Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba znalezionych dla Ciebie ofert pracy: 1258

    filtr
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaWprowadzanie danych do systemu SAP,Wsparcie procesu reklamacji,Wystawianie faktur i not kredytowych,Tworzenie raportów,Wsparcie projektów.oczekujemyZnajomości języka angielskiego B1/B2,Znajomości MS Office, w szczególności Excel’a,Zdolności analitycznych,Customer Focus,Zainteresowania lub doświadczenie związane z obsługą klienta, łańcuchem dostaw, logistyką, finansami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaWprowadzanie danych do systemu SAP,Wsparcie procesu reklamacji,Wystawianie faktur i not kredytowych,Tworzenie raportów,Wsparcie projektów.oczekujemyZnajomości języka angielskiego B1/B2,Znajomości MS Office, w szczególności Excel’a,Zdolności analitycznych,Customer Focus,Zainteresowania lub doświadczenie związane z obsługą klienta, łańcuchem dostaw, logistyką, finansami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaBieżące wsparcie obsługi zamówień dla Nordyków, Bałtyków oraz krajów Europy Centralnej,Procesowanie zamówień,Wystawianie faktur i not kredytowych,Tworzenie raportów.oczekujemyZnajomości języka angielskiego B1/B2,Znajomości MS Office, w szczególności Excel’a,Zdolności analitycznych,Customer Focus,Zainteresowania lub doświadczenie związane z obsługą klienta, łańcuchem dostaw, logistyką, finansami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Wierzysz, że dzięki innowacjom i osiągnięciom naukowym można poprawiać jakość życia ludzi, by mogli osiągać więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej? Ważne jest dla Ciebie, aby Twoja praca miała znaczenie?  Dołącz do grona pracowników GSK - światowego lidera w branży ochrony zdrowia.oferujemyKulturę pracy opartą na wartościach takich jak szacunek dla ludzi, uczciwość, transparentność i koncentracja na potrzebach konsumenta,Staż w oparciu o Umowę Zlecenie z możliwością przedłużenia,Stawkę godzinową 26 zł brutto/h w czasie pierwszych 6 miesięcy, przy przedłużeniu stażu do 12 lub 18 miesięcy stawka przez kolejny okres 28 zł brutto/h,Elastyczne godziny pracy,System benefitów Randstad Plus (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online).zadaniaBieżące wsparcie obsługi zamówień dla Nordyków, Bałtyków oraz krajów Europy Centralnej,Procesowanie zamówień,Wystawianie faktur i not kredytowych,Tworzenie raportów.oczekujemyZnajomości języka angielskiego B1/B2,Znajomości MS Office, w szczególności Excel’a,Zdolności analitycznych,Customer Focus,Zainteresowania lub doświadczenie związane z obsługą klienta, łańcuchem dostaw, logistyką, finansami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz ciekawych wyzwań?Nasz klient - firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań w obszarach Big Data, Data Science, Machine Learning, Self-Service BI oraz Data Warehousing poszukuje aktualnie Data Architecta!Zapoznaj się z ofertą i sprawdź, czy #towłaśnieTY!oferujemyUmowę B2BPrywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego oraz nauki języka angielskiegoMożliwość pracy zdalnej (model hybrydowy)Unikalną możliwość pracy w obszarze doradztwa technologicznegoMożliwość wykorzystywania najnowocześniejszych technologii chmurowych MicrosoftzadaniaOsoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu tworzącego nowoczesne rozwiązania analityczne dla firm działających w Polsce i na całym świecie. Będzie miała możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz kontakt z najnowszymi technologiami z obszaru DataOps.oczekujemyMinimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu i budowaniu rozwiązań klasy Business Intelligence, ETL/ELT, Data Warehouse, Data Lake, Big DataPraktyczna znajomość różnych silników baz danych relacyjnych (np. SQL Server/SQL Database, Oracle, Redshift, PostgreSQL) oraz nierelacyjnych (np. MongoDB, Cosmos DB, DynamoDB, Neo4j)Bardzo dobra znajomość języka SQL oraz Python (min. 5 lat doświadczenia)Znajomość rozwiązań klasy data engineering oraz do orkiestracji procesów przetwarzania danych, w szczególności: Spark/Databricks (w tym mechanizmy structured streaming, Delta Lake, itp.) oraz Azure Data Factory lub Apache AirflowRozumienie zagadnień z obszarów: data governance, data quality, batch/streaming data processingZaawansowana umiejętność korzystania z repozytoriów git (Bitbucket/GitHub)Rozeznanie i doświadczenie w usługach danych oferowanych przez platformę Azure i/lub AWSElastyczność, samodzielność i skuteczność w działaniu oraz odpowiedzialność za powierzone zadaniaPraktyczna znajomość angielskiego na poziomie min. B2 (preferowany C1+)Mile widzianeZnajomość języka Scala lub RZnajomość zagadnień CI/CD i doświadczenie w ich konfiguracjiPosiadanie specjalistycznych certyfikatów Microsoft, Amazon, DatabricksUmiejętność korzystania z narzędzi JIRA, Confluence, Teams, slackDoświadczenie w przeprowadzaniu code-review, zarządzaniu zespołem, delegowaniu zadańDoświadczenie w pracy w zwinnych zespołach i w dowożeniu rezultatów w krótkich sprintach (np. 2-tygodniowych; praca wg metodyki SCRUM) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz ciekawych wyzwań?Nasz klient - firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań w obszarach Big Data, Data Science, Machine Learning, Self-Service BI oraz Data Warehousing poszukuje aktualnie Data Architecta!Zapoznaj się z ofertą i sprawdź, czy #towłaśnieTY!oferujemyUmowę B2BPrywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego oraz nauki języka angielskiegoMożliwość pracy zdalnej (model hybrydowy)Unikalną możliwość pracy w obszarze doradztwa technologicznegoMożliwość wykorzystywania najnowocześniejszych technologii chmurowych MicrosoftzadaniaOsoba zatrudniona na tym stanowisku dołączy do zespołu tworzącego nowoczesne rozwiązania analityczne dla firm działających w Polsce i na całym świecie. Będzie miała możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz kontakt z najnowszymi technologiami z obszaru DataOps.oczekujemyMinimum 5 lat doświadczenia w projektowaniu i budowaniu rozwiązań klasy Business Intelligence, ETL/ELT, Data Warehouse, Data Lake, Big DataPraktyczna znajomość różnych silników baz danych relacyjnych (np. SQL Server/SQL Database, Oracle, Redshift, PostgreSQL) oraz nierelacyjnych (np. MongoDB, Cosmos DB, DynamoDB, Neo4j)Bardzo dobra znajomość języka SQL oraz Python (min. 5 lat doświadczenia)Znajomość rozwiązań klasy data engineering oraz do orkiestracji procesów przetwarzania danych, w szczególności: Spark/Databricks (w tym mechanizmy structured streaming, Delta Lake, itp.) oraz Azure Data Factory lub Apache AirflowRozumienie zagadnień z obszarów: data governance, data quality, batch/streaming data processingZaawansowana umiejętność korzystania z repozytoriów git (Bitbucket/GitHub)Rozeznanie i doświadczenie w usługach danych oferowanych przez platformę Azure i/lub AWSElastyczność, samodzielność i skuteczność w działaniu oraz odpowiedzialność za powierzone zadaniaPraktyczna znajomość angielskiego na poziomie min. B2 (preferowany C1+)Mile widzianeZnajomość języka Scala lub RZnajomość zagadnień CI/CD i doświadczenie w ich konfiguracjiPosiadanie specjalistycznych certyfikatów Microsoft, Amazon, DatabricksUmiejętność korzystania z narzędzi JIRA, Confluence, Teams, slackDoświadczenie w przeprowadzaniu code-review, zarządzaniu zespołem, delegowaniu zadańDoświadczenie w pracy w zwinnych zespołach i w dowożeniu rezultatów w krótkich sprintach (np. 2-tygodniowych; praca wg metodyki SCRUM) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do zespołu działającego w zakresie weryfikacji i oceny skuteczności procesów zarządzania bezpieczeństwem i ryzykiem IT oraz świadczącego konsultacja i doradztwo pod kątem bezpieczeństwa IT przy projektowaniu, wdrażaniu i utrzymaniu systemów IT poszukujemy zainteresowanych, na stanowisko Global IT Security Officer.Proces rekrutacyjny składa się z:rozmowy z rekruterem (rozmowa telefoniczna)rozmowy technicznej (wideorozmowa)oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę zdalną w wymiarze 70%budżet szkoleniowydarmowe lekcje języka angielskiegomiędzynarodowe projektyprywatną opiekę medycznąstrefy relaksu i rozrywkipełne wyposażenie stanowiska pracypremie rocznąelastyczny czas pracyzadaniadoradztwo w zakresie zarządzania ryzykiem ITkonsultacje w zakresie bezpieczeństwaprzeglądy i audyty bezpieczeństwa tworzenie raportówoczekujemywiedzy z zakresu bezpieczeństwa ITdoświadczenia w audycie lub zarządzaniu ryzykiem ITznajomości języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie (min. B2)umiejętności analizowania i rozwiązywania problemówzorientowania na dostarczanie rezultatówumiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do zespołu działającego w zakresie weryfikacji i oceny skuteczności procesów zarządzania bezpieczeństwem i ryzykiem IT oraz świadczącego konsultacja i doradztwo pod kątem bezpieczeństwa IT przy projektowaniu, wdrażaniu i utrzymaniu systemów IT poszukujemy zainteresowanych, na stanowisko Global IT Security Officer.Proces rekrutacyjny składa się z:rozmowy z rekruterem (rozmowa telefoniczna)rozmowy technicznej (wideorozmowa)oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę zdalną w wymiarze 70%budżet szkoleniowydarmowe lekcje języka angielskiegomiędzynarodowe projektyprywatną opiekę medycznąstrefy relaksu i rozrywkipełne wyposażenie stanowiska pracypremie rocznąelastyczny czas pracyzadaniadoradztwo w zakresie zarządzania ryzykiem ITkonsultacje w zakresie bezpieczeństwaprzeglądy i audyty bezpieczeństwa tworzenie raportówoczekujemywiedzy z zakresu bezpieczeństwa ITdoświadczenia w audycie lub zarządzaniu ryzykiem ITznajomości języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie (min. B2)umiejętności analizowania i rozwiązywania problemówzorientowania na dostarczanie rezultatówumiejętności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz ciekawych wyzwań?Nasz klient - firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań w obszarach Big Data, Data Science, Machine Learning, Self-Service BI oraz Data Warehousing poszukuje aktualnie Analityka BI!Zapoznaj się z ofertą i sprawdź, czy #towłaśnieTY!oferujemyUmowę B2BPrywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego oraz nauki języka angielskiego Możliwość pracy zdalnej (model hybrydowy)Unikalną możliwość pracy w obszarze doradztwa technologicznegoMożliwość wykorzystywania najnowocześniejszych technologii chmurowych MicrosoftzadaniaWspółpraca z klientem oraz z zespołem projektowymZbieranie, weryfikacja oraz zarządzanie wymaganiami w ramach inicjatyw Business IntelligenceZrozumienie danych oraz procesów biznesowych klientaTworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej wymagań, designu czy instrukcji obsługiWeryfikacja dostarczonej wartości przez zespół developerskiDbanie o spójność modelu danych, zgodność z przyjętymi standardamiKoordynacja małych i średnich inicjatyw wewnątrz projektu jako liderAktywny udział w inicjatywach wewnętrznych jak i zewnętrznych by zapewnić wymianę wiedzy oraz stały rozwój swój i członków zespołuoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu roli Analityka Biznesowego, Analityka Systemowego w projektach IT bądź Analityka BIAngielski na poziomie bardzo dobrym (min. B2) preferowany (C1+)Dobra znajomość SQL, zrozumienie specyfiki procesów ETL i baz danychSamodzielność i chęć do brania odpowiedzialnościKreatywność oraz pro aktywność w działaniuKomunikatywność i umiejętności pracy w zespolePodejście zorientowane na rozwiązywanie problemów i zapewnienie biznesowej wartościUmiejętność przekładania języka biznesu na techniczny i vice versaMile widzianeUmiejętność czytania kodu Python\ScalaPodstawowa znajomość komponentów chmury Azure dot. przechowywania, przetwarzania oraz prezentacji danych (m.in. Azure Managed Instance, Azure Data Lake, Azure Event Hub, Azure Data Factory, Azure Databricks, PowerBI)Doświadczenie z Jira i ConfluenceJęzyk francuskiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz ciekawych wyzwań?Nasz klient - firma specjalizująca się w dostarczaniu rozwiązań w obszarach Big Data, Data Science, Machine Learning, Self-Service BI oraz Data Warehousing poszukuje aktualnie Analityka BI!Zapoznaj się z ofertą i sprawdź, czy #towłaśnieTY!oferujemyUmowę B2BPrywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do pakietu sportowego oraz nauki języka angielskiego Możliwość pracy zdalnej (model hybrydowy)Unikalną możliwość pracy w obszarze doradztwa technologicznegoMożliwość wykorzystywania najnowocześniejszych technologii chmurowych MicrosoftzadaniaWspółpraca z klientem oraz z zespołem projektowymZbieranie, weryfikacja oraz zarządzanie wymaganiami w ramach inicjatyw Business IntelligenceZrozumienie danych oraz procesów biznesowych klientaTworzenie i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej wymagań, designu czy instrukcji obsługiWeryfikacja dostarczonej wartości przez zespół developerskiDbanie o spójność modelu danych, zgodność z przyjętymi standardamiKoordynacja małych i średnich inicjatyw wewnątrz projektu jako liderAktywny udział w inicjatywach wewnętrznych jak i zewnętrznych by zapewnić wymianę wiedzy oraz stały rozwój swój i członków zespołuoczekujemyMinimum 3 lata doświadczenia w pełnieniu roli Analityka Biznesowego, Analityka Systemowego w projektach IT bądź Analityka BIAngielski na poziomie bardzo dobrym (min. B2) preferowany (C1+)Dobra znajomość SQL, zrozumienie specyfiki procesów ETL i baz danychSamodzielność i chęć do brania odpowiedzialnościKreatywność oraz pro aktywność w działaniuKomunikatywność i umiejętności pracy w zespolePodejście zorientowane na rozwiązywanie problemów i zapewnienie biznesowej wartościUmiejętność przekładania języka biznesu na techniczny i vice versaMile widzianeUmiejętność czytania kodu Python\ScalaPodstawowa znajomość komponentów chmury Azure dot. przechowywania, przetwarzania oraz prezentacji danych (m.in. Azure Managed Instance, Azure Data Lake, Azure Event Hub, Azure Data Factory, Azure Databricks, PowerBI)Doświadczenie z Jira i ConfluenceJęzyk francuskiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • tychy, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy działającej w branży technicznej poszukujemy osoby, która będzie wsparciem IT dla pracowników firmy. Jeśli więc masz już doświadczenie w podobnej roli i chcesz się rozwijać i zdobywać doświadczenie w międzynarodowym środowisku ta oferta jest dla Ciebie.Nie czekaj, aplikuj! oferujemypracę w międzynarodowym środowisku rozwój zawodowy - szkolenia, zajęcia z j. angielskiego opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚSstabilne zatrudnienie przyjazna atmosfera możliwość zdobycia doświadczenia w globalnej firmieudział w ciekawych projektach w międzynarodowym zespole zadaniawsparcie użytkowników lokalnych zarówno w zakresie hardwear jak i software administrowanie Active Directory zapewnienie prawidłowego działania kopii zapasowych wsparcie użytkowników w zakresie pracy z systemem klasy ERP rozwiązywanie problemów ze stacjami roboczymi, powiązanym sprzętem i konfiguracją sieciową współpraca z Global Helpdesk wsparcie managementu w organizacji globalnych spotkań opieka nad umowami z dostawcami telekomunikacyjnymi oczekujemymin 2 lat doświadczenia w supporcie IT dobra znajomość języka angielskiego (komunikacja z przełożonym w j. angielskim, udział w międzynarodowych projektach) wiedza z zakresu Active Directorybardzo dobre umiejętności komunikacyjne (codzienna współpraca z użytkownikami z różnych działów i poziomów hierarchii) wielozadaniowość, dobra organizacja czasu pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy działającej w branży technicznej poszukujemy osoby, która będzie wsparciem IT dla pracowników firmy. Jeśli więc masz już doświadczenie w podobnej roli i chcesz się rozwijać i zdobywać doświadczenie w międzynarodowym środowisku ta oferta jest dla Ciebie.Nie czekaj, aplikuj! oferujemypracę w międzynarodowym środowisku rozwój zawodowy - szkolenia, zajęcia z j. angielskiego opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, ZFŚSstabilne zatrudnienie przyjazna atmosfera możliwość zdobycia doświadczenia w globalnej firmieudział w ciekawych projektach w międzynarodowym zespole zadaniawsparcie użytkowników lokalnych zarówno w zakresie hardwear jak i software administrowanie Active Directory zapewnienie prawidłowego działania kopii zapasowych wsparcie użytkowników w zakresie pracy z systemem klasy ERP rozwiązywanie problemów ze stacjami roboczymi, powiązanym sprzętem i konfiguracją sieciową współpraca z Global Helpdesk wsparcie managementu w organizacji globalnych spotkań opieka nad umowami z dostawcami telekomunikacyjnymi oczekujemymin 2 lat doświadczenia w supporcie IT dobra znajomość języka angielskiego (komunikacja z przełożonym w j. angielskim, udział w międzynarodowych projektach) wiedza z zakresu Active Directorybardzo dobre umiejętności komunikacyjne (codzienna współpraca z użytkownikami z różnych działów i poziomów hierarchii) wielozadaniowość, dobra organizacja czasu pracy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Cash Collection Specialist with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku włoskimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub w obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2/C1znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Cash Collection Specialist with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniamonitorowanie i wyjaśnianie przyczyn zaległości w zakresie płatnościuzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżnościkontakt z klientami w języku włoskimwykonywanie transakcji finansowychweryfikacja zaksięgowanych fakturzarządzanie dokumentacją klientówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub w obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2/C1znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących monitorowania należnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bolesławiec, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Operator produkcji, w firmie naszego klienta zajmować się będzie obsługą maszyn do produkcji opakowań do leków i kosmetyków. Opakowania produkuje się z tworzywa sztucznego. Zapraszamy Panie i Panów.oferujemyumowa o pracę tymczasową (umowa na czas określony podpisana z agencją, masz prawo do płatnego urlopu i odprowadzone wszystkie składki na ubezpieczenie społeczne, umowa liczy się m.in. do emerytury)możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczeniapraca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudofinansowanie pracodawcy do posiłków w przyzakładowej stołówcedodatkowa opieka medycznazadaniaobsługa poszczególnych maszyn produkcyjnych - zapewniamy szkoleniekontrola produkowanych wyrobówprowadzenie zapisów kontrolioczekujemymile widziane badania sanepidowskie (książeczka sanepidowska), jeśli jej nie masz, pokryjemy koszty tych badańumiejętności pracy w grupiedyspozycyjności, praca na 3 zmiany 6.00-14.00; 14.00-22.00; 22.00-6.00otwartości na naukę i zdobywanie nowych umiejętnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Operator produkcji, w firmie naszego klienta zajmować się będzie obsługą maszyn do produkcji opakowań do leków i kosmetyków. Opakowania produkuje się z tworzywa sztucznego. Zapraszamy Panie i Panów.oferujemyumowa o pracę tymczasową (umowa na czas określony podpisana z agencją, masz prawo do płatnego urlopu i odprowadzone wszystkie składki na ubezpieczenie społeczne, umowa liczy się m.in. do emerytury)możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczeniapraca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudofinansowanie pracodawcy do posiłków w przyzakładowej stołówcedodatkowa opieka medycznazadaniaobsługa poszczególnych maszyn produkcyjnych - zapewniamy szkoleniekontrola produkowanych wyrobówprowadzenie zapisów kontrolioczekujemymile widziane badania sanepidowskie (książeczka sanepidowska), jeśli jej nie masz, pokryjemy koszty tych badańumiejętności pracy w grupiedyspozycyjności, praca na 3 zmiany 6.00-14.00; 14.00-22.00; 22.00-6.00otwartości na naukę i zdobywanie nowych umiejętnościAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Możesz pochwalić się minimum 3-letnim doświadczeniem na stanowisku Dyrektor Finansowy? Posiadasz wiedzę na temat polskich standardów rachunkowośći, potrafisz umiejętnie organizować pracę kliku działów jednocześnie? Jeśli tak - świetnie się składa, ponieważ poszukujemy osoby dla której kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy nie stanowi problemu! oferujemywspółpracę w oparciu o umowę o pracę lub B2Batrakcyjne wynagrodzenieopiekę medycznąkartę Multisportdofinansowania świątecznepracę dla prężnie rozwijającej się firmy o ugrunowanej pozycji na rynkuzadaniaorganizacja pracy i rozwój działu finansowo - księgowego, windykacji oraz controlingukształtowanie i realizacja strategii finansowej firmysporządzanie budżetów oraz sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących kondycji finansowej firmyocena opłacalności projetów inwestycyjnychwspółpraca z audytorami oraz innymi instytucjami zewnętrznymianaliza kosztowa prowadzonych projektówrozwój wewnętrznych narzędzi i systemów IT związanych z księgowością, raportowaniem oraz analiząoczekujemywkształcenia wyższego kierunkowego o specjalności ekonomia, rachunkowośćmin. 3 lat doświadczenia na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomośći polskich standardów rachunkowościznajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemów ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Możesz pochwalić się minimum 3-letnim doświadczeniem na stanowisku Dyrektor Finansowy? Posiadasz wiedzę na temat polskich standardów rachunkowośći, potrafisz umiejętnie organizować pracę kliku działów jednocześnie? Jeśli tak - świetnie się składa, ponieważ poszukujemy osoby dla której kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy nie stanowi problemu! oferujemywspółpracę w oparciu o umowę o pracę lub B2Batrakcyjne wynagrodzenieopiekę medycznąkartę Multisportdofinansowania świątecznepracę dla prężnie rozwijającej się firmy o ugrunowanej pozycji na rynkuzadaniaorganizacja pracy i rozwój działu finansowo - księgowego, windykacji oraz controlingukształtowanie i realizacja strategii finansowej firmysporządzanie budżetów oraz sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących kondycji finansowej firmyocena opłacalności projetów inwestycyjnychwspółpraca z audytorami oraz innymi instytucjami zewnętrznymianaliza kosztowa prowadzonych projektówrozwój wewnętrznych narzędzi i systemów IT związanych z księgowością, raportowaniem oraz analiząoczekujemywkształcenia wyższego kierunkowego o specjalności ekonomia, rachunkowośćmin. 3 lat doświadczenia na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomośći polskich standardów rachunkowościznajomości pakietu MS Officemile widziana znajomość systemów ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • dziekanowice, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN22.00 za godzinę
      • randstad polska
      Szukasz pracy i posiadasz zdolności manualne? Chcesz nieźle zarabiać? Dobrze trafiłeś! Aktualnie poszukujemy dla firmy zajmującej się produkcją mebli i frontów fornirowanych kandydatów na stanowisko pomocnik produkcji ze znajomoscia obsługi urządzeń CNC.oferujemypracę od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 - 14:45stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęstawka godzinowa 22,00 zł bruttozadaniapraca przy szlifowaniu i olejowaniu elementówpakowanie i przygotowywanie towarów do wysyłkiobsługa urządzen CNCoczekujemywłaściwa i terminowa realizacja powierzonych zadańzdolności manualnychstosowanie się do standardów jakościowych i czasowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy i posiadasz zdolności manualne? Chcesz nieźle zarabiać? Dobrze trafiłeś! Aktualnie poszukujemy dla firmy zajmującej się produkcją mebli i frontów fornirowanych kandydatów na stanowisko pomocnik produkcji ze znajomoscia obsługi urządzeń CNC.oferujemypracę od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 - 14:45stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęstawka godzinowa 22,00 zł bruttozadaniapraca przy szlifowaniu i olejowaniu elementówpakowanie i przygotowywanie towarów do wysyłkiobsługa urządzen CNCoczekujemywłaściwa i terminowa realizacja powierzonych zadańzdolności manualnychstosowanie się do standardów jakościowych i czasowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się organizacji, poszukujemy kandydatów na stanowisko AR Accountant with Italian. Jeżeli masz już doświadczenie w księgowości lub w obsłudze klienta z językiem włoskim - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!oferujemyumowa o pracęatrakcyjne wynagrodzenie oraz premieprywatna opieka medycznakarta sportowaubezpieczenie grupowedofinansowanie do kursów językowychbiuro w atrakcyjnej lokalizacji elastyczne godziny pracy międzynarodowe środowiskozadaniawsparcie procesów księgowychudział w tranzycjachksięgowanie not korygującychwystawianie faktur i dokumentów korygującychkontakt z klientamigenerowanie upominień o zapłatęprzygotowywanie analiz i raportówoczekujemydoświadczenie w obszarze należności księgowych lub obsłudze klientaznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2znajomość zagadnień dotyczących egzekwowania płatnościznajomość systemu SAP i Excelachęci do pracy w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze controllingu i jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe, zaaplikuj już dziś.oferujemystabilne zatrudnienie w nowoczesnej międzynarodowej firmie produkcyjnejbogaty pakiet benefitówatrakcyjne warunki pracyzadaniasporządzanie rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, w cyklach miesięcznychanalizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itpwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjisporządzanie analiz i raportów finansowych i operacyjnych na wewnętrzne potrzeby firmy ocena sytuacji finansowej i bieżące raportowanie do bezpośredniego przełożonegowspieranie firmy w kształtowaniu polityki obniżania kosztówudział w przygotowywaniu prognoz przychodów, kosztów i rachunku wyników wdrażanie i doskonalenie narzędzi kalkulacyjnych i analitycznych wykorzystywanych do celów controllingowych.nieustanne polepszanie ekonomiki procesów produkcyjnychinicjowanie i wdrażanie wniosków zmierzających do polepszenia działalności działów firmywspółodpowiedzialność za poziom wskaźników określających pracę w dziale, w tym za koszty generowane w obszarze działurozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych.współpraca z Biurem Rachunkowym oraz Biegłym Rewidentem w czynnościach zakończenia roku i sporządzaniu bilansu.raportowanie odchyleń płatności i należnościprowadzenie i koordynacja zamknięcia rokuwspółpraca z Audytorami zewnętrznymioczekujemywykształcenie wyższe z zakresu księgowości, finansów, rachunkowości, ekonomii, administracjiminimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze controllingubardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i / lub aplikacji bazodanowychznajomość zagadnień księgowych, prawnych, podatkowychbardzo dobra organizacja pracy-umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiegoznajomość obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Officerzetelność, odpowiedzialność, terminowośćAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w obszarze controllingu i jesteś otwarty na nowe wyzwania zawodowe, zaaplikuj już dziś.oferujemystabilne zatrudnienie w nowoczesnej międzynarodowej firmie produkcyjnejbogaty pakiet benefitówatrakcyjne warunki pracyzadaniasporządzanie rocznego budżetu, planu wieloletniego oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, w cyklach miesięcznychanalizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itpwykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych projektów i inwestycjisporządzanie analiz i raportów finansowych i operacyjnych na wewnętrzne potrzeby firmy ocena sytuacji finansowej i bieżące raportowanie do bezpośredniego przełożonegowspieranie firmy w kształtowaniu polityki obniżania kosztówudział w przygotowywaniu prognoz przychodów, kosztów i rachunku wyników wdrażanie i doskonalenie narzędzi kalkulacyjnych i analitycznych wykorzystywanych do celów controllingowych.nieustanne polepszanie ekonomiki procesów produkcyjnychinicjowanie i wdrażanie wniosków zmierzających do polepszenia działalności działów firmywspółodpowiedzialność za poziom wskaźników określających pracę w dziale, w tym za koszty generowane w obszarze działurozliczanie inwentaryzacji miesięcznych i rocznych.współpraca z Biurem Rachunkowym oraz Biegłym Rewidentem w czynnościach zakończenia roku i sporządzaniu bilansu.raportowanie odchyleń płatności i należnościprowadzenie i koordynacja zamknięcia rokuwspółpraca z Audytorami zewnętrznymioczekujemywykształcenie wyższe z zakresu księgowości, finansów, rachunkowości, ekonomii, administracjiminimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze controllingubardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego i / lub aplikacji bazodanowychznajomość zagadnień księgowych, prawnych, podatkowychbardzo dobra organizacja pracy-umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobra znajomość języka angielskiego/niemieckiegoznajomość obsługi urządzeń biurowych i pakietu MS Officerzetelność, odpowiedzialność, terminowośćAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • bełchatów, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Czas na nową pracę? Poszukujesz ofert z darmowym, zorganizowanym transportem? U nas to możliwe! Atrakcyjna praca w Radomsku od zaraz! Zgłoś się poprzez przycisk „aplikuj” lub wysyłając sms o treści „praca”.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas (3127 - 4300zł brutto)dwie premie (frekwencyjna do 7% i produkcyjna do 3% wynagrodzenia)bezpłatny transportduże porcje pysznych obiadów w niewielkiej cenie (również na wynos)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (opłacane składki ZUS + płatny urlop)pracę w czystej, nowczesnej fabryce pracę na pełen etat w systemie 3-zmianowymwolne weekendy (nadgodziny dla chętnych płatne 50% lub 100%)atrakcje na terenie firmy:piłkarzyki, siłownia, minigolf, strefa relaxubogaty pakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, liczne zniżki na zakupy, tanie bilety do kina)zadaniaprace montażowe przy taśmie produkcyjnejkontrola jakościpakowanieoczekujemydyspozycyjności do pracy pełnoetatowejdoświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czas na nową pracę? Poszukujesz ofert z darmowym, zorganizowanym transportem? U nas to możliwe! Atrakcyjna praca w Radomsku od zaraz! Zgłoś się poprzez przycisk „aplikuj” lub wysyłając sms o treści „praca”.oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas (3127 - 4300zł brutto)dwie premie (frekwencyjna do 7% i produkcyjna do 3% wynagrodzenia)bezpłatny transportduże porcje pysznych obiadów w niewielkiej cenie (również na wynos)stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (opłacane składki ZUS + płatny urlop)pracę w czystej, nowczesnej fabryce pracę na pełen etat w systemie 3-zmianowymwolne weekendy (nadgodziny dla chętnych płatne 50% lub 100%)atrakcje na terenie firmy:piłkarzyki, siłownia, minigolf, strefa relaxubogaty pakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna, liczne zniżki na zakupy, tanie bilety do kina)zadaniaprace montażowe przy taśmie produkcyjnejkontrola jakościpakowanieoczekujemydyspozycyjności do pracy pełnoetatowejdoświadczenie na produkcji będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bieruń, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej pracy?Dla naszego Klienta z Bierunia, poszukujemy osób do pracy w branży spożywczej.Nie zwlekaj i dołącz do naszego zespołu - Czekamy na Ciebie!Szukasz nowej pracy? Zacznij pracę na produkcji w stabilnej branży! Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. Bezpieczne warunki pracy, transport pracowniczy i cotygodniowa paczka produktów klienta. Aplikuj o pracę!Wyślij do nas SMS o treści copacking na numer podany po prawej stronie pod przyciskiem Zadzwoń/SMS, a my skontaktujemy się z Tobą i opowiemy o szczegółach! Lub wyślij do nas zgłoszenie przez formularz. Lokalizacja: Bieruńoferujemysuper stawkę, wynagrodzenie nawet do 3850 zł brutto / miesięczniecotygodniowe paczki bonusowe w postaci produktów klienta: serki, jogurty i produkty mleczneumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki ZUS)transport pracowniczy z wielu miejscowości (min. Oświęcim, Tychy, Mysłowice, Lędziny, Imielin, Jaworzno)program Poleceń Pracowniczych - zyskaj aż do 1200 zł za poleconą osobę spełniającą warunki programupakiet opieki medycznej Medicover oraz kartę sportową zadaniakontrola jakościukładanie wyrobu na paletyprzygotowywanie produktu pod akcje marketingoweoczekujemyksiążeczki do celów sanitarno - epidemiologicznych lub chęci jej wyrobieniadyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym, również w weekendymotywacji i chęci do pracy na dłuższy okres czasu  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej pracy?Dla naszego Klienta z Bierunia, poszukujemy osób do pracy w branży spożywczej.Nie zwlekaj i dołącz do naszego zespołu - Czekamy na Ciebie!Szukasz nowej pracy? Zacznij pracę na produkcji w stabilnej branży! Nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy. Bezpieczne warunki pracy, transport pracowniczy i cotygodniowa paczka produktów klienta. Aplikuj o pracę!Wyślij do nas SMS o treści copacking na numer podany po prawej stronie pod przyciskiem Zadzwoń/SMS, a my skontaktujemy się z Tobą i opowiemy o szczegółach! Lub wyślij do nas zgłoszenie przez formularz. Lokalizacja: Bieruńoferujemysuper stawkę, wynagrodzenie nawet do 3850 zł brutto / miesięczniecotygodniowe paczki bonusowe w postaci produktów klienta: serki, jogurty i produkty mleczneumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki ZUS)transport pracowniczy z wielu miejscowości (min. Oświęcim, Tychy, Mysłowice, Lędziny, Imielin, Jaworzno)program Poleceń Pracowniczych - zyskaj aż do 1200 zł za poleconą osobę spełniającą warunki programupakiet opieki medycznej Medicover oraz kartę sportową zadaniakontrola jakościukładanie wyrobu na paletyprzygotowywanie produktu pod akcje marketingoweoczekujemyksiążeczki do celów sanitarno - epidemiologicznych lub chęci jej wyrobieniadyspozycyjności do pracy w systemie 3 zmianowym, również w weekendymotywacji i chęci do pracy na dłuższy okres czasu  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi?Znasz nowinki ze świata kosmetycznego?Aplikuj!Poszukujemy doradcy klienta w znanej sieci perfumerii w centrum Krakowaoferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021stawka 24 pln bruttopracę w kosmetycznym świecie w centrum miasta :) zadaniaobsługa klientaobsługa kasy fiskalnejdoradztwo i aktywny udział w sprzedażyoczekujemydyspozycyjności do pracy 6 godzin dziennie między 10.00 a 20.00, również w soboty oraz niedziele handloweproaktywnej postawy, zorientowanie na klientapozytywnego usposobieniakomunikatywnej znajomości języka angielskiego (80% klientów perfumerii to turyści) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi?Znasz nowinki ze świata kosmetycznego?Aplikuj!Poszukujemy doradcy klienta w znanej sieci perfumerii w centrum Krakowaoferujemyumowa zlecenie do końca grudnia 2021stawka 24 pln bruttopracę w kosmetycznym świecie w centrum miasta :) zadaniaobsługa klientaobsługa kasy fiskalnejdoradztwo i aktywny udział w sprzedażyoczekujemydyspozycyjności do pracy 6 godzin dziennie między 10.00 a 20.00, również w soboty oraz niedziele handloweproaktywnej postawy, zorientowanie na klientapozytywnego usposobieniakomunikatywnej znajomości języka angielskiego (80% klientów perfumerii to turyści) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lubawa, warmińsko-mazurskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Praca na wózku widłowym sprawia Ci radość i chciałabyś/ chciałbyś rozwijać się w logistyce magazynowej? Jeśli tak, mamy dla Ciebie ciekawą propozycję! Poszukujemy pracowników na stanowisko: operator/ka wózka widłowego.Praca w LUBAWIE.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy)atrakcyjne wynagrodzenie + do 15% premii uznaniowejdługotrwałą współpracęprzyjazną atmosferę pracypakiet prywatnej opieki medycznej i karty sportowej w atrakcyjnej cenie, zniżki do sklepów, smaczne posiłki w atrakcyjnych cenachzadaniaprace w magazynie produkcyjnym z użyciem wózka widłowegoudział w procesie rozładunku dostawprace inwentaryzacyjneoczekujemyuprawnienia do operowania wózkami widłowymi potwierdzone UDTchęci długotrwałej współpracy i rozwojudyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowymNIE WYMAGAMY PRAWA JAZDY KAT.BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Praca na wózku widłowym sprawia Ci radość i chciałabyś/ chciałbyś rozwijać się w logistyce magazynowej? Jeśli tak, mamy dla Ciebie ciekawą propozycję! Poszukujemy pracowników na stanowisko: operator/ka wózka widłowego.Praca w LUBAWIE.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (płatne składki i urlopy)atrakcyjne wynagrodzenie + do 15% premii uznaniowejdługotrwałą współpracęprzyjazną atmosferę pracypakiet prywatnej opieki medycznej i karty sportowej w atrakcyjnej cenie, zniżki do sklepów, smaczne posiłki w atrakcyjnych cenachzadaniaprace w magazynie produkcyjnym z użyciem wózka widłowegoudział w procesie rozładunku dostawprace inwentaryzacyjneoczekujemyuprawnienia do operowania wózkami widłowymi potwierdzone UDTchęci długotrwałej współpracy i rozwojudyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowymNIE WYMAGAMY PRAWA JAZDY KAT.BAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • pruszcz gdański, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą dokładną? Zwracasz uwagę na szczegóły, a jednocześnie masz zmysł techniczny? Do zespołu naszego Klienta, lidera na rynku wytwarzania opakowań o różnych zastosowaniach poszukujemy osób na stanowisko ustawiacz maszyn i urządzeń. Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u Klienta,atrakcyjne wynagrodzenie,system bonusowy oparty na wynikach,pracę na pełen etat w systemie III zmianowym lub IV brygadowym.zadaniawymiana narzędzi i ustawianie parametrów maszyny,utrzymanie właściwego stanu technicznego maszyn i urządzeń - usuwanie drobnych usterek i awarii,realizacja zaplanowanych zleceń produkcyjnych,koordynacja pracowników.oczekujemydoświadczenia w pracy na produkcji na podobnym stanowisku (mechanik lub ustawiacz),chęci i zaangażowania do pracy,gotowości do pracy III zmianowej oraz w systemie IV brygadowym,podstawowej znajomości rysunku technicznego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dokładną? Zwracasz uwagę na szczegóły, a jednocześnie masz zmysł techniczny? Do zespołu naszego Klienta, lidera na rynku wytwarzania opakowań o różnych zastosowaniach poszukujemy osób na stanowisko ustawiacz maszyn i urządzeń. Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u Klienta,atrakcyjne wynagrodzenie,system bonusowy oparty na wynikach,pracę na pełen etat w systemie III zmianowym lub IV brygadowym.zadaniawymiana narzędzi i ustawianie parametrów maszyny,utrzymanie właściwego stanu technicznego maszyn i urządzeń - usuwanie drobnych usterek i awarii,realizacja zaplanowanych zleceń produkcyjnych,koordynacja pracowników.oczekujemydoświadczenia w pracy na produkcji na podobnym stanowisku (mechanik lub ustawiacz),chęci i zaangażowania do pracy,gotowości do pracy III zmianowej oraz w systemie IV brygadowym,podstawowej znajomości rysunku technicznego.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 20 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w nowoczesnym biurze przy Grunwaldzkiejpakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od pon. do pt. w godzinach 8.00-24.00zadaniamailowe / telefoniczne wsparcie klientów i partnerówoczekujemykomunikatywnościumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzesprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 20 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę w nowoczesnym biurze przy Grunwaldzkiejpakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od pon. do pt. w godzinach 8.00-24.00zadaniamailowe / telefoniczne wsparcie klientów i partnerówoczekujemykomunikatywnościumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzesprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych ze znajomością języka angielskiego oraz niemieckiego/francuskiego/włoskiego/szwedzkiego.Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaobsługa dokumentówwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja z klientemudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoznajomości języka niemieckiego/szwedzkiego/włoskiego/francuskiego na poziomie A2mile widziana znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych ze znajomością języka angielskiego oraz niemieckiego/francuskiego/włoskiego/szwedzkiego.Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaobsługa dokumentówwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja z klientemudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiegoznajomości języka niemieckiego/szwedzkiego/włoskiego/francuskiego na poziomie A2mile widziana znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • pruszcz gdański, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Praca pełna kolorów? TAK! To jest możliwe! Mamy pracę, która tętni kolorami!Do zespołu naszego Klienta, lidera na rynku wytwarzania opakowań o różnych zastosowaniach poszukujemy osoby na stanowisko drukarz.Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u klienta,atrakcyjne wynagrodzenie,system bonusowy oparty na wynikach,pracę na pełen etat w systemie III zmianowym lub IV brygadowym.zadaniaobsługa maszyn drukujących w technologii offsetowej,monitorowanie procesu druku i dbałość o jego jakość,utrzymanie sprawności technicznej urządzeń,dbanie o porządek wkoło miejsca pracy.oczekujemyzdolności manualnych,znajomości technik offsetu,doświadczenia w pracy na produkcji,gotowości do pracy III zmianowej oraz w systemie IV brygadowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Praca pełna kolorów? TAK! To jest możliwe! Mamy pracę, która tętni kolorami!Do zespołu naszego Klienta, lidera na rynku wytwarzania opakowań o różnych zastosowaniach poszukujemy osoby na stanowisko drukarz.Lokalizacja: Pruszcz Gdańskioferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u klienta,atrakcyjne wynagrodzenie,system bonusowy oparty na wynikach,pracę na pełen etat w systemie III zmianowym lub IV brygadowym.zadaniaobsługa maszyn drukujących w technologii offsetowej,monitorowanie procesu druku i dbałość o jego jakość,utrzymanie sprawności technicznej urządzeń,dbanie o porządek wkoło miejsca pracy.oczekujemyzdolności manualnych,znajomości technik offsetu,doświadczenia w pracy na produkcji,gotowości do pracy III zmianowej oraz w systemie IV brygadowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe mżliwości zwodowe w międzynarodowej firmie prdukcyjnej!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaduże możliwości rozwojubenefity (opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, bony świąteczne)zadaniazarządzenie zespołem pracownikówkoordynowanie procesów produkcjianaliza wskaźników produkcyjnychcodzienny nadzór nad bieżącą dokumentacją technicznąścisła współpraca z innymi działami w firmieoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejwykształcenie wyższe technicznedoświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2 lata)znajomość narzędzi Lean oraz narzędzi jakościowychznajomość języka angielskiego na poziomie B2 (mile widziana)gotowość do pracy w systemie zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe mżliwości zwodowe w międzynarodowej firmie prdukcyjnej!Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemwynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczeniaduże możliwości rozwojubenefity (opieka medyczna,ubezpieczenie na życie, bony świąteczne)zadaniazarządzenie zespołem pracownikówkoordynowanie procesów produkcjianaliza wskaźników produkcyjnychcodzienny nadzór nad bieżącą dokumentacją technicznąścisła współpraca z innymi działami w firmieoczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejwykształcenie wyższe technicznedoświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2 lata)znajomość narzędzi Lean oraz narzędzi jakościowychznajomość języka angielskiego na poziomie B2 (mile widziana)gotowość do pracy w systemie zmianowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lubawa, warmińsko-mazurskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Zastanawia Cię jak wygląda produkcja mebli? Twoim atutem są zdolności manualne i dobra kondycja? Jeśli szukasz pracy od zaraz, to mamy idealną ofertę u naszego klienta, światowego lidera w branży meblowej!Poznaj nas bliżej: https://www.randstad.pl/ikea_lubawa/oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki, płatny urlop)praca w weekendy - w zamian dzień wolny + premieatrakcyjne wynagrodzeniebenefity Randstad: opieka medyczna, pakiety sportowe, zniżki w sklepach i na rozrywkę, smaczne posiłki w atrakcyjnych cenachmożliwość pracy w systemie 4-brygadowym z dodatkiem 2 zł do każdej godziny.zadaniarealizowanie zadań zgodnie z planem produkcyjnym,dbanie o utrzymanie odpowiedniej jakości produkowanych towarów,obsługa linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń oraz narzędzi,wkładanie elementów meblowych, instrukcji, okuć,praca zgodna z instrukcją.oczekujemyzdolności manualnychdyspozycyjności do pracy w systemie trzyzmianowymgotowości do podjęcia pracy od zarazchęci i zaangażowania do pracy,sprawności fizycznej umożliwiającej pracę z elementami.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Zastanawia Cię jak wygląda produkcja mebli? Twoim atutem są zdolności manualne i dobra kondycja? Jeśli szukasz pracy od zaraz, to mamy idealną ofertę u naszego klienta, światowego lidera w branży meblowej!Poznaj nas bliżej: https://www.randstad.pl/ikea_lubawa/oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki, płatny urlop)praca w weekendy - w zamian dzień wolny + premieatrakcyjne wynagrodzeniebenefity Randstad: opieka medyczna, pakiety sportowe, zniżki w sklepach i na rozrywkę, smaczne posiłki w atrakcyjnych cenachmożliwość pracy w systemie 4-brygadowym z dodatkiem 2 zł do każdej godziny.zadaniarealizowanie zadań zgodnie z planem produkcyjnym,dbanie o utrzymanie odpowiedniej jakości produkowanych towarów,obsługa linii produkcyjnych, maszyn, urządzeń oraz narzędzi,wkładanie elementów meblowych, instrukcji, okuć,praca zgodna z instrukcją.oczekujemyzdolności manualnychdyspozycyjności do pracy w systemie trzyzmianowymgotowości do podjęcia pracy od zarazchęci i zaangażowania do pracy,sprawności fizycznej umożliwiającej pracę z elementami.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Na stanowisku senior compliance specialist (specjalista.ds zgodności) możesz uzyskać wiele możliwości rozwijania swojej wiedzy funkcjonalnej i samodzielność w podejmowaniu decyzji, wdrażaniu pomysłów i mierzeniu wyników.Mocno wierzymy w naukę w pracy, a od pierwszego dnia będziesz na dobrej drodze do zostania ekspertem w branży.Zespół ds. zgodności jest tutaj, aby upewnić się, że klienci firmy są bezpieczni i poinformowani, analizując dokumentację importu produktów, oznaczając ryzyko i zapewniając, że transakcje są legalne i bezpieczne.Z nami możesz budować przyszłość, ulepszając i optymalizując światowej klasy system, który zapewnia niesamowite rezultaty w zakupach on-line. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z pracodawcąpełny pakiet szkoleń wdrażających i rozwijających karieręelastyczne godziny pracy w biurze i częściowo zdalniekarta sportowa, owoce w biurze, prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życiemożliwości pracy w wielokulturowym środowisku zadaniapraca na bazie danych produktów, gdzie zapewnienie, że importowane produkty zostały przebadane w certyfikowanych laboratoriach i spełniają wymagania prawne kraju importującego jest kluczoweklasyfikowanie produktów według ich potencjalnego zagrożenia dla celów legalnego przechowywania i transportupodejmowanie odpowiednich działań w celu ochrony klientów przed wycofanymi lub niebezpiecznymi produktamiidentyfikowanie i usuwanie z witryny produktów, które naruszają zasady dotyczące produktów objętych ograniczeniami i przestrzeganie obowiązków regulacyjnych dotyczących tych produktówoptymalizacja i standaryzacja globalnych procesów handlowych i najlepszych praktyk wewnątrz firmy i u zewnętrznych dostawcówoczekujemygotowości do objęcia stanowiska stacjonarnego w siedzibie firmy w gdańskim kompleksie Olivia Business Centrepłynności w języku angielskim na poziomie min. B2/C1znajomości języka niemieckiego na poziomie min. A2mile widziane wykształcenie wyższemile widziane doświadczenie w struktuach międzynarodowychCV przesłanego w języku angielskim znajomości sytemów komputerowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Na stanowisku senior compliance specialist (specjalista.ds zgodności) możesz uzyskać wiele możliwości rozwijania swojej wiedzy funkcjonalnej i samodzielność w podejmowaniu decyzji, wdrażaniu pomysłów i mierzeniu wyników.Mocno wierzymy w naukę w pracy, a od pierwszego dnia będziesz na dobrej drodze do zostania ekspertem w branży.Zespół ds. zgodności jest tutaj, aby upewnić się, że klienci firmy są bezpieczni i poinformowani, analizując dokumentację importu produktów, oznaczając ryzyko i zapewniając, że transakcje są legalne i bezpieczne.Z nami możesz budować przyszłość, ulepszając i optymalizując światowej klasy system, który zapewnia niesamowite rezultaty w zakupach on-line. oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat bezpośrednio z pracodawcąpełny pakiet szkoleń wdrażających i rozwijających karieręelastyczne godziny pracy w biurze i częściowo zdalniekarta sportowa, owoce w biurze, prywatna opieka medyczna i dodatkowe ubezpieczenie na życiemożliwości pracy w wielokulturowym środowisku zadaniapraca na bazie danych produktów, gdzie zapewnienie, że importowane produkty zostały przebadane w certyfikowanych laboratoriach i spełniają wymagania prawne kraju importującego jest kluczoweklasyfikowanie produktów według ich potencjalnego zagrożenia dla celów legalnego przechowywania i transportupodejmowanie odpowiednich działań w celu ochrony klientów przed wycofanymi lub niebezpiecznymi produktamiidentyfikowanie i usuwanie z witryny produktów, które naruszają zasady dotyczące produktów objętych ograniczeniami i przestrzeganie obowiązków regulacyjnych dotyczących tych produktówoptymalizacja i standaryzacja globalnych procesów handlowych i najlepszych praktyk wewnątrz firmy i u zewnętrznych dostawcówoczekujemygotowości do objęcia stanowiska stacjonarnego w siedzibie firmy w gdańskim kompleksie Olivia Business Centrepłynności w języku angielskim na poziomie min. B2/C1znajomości języka niemieckiego na poziomie min. A2mile widziane wykształcenie wyższemile widziane doświadczenie w struktuach międzynarodowychCV przesłanego w języku angielskim znajomości sytemów komputerowych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy, poszukujemy kandydata na stanowisko Order Management & Logistics Support.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 12 miesięcy z możliwością przedłużeniaszkolenie wdrażającepracę zdalną, docelowo hybrydowąsprzęt służbowydofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejzadaniaadministrowanie dokumentacjąplanowanie dostawcodzienny przegląd danych, systemów i raportówudzielanie informacji o produktach, zmianie zamówienia czy stanie magazynowymwsparcie zespou w bieżących działaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia na podobnym stanowiskumile widziane doświadczenie z systemem SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, międzynarodowej firmy dostarczającej rozwiązania w zakresie czyszczenia i higieny w miejscu pracy, poszukujemy kandydata na stanowisko Order Management & Logistics Support.oferujemyumowę o pracę tymczasową na 12 miesięcy z możliwością przedłużeniaszkolenie wdrażającepracę zdalną, docelowo hybrydowąsprzęt służbowydofinansowanie do prywatnej opieki medycznejdofinansowanie do karty sportowejzadaniaadministrowanie dokumentacjąplanowanie dostawcodzienny przegląd danych, systemów i raportówudzielanie informacji o produktach, zmianie zamówienia czy stanie magazynowymwsparcie zespou w bieżących działaniachoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)doświadczenia na podobnym stanowiskumile widziane doświadczenie z systemem SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz na swoim koncie pierwsze doświadczenie w pracy z PHP? Tworzenie kodu i praca z zespołem to Twoja pasja? Aplikuj!Dla klienta, poszukujemy Mid PHP Developera, który dołączy do wewnętrznego zespołu IT.oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalnemożliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracy    zadaniaplanowanie rozwiązania wspólnie z managerem Działu ITstworzenie koncepcji architektury i jej zaprezentowaniewykonanie rozwiązania - rozwiązania zebrane są w aplikacje poszczególnych działów, które mają wspólny core, dlatego nie musisz za każdym razem stawiać aplikacji od nowaUwaga: backend wszystkich aplikacji powstaje na freamworku Laraveldo każdego rozwiązania tworzone są endpointy API, dlatego warunkiem koniecznym jest dobra znajomość tego zagadnienia (API łączy się z frontem REACT, który jest na osobnej platformie)wspólny codereview z pozostałymi członkami działuoczekujemymin. rocznego doświadczenia komercyjnego (freelancerka też się liczy) z PHP OOPmin. jednego projektu w Laravel (nie oceniamy jego widoku i UXa tylko wykorzystanych w nim praktyk backendowych, np. Repository pattern, Custom Request itp.)projekt prezentowany na rozmowie rekrutacyjnej musi być autorskiznajmości aktualnych wzorców freamworka Laravel (wersja 7-8)umiejętności korzystania z GITachęci nauki i rozwojuniewątpliwie dużym atutem będzie znajomość systemów Comarch lub/i Magento2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz na swoim koncie pierwsze doświadczenie w pracy z PHP? Tworzenie kodu i praca z zespołem to Twoja pasja? Aplikuj!Dla klienta, poszukujemy Mid PHP Developera, który dołączy do wewnętrznego zespołu IT.oferujemyzatrudnienie w oparciu o B2B lub Umowę o pracęregularne podwyżki i premie kwartalnemożliwość pracy zdalnej 1-2 dni w tygodniuelastyczne godziny pracy (biuro czynne w godzinach 7-20)budżet kwartalny na szkoleniaatrakcyjne zniżki na produkty firmypakiet relokacyjnywyposażenie stanowiskowe dopasowane do preferencjiniekorporacyjne środowisko pracy    zadaniaplanowanie rozwiązania wspólnie z managerem Działu ITstworzenie koncepcji architektury i jej zaprezentowaniewykonanie rozwiązania - rozwiązania zebrane są w aplikacje poszczególnych działów, które mają wspólny core, dlatego nie musisz za każdym razem stawiać aplikacji od nowaUwaga: backend wszystkich aplikacji powstaje na freamworku Laraveldo każdego rozwiązania tworzone są endpointy API, dlatego warunkiem koniecznym jest dobra znajomość tego zagadnienia (API łączy się z frontem REACT, który jest na osobnej platformie)wspólny codereview z pozostałymi członkami działuoczekujemymin. rocznego doświadczenia komercyjnego (freelancerka też się liczy) z PHP OOPmin. jednego projektu w Laravel (nie oceniamy jego widoku i UXa tylko wykorzystanych w nim praktyk backendowych, np. Repository pattern, Custom Request itp.)projekt prezentowany na rozmowie rekrutacyjnej musi być autorskiznajmości aktualnych wzorców freamworka Laravel (wersja 7-8)umiejętności korzystania z GITachęci nauki i rozwojuniewątpliwie dużym atutem będzie znajomość systemów Comarch lub/i Magento2Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      masz doświadczenie w jako Tax expert, Tax specialist i chcesz dalej rozwijać się w tym kierunku? biegle posługujesz się językiem angielskim? zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę,system premiowy,samochód służbowy do użytku prywatnego,kartę multisport,ubezpieczenie na życie,dopłaty obiadowe,opiekę medyczną,wsparcie dla rodziców,elastyczny czas pracy,dodatkowe dni wolne,home office,świeże owoce.zadanianadzór nad obliczaniem i deklarowaniem podatku akcyzowego,opiniowanie dokumentacji finansowej (umowy, porozumienia, instrukcje handlowe itp.) poszczególnych działów dla zachowania ichzgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi,terminowe rozpoznawanie zmian prawa podatkowego i wprowadzanie ich do stosowania,sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych w zakresie podatku CIT, VAT, podatku transportowego oraz innych podatków lokalnych,obsługiwanie kontroli (audytu) prowadzonej przez US, UKS, UC oraz doradców podatkowych, w tym w zakresie cen transferowych,bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami doradztwa podatkowego w zakresie implementacji przepisów prawa,projektowanie, wykonywanie i ocena efektywności kontroli wewnętrznych w obszarze podatków, zgodnie z wytycznymi grupy.oczekujemywyższego wykształcenia, preferowane kierunki – podatki, ekonomia, finanse, prawo oraz pokrewne,posiadania uprawnień doradcy podatkowego,co najmniej 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,biełgego posługiwania się językiem angielskim oraz pakietem MS Office,wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, identyfikowania problemów oraz poszukiwania rozwiązań,doskonałej organizacji swojego czasu pracy i ustalania priorytetów,bycia osobą komunikatywną, otwartą na współpracę w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      masz doświadczenie w jako Tax expert, Tax specialist i chcesz dalej rozwijać się w tym kierunku? biegle posługujesz się językiem angielskim? zapoznaj się z naszym ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę,system premiowy,samochód służbowy do użytku prywatnego,kartę multisport,ubezpieczenie na życie,dopłaty obiadowe,opiekę medyczną,wsparcie dla rodziców,elastyczny czas pracy,dodatkowe dni wolne,home office,świeże owoce.zadanianadzór nad obliczaniem i deklarowaniem podatku akcyzowego,opiniowanie dokumentacji finansowej (umowy, porozumienia, instrukcje handlowe itp.) poszczególnych działów dla zachowania ichzgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi,terminowe rozpoznawanie zmian prawa podatkowego i wprowadzanie ich do stosowania,sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych w zakresie podatku CIT, VAT, podatku transportowego oraz innych podatków lokalnych,obsługiwanie kontroli (audytu) prowadzonej przez US, UKS, UC oraz doradców podatkowych, w tym w zakresie cen transferowych,bieżąca współpraca z zewnętrznymi firmami doradztwa podatkowego w zakresie implementacji przepisów prawa,projektowanie, wykonywanie i ocena efektywności kontroli wewnętrznych w obszarze podatków, zgodnie z wytycznymi grupy.oczekujemywyższego wykształcenia, preferowane kierunki – podatki, ekonomia, finanse, prawo oraz pokrewne,posiadania uprawnień doradcy podatkowego,co najmniej 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,biełgego posługiwania się językiem angielskim oraz pakietem MS Office,wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych, identyfikowania problemów oraz poszukiwania rozwiązań,doskonałej organizacji swojego czasu pracy i ustalania priorytetów,bycia osobą komunikatywną, otwartą na współpracę w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz się na tematyce ochrony środowiska oraz chemii? Dążysz do ciągłego doskonalenia? Szukasz rozwiązań, jesteś otwarty i analityczny? Lubisz szkolić innych? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska, aplikuj i dołącz do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąmożliwość rozwojuelastyczne godziny pracydofinansowanie do karty sportowejdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejzadaniaNadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz środków chemicznych,Prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska oraz chemii,Współpraca, sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych tj. GUS, KOBIZE, BDO,Weryfikacja, rejestracja nowych środków chemicznych w korporacyjnej bazie oraz dopuszczenie do stosowania w zakładzie,Identyfikacja zagrożeń i tworzenie skrótów kart według przyjętych standardów,Wykonywanie audytów zgodnie w obowiązującymi wymaganiami w zakresie zarządzania środkami chemicznymi oraz ochrony środowiska,Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa stosowania środków chemicznych,Kontakt z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie ochrony środowiska.oczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu chemii bądź ochrony środowiska,Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z ochroną środowiska oraz nadzorem nad środkami chemicznymi w firmie produkcyjnej,Znajomości języka niemieckiego/angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,Uprawnień audytora wewnętrznego ISO 14001:2015,Odpowiedzialności oraz umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, nastawienia na realizację celów,Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz się na tematyce ochrony środowiska oraz chemii? Dążysz do ciągłego doskonalenia? Szukasz rozwiązań, jesteś otwarty i analityczny? Lubisz szkolić innych? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska, aplikuj i dołącz do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąmożliwość rozwojuelastyczne godziny pracydofinansowanie do karty sportowejdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejzadaniaNadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz środków chemicznych,Prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska oraz chemii,Współpraca, sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych tj. GUS, KOBIZE, BDO,Weryfikacja, rejestracja nowych środków chemicznych w korporacyjnej bazie oraz dopuszczenie do stosowania w zakładzie,Identyfikacja zagrożeń i tworzenie skrótów kart według przyjętych standardów,Wykonywanie audytów zgodnie w obowiązującymi wymaganiami w zakresie zarządzania środkami chemicznymi oraz ochrony środowiska,Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa stosowania środków chemicznych,Kontakt z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie ochrony środowiska.oczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu chemii bądź ochrony środowiska,Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z ochroną środowiska oraz nadzorem nad środkami chemicznymi w firmie produkcyjnej,Znajomości języka niemieckiego/angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,Uprawnień audytora wewnętrznego ISO 14001:2015,Odpowiedzialności oraz umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, nastawienia na realizację celów,Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz się na tematyce ochrony środowiska oraz chemii? Dążysz do ciągłego doskonalenia? Szukasz rozwiązań, jesteś otwarty i analityczny? Lubisz szkolić innych? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska, aplikuj i dołącz do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąmożliwość rozwojuelastyczne godziny pracydofinansowanie do karty Multisportdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejzadaniaNadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz środków chemicznych,Prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska oraz chemii,Współpraca, sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych tj. GUS, KOBIZE, BDO,Weryfikacja, rejestracja nowych środków chemicznych w korporacyjnej bazie oraz dopuszczenie do stosowania w zakładzie,Identyfikacja zagrożeń i tworzenie skrótów kart według przyjętych standardów,Wykonywanie audytów zgodnie w obowiązującymi wymaganiami w zakresie zarządzania środkami chemicznymi oraz ochrony środowiska,Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa stosowania środków chemicznych,Kontakt z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie ochrony środowiska.oczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu chemii bądź ochrony środowiska,Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z ochroną środowiska oraz nadzorem nad środkami chemicznymi w firmie produkcyjnej,Znajomości języka niemieckiego/angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,Uprawnień audytora wewnętrznego ISO 14001:2015,Odpowiedzialności oraz umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, nastawienia na realizację celów,Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz się na tematyce ochrony środowiska oraz chemii? Dążysz do ciągłego doskonalenia? Szukasz rozwiązań, jesteś otwarty i analityczny? Lubisz szkolić innych? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska, aplikuj i dołącz do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąmożliwość rozwojuelastyczne godziny pracydofinansowanie do karty Multisportdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejzadaniaNadzór nad przestrzeganiem zasad i przepisów z zakresu ochrony środowiska oraz środków chemicznych,Prowadzenie wszelkiej dokumentacji z zakresu ochrony środowiska oraz chemii,Współpraca, sporządzanie sprawozdań dla instytucji zewnętrznych tj. GUS, KOBIZE, BDO,Weryfikacja, rejestracja nowych środków chemicznych w korporacyjnej bazie oraz dopuszczenie do stosowania w zakładzie,Identyfikacja zagrożeń i tworzenie skrótów kart według przyjętych standardów,Wykonywanie audytów zgodnie w obowiązującymi wymaganiami w zakresie zarządzania środkami chemicznymi oraz ochrony środowiska,Prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa stosowania środków chemicznych,Kontakt z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie ochrony środowiska.oczekujemyWykształcenia wyższego z zakresu chemii bądź ochrony środowiska,Minimum 2 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z ochroną środowiska oraz nadzorem nad środkami chemicznymi w firmie produkcyjnej,Znajomości języka niemieckiego/angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,Uprawnień audytora wewnętrznego ISO 14001:2015,Odpowiedzialności oraz umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole, nastawienia na realizację celów,Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej szukamy kandydatów na stanowisko IT service quality analyst.Jeśli masz doświadczenia w działaniach z zakresu jakości w operacjach IT  to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemypracę w międzynarodowej organizacjiprzyjazną atmosferę pracymożliwość pracy w 100% zdalnieszkolenia i rozwój umiejętności zawodowych oraz dostęp do najnowszych technologiipakiet świadczeń między innymi: opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej najbliższej rodziny, ubezpieczenie na życie, kartę sportową, dofinansowanie do posiłków, etczadaniaanalizowanie i raportowanie wskaźników KPInadzorowanie rozmów telefonicznych nowych pracowników i obsługi zgłoszeńnadzorowanie pracy zespołu i raportowanie obserwacjidbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji i rejestrów szkoleń dla ISO9001dbanie o odpowiednie dokumentowanie nowych produktów i przeszkolenie z nich pozostałych członków zespołurozwijanie procesu przepływów i macierzy odpowiedzialnościidentyfikacja problemów związanych z jakością do kierownictwa oraz prowadzenie działań korekcyjnychzarządzanie wymaganiami dotyczącymi przeglądu, zatwierdzania i śledzenie dokumentacji jakościowejprzeprowadzanie analizy przyczyn awarii źródłowych (RCFA) w przypadku problemów zgłoszonych przez klientów za pomocą programów typu CSM czy NSS PMrozpatrywanie skarg klientów dotyczących operacji ISMwspółpracowanie z dostawcami zewnętrznymioczekujemymin. 3 lata doświadczenia w operacjach ITdoświadczenia w pracy z klientemwiedzy z zakresu działań administracyjnychkomunikatywności, umiejętności rozwiązywania problemówwyjazdy służbowe (raz na jakiś czas)Mile widziane:doświadczenie w zarządzaniu operacjami jakościdoświadczenie w operacjach IT i OTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta z branży automatyki przemysłowej szukamy kandydatów na stanowisko IT service quality analyst.Jeśli masz doświadczenia w działaniach z zakresu jakości w operacjach IT  to ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemypracę w międzynarodowej organizacjiprzyjazną atmosferę pracymożliwość pracy w 100% zdalnieszkolenia i rozwój umiejętności zawodowych oraz dostęp do najnowszych technologiipakiet świadczeń między innymi: opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej najbliższej rodziny, ubezpieczenie na życie, kartę sportową, dofinansowanie do posiłków, etczadaniaanalizowanie i raportowanie wskaźników KPInadzorowanie rozmów telefonicznych nowych pracowników i obsługi zgłoszeńnadzorowanie pracy zespołu i raportowanie obserwacjidbanie o prawidłowe prowadzenie dokumentacji i rejestrów szkoleń dla ISO9001dbanie o odpowiednie dokumentowanie nowych produktów i przeszkolenie z nich pozostałych członków zespołurozwijanie procesu przepływów i macierzy odpowiedzialnościidentyfikacja problemów związanych z jakością do kierownictwa oraz prowadzenie działań korekcyjnychzarządzanie wymaganiami dotyczącymi przeglądu, zatwierdzania i śledzenie dokumentacji jakościowejprzeprowadzanie analizy przyczyn awarii źródłowych (RCFA) w przypadku problemów zgłoszonych przez klientów za pomocą programów typu CSM czy NSS PMrozpatrywanie skarg klientów dotyczących operacji ISMwspółpracowanie z dostawcami zewnętrznymioczekujemymin. 3 lata doświadczenia w operacjach ITdoświadczenia w pracy z klientemwiedzy z zakresu działań administracyjnychkomunikatywności, umiejętności rozwiązywania problemówwyjazdy służbowe (raz na jakiś czas)Mile widziane:doświadczenie w zarządzaniu operacjami jakościdoświadczenie w operacjach IT i OTAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do you have experience in the field of adopting and experience in fluent English?Do you care about employment in an international environment and attractive salary?Are you accurate and punctual? Do you like dynamic work and are not afraid of challenges?Your answer is YES? Be sure to check out the offer of key customer keys - the leader in the logistics industry.oferujemy• permanent employment contract• very attractive salary• efficient recruitment process• immediate employment with a leader in the logistics industry• detailed implementation process• full-time work from Monday to Friday from 9:00 am to 5:30 pm• opportunity to developzadania• hazard assessment, risk assessment and development of a risk management strategy• ensuring a high level of compliance with internal and external standards and regulations• auditing and reporting• improving processes and proposing security solutions• control of safety instructions and loss preventionoczekujemy• fluency in english• experience in auditing and reporting• professional experience in uniformed services is welcome• compliance with the rules of the workplace• knowledge of the supply chainAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do you have experience in the field of adopting and experience in fluent English?Do you care about employment in an international environment and attractive salary?Are you accurate and punctual? Do you like dynamic work and are not afraid of challenges?Your answer is YES? Be sure to check out the offer of key customer keys - the leader in the logistics industry.oferujemy• permanent employment contract• very attractive salary• efficient recruitment process• immediate employment with a leader in the logistics industry• detailed implementation process• full-time work from Monday to Friday from 9:00 am to 5:30 pm• opportunity to developzadania• hazard assessment, risk assessment and development of a risk management strategy• ensuring a high level of compliance with internal and external standards and regulations• auditing and reporting• improving processes and proposing security solutions• control of safety instructions and loss preventionoczekujemy• fluency in english• experience in auditing and reporting• professional experience in uniformed services is welcome• compliance with the rules of the workplace• knowledge of the supply chainAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 1258 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.