You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

wsparcie przy obsłudze klienta.

szczegóły oferty

podsumowanie

    szczegóły oferty

    Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj, Aplikuj!

    oferujemy
    • atrakcyjne wynagrodzenie 
    • 20% dodatku do pensji za obecność i dobre wyniki
    • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
    • pracę zdalną z możlwiością powrotu do biura w Poznaniu
    • pakiet szkoleń
    • możliwość zdobycia nowych umiejętności
    • pracę w młodym, zgranym zespole
    • praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-24.00 w systemie zmianowym
    zadania
    • telefoniczne wsparcie klientów i partnerów
    • odbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówień
    • kontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktu
    oczekujemy
    • komunikatywności
    • dobrej zjaomości języka angielskiego 
    • wykształcenia średniego
    • umiejętności szybkiego pisania na klawiaturze
    • znajomości obsługi komputera oraz systemów CRM 
    • doświadczenia w obsłudze klienta call center 
    • sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj, Aplikuj!

    oferujemy
    • atrakcyjne wynagrodzenie 
    • 20% dodatku do pensji za obecność i dobre wyniki
    • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
    • pracę zdalną z możlwiością powrotu do biura w Poznaniu
    • pakiet szkoleń
    • możliwość zdobycia nowych umiejętności
    • pracę w młodym, zgranym zespole
    • praca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-24.00 w systemie zmianowym
    zadania
    • telefoniczne wsparcie klientów i partnerów
    • odbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówień
    • kontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktu
    oczekujemy
    • komunikatywności
    • dobrej zjaomości języka angielskiego 
    • wykształcenia średniego
    • umiejętności szybkiego pisania na klawiaturze
    • znajomości obsługi komputera oraz systemów CRM 
    • doświadczenia w obsłudze klienta call center 
    • sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie

    Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47