Dla naszego klienta, globalnego producenta i lidera w dziedzinie specjalistycznych substancji i surowców chemicznych, poszukujemy osób na stanowisko specjalistyczne w dziale Logistyki i Obsługi Klienta.
Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta
oferujemy- umowę o pracę w międzynarodowym koncernie,
- kartę Multisport,
- opiekę medyczną Luxmed,
- zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych oraz dofinansowanie do urlopu,
- możliwość uczestniczenia w programie oszczędnościowo-lojalnościowym dla pracowników.
- obsługa klienta w zakresie kompleksowej realizacji zamówień w systemie SAP,
- koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (export, import, WNT),
- współpraca z agencja celną,
- kontrola stanu zadlużenia i limitów kredytowych klientów przy realizacji zamówień,
- zarządzanie systemem magazynowym zapasów, utrzymywanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami klientów i oczekiwaniami spółki,
- obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów,
- sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów.
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- angielski na poziomie biegłej komunikatywności C1,
- dokładności, zaangażowania, komunikatywności,
- wysokiej kultury osobistej,
- inicjatywy i samodzielności,
- umiejętności oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie nowych rozwiązań.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47