Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla administracji: 31

    filtr1
    • specjalizacja
      branża i specjalizacja
      liczba ofert: 31
      wyczyść filtr
    • lokalizacja
      lokalizacja i odległość
        liczba ofert: 31
        wyczyść filtr
      • rodzaje stanowiska
        rodzaje stanowiska
        liczba ofert: 31
        wyczyść filtr
      wyczyść wszystko
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz projektu, w którym będziesz mieć możliwość pracy z najnowszymi technologiami, jak Kubernetes? Chcesz dołączyć do zespołu R&D firmy o ugruntowanej pozycji na rynku? Ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub b2bpracę zdalną, docelowo w systemie hybrydowymindywidualne podejście do kwestii rozwoju kompetencji - szkolenia, kilka możliwości obrania dalszej ścieżki karieryprywatną opiekę medyczną, dostęp do przestrzeni rekreacyjnej, wiele inicjatyw integracyjnychzadaniaautomatyzacja instalacji i konfiguracji środowiskpraca nad procesami CI/CDwspomaganie procesu migracji aplikacji na środowiska chmurowe (Kubernetes, Helm, Ansible, Terraform)prace w projektach R&D (nowe technologie)przygotowywanie dokumentacjioczekujemywykształcenia wyższego technicznego, mile widziani studenci ostatnich latpraktycznego doświadczenia w administracji systemami operacyjnymi Linuxwiedzy z zakresu: konfiguracji i administracji serwerów WWW/serwerów aplikacyjnych/baz danych, kontenerów (Docker), oprogramowania do zastosowań chmurowych Kubernetes oraz automatyzacji pracy z wykorzystaniem IaC (Ansible, Terraform)znajomości Bash i GitLaboferta dostępna na dwóch lokalizacjach: Katowice i Bielsko-BiałaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz projektu, w którym będziesz mieć możliwość pracy z najnowszymi technologiami, jak Kubernetes? Chcesz dołączyć do zespołu R&D firmy o ugruntowanej pozycji na rynku? Ta oferta jest właśnie dla Ciebie! oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub b2bpracę zdalną, docelowo w systemie hybrydowymindywidualne podejście do kwestii rozwoju kompetencji - szkolenia, kilka możliwości obrania dalszej ścieżki karieryprywatną opiekę medyczną, dostęp do przestrzeni rekreacyjnej, wiele inicjatyw integracyjnychzadaniaautomatyzacja instalacji i konfiguracji środowiskpraca nad procesami CI/CDwspomaganie procesu migracji aplikacji na środowiska chmurowe (Kubernetes, Helm, Ansible, Terraform)prace w projektach R&D (nowe technologie)przygotowywanie dokumentacjioczekujemywykształcenia wyższego technicznego, mile widziani studenci ostatnich latpraktycznego doświadczenia w administracji systemami operacyjnymi Linuxwiedzy z zakresu: konfiguracji i administracji serwerów WWW/serwerów aplikacyjnych/baz danych, kontenerów (Docker), oprogramowania do zastosowań chmurowych Kubernetes oraz automatyzacji pracy z wykorzystaniem IaC (Ansible, Terraform)znajomości Bash i GitLaboferta dostępna na dwóch lokalizacjach: Katowice i Bielsko-BiałaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • rzeszów, podkarpackie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla klienta, dostawcy rozwiązań biznesowych IT prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko DevOps Engineer. Jeżeli masz pierwsze komercyjne doświadczenie z CI/CD oraz Kubernetes i Ansible nie są Ci obce, aplikuj!oferujemyumowę o pracę lub B2Bokazję do pracy z najnowszymi technologiami (min. Kubernetes, OpenShift)rozwijającą pracę w zespole R&Dindywidualny plan szkoleń i konferencji dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodzinyprzyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołachciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania ITpremie rocznezadaniaautomatyzacja instalacji i konfiguracji środowiskpraca nad procesami CI/CDwspomaganie procesu migracji aplikacji na środowiska chmurowe (Kubernetes, Helm, Ansible, Terraform)praca w projektach R&D przygotowywanie dokumentacji technicznejoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, mile widziani studenci ostatnich latpraktycznego doświadczenia w administracji systemami operacyjnymi Linuxwiedzy z zakresu: konfiguracji i administracji serwerów WWW/serwerów aplikacyjnych/baz danych, kontenerów (Docker), oprogramowania do zastosowań chmurowych Kubernetes oraz automatyzacji pracy z wykorzystaniem IaC (Ansible, Terraform)znajomości Bash i GitLabmile widziane:znajomość architektury systemów rozproszonychdoświadczenie programistyczne (np. java/java script lub full stack, CI/CD, jak również OpenStack.)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla klienta, dostawcy rozwiązań biznesowych IT prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko DevOps Engineer. Jeżeli masz pierwsze komercyjne doświadczenie z CI/CD oraz Kubernetes i Ansible nie są Ci obce, aplikuj!oferujemyumowę o pracę lub B2Bokazję do pracy z najnowszymi technologiami (min. Kubernetes, OpenShift)rozwijającą pracę w zespole R&Dindywidualny plan szkoleń i konferencji dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodzinyprzyjazną atmosferę pracy w zgranych zespołachciekawe zadania związane z najnowszymi technologiami i rozwiązania ITpremie rocznezadaniaautomatyzacja instalacji i konfiguracji środowiskpraca nad procesami CI/CDwspomaganie procesu migracji aplikacji na środowiska chmurowe (Kubernetes, Helm, Ansible, Terraform)praca w projektach R&D przygotowywanie dokumentacji technicznejoczekujemywykształcenia wyższego technicznego, mile widziani studenci ostatnich latpraktycznego doświadczenia w administracji systemami operacyjnymi Linuxwiedzy z zakresu: konfiguracji i administracji serwerów WWW/serwerów aplikacyjnych/baz danych, kontenerów (Docker), oprogramowania do zastosowań chmurowych Kubernetes oraz automatyzacji pracy z wykorzystaniem IaC (Ansible, Terraform)znajomości Bash i GitLabmile widziane:znajomość architektury systemów rozproszonychdoświadczenie programistyczne (np. java/java script lub full stack, CI/CD, jak również OpenStack.)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • jankowice, wielkopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Lubisz pracę z ludźmi? Szukasz możliwości rozwoju?Dołącz do firmy HR-owej, która jest numerem 1 na świecie!Do naszego biura w Jankowicach koło Poznania poszukujemy energicznej osoby, chętnej do zdobycia doświadczenia w obszarze administracji i rekrutacji!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, na okres 3 miesięcy,bezpłatny transport z Poznania,przyjazną atmosferę pracy,zdobycie doświadczenia w obszarze rekrutacji i administracji pracowników tymczasowych,niezbędne narzędzia do pracy.zadaniarekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska produkcyjne,praca z dokumentacją pracowniczą,archiwizacja akt osobowych,bieżąca obsługa biura oraz zapytań od pracowników.oczekujemyotwartości i chęci do podejmowania nowych wyzwań,samodzielności w wykonywaniu powierzanych zadań,dyspozycyjności do pracy na najbliższe 3 miesiące.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Lubisz pracę z ludźmi? Szukasz możliwości rozwoju?Dołącz do firmy HR-owej, która jest numerem 1 na świecie!Do naszego biura w Jankowicach koło Poznania poszukujemy energicznej osoby, chętnej do zdobycia doświadczenia w obszarze administracji i rekrutacji!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, na okres 3 miesięcy,bezpłatny transport z Poznania,przyjazną atmosferę pracy,zdobycie doświadczenia w obszarze rekrutacji i administracji pracowników tymczasowych,niezbędne narzędzia do pracy.zadaniarekrutacja pracowników tymczasowych na stanowiska produkcyjne,praca z dokumentacją pracowniczą,archiwizacja akt osobowych,bieżąca obsługa biura oraz zapytań od pracowników.oczekujemyotwartości i chęci do podejmowania nowych wyzwań,samodzielności w wykonywaniu powierzanych zadań,dyspozycyjności do pracy na najbliższe 3 miesiące.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • suchy las, wielkopolskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Chcesz pracować dla jednego z największych światowych dostawców z branży spożywczej? Poszukujemy kandydatów na stanowisko administracyjne Nie czekaj aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16zadaniakontrola danych w systemieprowadzenie bazysporządzanie raportów wprowadzanie danych do systemu archiwizacja dokumentów oczekujemydobra znajomość obsługi Excela wykształcenia min średnie mile widziane znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Chcesz pracować dla jednego z największych światowych dostawców z branży spożywczej? Poszukujemy kandydatów na stanowisko administracyjne Nie czekaj aplikuj!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpraca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16zadaniakontrola danych w systemieprowadzenie bazysporządzanie raportów wprowadzanie danych do systemu archiwizacja dokumentów oczekujemydobra znajomość obsługi Excela wykształcenia min średnie mile widziane znajomość systemu SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • rąbień, łódzkie
        • praca tymczasowa
        • PLN20.00 - PLN21.00 za godzinę
        • randstad polska
        Szukasz pracy biurowej? Znasz angielski na poziomie minimum B1? Nie masz problemów z korespondencją w języku angielskim? Potrafisz doprowadzić sprawy do końca? Zapraszamy:)Miejsce pracy: Rąbień (obok Aleksandrowa Łódzkiego) - praca stacjonarna.oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatne składki ZUS)płatny urlop wolne weekendypracę w godzinach 8-16 terminowe wynagrodzenie możliwość wykorzystania języka angielskiego w codziennej pracy zadaniaodbieranie telefonów zapewnienie obiegu korespondencji w firmie przygotowywanie zamówień współpraca z produkcjąoczekujemyznajomość języka angielskiego (komunikacja emaliowa, sporadycznie mogą zdarzyć się rozmowy) wykształcenie minimum średnie / wyższe , związane z ekonomią będzie atutem mile widziane doświadczenie w pracy biurowej odpowiedzialność za powierzone zadaniaskrupulatność Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy biurowej? Znasz angielski na poziomie minimum B1? Nie masz problemów z korespondencją w języku angielskim? Potrafisz doprowadzić sprawy do końca? Zapraszamy:)Miejsce pracy: Rąbień (obok Aleksandrowa Łódzkiego) - praca stacjonarna.oferujemyumowę o pracę tymczasową (płatne składki ZUS)płatny urlop wolne weekendypracę w godzinach 8-16 terminowe wynagrodzenie możliwość wykorzystania języka angielskiego w codziennej pracy zadaniaodbieranie telefonów zapewnienie obiegu korespondencji w firmie przygotowywanie zamówień współpraca z produkcjąoczekujemyznajomość języka angielskiego (komunikacja emaliowa, sporadycznie mogą zdarzyć się rozmowy) wykształcenie minimum średnie / wyższe , związane z ekonomią będzie atutem mile widziane doświadczenie w pracy biurowej odpowiedzialność za powierzone zadaniaskrupulatność Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu ewidencji danych oraz MS Office? Zależy Ci na rozwoju w zdobyciu doświadczenia w pracy administracyjnej?Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w Randstad i wyślij do nas swoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniaprzygotowywanie dokumentacji projektowejarchiwizacja dokumentówprzygotowywanie raportów/danych/zestawieńpraca w systemie SAP oraz w innych systemach używanych w naszej organizacjiwsparcie koordynatora projektuoczekujemyznajomość programu Excelzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracysamodzielności oraz komunikatywnościumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuNie zwlekaj, dołącz do nas już dzisiaj! Czekamy na Twoją aplikację!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu ewidencji danych oraz MS Office? Zależy Ci na rozwoju w zdobyciu doświadczenia w pracy administracyjnej?Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w Randstad i wyślij do nas swoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniaprzygotowywanie dokumentacji projektowejarchiwizacja dokumentówprzygotowywanie raportów/danych/zestawieńpraca w systemie SAP oraz w innych systemach używanych w naszej organizacjiwsparcie koordynatora projektuoczekujemyznajomość programu Excelzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracysamodzielności oraz komunikatywnościumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuNie zwlekaj, dołącz do nas już dzisiaj! Czekamy na Twoją aplikację!Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • legnica, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie i chcesz się rozwijać? Mamy dla Ciebie świetną ofertę. Pracuj z nami w naszym legnickim oddziale Randstad!oferujemyzatrudnienie w biurze Randstad w Legnicy;pracę w godzinach 08:00 - 16:00 pn-pt;wynagrodzenie podstawowe + jasny system premiowy;pracę w miłej przyjaznej atmosferze;pakiet benefitów, a w nim: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, darmowy dostęp do platformy z ebookami i audiobookami;szkolenia wstępne oraz podnoszące kwalifikacje;możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Randstad.zadaniaobsługa recepcjianonsowanie gościwsparcie działu administracji w procesie zatrudniania pracownikówobsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejdbanie o estetykę i porządek na recepcjioczekujemywysokich umiejętności komunikacyjnych i budowania relacjiumiejętności samodzielnej organizacji własnej pracymile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie i chcesz się rozwijać? Mamy dla Ciebie świetną ofertę. Pracuj z nami w naszym legnickim oddziale Randstad!oferujemyzatrudnienie w biurze Randstad w Legnicy;pracę w godzinach 08:00 - 16:00 pn-pt;wynagrodzenie podstawowe + jasny system premiowy;pracę w miłej przyjaznej atmosferze;pakiet benefitów, a w nim: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, darmowy dostęp do platformy z ebookami i audiobookami;szkolenia wstępne oraz podnoszące kwalifikacje;możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Randstad.zadaniaobsługa recepcjianonsowanie gościwsparcie działu administracji w procesie zatrudniania pracownikówobsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącejdbanie o estetykę i porządek na recepcjioczekujemywysokich umiejętności komunikacyjnych i budowania relacjiumiejętności samodzielnej organizacji własnej pracymile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemii dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie 24 zł brutto/hzadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie) wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etacie doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemii dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie 24 zł brutto/hzadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie) wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etacie doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • zagnańsk, świętokrzyskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Poszukujesz pracy w administracji? Lubisz pracować z ludźmi i z systemami informatycznymi? Mamy dla Ciebie idealną ofertę na wakacje - aplikuj!oferujemyzatrudnienie od zarazatrakcyjne wynagrodzeniepracę w dynamicznym zespoleelastyczny czas pracy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medycznazadaniaobsługa systemów informatycznych (SAP i innych)ścisła współpraca z innymi działami firmybieżąca współpraca z klientamioczekujemydoświadczenia w pracy związanej z obsługa klientaznajomość obsługi komputeradyspozycyjność od pracy na 2 zmianymożliwość pracy w ZagnańskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Poszukujesz pracy w administracji? Lubisz pracować z ludźmi i z systemami informatycznymi? Mamy dla Ciebie idealną ofertę na wakacje - aplikuj!oferujemyzatrudnienie od zarazatrakcyjne wynagrodzeniepracę w dynamicznym zespoleelastyczny czas pracy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medycznazadaniaobsługa systemów informatycznych (SAP i innych)ścisła współpraca z innymi działami firmybieżąca współpraca z klientamioczekujemydoświadczenia w pracy związanej z obsługa klientaznajomość obsługi komputeradyspozycyjność od pracy na 2 zmianymożliwość pracy w ZagnańskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • rzeszów, podkarpackie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Czy chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie rekrutacji? Masz mnóstwo wolnego czasu i chcesz przeznaczyć go na rozwijanie swoich umiejętności? oferujemypoznanie procesu rekrutacyjnego od A do Zmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmiepoznanie tajników lokalnego rynku pracy dedykowany opiekun praktykprzyjazna atmosfera pracyzadaniawsparcie zespołu w prowadzonych projektach rekrutacyjnych ( m.in. obszar logistyki, sprzedaży, HR-u, administracji, marketingu) telefoniczne i mailowe kontakty z kandydatamiwyszukiwanie kandydatów pod kątem prowadzonych projektówadministrowanie bazą danychudział w spotkaniach rekrutacyjnychoczekujemydyspozycyjności min. 20 godzin tygodniowo w okresie 3 miesięcywspierania specjalistów w bieżących procesach rekrutacyjnychchęci i motywacji do rozwoju osobistegozaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Czy chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie rekrutacji? Masz mnóstwo wolnego czasu i chcesz przeznaczyć go na rozwijanie swoich umiejętności? oferujemypoznanie procesu rekrutacyjnego od A do Zmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmiepoznanie tajników lokalnego rynku pracy dedykowany opiekun praktykprzyjazna atmosfera pracyzadaniawsparcie zespołu w prowadzonych projektach rekrutacyjnych ( m.in. obszar logistyki, sprzedaży, HR-u, administracji, marketingu) telefoniczne i mailowe kontakty z kandydatamiwyszukiwanie kandydatów pod kątem prowadzonych projektówadministrowanie bazą danychudział w spotkaniach rekrutacyjnychoczekujemydyspozycyjności min. 20 godzin tygodniowo w okresie 3 miesięcywspierania specjalistów w bieżących procesach rekrutacyjnychchęci i motywacji do rozwoju osobistegozaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na obiektach hydrotechnicznych? Odznaczasz się umiejętnościami organizacyjnymi, odpornością na stres oraz konsekwentnością w dążeniu do celu? Aplikuj już teraz!oferujemypakiet medycznyubezpieczeniedodatki do wyjazdów - "wczasy pod gruszą"pracę w zależności od miejsca inwestycji (śląskie, opolskie, dolnośląskie, wielkopolskie)zadaniakompleksowa realizacja zadań inwestycyjnychopracowanie budżetu i harmonogramu realizacji projektóworganizacja i koordynacja robót własnych i podwykonawcówkontrola jakości, terminowości i zgodności z dokumentacją wykonywanych robótorganizacja robót zgodnie z zasadami BHP, P.POŻ. i prawem budowlanympozyskiwanie podwykonawców i dostawców niezbędnych do realizacji kontraktuorganizacja narad, komunikacja z inwestorem, inżynierem kontrakturozliczanie budowy pod kątem finansowymwspółpraca z zarządem spółki, inwestorem oraz organami administracji publicznej przy realizacji inwestycjioczekujemywyższego wykształcenia technicznego z inżynierii środowiska lub budowlane (specjalność konstrukcyjno-budowlana sprzed 2013 roku, ale bez specjalizacji sanitarnej), preferowany kierunek hydrotechnicznydoświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na obiektach hydrotechnicznychuprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej sprzed 2013 roku lub inżynierii hydrotechnicznej (mile widziane inne uprawnienia)umiejętności negocjacji handlowychumiejętności optymalizacji rozwiązań technicznychumiejętności zarządzania ludźmi oraz kierowania brygadami budowlanymiumiejętności koordynowania robót i prowadzenia projektu zgodnie z dokumentacją techniczną , zasadami BHP oraz polskim prawem budowalnymdyspozycyjnościdobrej organizacji pracypodstawowej lub komunikatywnej znajomości języka angielskiegoznajomości programów Norma, AutoCad, pakietu MS Office czy MS ProjectAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na obiektach hydrotechnicznych? Odznaczasz się umiejętnościami organizacyjnymi, odpornością na stres oraz konsekwentnością w dążeniu do celu? Aplikuj już teraz!oferujemypakiet medycznyubezpieczeniedodatki do wyjazdów - "wczasy pod gruszą"pracę w zależności od miejsca inwestycji (śląskie, opolskie, dolnośląskie, wielkopolskie)zadaniakompleksowa realizacja zadań inwestycyjnychopracowanie budżetu i harmonogramu realizacji projektóworganizacja i koordynacja robót własnych i podwykonawcówkontrola jakości, terminowości i zgodności z dokumentacją wykonywanych robótorganizacja robót zgodnie z zasadami BHP, P.POŻ. i prawem budowlanympozyskiwanie podwykonawców i dostawców niezbędnych do realizacji kontraktuorganizacja narad, komunikacja z inwestorem, inżynierem kontrakturozliczanie budowy pod kątem finansowymwspółpraca z zarządem spółki, inwestorem oraz organami administracji publicznej przy realizacji inwestycjioczekujemywyższego wykształcenia technicznego z inżynierii środowiska lub budowlane (specjalność konstrukcyjno-budowlana sprzed 2013 roku, ale bez specjalizacji sanitarnej), preferowany kierunek hydrotechnicznydoświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na obiektach hydrotechnicznychuprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowalnej sprzed 2013 roku lub inżynierii hydrotechnicznej (mile widziane inne uprawnienia)umiejętności negocjacji handlowychumiejętności optymalizacji rozwiązań technicznychumiejętności zarządzania ludźmi oraz kierowania brygadami budowlanymiumiejętności koordynowania robót i prowadzenia projektu zgodnie z dokumentacją techniczną , zasadami BHP oraz polskim prawem budowalnymdyspozycyjnościdobrej organizacji pracypodstawowej lub komunikatywnej znajomości języka angielskiegoznajomości programów Norma, AutoCad, pakietu MS Office czy MS ProjectAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • katowice, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Masz doświadczenie w zarządzaniu kontraktami i współpracą z zarządem? Potrafisz doskonale kierować projektami oraz monitorować budżet? Jeśli tak, aplikuj już teraz!oferujemypakiet medycznyubezpieczeniedodatki do wyjazdów - "wczasy pod gruszą"pracę w zależności od miejsca inwestycji (śląskie, opolskie, dolnośląskie, wielkopolskie)zadaniaopracowanie strategii optymalnej pod względem finansowym i organizacyjnym inwestycjirealizacja zatwierdzonych strategii i planów w ramach powierzonych kontraktówplanowanie i realizacja budżetu oraz monitorowanie w oparciu o założoną marżę budżetu, wielkość sprzedaży, zapotrzebowania na materiały i kadręwspółpraca z dyrektorem pionuzarządzanie strukturą powierzonych projektówwsparcie dla inżynierów i kierowników budowyinformowanie dyrektora pionu o odchyleniach i zagrożeniach powierzonego kontraktukoordynowanie procesu realizacji kontraktumonitorowanie prawidłowej realizacji z inwestorem w zakresie ubezpieczenia i zabezpieczeniabezpośredni kontakt z inwestorem, inżynierem kontrakturozliczanie budowy pod kątem finansowymwspółpraca z zarządem spółki, inwestorem oraz organami administracji publicznej przy realizacji inwestycjiopracowanie budżetu i harmonogramu realizacji projektóworganizacja i koordynacja robót własnych i podwykonawcówkontrola jakości, terminowości i zgodności z dokumentacją wykonywanych robótorganizacja robót zgodnie z zasadami BHP, P.POŻ. i prawem budowlanympozyskiwanie podwykonawców i dostawców niezbędnych do realizacji kontrakturozliczanie budowy pod kątem finansowymoczekujemywykształcenia wyższego z inżynierii środowiska lub budowlanedoświadczenia na stanowisku dyrektora kontraktu, PM lub kierownika projektu (z zakresu robót drogowych i hydrotechnicznych)potwierdzenia doświadczenia dla min. 1 kontraktu o wartości 30 mln zł oraz 2 kontraktów o wartości min. 10 mln złuprawnień w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej lub inżynierii hydrotechnicznejumiejętności negocjacji handlowychumiejętności optymalizacji rozwiązań technicznychumiejętności zarządzania ludźmiumiejętności koordynowania robót i prowadzenia projektu zgodnie z dokumentacją techniczną , zasadami BHP oraz polskim prawem budowalnymdyspozycyjnościdobrej organizacji pracykomunikatywnej znajomości języka angielskiegodobrej znajomości programów Norma, AutoCad, pakietu MS Office czy MS ProjectAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Masz doświadczenie w zarządzaniu kontraktami i współpracą z zarządem? Potrafisz doskonale kierować projektami oraz monitorować budżet? Jeśli tak, aplikuj już teraz!oferujemypakiet medycznyubezpieczeniedodatki do wyjazdów - "wczasy pod gruszą"pracę w zależności od miejsca inwestycji (śląskie, opolskie, dolnośląskie, wielkopolskie)zadaniaopracowanie strategii optymalnej pod względem finansowym i organizacyjnym inwestycjirealizacja zatwierdzonych strategii i planów w ramach powierzonych kontraktówplanowanie i realizacja budżetu oraz monitorowanie w oparciu o założoną marżę budżetu, wielkość sprzedaży, zapotrzebowania na materiały i kadręwspółpraca z dyrektorem pionuzarządzanie strukturą powierzonych projektówwsparcie dla inżynierów i kierowników budowyinformowanie dyrektora pionu o odchyleniach i zagrożeniach powierzonego kontraktukoordynowanie procesu realizacji kontraktumonitorowanie prawidłowej realizacji z inwestorem w zakresie ubezpieczenia i zabezpieczeniabezpośredni kontakt z inwestorem, inżynierem kontrakturozliczanie budowy pod kątem finansowymwspółpraca z zarządem spółki, inwestorem oraz organami administracji publicznej przy realizacji inwestycjiopracowanie budżetu i harmonogramu realizacji projektóworganizacja i koordynacja robót własnych i podwykonawcówkontrola jakości, terminowości i zgodności z dokumentacją wykonywanych robótorganizacja robót zgodnie z zasadami BHP, P.POŻ. i prawem budowlanympozyskiwanie podwykonawców i dostawców niezbędnych do realizacji kontrakturozliczanie budowy pod kątem finansowymoczekujemywykształcenia wyższego z inżynierii środowiska lub budowlanedoświadczenia na stanowisku dyrektora kontraktu, PM lub kierownika projektu (z zakresu robót drogowych i hydrotechnicznych)potwierdzenia doświadczenia dla min. 1 kontraktu o wartości 30 mln zł oraz 2 kontraktów o wartości min. 10 mln złuprawnień w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej lub inżynierii hydrotechnicznejumiejętności negocjacji handlowychumiejętności optymalizacji rozwiązań technicznychumiejętności zarządzania ludźmiumiejętności koordynowania robót i prowadzenia projektu zgodnie z dokumentacją techniczną , zasadami BHP oraz polskim prawem budowalnymdyspozycyjnościdobrej organizacji pracykomunikatywnej znajomości języka angielskiegodobrej znajomości programów Norma, AutoCad, pakietu MS Office czy MS ProjectAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca tymczasowa
        • randstad polska
        Jesteś osobą dobrze zorganizowaną? Znasz biegle język angielski i posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej? Jeśli tak, to zaaplikuj teraz i rozpocznij pracę w oddziale międzynarodowej firmy.oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków)elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniazapewnienie codziennej pomocy administracyjnej kierownictwu i zespołowiorganizowanie i koordynowanie ustalenia dotyczące spotkań, wydarzeń społecznych i integracyjnych, konferencjiprzygotowanie korespondencji lub raportów ad hoc w celu wspierania działań biznesowych;wspieranie pracowników w codziennych sprawach na terenie obiektuoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (B2)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office (Excel, Word)dostępności w pełnym wymiarze czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś osobą dobrze zorganizowaną? Znasz biegle język angielski i posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej? Jeśli tak, to zaaplikuj teraz i rozpocznij pracę w oddziale międzynarodowej firmy.oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków)elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniazapewnienie codziennej pomocy administracyjnej kierownictwu i zespołowiorganizowanie i koordynowanie ustalenia dotyczące spotkań, wydarzeń społecznych i integracyjnych, konferencjiprzygotowanie korespondencji lub raportów ad hoc w celu wspierania działań biznesowych;wspieranie pracowników w codziennych sprawach na terenie obiektuoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (B2)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office (Excel, Word)dostępności w pełnym wymiarze czasu pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej organizacji z ugruntowaną pozycją na rynku? Jesteś otwarty/a na naukę i nowe wyzwania? Mówisz świetnie po angielsku? Jeśli tak, daj się poznać i zaaplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczny czas pracy na pełen etat lub 3/4 etatu w zależności od preferencjimożliwość zdobycia doświadczenia w dziale zakupówuczestnictwo w międzynarodowych projektachmiędzynarodowe środowisko pracytermin rozpoczęcia pracy w zależności od preferencji, możliwy start od zarazzadaniatworzenie prezentacji na wewnętrzne potrzebywprowadzanie danychtworzenie podstawowych analiz dla dyrektora działukontakt z zagranicznymi klientami bieżąca komunikacja z dostawcami oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1)- warunek koniecznyznajomość pakietu Officedobrej organizacji pracy mile widziane doświadczenie w obszarze zakupów/ logistyki/ obsługi klienta/ administracjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej organizacji z ugruntowaną pozycją na rynku? Jesteś otwarty/a na naukę i nowe wyzwania? Mówisz świetnie po angielsku? Jeśli tak, daj się poznać i zaaplikuj!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczny czas pracy na pełen etat lub 3/4 etatu w zależności od preferencjimożliwość zdobycia doświadczenia w dziale zakupówuczestnictwo w międzynarodowych projektachmiędzynarodowe środowisko pracytermin rozpoczęcia pracy w zależności od preferencji, możliwy start od zarazzadaniatworzenie prezentacji na wewnętrzne potrzebywprowadzanie danychtworzenie podstawowych analiz dla dyrektora działukontakt z zagranicznymi klientami bieżąca komunikacja z dostawcami oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2/C1)- warunek koniecznyznajomość pakietu Officedobrej organizacji pracy mile widziane doświadczenie w obszarze zakupów/ logistyki/ obsługi klienta/ administracjiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • rzeszów, podkarpackie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukuję aktualnie kandydatów na stanowisko Analityk Biznesowy w sektorze Administracji Publicznej. Jeżeli posiadasz analityczny umysł i masz doświadczenie z SQL - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaanaliza zmian prawnych oraz ich wpływu na utrzymanie i rozwój systemuanaliza istniejących rozwiązań oraz nowych projektówprojektowanie rozwiązań rozwoju systemuwsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniatworzenie dokumentacjioczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne)minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemu klasy ERP)kompetencji analitycznychbiegłej znajomości SQLpraktycznej znajomości metodyk i standardów modelowania danych i zarządzania architekturą danych - znajomość Enterprise ArchitectAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla klienta, producenta rozwiązań informatycznych, poszukuję aktualnie kandydatów na stanowisko Analityk Biznesowy w sektorze Administracji Publicznej. Jeżeli posiadasz analityczny umysł i masz doświadczenie z SQL - aplikuj!oferujemyumowę o pracęindywidualny plan szkoleńdofinansowanie do prywatnej opieki medycznejpracę zdalną do odwołaniapracę z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami ITsprzęt służbowymożliwości rozwojuimprezy integracyjneszybki proces rekrutacyjnyzadaniaanaliza zmian prawnych oraz ich wpływu na utrzymanie i rozwój systemuanaliza istniejących rozwiązań oraz nowych projektówprojektowanie rozwiązań rozwoju systemuwsparcie techniczne i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowaniatworzenie dokumentacjioczekujemywykształcenia wyższego (informatyczne, ekonomiczne lub pokrewne)minimum 2-letniego doświadczenia w zakresie planowania, tworzenia i rozwoju rozwiązań analityczno-raportowych (np. systemu klasy ERP)kompetencji analitycznychbiegłej znajomości SQLpraktycznej znajomości metodyk i standardów modelowania danych i zarządzania architekturą danych - znajomość Enterprise ArchitectAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Szukasz pracy? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi? Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej?To Ciebie szukamy! Aplikuj! oferujemyUmowę o pracę na pełen etatPrywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportPracę w zgranymi profesjonalnym zespoleMożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwojuPrzyjazną atmosferę pracyzadaniaObsługa bezpośrednia i telefoniczna Klienta zewnętrznego i wewnętrznegoZapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjaWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi ( kurierzy, poczta)Zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnychŚcisła współpraca z pozostałymi departamentami w FirmieZamawianie art. spożywczychDziałania ad-hoc wspierające dział AdministracjiRezerwacja biletów lotniczych/ kolejowych/ hoteli ( w okresie Covid -19 nie dotyczy) oczekujemyZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)Dokładność oraz dbałość o szczegółyOdpowiedzialność oraz dobra organizacja pracyUmiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasuWielozadaniowośćKultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Szukasz pracy? Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi? Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej?To Ciebie szukamy! Aplikuj! oferujemyUmowę o pracę na pełen etatPrywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportPracę w zgranymi profesjonalnym zespoleMożliwość zdobywania doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmieMożliwość rozwojuPrzyjazną atmosferę pracyzadaniaObsługa bezpośrednia i telefoniczna Klienta zewnętrznego i wewnętrznegoZapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjaWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi ( kurierzy, poczta)Zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnychŚcisła współpraca z pozostałymi departamentami w FirmieZamawianie art. spożywczychDziałania ad-hoc wspierające dział AdministracjiRezerwacja biletów lotniczych/ kolejowych/ hoteli ( w okresie Covid -19 nie dotyczy) oczekujemyZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)Dokładność oraz dbałość o szczegółyOdpowiedzialność oraz dobra organizacja pracyUmiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasuWielozadaniowośćKultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • radomsko, łódzkie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Zależy Ci na rozwoju w branży HR? Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w Randstad i wyślij do nas swoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,atrakcyjny system premiowy,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaopieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca w systemie SAP oraz w innych systemach używanych w naszej organizacji.oczekujemypodstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasu,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Zależy Ci na rozwoju w branży HR? Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w Randstad i wyślij do nas swoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,atrakcyjny system premiowy,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaopieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca w systemie SAP oraz w innych systemach używanych w naszej organizacji.oczekujemypodstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasu,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • stryków, łódzkie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Zależy Ci na rozwoju w branży HR? Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w Randstad i wyślij do nas swoją aplikację! Praca w Strykowie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca na systemach funkcjonujących w organizacji (Sap , Traffit)oczekujemypodstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasu,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Zależy Ci na rozwoju w branży HR? Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w Randstad i wyślij do nas swoją aplikację! Praca w Strykowie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaprowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne i magazynowe,opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca na systemach funkcjonujących w organizacji (Sap , Traffit)oczekujemypodstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasu,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        poszukujesz pracy, w której możesz wykazać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze księgowości i podatków? chcesz mieć możliwość używania języka angielskiego, jednocześnie doskonalenia go i brania udziału w szkoleniach z zakresu księgowości? zależy Ci na pracy w systemie zdalnym?oferujemy•pracę w firmie o znanej marce (biuro rachunkowe)•atrakcyjne wynagrodzenie• pakiet benefitów pozapłacowych•szkolenia, lekcje języka angielskiego- szansa na rozwój dodatkowych umiejętności•ubezpieczenie na życie•pracę dla Klientów międzynarodowych•udział w różnych projektach, dynamiczne środowisko pracy•pracę w dużym stopniu zdalną, poza tym biuro na Wolizadania•obsługa księgowa kilku podmiotów jednocześnie, samodzielna współpraca z Klientem•praca pod kierownictwem lidera zespołu •analiza kont księgowych•wyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych•sporządzanie sprawozdań finansowych/lub uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań•sporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiąca•sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP•sporządzanie innych raportów na potrzeby Klientów•obsługa audytu oraz kontroli administracji publicznejoczekujemy•wyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)•minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najmilej widziane w biurze rachunkowych•wiedzy z zakresu księgowości i podatków umożliwiającej samodzielne prowadzenie ksiąg średnich przedsiębiorstw•umiejętność, doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT oraz CIT będzie dużym atutem•umiejętność sporządzania raportowania dla GUS i NBP•komunikatywna znajomości języka angielskiego•umiejętność komunikacji i łatwości nawiązywania kontaktów•odpowiedzialność i umiejętność dotrzymywania ustalonych terminów•umiejętności pracy w zespole•dyspozycyjności w ramach pełnego etatuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        poszukujesz pracy, w której możesz wykazać się wiedzą i doświadczeniem w obszarze księgowości i podatków? chcesz mieć możliwość używania języka angielskiego, jednocześnie doskonalenia go i brania udziału w szkoleniach z zakresu księgowości? zależy Ci na pracy w systemie zdalnym?oferujemy•pracę w firmie o znanej marce (biuro rachunkowe)•atrakcyjne wynagrodzenie• pakiet benefitów pozapłacowych•szkolenia, lekcje języka angielskiego- szansa na rozwój dodatkowych umiejętności•ubezpieczenie na życie•pracę dla Klientów międzynarodowych•udział w różnych projektach, dynamiczne środowisko pracy•pracę w dużym stopniu zdalną, poza tym biuro na Wolizadania•obsługa księgowa kilku podmiotów jednocześnie, samodzielna współpraca z Klientem•praca pod kierownictwem lidera zespołu •analiza kont księgowych•wyliczanie podatku CIT i VAT oraz sporządzanie deklaracji podatkowych•sporządzanie sprawozdań finansowych/lub uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań•sporządzanie raportów związanych z zamknięciem miesiąca•sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP•sporządzanie innych raportów na potrzeby Klientów•obsługa audytu oraz kontroli administracji publicznejoczekujemy•wyższe wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość)•minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najmilej widziane w biurze rachunkowych•wiedzy z zakresu księgowości i podatków umożliwiającej samodzielne prowadzenie ksiąg średnich przedsiębiorstw•umiejętność, doświadczenie w sporządzania sprawozdań finansowych i deklaracji VAT oraz CIT będzie dużym atutem•umiejętność sporządzania raportowania dla GUS i NBP•komunikatywna znajomości języka angielskiego•umiejętność komunikacji i łatwości nawiązywania kontaktów•odpowiedzialność i umiejętność dotrzymywania ustalonych terminów•umiejętności pracy w zespole•dyspozycyjności w ramach pełnego etatuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • radom, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla naszego klienta - lidera w branży produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty w biurze obsługi spółki. Jeśli posługujesz się językiem angielskim na poziomie bardzo dobrym oraz posiadasz od 2 do 4 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i do złożenia aplikacji.oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie próbnymatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozpoczęcia pracy od zarazzadaniadbanie o prawidłowy i sprawny obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanieprzygotowywanie i prowadzenie bieżącej korespondencji biuraprzygotowywanie prezentacji, raportów, analizwspółpraca z księgowością w zakresie rozliczania podróży służbowychobsługa wizyt gości krajowych i zagranicznychbieżąca obsługa biura, zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu oraz zapewnienie profesjonalnego wyglądu biuraprowadzenie terminarza spotkań zarządu organizacja podróży służbowychorganizacja tłumaczeńbieżące wspieranie Zarządu i liderów w sprawach organizacyjnych i administracyjnychudział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnychtworzenie pozytywnego wizerunku firmyoczekujemywykształcenia wyższego- preferowane administracja2-4 lata doświadczenia na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MsOfficemile widziana umiejętność redagowania umów, znajomość prawa handlowego i cywilnegosamodzielności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadańumiejętności pracy pod presją czasu, ustalania priorytetów oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności przygotowywania prezentacji, redagowania oficjalnych pismAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla naszego klienta - lidera w branży produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty w biurze obsługi spółki. Jeśli posługujesz się językiem angielskim na poziomie bardzo dobrym oraz posiadasz od 2 do 4 lat doświadczenia na podobnym stanowisku, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą i do złożenia aplikacji.oferujemyumowę o pracę na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie próbnymatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość rozpoczęcia pracy od zarazzadaniadbanie o prawidłowy i sprawny obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanieprzygotowywanie i prowadzenie bieżącej korespondencji biuraprzygotowywanie prezentacji, raportów, analizwspółpraca z księgowością w zakresie rozliczania podróży służbowychobsługa wizyt gości krajowych i zagranicznychbieżąca obsługa biura, zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu oraz zapewnienie profesjonalnego wyglądu biuraprowadzenie terminarza spotkań zarządu organizacja podróży służbowychorganizacja tłumaczeńbieżące wspieranie Zarządu i liderów w sprawach organizacyjnych i administracyjnychudział w wewnętrznych projektach i prowadzenie własnychtworzenie pozytywnego wizerunku firmyoczekujemywykształcenia wyższego- preferowane administracja2-4 lata doświadczenia na podobnym stanowiskubardzo dobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MsOfficemile widziana umiejętność redagowania umów, znajomość prawa handlowego i cywilnegosamodzielności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadańumiejętności pracy pod presją czasu, ustalania priorytetów oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnejumiejętności przygotowywania prezentacji, redagowania oficjalnych pismAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • wrocław, dolnośląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaWsparcie cyklu życia (formalne sprawdzenie adresów, zdefiniowane pola danych podstawowych) w rekordzie głównym klienta i dostawcyGlobalne przetwarzanie zgłoszeń dla wewnętrznych i zewnętrznych partnerów biznesowychWsparcie (I linia) dla użytkowników biznesowychWspółpraca przy projektach/roll-outachUtrzymywanie globalnego katalogu adresów krajów, aktualizacja i dokumentacja końcowa modeli partnerów biznesowychoczekujemyWykształcenie wyższe z informatyki biznesowej, administracji biznesowej lub porównywalne kwalifikacje zdobyte w wyniku praktycznego doświadczenia (min. 2 lata na tym samym/podobnym stanowisku)Umiejętności w Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Access)Dużą zaletą jest znajomość SAP, najlepiej modułu SAP SD, SAP MMZnajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i w piśmie (poziom min. B2)Zorientowanie na klienta, dobre umiejętności komunikacyjne, zorientowany na rozwiązania i ustrukturyzowany sposób pracy oraz dobra umiejętność analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Prowadzimy rekrutacje dla naszego Klienta - światowego lidera na rynku motoryzacyjnym i przemysłowym, który rozszerza zespół swoich specjalistów w dziale IT w nowym SSC we Wrocławiu.oferujemyDługoterminowe, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęPraca w nowym SSC w centrum WrocławiaElastyczny czas pracyRealny wpływ na kształt i rozwój nowego zespołuRynkowe wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i kompetencjePakiet benefitów z prywatną opieką medyczną, opieką dentystycznąSystem kafeteryjny z dopasowanym obszernym katalogiemzadaniaWsparcie cyklu życia (formalne sprawdzenie adresów, zdefiniowane pola danych podstawowych) w rekordzie głównym klienta i dostawcyGlobalne przetwarzanie zgłoszeń dla wewnętrznych i zewnętrznych partnerów biznesowychWsparcie (I linia) dla użytkowników biznesowychWspółpraca przy projektach/roll-outachUtrzymywanie globalnego katalogu adresów krajów, aktualizacja i dokumentacja końcowa modeli partnerów biznesowychoczekujemyWykształcenie wyższe z informatyki biznesowej, administracji biznesowej lub porównywalne kwalifikacje zdobyte w wyniku praktycznego doświadczenia (min. 2 lata na tym samym/podobnym stanowisku)Umiejętności w Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Access)Dużą zaletą jest znajomość SAP, najlepiej modułu SAP SD, SAP MMZnajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i w piśmie (poziom min. B2)Zorientowanie na klienta, dobre umiejętności komunikacyjne, zorientowany na rozwiązania i ustrukturyzowany sposób pracy oraz dobra umiejętność analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Oracle DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie infrastruktur Oracle (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja, monitorowanie, optymalizacja i wdrażanie systemów bazodanowych Oracle w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiAutomatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analiz wydajnościowych i strojenie zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnie szkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych OracleDoświadczenia z RMAN, Enterprise Manager Cloud Control, Oracle RAC, Oracle DataGuardDoświadczenia z narzędziami do monitorowania (np. checkMK, Nagios)Dobrej znajomości systemu operacyjnego (zwłaszcza Linux, Unix, Windows)Dobrej znajomości SQL, PL/SQL i programowania skryptów (shell)mile widzianeDoświadczenie w administrowaniu i konfigurowaniu Oracle Cloud Infrastructures (OCI), Microsoft Azure lub AWSDoświadczenie z innymi systemami baz danych (np.MS SQL Server, PostgreSQL, MySQL)Doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Oracle DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie infrastruktur Oracle (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja, monitorowanie, optymalizacja i wdrażanie systemów bazodanowych Oracle w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiAutomatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analiz wydajnościowych i strojenie zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnie szkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych OracleDoświadczenia z RMAN, Enterprise Manager Cloud Control, Oracle RAC, Oracle DataGuardDoświadczenia z narzędziami do monitorowania (np. checkMK, Nagios)Dobrej znajomości systemu operacyjnego (zwłaszcza Linux, Unix, Windows)Dobrej znajomości SQL, PL/SQL i programowania skryptów (shell)mile widzianeDoświadczenie w administrowaniu i konfigurowaniu Oracle Cloud Infrastructures (OCI), Microsoft Azure lub AWSDoświadczenie z innymi systemami baz danych (np.MS SQL Server, PostgreSQL, MySQL)Doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Projektujesz instalacje fotowoltaiczne? Z nami możesz więcej! Generalny wykonawca dużych farm fotowoltaicznych poszukuje projektanta z doświadczeniem. Pracuj zdanie albo w biurze firmy w Bydgoszczy. Jak chcesz! Ty wybierasz!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, chyba, że wolisz inaczejmożliwość pracy całkowicie zdalnej lub w biurze firmy w Bydgoszczynarzędzia pracymożliwość pracy przy interesujących inwestycjach w Polscezadaniatworzenie rysunków koncepcyjnych zagospodarowania terenów oraz rysunków technicznych niezbędnych do realizacji prac projektowychsamodzielne sporządzanie projektów i dokumentacji technicznej dla farm fotowoltaicznychnadzór merytoryczny i zatwierdzenie projektów młodszych projektantówopracowywanie koncepcji instalacji fotowoltaicznych (AutoCad, DDS CAD)dobór urządzeń i komponentów konstrukcyjnych do instalacji PVanaliza nowych rozwiązań technicznych potrzebnych przy realizacji projektówanaliza techniczna możliwości montażu instalacji fotowoltaicznych na podstawie wymaganych dokumentów, materiałów oraz wizji lokalnychudział w wycenie kosztów budowlanych związanych z instalacjami systemów fotowoltaicznych oraz przygotowywanie wycen finalnych i niestandardowych we współpracy z działem realizacjiwspółpraca z inwestorami (kwestie techniczne / projektowe)odpowiedzialność za terminowe wykonanie swoich pracoptymalizacja rozwiązań projektowychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (elektrotechnika, automatyka i robotyka, elektronika, energetyka)uprawnień budowlanych do projektowania w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychdoświadczenia w zakresie projektowania dużych farm fotowoltaicznychbardzo dobrej znajomości programów AutoCAD, PV Sol, Exceldoświadczenia w projektowaniu elektroenergetycznych linii i stacji (SN)doświadczenia w uzgodnieniach projektów z OSDbardzo dobrej znajomości programów branżowychzorientowania w zakresie pozyskiwania decyzji administracyjnych (decyzje środowiskowe, warunki zabudowy, pozwolenie na budowę, warunki przyłączenia)doświadczenie w kontakcie z przedstawicielami zakładów energetycznych, urzędów administracji publicznej będzie atutemznajomości języka angielskiego będzie atutemczynnego prawo jazdy kat. Bumiejętności organizacji i koordynacji procesu projektowania Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Projektujesz instalacje fotowoltaiczne? Z nami możesz więcej! Generalny wykonawca dużych farm fotowoltaicznych poszukuje projektanta z doświadczeniem. Pracuj zdanie albo w biurze firmy w Bydgoszczy. Jak chcesz! Ty wybierasz!oferujemyatrakcyjne wynagrodzeniezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, chyba, że wolisz inaczejmożliwość pracy całkowicie zdalnej lub w biurze firmy w Bydgoszczynarzędzia pracymożliwość pracy przy interesujących inwestycjach w Polscezadaniatworzenie rysunków koncepcyjnych zagospodarowania terenów oraz rysunków technicznych niezbędnych do realizacji prac projektowychsamodzielne sporządzanie projektów i dokumentacji technicznej dla farm fotowoltaicznychnadzór merytoryczny i zatwierdzenie projektów młodszych projektantówopracowywanie koncepcji instalacji fotowoltaicznych (AutoCad, DDS CAD)dobór urządzeń i komponentów konstrukcyjnych do instalacji PVanaliza nowych rozwiązań technicznych potrzebnych przy realizacji projektówanaliza techniczna możliwości montażu instalacji fotowoltaicznych na podstawie wymaganych dokumentów, materiałów oraz wizji lokalnychudział w wycenie kosztów budowlanych związanych z instalacjami systemów fotowoltaicznych oraz przygotowywanie wycen finalnych i niestandardowych we współpracy z działem realizacjiwspółpraca z inwestorami (kwestie techniczne / projektowe)odpowiedzialność za terminowe wykonanie swoich pracoptymalizacja rozwiązań projektowychoczekujemywykształcenia wyższego technicznego (elektrotechnika, automatyka i robotyka, elektronika, energetyka)uprawnień budowlanych do projektowania w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznychdoświadczenia w zakresie projektowania dużych farm fotowoltaicznychbardzo dobrej znajomości programów AutoCAD, PV Sol, Exceldoświadczenia w projektowaniu elektroenergetycznych linii i stacji (SN)doświadczenia w uzgodnieniach projektów z OSDbardzo dobrej znajomości programów branżowychzorientowania w zakresie pozyskiwania decyzji administracyjnych (decyzje środowiskowe, warunki zabudowy, pozwolenie na budowę, warunki przyłączenia)doświadczenie w kontakcie z przedstawicielami zakładów energetycznych, urzędów administracji publicznej będzie atutemznajomości języka angielskiego będzie atutemczynnego prawo jazdy kat. Bumiejętności organizacji i koordynacji procesu projektowania Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • zimna wódka, opolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje specjalistów!Zapraszamy do udziału w procesie rekrutacyjnym!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniachdostęp do takich benefitów jak: dofinansowanie posiłków w kantynie pracowniczej, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie dojazdów do pracy, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, świadczenia w ramach ZFŚSzadanianadzór nad infrastrukturą zakładu (budynki, budowle, parkingi, place, drogi)planowanie i organizowanie pracy pracowników utrzymania budynkunadzór nad wszelką dokumentacją związanej z infrastrukturą Zakładu, opracowywanie planów, serwisów, remontów, inwestycji, nadzór nad ich realizacjąnadzór nad zachowaniem terminów przeglądów celem utrzymania gwarancji i/lub sprawności instalacji zakładowychkontakt oraz nadzór nad podmiotami zewnętrznymi realizującymi dla potrzeb zakładu przedsięwzięcia budowlane i techniczne, a także prac remontowych i konserwacyjnych technologicznych instalacji budynkowychwspółpraca z jednostkami administracji publicznej w zakresie uzyskiwania decyzji, pozwoleń itp., współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego, Państwową Inspekcją Pracyzarządzanie przestrzenią pomiędzy budynkamianalizowanie zużycia mediów, podejmowania działań ograniczających ich zużycie, rekomendowania przedsięwzięć energooszczędnych, Monitorowania wydatków oraz planowania budżetu w ramach realizacji prac związanych z utrzymaniem infrastruktury zakładu.zapewniania sprawności urządzeń, maszyn i technologicznych instalacji budynkowychoczekujemywykształcenie wyższe (kierunki studiów w zakresie: budownictwa, budowy maszyn, inżynierii środowiska)minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie nadzoru nad technologicznymi instalacjami budynkowymi, w szczególności w zakładach produkcyjnychznajomość aktualnych przepisów prawa budowlanego, prawa energetycznego, przepisów związanych z zarządzaniem infrastrukturą, ustawy o ochronie środowiska, procedur dot. BHP i p.poż.bardzo dobra znajomość MS Officedobra znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiegoumiejętności rozwiązywania problemów i szybkiego reagowaniaumiejętność pracy w zespole oraz dzielenia się wiedząposiadania uprawnień budowlanych (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Międzynarodowa firma produkcyjna poszukuje specjalistów!Zapraszamy do udziału w procesie rekrutacyjnym!oferujemyumowa o pracę bezpośrednio z Klientemrealne możliwości rozwoju poprzez udział w szkoleniachdostęp do takich benefitów jak: dofinansowanie posiłków w kantynie pracowniczej, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie dojazdów do pracy, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, świadczenia w ramach ZFŚSzadanianadzór nad infrastrukturą zakładu (budynki, budowle, parkingi, place, drogi)planowanie i organizowanie pracy pracowników utrzymania budynkunadzór nad wszelką dokumentacją związanej z infrastrukturą Zakładu, opracowywanie planów, serwisów, remontów, inwestycji, nadzór nad ich realizacjąnadzór nad zachowaniem terminów przeglądów celem utrzymania gwarancji i/lub sprawności instalacji zakładowychkontakt oraz nadzór nad podmiotami zewnętrznymi realizującymi dla potrzeb zakładu przedsięwzięcia budowlane i techniczne, a także prac remontowych i konserwacyjnych technologicznych instalacji budynkowychwspółpraca z jednostkami administracji publicznej w zakresie uzyskiwania decyzji, pozwoleń itp., współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego, Państwową Inspekcją Pracyzarządzanie przestrzenią pomiędzy budynkamianalizowanie zużycia mediów, podejmowania działań ograniczających ich zużycie, rekomendowania przedsięwzięć energooszczędnych, Monitorowania wydatków oraz planowania budżetu w ramach realizacji prac związanych z utrzymaniem infrastruktury zakładu.zapewniania sprawności urządzeń, maszyn i technologicznych instalacji budynkowychoczekujemywykształcenie wyższe (kierunki studiów w zakresie: budownictwa, budowy maszyn, inżynierii środowiska)minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie nadzoru nad technologicznymi instalacjami budynkowymi, w szczególności w zakładach produkcyjnychznajomość aktualnych przepisów prawa budowlanego, prawa energetycznego, przepisów związanych z zarządzaniem infrastrukturą, ustawy o ochronie środowiska, procedur dot. BHP i p.poż.bardzo dobra znajomość MS Officedobra znajomość j. angielskiego i/lub j. niemieckiegoumiejętności rozwiązywania problemów i szybkiego reagowaniaumiejętność pracy w zespole oraz dzielenia się wiedząposiadania uprawnień budowlanych (mile widziane)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • szczecin, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Chcesz pracować w korporacji, która stawia na rozwój swoich pracowników? Jeśli nie jest Ci straszny kontakt z klientem a do tego swobodnie posługujesz się językiem niemieckim, aplikuj! oferujemyStabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,pakiet szkoleń i benefitów,atrakcyjne wynagrodzenie,pracę zdalną.zadaniaObsługa dokumentacji,nadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentów,dbałość o poprawność danych w systemie.oczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2- warunek konieczny,bardzo dobra znajomość obsługi komputera,wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,mile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Chcesz pracować w korporacji, która stawia na rozwój swoich pracowników? Jeśli nie jest Ci straszny kontakt z klientem a do tego swobodnie posługujesz się językiem niemieckim, aplikuj! oferujemyStabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,pakiet szkoleń i benefitów,atrakcyjne wynagrodzenie,pracę zdalną.zadaniaObsługa dokumentacji,nadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentów,dbałość o poprawność danych w systemie.oczekujemyznajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2- warunek konieczny,bardzo dobra znajomość obsługi komputera,wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,mile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • łódź, łódzkie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Zależy Ci na rozwoju w branży HR? Jesteś dyspozycyjny do pracy w godzinach wczesnoporannych?Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w Randstad i wyślij do nas swoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,atrakcyjny system premiowy,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaopieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,rekrutacja pracowników ze Wschodu (Ukraina, Rosja, Białoruś),przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca w systemie SAP oraz w innych systemach używanych w naszej organizacji.oczekujemyumiejętności posługiwania się j. rosyjskim i ukraińskim (poziom komunikatywny w mowie i piśmie),dyspozycyjności od godziny 6:00 rano,podstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasu,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Zależy Ci na rozwoju w branży HR? Jesteś dyspozycyjny do pracy w godzinach wczesnoporannych?Jeśli tak to zobacz jak może wyglądać Twoja praca w Randstad i wyślij do nas swoją aplikację!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem),bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkich,atrakcyjny system premiowy,przyjazną atmosferę pracy,niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy),szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowej!zadaniaopieka nad nowozatrudnionymi pracownikami,rekrutacja pracowników ze Wschodu (Ukraina, Rosja, Białoruś),przygotowywanie dokumentacji kadrowej,budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikami,przygotowywanie raportów/danych/zestawień,praca w systemie SAP oraz w innych systemach używanych w naszej organizacji.oczekujemyumiejętności posługiwania się j. rosyjskim i ukraińskim (poziom komunikatywny w mowie i piśmie),dyspozycyjności od godziny 6:00 rano,podstawowej znajomości programu Excel,zaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy,samodzielności oraz komunikatywności,umiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasu,czynnego prawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • kraków, małopolskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Microsoft SQL Server DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie systemów baz danych (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja i wdrażanie systemów bazodanowych w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiObsługa, monitorowanie i optymalizacja kluczowych systemów bazodanowych (Cloud lub OnPremise)Automatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analizy wydajnościowej i strojenia zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnieszkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych Microsoft SQL ServerDoświadczenia z SQL Server Management Studio, Profiler, AlwaysONDoświadczenia w monitorowaniu (np. checkMK, SQL Sentry, Foglight)Dobrej znajomości systemów operacyjnych (zwłaszcza Windows, Linux)Dobrej znajomości programowania w PowerShellDobrej znajomości T-SQLmile widzianeznajomość operacji w chmurze (np. Azure czy AWS)doświadczenie z innymi systemami relacyjnych baz danych (np. Oracle DB, PostgreSQL, MySQL)doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Dla jednego z klientów, eksperta w dziedzinie doradztwa IT poszukujemy kandydata na stanowisko Microsoft SQL Server DBA.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2Belastyczne godziny pracyprywatną opiekę medycznąbudżet na szkolenialekcje języka niemieckiegopakiet mutli kafeteryjnyindywidualne możliwości rozwojuatrakcyjne świadczenia z tytułu pełnienia dyżuru telefonicznegorozwój w kierunki eksperta z naciskiem na technologie chmurowezadaniaTworzenie koncepcji, planowanie, budowa i dostarczanie systemów baz danych (Cloud lub OnPremise)Administracja, konfiguracja i wdrażanie systemów bazodanowych w trybie samodzielnym i klastrowymPlanowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej dostępności i strategii migracjiObsługa, monitorowanie i optymalizacja kluczowych systemów bazodanowych (Cloud lub OnPremise)Automatyzacja tworzenia środowisk Cloud lub OnPremise (Infrastructure as Code)Opracowanie i wdrożenie strategii tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danychRozwiązywanie zapytań od supportu i opracowywanie strategii rozwiązywania problemówTworzenie dokumentacji technicznejPrzeprowadzanie analizy wydajnościowej i strojenia zapytań SQLoczekujemyDoświadczenia zawodowego i wyższego wykształcenia informatycznego lub porównywalnego; alternatywnieszkolenia w obszarze IT (np. integracja systemów)Znajomości języka niemieckiego na poziomie B1/B2Doświadczenia w instalacji, administracji i konfiguracji baz danych Microsoft SQL ServerDoświadczenia z SQL Server Management Studio, Profiler, AlwaysONDoświadczenia w monitorowaniu (np. checkMK, SQL Sentry, Foglight)Dobrej znajomości systemów operacyjnych (zwłaszcza Windows, Linux)Dobrej znajomości programowania w PowerShellDobrej znajomości T-SQLmile widzianeznajomość operacji w chmurze (np. Azure czy AWS)doświadczenie z innymi systemami relacyjnych baz danych (np. Oracle DB, PostgreSQL, MySQL)doświadczenie w środowiskach DevOps (np.Terragrunt i Terraform)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • szczecin, zachodniopomorskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Jesteś osobą dokładną i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,możliwość szkoleń oraz stałego rozwoju,przyjazną atmosferę w pracy,atrakcyjne wynagrodzenie,możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin.zadaniaObsługa dokumentacji,nadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentów,dbałość o poprawność danych w systemie.oczekujemyZnajomości języka niemieckiego na poziomie dobrym,dobrej znajomości obsługi komputera,mile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowej,doświadczenie w SSC (mile widziane).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Pragniesz rozwijać się w międzynarodowej korporacji?Jesteś osobą dokładną i samodzielną a do tego komunikacja w języku niemieckim nie stanowi dla Ciebie problemu?Jeżeli dążysz do dalszego rozwoju, to ta oferta jest dla Ciebie!oferujemyStabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,możliwość szkoleń oraz stałego rozwoju,przyjazną atmosferę w pracy,atrakcyjne wynagrodzenie,możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin.zadaniaObsługa dokumentacji,nadzorowanie kompletności i rzetelności dostarczanych dokumentów,dbałość o poprawność danych w systemie.oczekujemyZnajomości języka niemieckiego na poziomie dobrym,dobrej znajomości obsługi komputera,mile widziane wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w branży bankowej, księgowej lub ubezpieczeniowej,doświadczenie w SSC (mile widziane).Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • bytom, śląskie
        • praca stała
        • randstad polska
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych? Zależy Ci na rozwoju w branży HR? Dołącz do Nas!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniasamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnychprzygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników tymczasowychbudowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikamiprzygotowywanie raportów/danych/zestawieńpraca w systemie SAP oraz w innych systemach używanych w naszej organizacjioczekujemydoświadczenia w obszarze rekrutacjipodstawowej znajomość pakietu MS Officezaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracysamodzielności oraz komunikatywnościumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasumile widziane komunikatywny poziom języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Jesteś osobą energiczną i chętną do działania? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych? Zależy Ci na rozwoju w branży HR? Dołącz do Nas!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichatrakcyjny system premiowyprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniasamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnychprzygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników tymczasowychbudowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikamiprzygotowywanie raportów/danych/zestawieńpraca w systemie SAP oraz w innych systemach używanych w naszej organizacjioczekujemydoświadczenia w obszarze rekrutacjipodstawowej znajomość pakietu MS Officezaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracysamodzielności oraz komunikatywnościumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasumile widziane komunikatywny poziom języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        • warszawa, mazowieckie
        • praca stała
        • randstad polska
        Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko głównej księgowej / głównego księgowego. Jeśli chcesz się rozwijać w jednej z największych firm z branży finansowej oraz posiadasz doświadczenie w pracy w spółkach kapitałowych, zapraszamy do zapoznania się z naszym ogłoszeniem i aplikowaniaoferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Ciekawą pracę w dynamicznym zespole i w środowisku rynku kapitałowego,Możliwość rozwoju zawodowego,Atrakcyjny system wynagradzania,Bogaty pakiet benefitów (pakiet kafeteryjny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, PPE),Możliwość pracy zdalnej (w ograniczonym wymiarze miesięcznym)zadaniaZarządzanie pracą Zespołu Rachunkowości Finansowej (obecnie 12 osób) w zakresie prowadzenia rachunkowości podmiotów z Grupy Kapitałowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i uregulowaniami wewnętrznymi,Współpraca z zespołem sprawozdawczości w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych i raportów okresowych jako spółki publicznej oraz sprawozdań finansowych spółek z GK ,Nadzór nad sporządzaniem okresowych sprawozdań GUS oraz innych sprawozdań zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami współwłaścicieli spółek GK, banków i innych podmiotów, upoważnionych do otrzymywania informacji finansowych na temat wyników spółek GK,Reprezentowanie spółek GK w sprawach podatkowych wobec organów polskiej administracji podatkowej,Nadzór nad zapewnieniem prawidłowości rozrachunków z odbiorcami z tytułu sprzedaży usług, materiałów informacyjnych oraz windykacją należności w GK,Współpraca z audytorami przeprowadzającymi badania i przeglądy sprawozdań finansowych w GK, doradcami podatkowymi przeprowadzającymi przeglądy podatkowe i innymi konsultantami w zakresie pełnionych obowiązków,Współpraca z CFO oraz z Zarządami Spółek z GK oraz innymi działami w i w Spółkach z GK,Optymalizowanie pracy zespołu księgowego, wdrażanie usprawnień, zarządzanie zmianami w organizacji.oczekujemyWykształcenia wyższego kierunkowego,Co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku głównego księgowego lub zastępcy głównego księgowego (mile widziane także doświadczenie w audycie finansowym),Doświadczenia w zarządzaniu minimum kilkunastoosobowym zespołem,Bardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, w tym bogatego zasobu słownictwa z zakresu finansów i rachunkowości,Swobody pracy w MS Excel i MS Word,Umiejętności dobrej koordynacji pracy,Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,Znajomości obsługi Microsoft Dynamics AXMile widziane: Kwalifikacje głównego księgowego, biegłego rewidenta, ACCA, CIMA albo (lub kandydat/-ka w trakcie zdobywania ww. kwalifikacji),Doświadczenie w pracy w spółce giełdowej oraz w podobnej wielkościowo grupie kapitałowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
        Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko głównej księgowej / głównego księgowego. Jeśli chcesz się rozwijać w jednej z największych firm z branży finansowej oraz posiadasz doświadczenie w pracy w spółkach kapitałowych, zapraszamy do zapoznania się z naszym ogłoszeniem i aplikowaniaoferujemyZatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Ciekawą pracę w dynamicznym zespole i w środowisku rynku kapitałowego,Możliwość rozwoju zawodowego,Atrakcyjny system wynagradzania,Bogaty pakiet benefitów (pakiet kafeteryjny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, PPE),Możliwość pracy zdalnej (w ograniczonym wymiarze miesięcznym)zadaniaZarządzanie pracą Zespołu Rachunkowości Finansowej (obecnie 12 osób) w zakresie prowadzenia rachunkowości podmiotów z Grupy Kapitałowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i uregulowaniami wewnętrznymi,Współpraca z zespołem sprawozdawczości w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych i raportów okresowych jako spółki publicznej oraz sprawozdań finansowych spółek z GK ,Nadzór nad sporządzaniem okresowych sprawozdań GUS oraz innych sprawozdań zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami współwłaścicieli spółek GK, banków i innych podmiotów, upoważnionych do otrzymywania informacji finansowych na temat wyników spółek GK,Reprezentowanie spółek GK w sprawach podatkowych wobec organów polskiej administracji podatkowej,Nadzór nad zapewnieniem prawidłowości rozrachunków z odbiorcami z tytułu sprzedaży usług, materiałów informacyjnych oraz windykacją należności w GK,Współpraca z audytorami przeprowadzającymi badania i przeglądy sprawozdań finansowych w GK, doradcami podatkowymi przeprowadzającymi przeglądy podatkowe i innymi konsultantami w zakresie pełnionych obowiązków,Współpraca z CFO oraz z Zarządami Spółek z GK oraz innymi działami w i w Spółkach z GK,Optymalizowanie pracy zespołu księgowego, wdrażanie usprawnień, zarządzanie zmianami w organizacji.oczekujemyWykształcenia wyższego kierunkowego,Co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku głównego księgowego lub zastępcy głównego księgowego (mile widziane także doświadczenie w audycie finansowym),Doświadczenia w zarządzaniu minimum kilkunastoosobowym zespołem,Bardzo dobrej znajomości zasad rachunkowości (PSR i MSSF),Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, w tym bogatego zasobu słownictwa z zakresu finansów i rachunkowości,Swobody pracy w MS Excel i MS Word,Umiejętności dobrej koordynacji pracy,Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,Znajomości obsługi Microsoft Dynamics AXMile widziane: Kwalifikacje głównego księgowego, biegłego rewidenta, ACCA, CIMA albo (lub kandydat/-ka w trakcie zdobywania ww. kwalifikacji),Doświadczenie w pracy w spółce giełdowej oraz w podobnej wielkościowo grupie kapitałowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      oglądasz 30 z 31 ofert pracy

      Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

      Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.