specjalista ds. wsparcia technicznego, katowice

opublikowane
lokalizacja
katowice, śląskie
rodzaj pracy
praca stała
aplikuj teraz

szczegóły oferty

opublikowane
katowice, śląskie
liczba wakatów
1
poziom doświadczenia
powyżej 24 miesięcy

rodzaj pracy
praca stała
kategoria
Administracja, Obsługa techniczna
typ umowy
umowa o pracę
wymiar czasu pracy
pełen etat
system pracy
3-zmianowy

kontakt w randstad

sylwia łasicka+48 +48 695951979
numer referencyjny
/360/12/2018/SŁ - 55787
aplikuj teraz

opis stanowiska

  • Chcesz każdego dnia czuć się jak filantrop i dodatkowo otrzymywać za to pieniądze? U nas będziesz pierwszą osobą, do której zadzwonią po wsparcie potrzebujący pomocy inżynierowie, technicy, specjaliści produktowi.
  • Marzyłeś o byciu Sherlockiem Holmesem? U nas masz okazję zagłębić się w pojawiające się alarmy, doszukiwać się przyczyn i tworzyć skuteczne rozwiązania oraz przygotowywać przyszłościowe plany ich eliminacji.
  • Chcesz mieć realny wpływ na przyszłość firmy w której pracujesz oraz na niezawodność produktów automatyki przez nią produkowanych ? U nas będziesz raportował pojawiające się błędy, aby więcej taka sytuacja nie miała miejsca.

oferujemy

  • udział w przygotowanych specjalnie dla Ciebie szkoleniach wewnętrznych w kraju i za granicą
  • możliwość wprowadzania innowacji celu zapewnienia lepszej efektywności i ciągłości produkcji po stronie klienckiej
  • możliwość uczestniczenia we wdrożeniach i uruchomieniach zakontraktowanych instalacji na całym świecie
  • poszerzanie wiedzy oraz doskonalenie posiadanych umiejętności specjalistycznych
  • kontakt z najnowszymi rozwiązaniami i urządzeniami stosowanymi w automatyce przemysłowej
  • podnoszenie swojego poziomu języka angielskiego przez codzienny kontakt w pracy
  • liczny pakiet benefitów, (spotkania z lektorem j. angielskiego, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa i platforma MyBenefit , codzienne dofinansowanie do pracowniczej stołówki, dofinansowanie do wakacyjnego wypoczynku, dofinansowanie świąteczne z okazji Świąt Bożego Narodzenia, dodatkowe dofinansowanie do godzin nocnych, premia końcoworoczna, kanapki, owoce i dofinansowanie do automatu ze słodyczami)

zadania

  • udzielanie wsparcia technicznego klientom oraz inżynierom, technikom i specjalistom produktowym, którzy diagnozują i rozwiązują problemy techniczne pojawiające się u klientów z zakresu automatyki przemysłowej
  • monitorowanie pojawiających się alarmów po stronie klienckiej oraz podejmowanie odpowiednich działań mających na celu ich eliminację
  • raportowanie pojawiających się błędów projektowych oraz problemów związanych z utrzymaniem ruchu do grupy inżynieryjnej

oczekujemy

  • wykształcenia wyższego technicznego lub w trakcie
  • znajomości branży automatyki przemysłowej
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie nabyte przy uruchomieniach
  • systemów automatyki lub wcześniejszej pracy w dziale utrzymania ruchu
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • umiejętności efektywnej pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • umiejętności właściwego ustalania priorytetów
  • zdolności komunikacji ze wszystkimi szczeblami managementu
  • gotowości do pracy zmianowej oraz w weekendy


Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47