You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla obsługa klienta: 35

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Ta oferta pachnie dobrą kawą!Dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenia w pracy z klientem!Zainteresowany? Zgłoś się do nas i wyprzedź innych kandydatów!Nasze lokalizacje:CH Auchan: (dojazd: 133, 933 i 552)Galeria Dominikańska (dojazd: 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 17, 23, 33, D, K)Magnolia Park (dojazd: 3, 10, 20, 31, 32, 33, 102)oferujemywynagrodzenie godzinowe: 22 zł bruttoumowę zleceniegrafik dopasowany do Ciebiecomiesięczny przydział ulubionych kaw i bonów dla Ciebie!szkolenia wprowadzające - nauczysz się parzyć pyszną kawę i poznasz tajniki obsługi klientapakiet Randstad PLUS (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)możliwość rozwoju w firmie, która trzykrotnie otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employer Polskazadaniaobsługa i doradzanie klientomprzyjmowanie towaru oczekujemydyspozycyjności w godzinach popołudniowych oraz weekendy - podaj nam swoją dyspozycyjność, pomożemy uelastycznić Twój grafikmile widziana książeczka sanepid lub chęć do jej wyrobienia - zwracamy koszty!Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Ta oferta pachnie dobrą kawą!Dołącz do zespołu ludzi z pasją, zgłębiaj tajniki wiedzy o kawie i zdobywaj cenne doświadczenia w pracy z klientem!Zainteresowany? Zgłoś się do nas i wyprzedź innych kandydatów!Nasze lokalizacje:CH Auchan: (dojazd: 133, 933 i 552)Galeria Dominikańska (dojazd: 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 17, 23, 33, D, K)Magnolia Park (dojazd: 3, 10, 20, 31, 32, 33, 102)oferujemywynagrodzenie godzinowe: 22 zł bruttoumowę zleceniegrafik dopasowany do Ciebiecomiesięczny przydział ulubionych kaw i bonów dla Ciebie!szkolenia wprowadzające - nauczysz się parzyć pyszną kawę i poznasz tajniki obsługi klientapakiet Randstad PLUS (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)możliwość rozwoju w firmie, która trzykrotnie otrzymała prestiżowy certyfikat Top Employer Polskazadaniaobsługa i doradzanie klientomprzyjmowanie towaru oczekujemydyspozycyjności w godzinach popołudniowych oraz weekendy - podaj nam swoją dyspozycyjność, pomożemy uelastycznić Twój grafikmile widziana książeczka sanepid lub chęć do jej wyrobienia - zwracamy koszty!Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język angielski oraz francuski lub holenderski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną w okresie pandemii - dofinansowanie do wyposażenia na "home office"międzynarodowe środowisko pracywynagrodzenie 5300 zł brutto (francuski) 7500 zł brutto (holenderski)Pakiet OK System i Medicover zadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek koniecznyznajomości języka francuskiego/holenderskiego na poziomie minimum B2 + - warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięgotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychmile widziane doświadczenie w dziale logistykiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz dobrze język angielski oraz francuski lub holenderski? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie i być częścią ciekawego projektu? Bardzo możliwe, że szukamy właśnie Ciebie.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczeniapracę zdalną w okresie pandemii - dofinansowanie do wyposażenia na "home office"międzynarodowe środowisko pracywynagrodzenie 5300 zł brutto (francuski) 7500 zł brutto (holenderski)Pakiet OK System i Medicover zadaniatworzenie zamówieńtworzenie wysyłek na dostawyczęściowe zaangażowanie w proces uzgadniania dostawzarządzanie potwierdzaniem zapasów tworzenie prostych raportówwprowadzanie i weryfikacja danychbieżący kontakt z dostawcami i klientamioczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek koniecznyznajomości języka francuskiego/holenderskiego na poziomie minimum B2 + - warunek koniecznyznajomości pakietu MS Officeumiejętności szybkiego uczenia sięgotowości do rozpoczęcia pracy od zarazpozytywnej energii do pracy :)umiejętności komunikacyjnychmile widziane doświadczenie w dziale logistykiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 21,40 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę zdalną z możlwiością powrotu do biura w Poznaniupakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od pon. do niedziela w godzinach 8.00-24.00zadaniatelefoniczne wsparcie klientów i partnerówodbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówieńkontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktuoczekujemykomunikatywnościdobra zjaomość języka angielskiego wykształcenie średnieumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzeznajomość obsługi komputera oraz systemów CRM doświadczenie w obsłudze klienta call center sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 21,40 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę zdalną z możlwiością powrotu do biura w Poznaniupakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od pon. do niedziela w godzinach 8.00-24.00zadaniatelefoniczne wsparcie klientów i partnerówodbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówieńkontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktuoczekujemykomunikatywnościdobra zjaomość języka angielskiego wykształcenie średnieumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzeznajomość obsługi komputera oraz systemów CRM doświadczenie w obsłudze klienta call center sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 21,40 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę zdalną z możlwiością powrotu do biura w Poznaniupakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od pon. do niedziela w godzinach 8.00-24.00zadaniatelefoniczne wsparcie klientów i partnerówodbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówieńkontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktuoczekujemykomunikatywnościdobra zjaomość języka angielskiego wykształcenie średnieumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzeznajomość obsługi komputera oraz systemów CRM doświadczenie w obsłudze klienta call center sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 21,40 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę zdalną z możlwiością powrotu do biura w Poznaniupakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od pon. do niedziela w godzinach 8.00-24.00zadaniatelefoniczne wsparcie klientów i partnerówodbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówieńkontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktuoczekujemykomunikatywnościdobra zjaomość języka angielskiego wykształcenie średnieumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzeznajomość obsługi komputera oraz systemów CRM doświadczenie w obsłudze klienta call center sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem włoskim lub niemieckim na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłości w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się językiem angielskim oraz językiem włoskim lub niemieckim na poziomie komunikatywnym min. B2 i chcesz wykorzystywać na co dzień swoje umiejętności, mamy ofertę dla Ciebie. Praca ta skierowana jest zarówno do kandydatów, którzy chcą zdobyć jedno z pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w jednym z obszarów: administracja, zarządzanie danymi,  finanse, logistyka i obsługa klienta.oferujemyumowę o pracępracę w systemie hybrydowym lub zdalnym na teranie Polski (w zależności od działu)zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskurozbudowaną ścieżkę karierdobrą atmosferę pracyatrakcyjne wynagrodzeniepakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniarozwiązywanie bieżących problemówwsparcie procesów zachodzących w dzialeuzupełnianie danych w systemieprzygotowywanie dokumentów i raportówkontakt z klientem wewnętrznym lub zewnętrznymczynności administracyjneoczekujemyznajomości języka angielskiego i niemieckiego lub włoskiego na poziomie przynajmniej B2 w mowie i piśmie.biegłości w obsłudze komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli szukasz pracy dodatkowej na 1/2 etatu, na wakacje lub na dłużej - ta oferta jest skierowana wprost do Ciebie. Dla naszego Klienta- IKEA, poszukujemy obecnie pracowników do działu FOOD!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 1/2 etatu ( pełne oskładkowanie, urlopy)wynagrodzenie 21 z/h bruttodofinansowanie do pysznych posiłkówpełne wdrożeniepakiet szkoleńpracę w super atmosferzezadaniaprzygotowywanie i serwowanie posiłków w punkcie gastronomicznym znajdującym się w sklepiedbanie o jakość i świeżość przygotowywanych posiłkówobsługa urządzeń gastronomicznychobsługa kasy fiskalnejoczekujemydbania o jakość obsługi klientówdyspozycyjności do pracy dwuzmianowej, również w soboty i niedziele handlowebudowania pozytywnych relacji z klientamiumiejętności pracy w zespoleksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz pracy dodatkowej na 1/2 etatu, na wakacje lub na dłużej - ta oferta jest skierowana wprost do Ciebie. Dla naszego Klienta- IKEA, poszukujemy obecnie pracowników do działu FOOD!oferujemyumowę o pracę tymczasową na 1/2 etatu ( pełne oskładkowanie, urlopy)wynagrodzenie 21 z/h bruttodofinansowanie do pysznych posiłkówpełne wdrożeniepakiet szkoleńpracę w super atmosferzezadaniaprzygotowywanie i serwowanie posiłków w punkcie gastronomicznym znajdującym się w sklepiedbanie o jakość i świeżość przygotowywanych posiłkówobsługa urządzeń gastronomicznychobsługa kasy fiskalnejoczekujemydbania o jakość obsługi klientówdyspozycyjności do pracy dwuzmianowej, również w soboty i niedziele handlowebudowania pozytywnych relacji z klientamiumiejętności pracy w zespoleksiążeczki do celów sanitarno-epidemiologicznychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Lubisz rozmawiać z ludźmi? Nie przeszkadza Ci praca zmianowa? Masz żyłkę do sprzedaży ? Nie czekaj - aplikuj:) Zapraszamy! miejsce pracy : Łódź Teofilów oferujemyumowę o pracę tymczasowąbenefity ( opieka medyczna , karta sportowa) wynagrodzenie podstawowe 3300 zł brutto + premia uznaniowa do 20%terminowe wynagrodzenie do 10 każdego miesiącapracę w warunkach biurowychliczne szkolenia z obsługi klienta i sprzedażyzadaniaodbieranie połączeń przychodzących od klientów sieci telekomunikacyjnej + doradztwo w zakresie produktów + dosprzedaż usług.oczekujemydobra dykcjagotowość do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaumiejętność sprawnej obsługi komputeraAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Lubisz rozmawiać z ludźmi? Nie przeszkadza Ci praca zmianowa? Masz żyłkę do sprzedaży ? Nie czekaj - aplikuj:) Zapraszamy! miejsce pracy : Łódź Teofilów oferujemyumowę o pracę tymczasowąbenefity ( opieka medyczna , karta sportowa) wynagrodzenie podstawowe 3300 zł brutto + premia uznaniowa do 20%terminowe wynagrodzenie do 10 każdego miesiącapracę w warunkach biurowychliczne szkolenia z obsługi klienta i sprzedażyzadaniaodbieranie połączeń przychodzących od klientów sieci telekomunikacyjnej + doradztwo w zakresie produktów + dosprzedaż usług.oczekujemydobra dykcjagotowość do pracy w systemie zmianowymmile widziane doświadczenie w obsłudze klientaumiejętność sprawnej obsługi komputeraAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językami obcymi!Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaobsługa dokumentówwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja z klientemudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiego min. B1dobrej znajomości języka hiszpańskiego/ włoskiego/ francuskiego B2mile widziana znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językami obcymi!Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaobsługa dokumentówwsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów i zapytańprace administracyjnekontakt z fakturami i dokumentamikonsultacja z klientemudział w ciekawych projektachoczekujemydobrej znajomości języka angielskiego min. B1dobrej znajomości języka hiszpańskiego/ włoskiego/ francuskiego B2mile widziana znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chciałbyś/abyś dołączyć do Firmy promującej kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań? Do Firmy specjalizującej się w outsourcingu profesjonalnych usług middle office oraz produktów IT wspierających procesy operacyjne TFI, banków i ubezpieczycieli? Znasz dobrze język angielski? Nie czekaj, aplikuj! :) oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia tymczasowego z realną możliwością przejścia na umowę o pracę, pracę w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie: od 4 300 zł brutto miesięcznie, możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia,możliwość zdobycia unikalnej wiedzy dotyczącej obsługi funduszy inwestycyjnych,udział w ciekawych projektach z wykorzystaniem zaawansowanych technologii i rozwiązań,międzynarodowe środowisko pracy.zadaniaanaliza i weryfikacja dokumentów oraz rejestrowanie ich w systemachinformatycznych,weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z procedurami,przygotowywanie i kontrola raportów,uczestniczenie w testach systemów informatycznych,udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych Klientów oraz nowych funkcjonalności w systemach informatycznych,telefoniczny kontakt z Klientami zagranicznymi w języku angielskim. oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,zdolności analitycznych (umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, analiza danych i wyciąganie wniosków),umiejętności efektywnej komunikacji i współpracy w zespole,dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chciałbyś/abyś dołączyć do Firmy promującej kulturę współpracy, działania i poszukiwania nowych rozwiązań? Do Firmy specjalizującej się w outsourcingu profesjonalnych usług middle office oraz produktów IT wspierających procesy operacyjne TFI, banków i ubezpieczycieli? Znasz dobrze język angielski? Nie czekaj, aplikuj! :) oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia tymczasowego z realną możliwością przejścia na umowę o pracę, pracę w godzinach biurowych od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie: od 4 300 zł brutto miesięcznie, możliwość pracy w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia,możliwość zdobycia unikalnej wiedzy dotyczącej obsługi funduszy inwestycyjnych,udział w ciekawych projektach z wykorzystaniem zaawansowanych technologii i rozwiązań,międzynarodowe środowisko pracy.zadaniaanaliza i weryfikacja dokumentów oraz rejestrowanie ich w systemachinformatycznych,weryfikacja poprawności zarejestrowanych i przeliczonych transakcji,wykonywanie czynności kontrolnych zgodnie z procedurami,przygotowywanie i kontrola raportów,uczestniczenie w testach systemów informatycznych,udział w projektach związanych z wdrażaniem nowych Klientów oraz nowych funkcjonalności w systemach informatycznych,telefoniczny kontakt z Klientami zagranicznymi w języku angielskim. oczekujemyznajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,zdolności analitycznych (umiejętność pracy z dużymi zbiorami danych, analiza danych i wyciąganie wniosków),umiejętności efektywnej komunikacji i współpracy w zespole,dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Excel).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bielany wrocławskie, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • PLN3,700 - PLN6,000 0
      • randstad polska
      Jeśli możesz powiedzieć o sobie, że lubisz rozmawiać z ludźmi. Zawsze chcesz jak najlepiej doradzić swoim klientom lub bliskim. A do tego szukasz pewnego i stabilnego zatrudnienia. To właśnie praca dla Ciebie!Otwieramy nowy sklep we Wrocławiu. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w obsłudze klienta z najlepszymi!Lokalizacja: Centrum Handlowe  Auchan we Wrocławiu - dojedziesz do nas autobusami 133 i 933 oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie do 6000 zł brutto miesięcznie ekstra premie miesięczne!umowę o pracę bezpośrednio z firmą (płatne urlopy, L4, opłacone wszystkie składki ZUS)stabilną pracę na pełen etatelastyczny grafik dopasowany do Ciebieprofesjonalne szkolenia od pierwszego dnia Twojej pracyrealna możliwość awansu i rozwjou liczne konkursy sprzedażowe, rabaty pracownicze i bony świątecznezadaniaobsługa klientów i dzielenie się wiedzą o produktachbudowanie pozytywnych relacji z klientamioczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu i wybrane weekendydyspozycyjności do odbycia szkolenia w innym mieścieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli możesz powiedzieć o sobie, że lubisz rozmawiać z ludźmi. Zawsze chcesz jak najlepiej doradzić swoim klientom lub bliskim. A do tego szukasz pewnego i stabilnego zatrudnienia. To właśnie praca dla Ciebie!Otwieramy nowy sklep we Wrocławiu. Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w obsłudze klienta z najlepszymi!Lokalizacja: Centrum Handlowe  Auchan we Wrocławiu - dojedziesz do nas autobusami 133 i 933 oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie do 6000 zł brutto miesięcznie ekstra premie miesięczne!umowę o pracę bezpośrednio z firmą (płatne urlopy, L4, opłacone wszystkie składki ZUS)stabilną pracę na pełen etatelastyczny grafik dopasowany do Ciebieprofesjonalne szkolenia od pierwszego dnia Twojej pracyrealna możliwość awansu i rozwjou liczne konkursy sprzedażowe, rabaty pracownicze i bony świątecznezadaniaobsługa klientów i dzielenie się wiedzą o produktachbudowanie pozytywnych relacji z klientamioczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu i wybrane weekendydyspozycyjności do odbycia szkolenia w innym mieścieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy, z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego i francuskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy, z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego i francuskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językiem angielskim i włoskim.Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczne umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą prywatną opiekę medyczną ubezpieczenie zdrowotneelastyczny start pracy (między 7.00 a 9.00) możliwość pracy hybrydowejliczne szkolenia stały rozwój umiejętności zadaniaprzetwarzanie dokumentówprzygotowywanie umów, zamówień, fakturzapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisuudział w ciekawych projektachoczekujemydobra znajomość języka angielskiego min. B1+dobra znajomość języka włoskiego B2znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językiem angielskim i włoskim.Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczne umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcą prywatną opiekę medyczną ubezpieczenie zdrowotneelastyczny start pracy (między 7.00 a 9.00) możliwość pracy hybrydowejliczne szkolenia stały rozwój umiejętności zadaniaprzetwarzanie dokumentówprzygotowywanie umów, zamówień, fakturzapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisuudział w ciekawych projektachoczekujemydobra znajomość języka angielskiego min. B1+dobra znajomość języka włoskiego B2znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • PLN25 0
      • randstad polska
      Super zlecenie na  w Galerii Dominikańskiej!Wysoka stawka 25 zł brutto na godzinę.Kiedy? 24.06. i 25.06. (piątek i sobota)oferujemyumowa zleceniestawka 25 zł brutto/hpraca w godzinach 9:00 -17:00 lub 10:00 - 19:00zadaniaukładanie odzieży na sklepieproste czynności pomocniczeoczekujemydyspozycyjności do pracy w dniach 24.06. i 25.06. w godz: 9 -17 lub 10- 19Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Super zlecenie na  w Galerii Dominikańskiej!Wysoka stawka 25 zł brutto na godzinę.Kiedy? 24.06. i 25.06. (piątek i sobota)oferujemyumowa zleceniestawka 25 zł brutto/hpraca w godzinach 9:00 -17:00 lub 10:00 - 19:00zadaniaukładanie odzieży na sklepieproste czynności pomocniczeoczekujemydyspozycyjności do pracy w dniach 24.06. i 25.06. w godz: 9 -17 lub 10- 19Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bielawa, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeśli znasz język angielski i chciałbyś/chciałabyś spróbować swoich sił w obsłudze klienta, to czytaj dalej. Może okres wakacji to dobry moment, aby rozpocząć swoją drogę zawodową lub spróbować nowych możliwości zaowdowych? Ta ofera Ci to umożliwia. oferujemy- umowę o pracę- szkolenie + opieka osoby wprowadzającej - atrakcyjne zarobki zadania- zarządzanie kontaktami i relacjami z klientami- dbałość o szybkość reakcji na zapytania klientów oraz przedstawicieli handlowych- identyfikacja potrzeb klienta oraz dbałość o ich satysfakcję- wsparcie klientów i przedstawicieli handlowych- aktualizacja danych w wewnętrznych systemachoczekujemy- znajmości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- mile widziane doświadczenie w programie SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli znasz język angielski i chciałbyś/chciałabyś spróbować swoich sił w obsłudze klienta, to czytaj dalej. Może okres wakacji to dobry moment, aby rozpocząć swoją drogę zawodową lub spróbować nowych możliwości zaowdowych? Ta ofera Ci to umożliwia. oferujemy- umowę o pracę- szkolenie + opieka osoby wprowadzającej - atrakcyjne zarobki zadania- zarządzanie kontaktami i relacjami z klientami- dbałość o szybkość reakcji na zapytania klientów oraz przedstawicieli handlowych- identyfikacja potrzeb klienta oraz dbałość o ich satysfakcję- wsparcie klientów i przedstawicieli handlowych- aktualizacja danych w wewnętrznych systemachoczekujemy- znajmości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- mile widziane doświadczenie w programie SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie?APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w pełnym wymiarze czasu pracy (pełne świadczenia ZUS oraz płatne urlopy)pakiet benefitów (dofinansowanie karty sportowej i prywatnej opieki medycznej)możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzadaniaobsługa zamówień określona przez kierownictwo sprzedaży i wspierana przez wewnętrzne systemy w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.zarządzanie zamówieniami - postępy w realizacji zamówień i przekazywanie ich wszystkim niezbędnym stronom, proaktywna interwencja w sytuacjach zakłóceń procesuzarządzanie logistyką - uzgadnianie z magazynem i przewoźnikami wysyłek do klientautrzymywanie danych klientów - w tym głównego zbioru danych klientów i cennikówobsługa reklamacji - wprowadzanie i rozpatrywanie reklamacji, kontakty z klientami i koordynacja wewnętrznaoczekujemyznajomość języków - angielski w mowie i piśmie, inne języki będą dodatkowym atutemdoskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmieznajomość systemów i procesów - SAP będzie dodatkowym atutemznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim? Chciałbyś zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie?APLIKUJ!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową w pełnym wymiarze czasu pracy (pełne świadczenia ZUS oraz płatne urlopy)pakiet benefitów (dofinansowanie karty sportowej i prywatnej opieki medycznej)możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuzadaniaobsługa zamówień określona przez kierownictwo sprzedaży i wspierana przez wewnętrzne systemy w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta.zarządzanie zamówieniami - postępy w realizacji zamówień i przekazywanie ich wszystkim niezbędnym stronom, proaktywna interwencja w sytuacjach zakłóceń procesuzarządzanie logistyką - uzgadnianie z magazynem i przewoźnikami wysyłek do klientautrzymywanie danych klientów - w tym głównego zbioru danych klientów i cennikówobsługa reklamacji - wprowadzanie i rozpatrywanie reklamacji, kontakty z klientami i koordynacja wewnętrznaoczekujemyznajomość języków - angielski w mowie i piśmie, inne języki będą dodatkowym atutemdoskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmieznajomość systemów i procesów - SAP będzie dodatkowym atutemznajomość łańcucha dostawAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego wyróżnia ją bardzo wysoki standard pracy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obokoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskłsdnikowe wynagrodzenie (wynagrodzenie zasadnicze + premia roczna)prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedofinansowany pakiet sportowyPPE w wysokości 3,5% wynagrodzenia finansowane w całości przez pracodawcęSzkolenia rozwojowe oraz wprowadzające, nieograniczony dostęp do szkoleniowej platformy LinkedIn zadaniazarządzanie obsługą klienta w kraju i za granicą (rozwiązywanie problemów, wdrażanie działań doskonalących) - 40%zarządzanie zespołem (wyznaczanie kierunków rozwoju członków zespołu i działu, wyznaczanie celów) - 20%prowadzenie/uczestnictwo w różnych projektach wewnątrzfirmowych - 30%wsparcie sprzedaży i działania marketingowe - 10%oczekujemywykształcenia wyższegomin. 3 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem działem obsługi klienta/ zamówieńdoświadczenia w zarządzaniu zespołemzdolności ustalenia celów zespołu zgodnych z celami firmyznajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1znajomości pakietu MS Office, znajomość systemu SAP - mile widzianaumiejętności organizowania pracy własnej oraz pracy podległego zespołuwysokiej świadomości podejścia procesowego w oparciu o orientację na klientaumiejętności budowania relacji z ludźmiwysokiego zaangażowanie w wykonywane obowiązkiumiejętności zarządzania projektamisamodzielności w działaniuumiejętności analitycznychumiejętności identyfikacji zagrożeń i szans w realizacji zamówienia oraz proponowania działań korygujących, doskonalącychkoncentracji na ciągłym rozwoju i podnoszeniu kompetencjznajomości standardu ISO (min. ISO 9001) – mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest pracować w międzynarodowej firmie, która inwestuje w ludzi i w nowoczesne technologie, oferuje bogaty pakiet socjalny, a do tego wyróżnia ją bardzo wysoki standard pracy? Teraz możesz to sprawdzić! Wystarczy tylko, że prześlesz nam swoje CV – jesteśmy tuż obokoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracędwuskłsdnikowe wynagrodzenie (wynagrodzenie zasadnicze + premia roczna)prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedofinansowany pakiet sportowyPPE w wysokości 3,5% wynagrodzenia finansowane w całości przez pracodawcęSzkolenia rozwojowe oraz wprowadzające, nieograniczony dostęp do szkoleniowej platformy LinkedIn zadaniazarządzanie obsługą klienta w kraju i za granicą (rozwiązywanie problemów, wdrażanie działań doskonalących) - 40%zarządzanie zespołem (wyznaczanie kierunków rozwoju członków zespołu i działu, wyznaczanie celów) - 20%prowadzenie/uczestnictwo w różnych projektach wewnątrzfirmowych - 30%wsparcie sprzedaży i działania marketingowe - 10%oczekujemywykształcenia wyższegomin. 3 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem działem obsługi klienta/ zamówieńdoświadczenia w zarządzaniu zespołemzdolności ustalenia celów zespołu zgodnych z celami firmyznajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1znajomości pakietu MS Office, znajomość systemu SAP - mile widzianaumiejętności organizowania pracy własnej oraz pracy podległego zespołuwysokiej świadomości podejścia procesowego w oparciu o orientację na klientaumiejętności budowania relacji z ludźmiwysokiego zaangażowanie w wykonywane obowiązkiumiejętności zarządzania projektamisamodzielności w działaniuumiejętności analitycznychumiejętności identyfikacji zagrożeń i szans w realizacji zamówienia oraz proponowania działań korygujących, doskonalącychkoncentracji na ciągłym rozwoju i podnoszeniu kompetencjznajomości standardu ISO (min. ISO 9001) – mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językami obcymi!Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaprzetwarzanie dokumentówprzygotowywanie umów, zamówień, fakturzapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisuudział w ciekawych projektachoczekujemydobra znajomość języka angielskiego min. B1+dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego lub francuskiego (B2)znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językami obcymi!Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaprzetwarzanie dokumentówprzygotowywanie umów, zamówień, fakturzapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisuudział w ciekawych projektachoczekujemydobra znajomość języka angielskiego min. B1+dobra znajomość języka włoskiego lub hiszpańskiego lub francuskiego (B2)znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językami obcymi!Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaprzetwarzanie dokumentówprzygotowywanie umów, zamówień, fakturzapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisuudział w ciekawych projektachoczekujemydobra znajomość języka angielskiego min. B1+dobra znajomość języka włoskiego B2znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy i pozwoli wykorzystywać języki?Daj sobie szansę na rozkwitanie w międzynarodowym środowisku, pozwól nam się poznać i pomóc w rozwinięciu zawodowych skrzydeł!Dla jednej z największych firm ze Stargardu poszukujemy specjalistów administracyjnych z językami obcymi!Nie czekaj- aplikuj!oferujemywysokie wynagrodzenie miesięczneumowę o pracępakiet benefitówopieka medycznaubezpieczenie zdrowotnestabilne godziny pracymiędzynarodowe środowiskoudział w globalnych projektachstały rozwój umiejętnościliczne szkoleniazadaniaprzetwarzanie dokumentówprzygotowywanie umów, zamówień, fakturzapewnienie wsparcia administracyjnego w obszarze sprzedaży i serwisuudział w ciekawych projektachoczekujemydobra znajomość języka angielskiego min. B1+dobra znajomość języka włoskiego B2znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz pracę z klientem i przygotowywanie wycen? Znasz język francuski?Nie czekaj, zgłoś się do nas!Mamy dla Ciebie pracę w Godzisku Mazowieckim, w pobliżu PKP.Czekamy na Ciebie!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracęwynagrodzenie adekwatne do doświadczeniapracę na 1 zmianę od poniedziałku do piątkuwolne weekendyszkolenia wdrażającemożliwość rozwoju w strukturach firmyzadaniakontakt telefoniczny i mailowy z klientem francuskojęzycznymprzygotowywanie wycensprawdzanie możliwości realizacji zlecenia pod kątem technologiznymoczekujemychęci do pracy i naukiwykształcenia min. średniegoznajomości Excelamile widziana znajomośc jęz. francuskiegopozostałych rzeczy Cię nauczymyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz pracę z klientem i przygotowywanie wycen? Znasz język francuski?Nie czekaj, zgłoś się do nas!Mamy dla Ciebie pracę w Godzisku Mazowieckim, w pobliżu PKP.Czekamy na Ciebie!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracęwynagrodzenie adekwatne do doświadczeniapracę na 1 zmianę od poniedziałku do piątkuwolne weekendyszkolenia wdrażającemożliwość rozwoju w strukturach firmyzadaniakontakt telefoniczny i mailowy z klientem francuskojęzycznymprzygotowywanie wycensprawdzanie możliwości realizacji zlecenia pod kątem technologiznymoczekujemychęci do pracy i naukiwykształcenia min. średniegoznajomości Excelamile widziana znajomośc jęz. francuskiegopozostałych rzeczy Cię nauczymyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli szukasz okazji na rozwinięcie skrzydeł w obszarze customer service poświęć chwilę na tę ofertę. Firma należąca do największych polskich producentów poszukuje pracownika na stanowisko Customer Service Representative z językiem angielskim, proponując przy tym okazję do rozwinięcia swoich umiejętności, pracy przy ciekawych projektach z jeszcze ciekawszymi ludźmi. Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco, aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę z biura w przyjemnej lokalizacjiatrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe premieubezpieczenie na życie, opiekę medycznąudział w interesujących projektachzadaniaefektywne zarządzanie zamówieniamibudowanie relacji z klientami i sprzedawcamizarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientamiopieka nad realizacją strategii sprzedażywykrywanie obszarów krytycznych prowadzonych procesówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1/C2), bardzo dobra znajomość języka niemieckiego byłaby dodatkowym atutemdoświadczenia w obszarze obsługi klienta (doświadczenie z sektora FMCG mile widziane)znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word)znajomości systemu SAPłatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej komunikacji z innymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz okazji na rozwinięcie skrzydeł w obszarze customer service poświęć chwilę na tę ofertę. Firma należąca do największych polskich producentów poszukuje pracownika na stanowisko Customer Service Representative z językiem angielskim, proponując przy tym okazję do rozwinięcia swoich umiejętności, pracy przy ciekawych projektach z jeszcze ciekawszymi ludźmi. Jeśli brzmi to dla Ciebie interesująco, aplikuj już dziś!oferujemyumowę o pracępracę z biura w przyjemnej lokalizacjiatrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe premieubezpieczenie na życie, opiekę medycznąudział w interesujących projektachzadaniaefektywne zarządzanie zamówieniamibudowanie relacji z klientami i sprzedawcamizarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientamiopieka nad realizacją strategii sprzedażywykrywanie obszarów krytycznych prowadzonych procesówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1/C2), bardzo dobra znajomość języka niemieckiego byłaby dodatkowym atutemdoświadczenia w obszarze obsługi klienta (doświadczenie z sektora FMCG mile widziane)znajomości pakietu Microsoft Office (Excel, Word)znajomości systemu SAPłatwości w nawiązywaniu i utrzymywaniu dobrej komunikacji z innymiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby do pracy wakacyjnej w sklepie. Jedyne czego wymagamy to dyspozycyjności. Stawka 21 zł/h brutto, lokalizacja: CH Posnania.Jesteś zainteresowany? Aplikuj!oczekujemy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby do pracy wakacyjnej w sklepie. Jedyne czego wymagamy to dyspozycyjności. Stawka 21 zł/h brutto, lokalizacja: CH Posnania.Jesteś zainteresowany? Aplikuj!oczekujemy Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej oraz lubisz kontakt z klientem? Szukasz pracy na pół etatu? Aplikuj teraz lub napisz sms "kasjer" pod numer 697800885 - oddzwonimy! Lokalizacja: Gdańsk oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, pełne świadczenia, płatny urlop wypoczynkowy)pracę na pół etatu (możliwość dopełnienia do 3/4)zmiany popołudniowe oraz w weekendyzatrudnienie na dłuższy okresstawkę godzinowąmożliwość korzystania z benefitów Randstad (karta sportowa, prywatna opieka medyczna)zadaniaobsługa kasy fiskalnejobsługa terminala płatniczegoobsługa klienta wg standardów firmyoczekujemydoświadczenia na stanowisku związanym z kasą fiskalnądyspozycyjności do pracy w weekendy oraz na popołudniaotwartości oraz motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej oraz lubisz kontakt z klientem? Szukasz pracy na pół etatu? Aplikuj teraz lub napisz sms "kasjer" pod numer 697800885 - oddzwonimy! Lokalizacja: Gdańsk oferujemyumowę o pracę tymczasową (opłacone składki ZUS, pełne świadczenia, płatny urlop wypoczynkowy)pracę na pół etatu (możliwość dopełnienia do 3/4)zmiany popołudniowe oraz w weekendyzatrudnienie na dłuższy okresstawkę godzinowąmożliwość korzystania z benefitów Randstad (karta sportowa, prywatna opieka medyczna)zadaniaobsługa kasy fiskalnejobsługa terminala płatniczegoobsługa klienta wg standardów firmyoczekujemydoświadczenia na stanowisku związanym z kasą fiskalnądyspozycyjności do pracy w weekendy oraz na popołudniaotwartości oraz motywacji do pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą komunikatywną i lubisz rozmawiać z ludźmi?Jeśli tak to mamy ofertę, która może Ciebie zainteresować!Zapoznaj się z pełną ofertą pracy i zaaplikuj, a my się z Tobą skontaktujemy :)oferujemyumowę o pracę,wynagrodzenie do ok. 5 000 zł brutto miesięcznie, pracę na pełen etat,elastyczny grafik, pakiet interesujących benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online i wiele innych,lokalizacja: 8 minut od Centrum Warszawy (bez przesiadki). zadaniaobsługa klienta w sklepie meblowym,obsługa kasy fiskalnej,bieżące uzupełnianie asortymentu,dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawie.oczekujemykomunikatywności,zaangażowania i motywacji do pracy,doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowy atut).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą komunikatywną i lubisz rozmawiać z ludźmi?Jeśli tak to mamy ofertę, która może Ciebie zainteresować!Zapoznaj się z pełną ofertą pracy i zaaplikuj, a my się z Tobą skontaktujemy :)oferujemyumowę o pracę,wynagrodzenie do ok. 5 000 zł brutto miesięcznie, pracę na pełen etat,elastyczny grafik, pakiet interesujących benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, zniżki na zakupy online i wiele innych,lokalizacja: 8 minut od Centrum Warszawy (bez przesiadki). zadaniaobsługa klienta w sklepie meblowym,obsługa kasy fiskalnej,bieżące uzupełnianie asortymentu,dbałość o ciekawą aranżację w salonie i na wystawie.oczekujemykomunikatywności,zaangażowania i motywacji do pracy,doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (dodatkowy atut).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service Specialist with English. Jeśli czujesz się swobodnie w komunikacji językiem angielskim i masz już pierwsze doświadczenie w pracy w obsludze klienta- to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy od zarazpracę w modelu hybrydowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczeniena życie czy kartę Multisport konkurencyjne wynagrodzeniedobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracylokalizacja biura - Warszawa Mokotówzadaniakontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami składającymi zamówienia kompleksowa obsługa zamówień m.in wprowadzanie, informowanie o statusie i przekazywanie na bieżąco informacji klientowimonitorowanie zamówieńodpowiadanie na zapytania klientówrozwiązywanie bieżących zapytańwspółpraca z innymi działami m.in sprzedaży, finansowym w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytaniidbanie o wysoki standard i profesjonalizm w obsłudze klientaoczekujemydobrej znajomości języka angielskiego- warunek konieczny!doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednym z wskazanych obszarów tj. obsłudze klienta/ procesowania zamówień/ reklamacji/znajomość systemu będzie dodatkowym atutemdobrej znajomości pakietu MSOfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, poszukujemy kandydata na stanowisko Customer Service Specialist with English. Jeśli czujesz się swobodnie w komunikacji językiem angielskim i masz już pierwsze doświadczenie w pracy w obsludze klienta- to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie, nie czekaj – aplikuj!oferujemymożliwość rozpoczęcia pracy od zarazpracę w modelu hybrydowymzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęszeroki pakiet benefitów m.in prywatną opiekę medyczną, ubezpieczeniena życie czy kartę Multisport konkurencyjne wynagrodzeniedobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracylokalizacja biura - Warszawa Mokotówzadaniakontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami składającymi zamówienia kompleksowa obsługa zamówień m.in wprowadzanie, informowanie o statusie i przekazywanie na bieżąco informacji klientowimonitorowanie zamówieńodpowiadanie na zapytania klientówrozwiązywanie bieżących zapytańwspółpraca z innymi działami m.in sprzedaży, finansowym w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytaniidbanie o wysoki standard i profesjonalizm w obsłudze klientaoczekujemydobrej znajomości języka angielskiego- warunek konieczny!doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednym z wskazanych obszarów tj. obsłudze klienta/ procesowania zamówień/ reklamacji/znajomość systemu będzie dodatkowym atutemdobrej znajomości pakietu MSOfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj, Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 20% dodatku do pensji za obecność i dobre wynikizatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę zdalną z możlwiością powrotu do biura w Poznaniupakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-24.00 w systemie zmianowymzadaniatelefoniczne wsparcie klientów i partnerówodbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówieńkontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktuoczekujemykomunikatywnościdobrej zjaomości języka angielskiego wykształcenia średniegoumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzeznajomości obsługi komputera oraz systemów CRM doświadczenia w obsłudze klienta call center sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj, Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 20% dodatku do pensji za obecność i dobre wynikizatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę zdalną z możlwiością powrotu do biura w Poznaniupakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-24.00 w systemie zmianowymzadaniatelefoniczne wsparcie klientów i partnerówodbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówieńkontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktuoczekujemykomunikatywnościdobrej zjaomości języka angielskiego wykształcenia średniegoumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzeznajomości obsługi komputera oraz systemów CRM doświadczenia w obsłudze klienta call center sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj, Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 20% dodatku do pensji za obecność i dobre wynikizatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę zdalną pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-24.00 w systemie zmianowymzadaniatelefoniczne wsparcie klientów i partnerówodbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówieńkontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktuoczekujemykomunikatywnościdobrej zjaomości języka angielskiego wykształcenia średniegoumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzeznajomości obsługi komputera oraz systemów CRM doświadczenia w obsłudze klienta call center sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnego zatrudnienia, chcesz pracować w domu? Świetnie trafiłeś to praca właśnie dla Ciebie. Nie czekaj, Aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie 20% dodatku do pensji za obecność i dobre wynikizatrudnienie w oparciu o umowę zleceniepracę zdalną pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpracę w młodym, zgranym zespolepraca od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-24.00 w systemie zmianowymzadaniatelefoniczne wsparcie klientów i partnerówodbieranie połączeń przychodzących oraz udzielanie klientom informacji na temat ich zamówieńkontakt z klientem oraz budowanie relacji przez różne kanały kontaktuoczekujemykomunikatywnościdobrej zjaomości języka angielskiego wykształcenia średniegoumiejętności szybkiego pisania na klawiaturzeznajomości obsługi komputera oraz systemów CRM doświadczenia w obsłudze klienta call center sprawnego i poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka francuskiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej promocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka francuskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Świetna wiadomość! Pierwsze sukcesy za nami, dlatego wraz z naszym klientem - liderem branży BPO, kontunuujemy rozwój dynamicznego, międzynarodowego zespołu.Nie wahaj się i podejmij wyzwanie! Przekuj swoją energię i znajomość języka francuskiego w narzędzie, które wykorzystasz w codziennym kontakcie z klientami marki premium w branży motoryzacyjnej. Brzmi ciekawie?oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowyszeroki pakiet benefitów: ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do nauki języków obcych, system kafeteryjny oraz poleceń pracowniczychzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęmożliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze godzinszereg szkoleń wdrażającychatrakcyjną lokalizację biurazadaniautrzymywanie wysokiego poziomu zaangażowania klienta poprzez różne kanały komunikacji: email, live chat, telefon udzielanie odpowiedzi na zapytania, przekazywanie informacji na temat promocji, nowych kampanii sprzedażowychwsparcie obsługi posprzedażowej promocja oferty produktowej oraz wsparcie działu sprzedaży, a także procesu zarządzania zamówieniamioczekujemyznajmości języka francuskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2zorientowania na cele oraz utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klientadyspozycyjności do pracy zmianowej w przedziale: od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 09.00-21.00Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Może jesteś super doradcą i chętnie pomagasz innym? Może lubisz swoich gości pysznym daniem poczęstować? Tak? To właśnie z Tobą chcemy pracować!Stanowisk mamy wiele, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie :) Zgłoś się i pracuj z nami w ulubionym sklepie na jednym z działów obsługi klienta lub magazynu. Dobra praca! Lokalizacja: Bielany Wrocławskie - dojazd autobusami 133 i 552oferujemyelastyczny grafik dostosowany do Ciebiewynagrodzenie godzinowe od 21 zł brutto i więcej!zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (urlop, L4, opłacone składki ZUS)super zniżki na obiadyszkolenia wprowadzającemożliwość długofalowej współpracypakiet Randstad PLUS (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)zadaniaW zależności w czym czujesz się najlepiej, możesz zajmować się:obsługą klienta i kasy fiskalnejserwowaniem dańwydawaniem zamówieńoczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendyksiążeczki  sanepid lub chęci do jej wyrobieniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Może jesteś super doradcą i chętnie pomagasz innym? Może lubisz swoich gości pysznym daniem poczęstować? Tak? To właśnie z Tobą chcemy pracować!Stanowisk mamy wiele, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie :) Zgłoś się i pracuj z nami w ulubionym sklepie na jednym z działów obsługi klienta lub magazynu. Dobra praca! Lokalizacja: Bielany Wrocławskie - dojazd autobusami 133 i 552oferujemyelastyczny grafik dostosowany do Ciebiewynagrodzenie godzinowe od 21 zł brutto i więcej!zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (urlop, L4, opłacone składki ZUS)super zniżki na obiadyszkolenia wprowadzającemożliwość długofalowej współpracypakiet Randstad PLUS (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)zadaniaW zależności w czym czujesz się najlepiej, możesz zajmować się:obsługą klienta i kasy fiskalnejserwowaniem dańwydawaniem zamówieńoczekujemydyspozycyjności do pracy w tygodniu oraz w weekendyksiążeczki  sanepid lub chęci do jej wyrobieniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Do you speak Dutch and English? Apply and become a customer service specialist for a major global leader of designer fashion and lifestyle accessories!oferujemy100% remote workmarket salary (6500 pln gross per month Dutch)system of flexible benefits (including, e.g. medical package, MultiSport card, cinema tickets, online shops, local partners)multi-lingual working environmentzadaniaproviding a premium brand experience and service to eCommerce customersassisting customers with purchasing products, order enquiries and after sales enquiries via phone, chat and e-mailparticipating in product promotion campaignscommunicating key consumer feedback to Team Leaders within the Customer Experience Teamoczekujemyadvanced English + Dutch skills (B2 level or above)high school diploma or equivalentcustomer service experience (retail, shared services background preferred)good knowledge of the Microsoft Office tools (Outlook, etc.), Social Media and the InternetSAP/ERP knowledge would be an advantage, but not essentialAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Do you speak Dutch and English? Apply and become a customer service specialist for a major global leader of designer fashion and lifestyle accessories!oferujemy100% remote workmarket salary (6500 pln gross per month Dutch)system of flexible benefits (including, e.g. medical package, MultiSport card, cinema tickets, online shops, local partners)multi-lingual working environmentzadaniaproviding a premium brand experience and service to eCommerce customersassisting customers with purchasing products, order enquiries and after sales enquiries via phone, chat and e-mailparticipating in product promotion campaignscommunicating key consumer feedback to Team Leaders within the Customer Experience Teamoczekujemyadvanced English + Dutch skills (B2 level or above)high school diploma or equivalentcustomer service experience (retail, shared services background preferred)good knowledge of the Microsoft Office tools (Outlook, etc.), Social Media and the InternetSAP/ERP knowledge would be an advantage, but not essentialAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Czy wiesz co to jest: search, research, prospecting, walidacja? Umiejętności zdobywania informacji pozazdrościli by Ci znani agenci wywiadu? Dołącz do naszego zespołu już dziś!Do naszego zespołu, w którym przede wszystkim dbamy o znakomite relacje i efektywną współpracę, poszukujemy osób nastawionych na sukces i pragnących pracować z wyjątkową marką wyznaczającą standardy w branży.Zapraszamy osoby, które mają otwarty umysł, potrafią kreatywnie wykonywać swoją pracę i wciąż doskonalą się w znajdowaniu nowych klientów.oferujemyumowę o pracę, stałe wynagrodzenie plus premiepakiet benefitów, w tym opieka medyczna, karta sportowa, bezpłatna nauka języka obcego online, więcej: https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/ogrom szkoleń i mentoringnarzędzia pracy (laptop, telefon)hybrydowy system pracy (lub całkowicie zdalnie jeśli wolisz)know-how międzynarodowej agencji rekrutacyjnej i wiele dróg rozwoju zawodowegosamodzielną pracę i realny wpływ na rozwój lokalnego biznesuzadaniawyszukiwanie nowych klientów popularnymi metodami i dozwolona kreatywność    wykorzystywanie Internetu jako źródła wiedzy (nie tylko portal LinkedIn i stosowanie trików w wyszukiwarce)szczegółowa walidacja rynku drogą telefoniczną i onlineutrzymywanie relacji z klientami (Dolny Śląsk i Opolskie)obsługa CRM i innych systemów wspierających codzienną pracęoczekujemyumiejętności zdobycia prawie każdej informacjiswobody w poruszaniu się w środowisku online: Internet, wyszukiwarki, LinkedIn etc.talentów interpersonalnych do nawiązywania nowych kontaktówpasji do prowadzenia doskonałych rozmów telefonicznychnastawienia na osiąganie celów znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym prawo jazdy – nie jest to konieczne, ale daje więcej możliwościJeśli czujesz, że to idealna praca dla Ciebie, już widzisz siebie w akcji, to aplikuj teraz! Porozmawiajmy o Twojej nowej pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Czy wiesz co to jest: search, research, prospecting, walidacja? Umiejętności zdobywania informacji pozazdrościli by Ci znani agenci wywiadu? Dołącz do naszego zespołu już dziś!Do naszego zespołu, w którym przede wszystkim dbamy o znakomite relacje i efektywną współpracę, poszukujemy osób nastawionych na sukces i pragnących pracować z wyjątkową marką wyznaczającą standardy w branży.Zapraszamy osoby, które mają otwarty umysł, potrafią kreatywnie wykonywać swoją pracę i wciąż doskonalą się w znajdowaniu nowych klientów.oferujemyumowę o pracę, stałe wynagrodzenie plus premiepakiet benefitów, w tym opieka medyczna, karta sportowa, bezpłatna nauka języka obcego online, więcej: https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/ogrom szkoleń i mentoringnarzędzia pracy (laptop, telefon)hybrydowy system pracy (lub całkowicie zdalnie jeśli wolisz)know-how międzynarodowej agencji rekrutacyjnej i wiele dróg rozwoju zawodowegosamodzielną pracę i realny wpływ na rozwój lokalnego biznesuzadaniawyszukiwanie nowych klientów popularnymi metodami i dozwolona kreatywność    wykorzystywanie Internetu jako źródła wiedzy (nie tylko portal LinkedIn i stosowanie trików w wyszukiwarce)szczegółowa walidacja rynku drogą telefoniczną i onlineutrzymywanie relacji z klientami (Dolny Śląsk i Opolskie)obsługa CRM i innych systemów wspierających codzienną pracęoczekujemyumiejętności zdobycia prawie każdej informacjiswobody w poruszaniu się w środowisku online: Internet, wyszukiwarki, LinkedIn etc.talentów interpersonalnych do nawiązywania nowych kontaktówpasji do prowadzenia doskonałych rozmów telefonicznychnastawienia na osiąganie celów znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym prawo jazdy – nie jest to konieczne, ale daje więcej możliwościJeśli czujesz, że to idealna praca dla Ciebie, już widzisz siebie w akcji, to aplikuj teraz! Porozmawiajmy o Twojej nowej pracy.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
    oglądasz 30 z 35 ofert pracy

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.