Dla naszego klienta – znanego koncernu produkującego artykuły gospodarstwa domowego, poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/ki w dziale obsługi klienta z językiem hiszpańskim.
Dobrze czujesz się w komunikacji w języku hiszpańskim i angielskim? Pierwsze doświadczenie w obszarze obsługi klienta masz już za sobą? A może chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? To świetnie się składa - zaaplikuj i daj nam się poznać! :)
Lokalizacja: Mokotów, Warszawa (praca hybrydowa).
oferujemy- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy
- pracę na pełen etat w systemie hybrydowym (2 dni w tygodniu w biurze, 3 dni w domu)
- pracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiec
- szkolenia wprowadzające, przyjazną atmosferę i dbanie o work-life balance
- benefity: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- nauka zarządzania procesem od zamówienia do faktury zgodnie ze standardami firmy
- budowanie skutecznej komunikacji i relacji z klientami
- współpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistyki
- identyfikowanie i zgłaszanie problemów z dostawą i dystrybucją do działu logistyki oraz podejmowanie działań naprawczych
- zapewnienie prawidłowego przetwarzania wszystkich faktur do etapu dokumentów rozliczeniowych w SAP
- statusu studenta bądź absolwenta studiów wyższych
- dobrej znajomości języka angielskiego B2/C1
- umiejętności posługiwania się językiem hiszpańskim B1/B2
- dyspozycyjności na pracę w pełnym wymiarze godzin
- doświadczenie w pracy z systemem SAP
- zdolności do pracy w zespole, komunikatywności oraz dobrej organizacji pracy
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia
...