);
  • możliwość rozwoju zawodowego w środowisku ambitnych, nastawionych na sukces ludzi;
  • udział w szkoleniach rozwijających kompetencje;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwój umiejętności poprzez udział w ciekawych i wymagających projektach;
  • praca dla międzynarodowej firmy w środowisku wielokulturowym;
  • konkurencyjne wynagrodzenie do 6500 brutto;
  • stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku;
  • świetnie zlokalizowane biuro w Warszawie (okolice Dworca. Zachodniego).

zadania

  • administracja systemu identyfikacji handlowej klientów (CRM) – aktualizacja bazy oraz szkolenia użytkowników;
  • rozliczanie faktur działu handlowego (proformy, noty księgowe, faktury usługowe);
  • tworzenie i kalkulacja ofert handlowych;
  • komunikacja handlowa do klientów i dystrybutorów (kontakt w sprawie ulotek informacyjnych produktów, rozliczeń, raportów itp.);
  • tworzenie materiałów marketingowych dla dystrybutorów i klientów końcowych (instrukcje, ulotki, nagrody, tablice itp.);
  • organizacja eventów integracyjnych oraz zarządzanie szkoleniami i rozwojem handlowców (np. warsztaty standardów sprzedaży);
  • sporządzanie, monitorowanie obiegu umów handlowych
  • weryfikacja zapisów umów pod kontem aktualnych przepisów prawa (współpraca z radcą prawnym);
  • sporządzanie raportów ze sprzedaży oraz weryfikacja raportów od Dystrybutorów;
  • obsługa wizyt gości zagranicznych oraz krajowych (rezerwacja hoteli, transferów, restauracji);
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy działem handlowym a działem obsługi klienta, działem należności, serwisem, działem administracji oraz księgowości.

oczekujemy

  • bardzo dobrej znajomości systemu informatycznego CRM;
  • zaawansowanej znajomości programu Excel;
  • doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • mile widziana znajomość systemu eProfiterol.


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47