Jeśli posiadasz doświadczenie w zarządzaniu produkcją, w zarządzaniu zmianą czujesz się jak ryba w wodzie, a współpraca i godzenie interesów różnych stron to Twoje drugie imię - bardzo prawdopodobne, że szukamy właśnie Ciebie!
Dla jednego z naszych klientów z branży produkcyjnej poszukujemy kandydata na stanowisko General Manager. Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku - aplikuj, a my oddzwonimy aby porozmawiać o szczegółach.
oferujemy- umowę o pracę lub kontrakt managerski na okres ok. 2 lat
- atrakcyjne wynagrodzenie i auto służbowe
- pełne wyzwań zadania związane z zarządzaniem firmą w zmianie
- możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach
- formułowanie celów strategicznych i operacyjnych firmy, opracowywanie procesów dążących do optymalizacji i zwiększenia efektywności oraz ustalanie zasad obowiązujących w firmie
- zarządzanie budżetami i prognozami, optymalizacja wydatków
- zwiększanie produkcji, wydajności aktywów i elastyczności przy jednoczesnym minimalizowaniu niepotrzebnych kosztów i utrzymywaniu obecnych standardów jakości
- odpowiedzialność za wydajność produkcji, jakość produktów i terminowość wysyłek
- zapewnienie produktywnej pracy i rozwoju zawodowego pracowników
- zakup materiałów, planowanie zapasów i nadzorowanie wydajności magazynu
- ulepszanie systemów zarządzania operacyjnego, procesów i najlepszych praktyk w celu podniesienia jakości obsługi klienta
- proponowanie i wdrażanie rozwiązań problemów
- zbieranie i analizowanie danych w celu znalezienia miejsc marnotrawstwa
- przygotowywanie regularnych raportów dla kierownictwa wyższego szczebla
- przeprowadzanie kontroli jakości i monitorowanie KPI produkcji
- minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku General Managera, szczególnie w obszarze planowania i budżetowania (warunek konieczny)
- doświadczenia w zarządzaniu produkcją (warunek konieczny)
- zaawansowanej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2 - warunek konieczny)
- doświadczenia w zarządzaniu operacjami i kapitałem ludzkim z nastawieniem na współpracę i rozwiązywanie problemów
- znajomości procesów i funkcji biznesowych (finanse, HR, zaopatrzenie, itp.)
- znajomości standardowych urządzeń branżowych i wiedzy technicznej
- wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych, dyplomatycznych, biznesowych
- wysokiej kultury osobistej i partnerskiego podejścia w relacjach z pracownikami, klientami, dostawcami
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych i silnych zdolności analitycznych
- doskonałych umiejętności organizacyjnych i przywódczych
- zdolności do tworzenia odpowiedzialności i dawania przykładu
- silnych umiejętności budowania zespołu, podejmowania decyzji i zarządzania ludźmi
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...