Posiadasz doświadczenie w obsłudze benefitów pracowniczych oraz zadządzaniu dokumentacją pracowniczą? Chciałbyś dołączyć do zespołu HR międzynarodowej firmy i rozwijać dalej swoje kompetencje w obszarze administracji personalnej?
Ta oferta jest idealna dla Ciebie:)
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów (praca hybrydowa)
oferujemy- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy,
- Wynagrodzenie na poziomie 6500 – 7500 PLN brutto,
- Pakiet benefitów, m.in.: platforma benefitowa MyBenefit, zniżki na produkty firmowe, dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych, paczki z okazji Świąt, Program Rekomendacji Pracowników, Program Jubileuszowy
- Hybrydowy system czasu pracy (50/50),
- Dogodna lokalizacja miejsca pracy – Warszawa Mokotów.
- Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie administracji kadrowo-płacowej, w tym przygotowywanie danych do listy płac i jej weryfikacja,
- Sporządzanie, archiwizacja oraz koordynacja obiegu dokumentów kadrowych w firmie (umowy, aneksy, zaświadczenia dla pracowników, etc.),
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach kadrowo-płacowych,
- Obsługa benefitów pracowniczych (np. luxmed, multisport, sodexo, system kafeteryjny),
- Bieżąca obsługa spraw pracowniczych,
- Tworzenie raportów oraz zestawień zgodnie z zapotrzebowaniem Spółki,
- Rzetelna realizacja obowiązków zgodnie z obowiązującymi standardami wewnętrznymi spółki.
- Doświadczenie w obszarze administracji benefitów pracowniczych,
- Umiejętność zarządzania dokumentacją (B2B, umowy zlecenia, umowy o pracę) i danymi elektronicznymi,
- Praktyczna znajomość podstaw przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- Doskonała znajomość pakietu MS Office(w szczególności Excel),
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...