You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla it administracja / support: 11

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • PLN26.00 - PLN28.00 za godzinę
      • randstad polska
      Do you believe that innovation and science can help people achieve more, feel better and live longer? Is it important for you that your work is meaningful? Join GSK, the world's leading healthcare company.oferujemyPossibility of participating in trainings and enhancing skills,Possibilities of development within the company's structure,Flexible working hours,Work culture based on respect, honesty, transparency and focus on consumer needs,Casual work contract,26 PLN gross per hour,RandstadPlus - benefit system (sport card, private health care, discounts on online shopping).zadania• Support the team of Product Owners in their daily duties (reporting, incident management, change management, documentation etc. - general product management)• Assist the Product Owners in their projects/initiatives based on interests and abilities (implementation of new processes, current processes improvement, new product design/implementation/onboarding)• Communication with different GSK teams - being a 'bridge' between tech side and the business sideoczekujemy• Student from IT or technical field• Good command of English (both verbal and written) • Excellent interpersonal and communication skills• Analitycal skills, strong ability to learn fast• Microsoft Office products basic skillset• Team player with an ability to work independently and show initiative in the role• 'Big Picture' mindset, ability to see and catch relationships between products/systems/processesAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Do you believe that innovation and science can help people achieve more, feel better and live longer? Is it important for you that your work is meaningful? Join GSK, the world's leading healthcare company.oferujemyPossibility of participating in trainings and enhancing skills,Possibilities of development within the company's structure,Flexible working hours,Work culture based on respect, honesty, transparency and focus on consumer needs,Casual work contract,26 PLN gross per hour,RandstadPlus - benefit system (sport card, private health care, discounts on online shopping).zadania• Support the team of Product Owners in their daily duties (reporting, incident management, change management, documentation etc. - general product management)• Assist the Product Owners in their projects/initiatives based on interests and abilities (implementation of new processes, current processes improvement, new product design/implementation/onboarding)• Communication with different GSK teams - being a 'bridge' between tech side and the business sideoczekujemy• Student from IT or technical field• Good command of English (both verbal and written) • Excellent interpersonal and communication skills• Analitycal skills, strong ability to learn fast• Microsoft Office products basic skillset• Team player with an ability to work independently and show initiative in the role• 'Big Picture' mindset, ability to see and catch relationships between products/systems/processesAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz Klient to zaufany partner w projektowaniu, budowaniu i utrzymywaniu platform e-commercowych dla klientów polskich i zagranicznych. Zespół zapewnia wsparcie w zakresie oceny, wyboru i wdrażania rozwiązań commerce, PIM, DXP, CMS i DAM w celu zbudowania spójnej, elastycznej i przyszłościowej architektury systemu.Dołączając do teamu zyskujesz: zgrany zespółszeroki przekrój technologii wykorzystywany w projektach: SAP Commerce, mikroserwisy, rozwiązania chmurowe w AWS, Google cloudmożliwość poznania rozwiązań e-commerce typu enterprisemożliwość rozwoju w innych kierunkach (Software Engineer,Business Analyst, Quality Assurance Engineer, DevOps Engineer)bliski kontakt z klientem na każdym etapie współpracy możliwość certyfikacji w technologiach e-commercepraca w płaskiej strukturze w kulturze feedbackuplanowanie swojego rozwoju, świadomy wybór ścieżki kariery Zespół Application Support to zgrany team, który czeka być może na Ciebie! Zapoznaj się ze szczegółami i aplikuj.Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami, porozmawiajmy otwarcie.oferujemyumowę o pracę wynagrodzenie w przedziale od 6000 do 9000 pln brutto w zależności od poziomu wiedzy i doświadczenia pracę zmianową, która wiąże się z pracą popołudniami i w weekendy ale pozwala na dni wolne w tygodniu (godziny pracy 8:00-16:00/14:00-22:00) pracę zdalnąpraca z użyciem nowoczesnych narzędzi, według biblioteki najlepszych praktyk ITIL, praca na Slackniepowtarzalne zadania, wymagające zaangażowania i dające satysfakcję rozwiązaniazadaniapraca na poziomie drugiej linii wsparciapraca na systemie ticketowym (JIRA Service Management lub ServiceNow)reagowanie na zgłoszenia od przedstawiciela klienta (np. Product Owner, tester, Opiekun Produktu, 1. linia wsparcia po stronie klienta)współpraca z zespołami DEV/QA/DevOps – które na co dzień pracują według SCRUM, Kanbanoczekujemywiększość problemów wymaga znajomości REST API, języka SQL i stosunkowo niedużego doświadczenia w pracy z SAP Commerce (Hybris)znajomość dobrych praktyk ITIL1-3 lata doświadczenia lub znajomości procesu utrzymania/wsparcia oprogramowania analityczne myślenie, wysokie umiejętności komunikacyjne dobra znajomość j. angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz Klient to zaufany partner w projektowaniu, budowaniu i utrzymywaniu platform e-commercowych dla klientów polskich i zagranicznych. Zespół zapewnia wsparcie w zakresie oceny, wyboru i wdrażania rozwiązań commerce, PIM, DXP, CMS i DAM w celu zbudowania spójnej, elastycznej i przyszłościowej architektury systemu.Dołączając do teamu zyskujesz: zgrany zespółszeroki przekrój technologii wykorzystywany w projektach: SAP Commerce, mikroserwisy, rozwiązania chmurowe w AWS, Google cloudmożliwość poznania rozwiązań e-commerce typu enterprisemożliwość rozwoju w innych kierunkach (Software Engineer,Business Analyst, Quality Assurance Engineer, DevOps Engineer)bliski kontakt z klientem na każdym etapie współpracy możliwość certyfikacji w technologiach e-commercepraca w płaskiej strukturze w kulturze feedbackuplanowanie swojego rozwoju, świadomy wybór ścieżki kariery Zespół Application Support to zgrany team, który czeka być może na Ciebie! Zapoznaj się ze szczegółami i aplikuj.Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami, porozmawiajmy otwarcie.oferujemyumowę o pracę wynagrodzenie w przedziale od 6000 do 9000 pln brutto w zależności od poziomu wiedzy i doświadczenia pracę zmianową, która wiąże się z pracą popołudniami i w weekendy ale pozwala na dni wolne w tygodniu (godziny pracy 8:00-16:00/14:00-22:00) pracę zdalnąpraca z użyciem nowoczesnych narzędzi, według biblioteki najlepszych praktyk ITIL, praca na Slackniepowtarzalne zadania, wymagające zaangażowania i dające satysfakcję rozwiązaniazadaniapraca na poziomie drugiej linii wsparciapraca na systemie ticketowym (JIRA Service Management lub ServiceNow)reagowanie na zgłoszenia od przedstawiciela klienta (np. Product Owner, tester, Opiekun Produktu, 1. linia wsparcia po stronie klienta)współpraca z zespołami DEV/QA/DevOps – które na co dzień pracują według SCRUM, Kanbanoczekujemywiększość problemów wymaga znajomości REST API, języka SQL i stosunkowo niedużego doświadczenia w pracy z SAP Commerce (Hybris)znajomość dobrych praktyk ITIL1-3 lata doświadczenia lub znajomości procesu utrzymania/wsparcia oprogramowania analityczne myślenie, wysokie umiejętności komunikacyjne dobra znajomość j. angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kołbaskowo, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Hej! Poszukujemy doświadczonego IT Managera do jednej z największych firm zorientowanych na klienta. Do zadań naszego Managera będzie należało zarządzanie zespołem ekspertów z zakresu komputerów i oprogramowania. Aplikuj i daj się poznać!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracęszeroki pakiet benefitówpracę w globalnym przedsiębiorstwie handlowymmożliwość rozwojupakiet szkoleńzadaniarozwiązywanie problemów zgodnie ze standardami firmynadzorowanie przychodzących zgłoszeń (SLA)koordynowanie pracy zespołuraportowanie efektów i dbanie o satysfakcję klientazapewnianie wysokiego poziomu usługwspieranie pracowników w rozwoju i zdobywaniu nowych umiejętności z zakresu ITzarządzanie pracą i obowiązkami i grafikiem zespołuudział i reprezentowanie zespołu w regionalnych i globalnych meetingachoczekujemywyższego wykształcenia kierunkowegodoświadczenia na podobnym stanowisku managerskimdoświadczenia w obsłudze systemów Linux/Unix i/lub Microsoft Windowsdoświadczenia w zarządzaniu budżetem ITznajomość zasad funkcjonowania sieci komputerowej LAN/WANgotowości do podróży służbowychdobrej znajomości języka angielskiegoDodatkowo mile widziane:certyfikaty CISCOwiedza z zakresu VOIP/SIPwcześniejsze doświadczenie z zakresu wsparcia technicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Hej! Poszukujemy doświadczonego IT Managera do jednej z największych firm zorientowanych na klienta. Do zadań naszego Managera będzie należało zarządzanie zespołem ekspertów z zakresu komputerów i oprogramowania. Aplikuj i daj się poznać!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenieumowę o pracęszeroki pakiet benefitówpracę w globalnym przedsiębiorstwie handlowymmożliwość rozwojupakiet szkoleńzadaniarozwiązywanie problemów zgodnie ze standardami firmynadzorowanie przychodzących zgłoszeń (SLA)koordynowanie pracy zespołuraportowanie efektów i dbanie o satysfakcję klientazapewnianie wysokiego poziomu usługwspieranie pracowników w rozwoju i zdobywaniu nowych umiejętności z zakresu ITzarządzanie pracą i obowiązkami i grafikiem zespołuudział i reprezentowanie zespołu w regionalnych i globalnych meetingachoczekujemywyższego wykształcenia kierunkowegodoświadczenia na podobnym stanowisku managerskimdoświadczenia w obsłudze systemów Linux/Unix i/lub Microsoft Windowsdoświadczenia w zarządzaniu budżetem ITznajomość zasad funkcjonowania sieci komputerowej LAN/WANgotowości do podróży służbowychdobrej znajomości języka angielskiegoDodatkowo mile widziane:certyfikaty CISCOwiedza z zakresu VOIP/SIPwcześniejsze doświadczenie z zakresu wsparcia technicznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • goleniów, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w obszarze IT i komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim -  w takim razie mamy dla Ciebie ofertę, która uskrzydli Twoją karierę. Dla jednego z naszych goleniowskich klientów poszukujemy specjalisty z obszaru IT, który chętnie dzieli się wiedzą i wsparciem. Nie czekaj - aplikuj i pozwól nam się lepiej poznać. oferujemy1,5-2 miesięczne szkolenie w Luksemburgu premie świąteczne dofinansowanie do wakacji - "wczasy pod gruszą" niezbędny sprzętpracę w międzynarodowym środowisku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę od poniedziałku do piątku stabilne godziny pracy 6.00-14.00 / 8.00-16.00zadaniawsparcie użytkowników wewnętrznych na poziomie I i II linii wsparcia rejestrowanie zdarzeń w systemie instalacja nowych stacji roboczych IT oraz przenoszenie poprzednich zdalne rozwiązywanie problemów z klienckimi systemami operacyjnymi oczekujemypraktycznej wiedzy z zakresu klienckiego systemu operacyjnego (Windows)znajomości języka angielskiego (min. B1+) ukończonego szkolenia informatycznego znajomość sieci WAN/LAN będzie dodatkowym atutemumiejętności pracy w zespoleotwartości i komunikatywności Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozwijać się w obszarze IT i komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim -  w takim razie mamy dla Ciebie ofertę, która uskrzydli Twoją karierę. Dla jednego z naszych goleniowskich klientów poszukujemy specjalisty z obszaru IT, który chętnie dzieli się wiedzą i wsparciem. Nie czekaj - aplikuj i pozwól nam się lepiej poznać. oferujemy1,5-2 miesięczne szkolenie w Luksemburgu premie świąteczne dofinansowanie do wakacji - "wczasy pod gruszą" niezbędny sprzętpracę w międzynarodowym środowisku zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę od poniedziałku do piątku stabilne godziny pracy 6.00-14.00 / 8.00-16.00zadaniawsparcie użytkowników wewnętrznych na poziomie I i II linii wsparcia rejestrowanie zdarzeń w systemie instalacja nowych stacji roboczych IT oraz przenoszenie poprzednich zdalne rozwiązywanie problemów z klienckimi systemami operacyjnymi oczekujemypraktycznej wiedzy z zakresu klienckiego systemu operacyjnego (Windows)znajomości języka angielskiego (min. B1+) ukończonego szkolenia informatycznego znajomość sieci WAN/LAN będzie dodatkowym atutemumiejętności pracy w zespoleotwartości i komunikatywności Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Znasz dobrze język włoski i angielski, chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w branży IT? Nasz Klient - międzynarodowa firma z branży wyposażenia domu poszukuje specjalisty ds. wsparcia technicznego.Aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy w 80% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychmożliwość pracy na niepełny etatmożliwość elastycznego czasu pracy pracę w systemie zmianowym (7.00 - 19.00) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku angielskim i włoskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego i włoskiego  doświadczenia w obsłudze klientadoświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT) mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 7.00 - 19.00 (7 dni w tygodniu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz dobrze język włoski i angielski, chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w branży IT? Nasz Klient - międzynarodowa firma z branży wyposażenia domu poszukuje specjalisty ds. wsparcia technicznego.Aplikuj! To właśnie na Ciebie czekamy!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość pracy w 80% zdalnejsprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychmożliwość pracy na niepełny etatmożliwość elastycznego czasu pracy pracę w systemie zmianowym (7.00 - 19.00) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)zadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)głównie w języku angielskim i włoskimrozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego i włoskiego  doświadczenia w obsłudze klientadoświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT) mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem zorientowania na klienta, otwartości, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 7.00 - 19.00 (7 dni w tygodniu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do nowego zespołu wspierającego i rozwijającego platformę z obszaru detekcji oszustw w bankowości. Będziesz mieć przestrzeń na eksperymentowanie z nowymi technologiami, takimi jak np. Machine Learning. W ramach zespołu na platformie wykorzystywany jest zaawansowany silnik decyzyjny, który bazuje na regułach oraz elementach fuzzy logic. Będziesz miał możliwość na współpracę z jednostakmi pochodzącymi m.in. z Holandii, Niemiec, Hiszpani, Włoch, Rumuni. Pracując możesz wspierać, rozwijać i utrzymywać centralny serwis na poziomie grupy klientów, tworząc nowe rozwiązania dla odbiorców usług w poszczególnych krajach. Każdy członek zespołu może nieustannie rozwijać swoje kompetencje zawodowe i realizować się w obszarach, które najbardziej go interesują Brzmi ciekawie? Zapoznaj się ze szczegółami! oferujemyCenimy sobie stabilność zatrudnienia, dlatego oferujemy Państwu umowę o pracę Pakiet medyczny dla Pracowników i ich partnerów oraz dzieciZabezpieczenie finansowe na przyszłość w postaci ubezpieczenia grupowego dla Ciebie, Twojego partnera dzieci.Stały dostęp do endorfin w formie karty sportowej.Aby wykorzystać bogactwo talentów i zapewnić, że żaden wielki potencjał nie straci szansy na budowanie z nami większej przyszłości, wprowadzimy Cię w program rozwojowy..Dbamy również o Twój czas, dlatego proponujemy Ci pracę hybrydową Darmowe lekcje języka angielskiego Możliwość pracy przy międzynarodowych projektachzadaniaUtrzymywanie i konfiguracja systemów informatycznychBieżąca analiza i rozwiązywanie problemów oczekujemyDoświadczenie w utrzymaniu i konfiguracji systemów informatycznychUmiejętności analizy i rozwiązaywania problemówPosługiwanie się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (B1/B2) Dodatkowo zaplusujesz za:Tworzenie pipeline w Azure DevopsUmiejętność pracy z Rhel, Jboss, Ansible, PythonAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do nowego zespołu wspierającego i rozwijającego platformę z obszaru detekcji oszustw w bankowości. Będziesz mieć przestrzeń na eksperymentowanie z nowymi technologiami, takimi jak np. Machine Learning. W ramach zespołu na platformie wykorzystywany jest zaawansowany silnik decyzyjny, który bazuje na regułach oraz elementach fuzzy logic. Będziesz miał możliwość na współpracę z jednostakmi pochodzącymi m.in. z Holandii, Niemiec, Hiszpani, Włoch, Rumuni. Pracując możesz wspierać, rozwijać i utrzymywać centralny serwis na poziomie grupy klientów, tworząc nowe rozwiązania dla odbiorców usług w poszczególnych krajach. Każdy członek zespołu może nieustannie rozwijać swoje kompetencje zawodowe i realizować się w obszarach, które najbardziej go interesują Brzmi ciekawie? Zapoznaj się ze szczegółami! oferujemyCenimy sobie stabilność zatrudnienia, dlatego oferujemy Państwu umowę o pracę Pakiet medyczny dla Pracowników i ich partnerów oraz dzieciZabezpieczenie finansowe na przyszłość w postaci ubezpieczenia grupowego dla Ciebie, Twojego partnera dzieci.Stały dostęp do endorfin w formie karty sportowej.Aby wykorzystać bogactwo talentów i zapewnić, że żaden wielki potencjał nie straci szansy na budowanie z nami większej przyszłości, wprowadzimy Cię w program rozwojowy..Dbamy również o Twój czas, dlatego proponujemy Ci pracę hybrydową Darmowe lekcje języka angielskiego Możliwość pracy przy międzynarodowych projektachzadaniaUtrzymywanie i konfiguracja systemów informatycznychBieżąca analiza i rozwiązywanie problemów oczekujemyDoświadczenie w utrzymaniu i konfiguracji systemów informatycznychUmiejętności analizy i rozwiązaywania problemówPosługiwanie się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym (B1/B2) Dodatkowo zaplusujesz za:Tworzenie pipeline w Azure DevopsUmiejętność pracy z Rhel, Jboss, Ansible, PythonAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nysa, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujemy kandydatów na stanowisko Analityka Biznesowego do największej w Europie fabryki materiałów katodowych zlokalizowanej w Nysie. To szansa żeby zmienić na lepsze nie tylko swoją drogę zawodową ale też nasze środowisko, ponieważ poza byciem liderem w swojej branży firma stawia na zrównoważany rozwój. Ważne jest nie tylko ulepszanie samych produktów ale też strategii ich utylizacji i recyklingu. Ich produktem są materiały do produkcji akumulatorów, zapewniające ich długą żywotność i pojemność co przyczynia się do popularyzacji rynku np. samochodów elektrycznych.Żeby nadążyć za coraz większymi wymaganiami ze strony rynku potrzebujemy wybitnych talentów. zadaniaJak będzie wyglądać Twoja nowa praca? Przede wszystkim obowiązki można podzielić na cztery sekcje:WSPARCIE BIZNESOWEJest to projekt greenfieldowy, zatem koniecznie będzie włożenie dużego wysiłku szkoleniowego. Kluczowi użytkownicy muszą dobrze znać swój zakres obowiązków i być odpowiednio przeszkoleni.Uczestnictwo w tworzeniu podręczników szkoleniowych i dokumentacji systemów (COP, LIMS, PI, EWM, Sharepoint(. Organizowanie szkoleń dla zespołów lokalnych: identyfikacja potrzeb szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych.Zapewnienie przejrzystej komunikacji między zespołem IT a biznesem w zakresie potrzeb i wymagań biznesowych. Zarządzanie zmianami i przekazywanie informacji zwrotnej dla biznesu o ich akceptacji lub odrzuceniu.Organizowanie i koordynowanie lokalnych testów regresyjnychZARZĄDZANIE PROJEKTAMIBycie głównym kontaktem dla teamu IT, przedstawienie wymagań biznesowych i ustalanie możliwości i sposobu ich realizacji.Zarządzanie zmianami – wdrażanie i ulepszanieSAPTworzenie nowych materiałów w SAPOpracowanie ról i przypisanie uprawnieni do użytkowników SAPINNOWACJEObecność w grupach zajmujących się wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań takich jak digital workplace i digital literacy.oczekujemywykształcenie wyższeminimalnie 2 lata doświadczenia na pozycji analityka biznesowegodobra znajomość oraz doświadczenie praktyczne w pracy z SAPświetny angielski – w mowie i w piśmieznajomość różnych metodologii zarządzania projektami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy kandydatów na stanowisko Analityka Biznesowego do największej w Europie fabryki materiałów katodowych zlokalizowanej w Nysie. To szansa żeby zmienić na lepsze nie tylko swoją drogę zawodową ale też nasze środowisko, ponieważ poza byciem liderem w swojej branży firma stawia na zrównoważany rozwój. Ważne jest nie tylko ulepszanie samych produktów ale też strategii ich utylizacji i recyklingu. Ich produktem są materiały do produkcji akumulatorów, zapewniające ich długą żywotność i pojemność co przyczynia się do popularyzacji rynku np. samochodów elektrycznych.Żeby nadążyć za coraz większymi wymaganiami ze strony rynku potrzebujemy wybitnych talentów. zadaniaJak będzie wyglądać Twoja nowa praca? Przede wszystkim obowiązki można podzielić na cztery sekcje:WSPARCIE BIZNESOWEJest to projekt greenfieldowy, zatem koniecznie będzie włożenie dużego wysiłku szkoleniowego. Kluczowi użytkownicy muszą dobrze znać swój zakres obowiązków i być odpowiednio przeszkoleni.Uczestnictwo w tworzeniu podręczników szkoleniowych i dokumentacji systemów (COP, LIMS, PI, EWM, Sharepoint(. Organizowanie szkoleń dla zespołów lokalnych: identyfikacja potrzeb szkoleniowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych.Zapewnienie przejrzystej komunikacji między zespołem IT a biznesem w zakresie potrzeb i wymagań biznesowych. Zarządzanie zmianami i przekazywanie informacji zwrotnej dla biznesu o ich akceptacji lub odrzuceniu.Organizowanie i koordynowanie lokalnych testów regresyjnychZARZĄDZANIE PROJEKTAMIBycie głównym kontaktem dla teamu IT, przedstawienie wymagań biznesowych i ustalanie możliwości i sposobu ich realizacji.Zarządzanie zmianami – wdrażanie i ulepszanieSAPTworzenie nowych materiałów w SAPOpracowanie ról i przypisanie uprawnieni do użytkowników SAPINNOWACJEObecność w grupach zajmujących się wprowadzaniem nowoczesnych rozwiązań takich jak digital workplace i digital literacy.oczekujemywykształcenie wyższeminimalnie 2 lata doświadczenia na pozycji analityka biznesowegodobra znajomość oraz doświadczenie praktyczne w pracy z SAPświetny angielski – w mowie i w piśmieznajomość różnych metodologii zarządzania projektami Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • złotoryja, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta- firmy z branży Automotive poszukujemy specjalisty na stanowisko Administratora IT do zakładu Produkcyjnego w Złotoryi. Jeżeli chciałbyś się sprawdzić na samodzielnym stanowisku aplikuj!oferujemyprywatną opiekę medyczną w Medicoverdofinansowanie do urlopudodatek świąteczny, paczkimożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie możliwość przystąpienia do programu Multisportumowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym atrakcyjny system premiowy Możliwość pracy zdalnej 3 dni w tygodniu po okresie wdrożeniowym zadaniasamodzielna diagnoza i rozwiązywanie problemówinwentaryzacja infrastrukturywsparcie biura i zakładu produkcyjnego oczekujemy2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobra znajomość środowiska Windows (v 10) i programów komputerowych MS Office dobra znajomość środowiska O365 włącznie z MS Teamspodstawowa znajomość sieci komputerowych w tym tematyka VLAN, plus umiejętności diagnostyki i rozwiązywania problemówpodstawowa znajomość automatyki magazynowej typu: bezprzewodowe terminalepodstawowa znajomość budowy komputerów, umiejętnośc wymiany podzespołów w komputerach laptop/desktoppodstawowa znajomość obsługi drukarek, kopiarekumiejętność rozwiązywania problemówłatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość w kontakcie z użytkownikiemznajomość języka angielskiego (min B1) Dodatkowym atutem będzie:znajomość systemów zarządzania sprzetem i oprogramowaniem np.:DSM, SCCM, MeM znajomość systemów klasy CRMznajomość zagadnienia sieci rozległych WAN w tym VPNpodstawowa znajomość wirtualizacji (WMware)znajomość systemów z rodziny Windows Server 2012+Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta- firmy z branży Automotive poszukujemy specjalisty na stanowisko Administratora IT do zakładu Produkcyjnego w Złotoryi. Jeżeli chciałbyś się sprawdzić na samodzielnym stanowisku aplikuj!oferujemyprywatną opiekę medyczną w Medicoverdofinansowanie do urlopudodatek świąteczny, paczkimożliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie możliwość przystąpienia do programu Multisportumowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym atrakcyjny system premiowy Możliwość pracy zdalnej 3 dni w tygodniu po okresie wdrożeniowym zadaniasamodzielna diagnoza i rozwiązywanie problemówinwentaryzacja infrastrukturywsparcie biura i zakładu produkcyjnego oczekujemy2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowiskudobra znajomość środowiska Windows (v 10) i programów komputerowych MS Office dobra znajomość środowiska O365 włącznie z MS Teamspodstawowa znajomość sieci komputerowych w tym tematyka VLAN, plus umiejętności diagnostyki i rozwiązywania problemówpodstawowa znajomość automatyki magazynowej typu: bezprzewodowe terminalepodstawowa znajomość budowy komputerów, umiejętnośc wymiany podzespołów w komputerach laptop/desktoppodstawowa znajomość obsługi drukarek, kopiarekumiejętność rozwiązywania problemówłatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość w kontakcie z użytkownikiemznajomość języka angielskiego (min B1) Dodatkowym atutem będzie:znajomość systemów zarządzania sprzetem i oprogramowaniem np.:DSM, SCCM, MeM znajomość systemów klasy CRMznajomość zagadnienia sieci rozległych WAN w tym VPNpodstawowa znajomość wirtualizacji (WMware)znajomość systemów z rodziny Windows Server 2012+Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tomaszkowo, warmińsko-mazurskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w IT na pół etatu? Jeśli tak to aplikuj!Dla naszego klienta, jednego z wiodących na świecie dostawców rozwiązań dla przemysłu mleczarskiego i serowarskiego, szukamy osoby do pracy na miejscu w firmie w miejscowości Tomaszkowo (15min z centrum Olsztyna).oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę na pół etatu w godzinach 8-12:00 od poniedziałku do piątku (możesz tę pracę połączyć ze swoimi innymi zobowiązaniami),pracę w międzynarodowym środowisku,dofinansowanie do karty sportowej,premie uznaniowe,ubezpieczenie na życie opłacane w całości przez pracodawcę.zadaniazapewnienie wsparcia IT dla użytkowników na miejscu w firmie: np.: rozwiązywanie problemów związane z logowaniem,instalowanie i odinstalowywanie oprogramowania na komputerach,odświeżanie starego sprzętu znajdującego się w firmie,zarządzanie zasobami IT w systemie zarządzania usługami,udział w dodatkowych zadaniach i projektach IT,współpraca z innymi zespołami w razie wymaganej pomocy.oczekujemydobrej znajomości Windows 10, Apple iOS, Office 365,doświadczenia na podobnym stanowisku,dyspozycyjności do pracy na pół etat,podstawowej znajomości ITIL,znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym-B2- (będziesz pracował/a z anglojęzycznym managerem).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w IT na pół etatu? Jeśli tak to aplikuj!Dla naszego klienta, jednego z wiodących na świecie dostawców rozwiązań dla przemysłu mleczarskiego i serowarskiego, szukamy osoby do pracy na miejscu w firmie w miejscowości Tomaszkowo (15min z centrum Olsztyna).oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę na pół etatu w godzinach 8-12:00 od poniedziałku do piątku (możesz tę pracę połączyć ze swoimi innymi zobowiązaniami),pracę w międzynarodowym środowisku,dofinansowanie do karty sportowej,premie uznaniowe,ubezpieczenie na życie opłacane w całości przez pracodawcę.zadaniazapewnienie wsparcia IT dla użytkowników na miejscu w firmie: np.: rozwiązywanie problemów związane z logowaniem,instalowanie i odinstalowywanie oprogramowania na komputerach,odświeżanie starego sprzętu znajdującego się w firmie,zarządzanie zasobami IT w systemie zarządzania usługami,udział w dodatkowych zadaniach i projektach IT,współpraca z innymi zespołami w razie wymaganej pomocy.oczekujemydobrej znajomości Windows 10, Apple iOS, Office 365,doświadczenia na podobnym stanowisku,dyspozycyjności do pracy na pół etat,podstawowej znajomości ITIL,znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym-B2- (będziesz pracował/a z anglojęzycznym managerem).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w obszarze IT? Masz już pierwsze doświadczenia w technicznej obsłudze klienta a język francuski i angielski nie sprawiają Ci problemów? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj i zostań częścią zespołu! oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 80% zdalnej (2-3 dni w miesiącu w biurze w Warszawie)sprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychmożliwość pracy na niepełny etatmożliwość elastycznego czasu pracy pracę w systemie zmianowym (7.00-22.00) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)możliwość wykorzystania języków obcych w codziennej pracyzdobycie cennego doświadczenia u boku świetnych specjalistówzadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)obsługa w języku angielskim i francuskim rozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego i francuskiegodoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem otwartości na prace w zespole, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 7.00 - 22.00 (7 dni w tygodniu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w obszarze IT? Masz już pierwsze doświadczenia w technicznej obsłudze klienta a język francuski i angielski nie sprawiają Ci problemów? Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie z branży wyposażenia domu - aplikuj i zostań częścią zespołu! oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą przejścia na bezpośrednią współpracęmożliwość pracy w 80% zdalnej (2-3 dni w miesiącu w biurze w Warszawie)sprzęt niezbędny do pracypakiet szkoleń wpowadzającychmożliwość pracy na niepełny etatmożliwość elastycznego czasu pracy pracę w systemie zmianowym (7.00-22.00) 7 dni w tygodniupakiet benefitów (współfinansowanie opieki medycznej oraz karty multisport)możliwość wykorzystania języków obcych w codziennej pracyzdobycie cennego doświadczenia u boku świetnych specjalistówzadaniawsparcie techniczne IT przychodzące za pośrednictwem różnych kanałów wsparcia (chat, ticket)obsługa w języku angielskim i francuskim rozwiązywanie wszystkich przychodzących sprawy w uzgodnionym czasie realizacji, ustalanie priorytetówwykonywanie wszystkich codziennych zadań zgodnie z ustalonymi procesami, zasadami i wytycznymiodpowiadanie za komunikację z użytkownikami końcowymi w IT Service Deskmonitorowanie wszystkich otwartych przypadków wsparcia i informowanie użytkownika końcowego o procesie rozwiązywania problemuoczekujemybardzo dobrej znajomości j. angielskiego i francuskiegodoświadczenia w obsłudze klientadoświadczenia na podobnym stanowisku (helpdesk/pierwsza linia wsparcia IT)mile widziane będą umiejętności techniczne IT, zainteresowanie sieciami, bazami danych,programowaniem otwartości na prace w zespole, komunikatywnościzdolności szybkiego uczenia sie, rozwiązywania problemówotwartości na pracę zmianową 7.00 - 22.00 (7 dni w tygodniu)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żywiec, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta - jednego z liderów polskiego rynku ICT, poszukujemy obecnie inżyniera sieciowego.Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie uzależne od doświadczenia i posiadanej wiedzy (B2B 10 000 - 12 000 pln, UoP 8 000 - 10 000 pln brutto)półroczną premię za produktywnośćpakiet benefitów (ubezpieczenie na życie i opiekę medyczną)możliwość pracy zdalnej lub hybrydowejudział w ciekawych, referencyjnych projektachnieformalną i przyjazną atmosferę pracydługoterminową współpracęzadaniautrzymywanie i rozwój sieci w centrach przetwarzania danychadministracja urządzeń sieciowych oczekujemymin. 2 letniego doświadczenia w utrzymywaniu, monitorowaniu i projektowaniu sieci w datacenterbardzo dobrej znajomości technologii WAN i LANbardzo dobrej znajomość protokołów routingu (BGP, OSPF)bardzo dobrej znajomości systemu Linux od strony sieciowejdoświadczenie z punktami wymiany ruchubardzo dobrej znajomości konfiguracji routerów, przełączników, firewall, WAF, IPS/IDS oraz urządzeń balansowania ruchudoświadczenie w budowaniu i administracji routerami Linux (Quagga, Bird)umiejętności diagnozowania problemów sieciowychznajomości zagadnień sieciowego bezpieczeństwa teleinformatycznegosamodzielności w działaniubardzo dobrej znajomości języka angielskiego dodatkowym atutem będzie:znajomość systemów z rodziny Linux na poziomie administracyjnymdoświadczenie na stanowisku administratora usług hostingowychznajomość środowisk wirtualizacyjnych (w szczególności KVM, Vmware)doświadczenie z SDN i budową sieci pomiędzy wieloma DCdoświadczenie z Infinibandposiadanie certyfikatów potwierdzających wiedzę z zagadnień sieciowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta - jednego z liderów polskiego rynku ICT, poszukujemy obecnie inżyniera sieciowego.Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie uzależne od doświadczenia i posiadanej wiedzy (B2B 10 000 - 12 000 pln, UoP 8 000 - 10 000 pln brutto)półroczną premię za produktywnośćpakiet benefitów (ubezpieczenie na życie i opiekę medyczną)możliwość pracy zdalnej lub hybrydowejudział w ciekawych, referencyjnych projektachnieformalną i przyjazną atmosferę pracydługoterminową współpracęzadaniautrzymywanie i rozwój sieci w centrach przetwarzania danychadministracja urządzeń sieciowych oczekujemymin. 2 letniego doświadczenia w utrzymywaniu, monitorowaniu i projektowaniu sieci w datacenterbardzo dobrej znajomości technologii WAN i LANbardzo dobrej znajomość protokołów routingu (BGP, OSPF)bardzo dobrej znajomości systemu Linux od strony sieciowejdoświadczenie z punktami wymiany ruchubardzo dobrej znajomości konfiguracji routerów, przełączników, firewall, WAF, IPS/IDS oraz urządzeń balansowania ruchudoświadczenie w budowaniu i administracji routerami Linux (Quagga, Bird)umiejętności diagnozowania problemów sieciowychznajomości zagadnień sieciowego bezpieczeństwa teleinformatycznegosamodzielności w działaniubardzo dobrej znajomości języka angielskiego dodatkowym atutem będzie:znajomość systemów z rodziny Linux na poziomie administracyjnymdoświadczenie na stanowisku administratora usług hostingowychznajomość środowisk wirtualizacyjnych (w szczególności KVM, Vmware)doświadczenie z SDN i budową sieci pomiędzy wieloma DCdoświadczenie z Infinibandposiadanie certyfikatów potwierdzających wiedzę z zagadnień sieciowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 3 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.