Dla naszego klienta, producenta sprzętu medycznego poszukujemy aktualnie: Customer Service Specialist.
oferujemy- umowę o pracę tymczasową na okres pół roku z opcją przejęcia na stałe do wewnętrznych struktur firmy
- praca w systemie hybrydowym - dwa dni pracy zdalnej
- praca w biurze - 3 dni w tygodniu w południowej części Warszawy
- miesięczny dodatek lunchowy
- Kompleksowa obsługa klientów firmy, bieżący kontakt mailowy i telefoniczny;
- Praca w systemie Navision oraz CRM;
- Zakładanie kartotek klientów;
- Procesowanie zamówień oraz wystawianie faktur (sprzedażowe, komisowe, produkty demonstracyjne);
- Archiwizacja dokumentacji sprzedażowej;
- Weryfikacja i optymalizacja klientów komisowych pod względem podpisanych umów oraz likwidacja nieuregulowanych formalnie stanów komisowych;
- Kontrola krótkich dat ważności produktów komisowych oraz współpraca z klientem i działem logistyki w tym zakresie;
- Obsługa reklamacji klientów;
- Inwentaryzacja magazynów komisowych u klientów;
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży i logistyki.
- doświadczenia w szeroko rozumianej obsłudze klienta
- Dynamiki i energii w działaniu;
- Skrupulatności, dokładności i dobrej organizacji czasu pracy;
- Dobrej znajomości pakiety MS Office
- Znajomości systemów operacyjnych (Navision, SAP) - mile widziane
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Konsekwencji i wytrwałości w realizacji postawionych celów.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...