You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Administracji: 15

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gdynia, pomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie z zakresu HR? A może chciałbyś/chciałabyś zacząć rozwijać się na stanowisku związanym z administracją? Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko pracownik administracji!Lokalizacja: Gdyniaoferujemyumowę o pracę tymczasową (płatne L4, płatny urlop wypoczynkowy, opłacone składki ZUS)możliwość przejścia na umowę o pracę bezpośrednio u Klienta2 dni urlopu po każdych przepracowanych 30 dniachpracę na pełen etat w godzinach 8-16wolne weekendystawkę miesięcznąmożliwość rozwojuzadaniapraca z dokumentacjązakładanie oraz uzupełnianie teczek pracownikówrekrutacja pracownikówkoordynacja systemu urlopowegooczekujemydoświadczenia w pracy z dokumentami / w administracji (mile widziane)znajomości j. angielskiego pozwalającej na swobodną komunikacjęznajomości programów MS Officewysokiej kultury osobistejchęci do rozwoju na stanowisku związanym z HRAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie z zakresu HR? A może chciałbyś/chciałabyś zacząć rozwijać się na stanowisku związanym z administracją? Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko pracownik administracji!Lokalizacja: Gdyniaoferujemyumowę o pracę tymczasową (płatne L4, płatny urlop wypoczynkowy, opłacone składki ZUS)możliwość przejścia na umowę o pracę bezpośrednio u Klienta2 dni urlopu po każdych przepracowanych 30 dniachpracę na pełen etat w godzinach 8-16wolne weekendystawkę miesięcznąmożliwość rozwojuzadaniapraca z dokumentacjązakładanie oraz uzupełnianie teczek pracownikówrekrutacja pracownikówkoordynacja systemu urlopowegooczekujemydoświadczenia w pracy z dokumentami / w administracji (mile widziane)znajomości j. angielskiego pozwalającej na swobodną komunikacjęznajomości programów MS Officewysokiej kultury osobistejchęci do rozwoju na stanowisku związanym z HRAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • rzeszów, podkarpackie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Czy chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie rekrutacji? Masz mnóstwo wolnego czasu i chcesz przeznaczyć go na rozwijanie swoich umiejętności? oferujemypoznanie procesu rekrutacyjnego od A do Zmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmiepoznanie tajników lokalnego rynku pracy dedykowany opiekun praktykprzyjazna atmosfera pracyzadaniawsparcie zespołu w prowadzonych projektach rekrutacyjnych ( m.in. obszar logistyki, sprzedaży, HR-u, administracji, marketingu) telefoniczne i mailowe kontakty z kandydatamiwyszukiwanie kandydatów pod kątem prowadzonych projektówadministrowanie bazą danychudział w spotkaniach rekrutacyjnychoczekujemydyspozycyjności min. 20 godzin tygodniowo w okresie 3 miesięcywspierania specjalistów w bieżących procesach rekrutacyjnychchęci i motywacji do rozwoju osobistegozaangażowaniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      Czy chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie rekrutacji? Masz mnóstwo wolnego czasu i chcesz przeznaczyć go na rozwijanie swoich umiejętności? oferujemypoznanie procesu rekrutacyjnego od A do Zmożliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmiepoznanie tajników lokalnego rynku pracy dedykowany opiekun praktykprzyjazna atmosfera pracyzadaniawsparcie zespołu w prowadzonych projektach rekrutacyjnych ( m.in. obszar logistyki, sprzedaży, HR-u, administracji, marketingu) telefoniczne i mailowe kontakty z kandydatamiwyszukiwanie kandydatów pod kątem prowadzonych projektówadministrowanie bazą danychudział w spotkaniach rekrutacyjnychoczekujemydyspozycyjności min. 20 godzin tygodniowo w okresie 3 miesięcywspierania specjalistów w bieżących procesach rekrutacyjnychchęci i motywacji do rozwoju osobistegozaangażowaniaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47 
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do zespołu zajmującego się systemami do nadzoru sieci i IT. Naszym klientem jest firma zbranży telekomunikacyjnej. Obecnie jest czwartym operatorem komórkowym w Polsce podwzględem liczby abonentów, obsługujący ponad 12 mln klientów. Świadczy usługi telekomunikacyjnedla klientów indywidualnych i biznesowych.oferujemymiejsce pracy: Warszawa, Mokotów (praca w modelu hybrydowym)forma współpracy: b2brekrutacja zdalnapakiet medyczny i kartę multisportmożliwość rozwoju i zdobycia wiedzy w dużej, międzynarodowej firmiezadaniarozwój i utrzymanie systemów monitorujących siećtworzenie mediacji z wykorzystaniem języków Java, PL/SQL, Bashzbieranie wymagań i tworzenie koncepcji rozwoju systemów NT/IToczekujemywykształcenie wyższe z obszaru IT i/lub Telcodoświadczenie w programowaniu przy użyciu jezyka Java (min. 2 lata)znajomość podstawowych zagadnień administracji systemami Linuxpodstawowa znajomość PL/SQLnastawienie na rozwój, zdobywanie wiedzykomunikatywność, otwartośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do zespołu zajmującego się systemami do nadzoru sieci i IT. Naszym klientem jest firma zbranży telekomunikacyjnej. Obecnie jest czwartym operatorem komórkowym w Polsce podwzględem liczby abonentów, obsługujący ponad 12 mln klientów. Świadczy usługi telekomunikacyjnedla klientów indywidualnych i biznesowych.oferujemymiejsce pracy: Warszawa, Mokotów (praca w modelu hybrydowym)forma współpracy: b2brekrutacja zdalnapakiet medyczny i kartę multisportmożliwość rozwoju i zdobycia wiedzy w dużej, międzynarodowej firmiezadaniarozwój i utrzymanie systemów monitorujących siećtworzenie mediacji z wykorzystaniem języków Java, PL/SQL, Bashzbieranie wymagań i tworzenie koncepcji rozwoju systemów NT/IToczekujemywykształcenie wyższe z obszaru IT i/lub Telcodoświadczenie w programowaniu przy użyciu jezyka Java (min. 2 lata)znajomość podstawowych zagadnień administracji systemami Linuxpodstawowa znajomość PL/SQLnastawienie na rozwój, zdobywanie wiedzykomunikatywność, otwartośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w administracji? Dobrze czujesz się w organizowaniu spotkań, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. wsparcia administracyjnego. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąelastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.  zadaniazarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami,wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, rozliczanie i weryfikacja faktur,prowadzenie archiwum dokumentów,zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze,aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i zestawień,podejmowanie gości, wsparcie organizacji spotkań na terenie firmy. oczekujemyznajomości języka niemieckiego i / lub angielskiego na poziomie B2,doświadczenia w zakresie zadań sekretarskich i asystenckich,umiejętności organizowania telekonferencji i wideokonferencji,biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w administracji? Dobrze czujesz się w organizowaniu spotkań, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. wsparcia administracyjnego. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąelastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.  zadaniazarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami,wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, rozliczanie i weryfikacja faktur,prowadzenie archiwum dokumentów,zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze,aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i zestawień,podejmowanie gości, wsparcie organizacji spotkań na terenie firmy. oczekujemyznajomości języka niemieckiego i / lub angielskiego na poziomie B2,doświadczenia w zakresie zadań sekretarskich i asystenckich,umiejętności organizowania telekonferencji i wideokonferencji,biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office. Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok.4500 bruttozadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniamiścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie)wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etaciedoświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemiidofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie ok.4500 bruttozadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniamiścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie)wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etaciedoświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną? Znasz biegle język angielski i posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej? Jeśli tak, to zaaplikuj teraz i rozpocznij pracę w oddziale międzynarodowej firmy.oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków)elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniazapewnienie codziennej pomocy administracyjnej kierownictwu i zespołowiorganizowanie i koordynowanie ustalenia dotyczące spotkań, wydarzeń społecznych i integracyjnych, konferencjiprzygotowanie korespondencji lub raportów ad hoc w celu wspierania działań biznesowych;kontaktowanie się z wewnętrznymi partnerami i partnerami biznesowymi (sprzedawcy, klienci) na całym świecie wykonywanie czynności związanych z wprowadzaniem danych oraz zapewnianie jakości i dokładności danychoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (C1)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office (Excel, Word)dostępności w pełnym wymiarze czasu pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną? Znasz biegle język angielski i posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej? Jeśli tak, to zaaplikuj teraz i rozpocznij pracę w oddziale międzynarodowej firmy.oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynkupoznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europypakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków)elastyczne godziny pracymożliwość rozwoju i zdobywania doświadczeńumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużeniazadaniazapewnienie codziennej pomocy administracyjnej kierownictwu i zespołowiorganizowanie i koordynowanie ustalenia dotyczące spotkań, wydarzeń społecznych i integracyjnych, konferencjiprzygotowanie korespondencji lub raportów ad hoc w celu wspierania działań biznesowych;kontaktowanie się z wewnętrznymi partnerami i partnerami biznesowymi (sprzedawcy, klienci) na całym świecie wykonywanie czynności związanych z wprowadzaniem danych oraz zapewnianie jakości i dokładności danychoczekujemywykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego - warunek konieczny (C1)biegłej znajomości narzędzi Microsoft Office (Excel, Word)dostępności w pełnym wymiarze czasu pracyAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną?Lubisz pracę administracyjną? Masz doświadczenie w księgowości?Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj! oferujemystawkę godzinową 25 zł/bruttoumowę zleceniepracę w godzinach biurowych w pełnym wymiarze (8h)pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawyzadaniamonitorowanie i raportowanie stanów środków pieniężnych, zapewnienie gotówki na rachunkach bankowych spółek zgodnie z potrzebami administrowanie umowami pożyczek wewnątrzgrupowych (monitorowanie dat wygaśnięcia, terminów płatności i naliczanie odsetek itp.)monitorowanie i wdrażanie obowiązków informacyjnych dotyczących kredytów bankowych i obligacjiprowadzenie rachunków powierniczych dla każdego projektu mieszkaniowegoprocesowanie wniosków o karty kredytoweoczekujemypodstawowego doświadczenia w administracji skarbowej lub rachunkowościznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w piśmie i mowie)skrupulatności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną?Lubisz pracę administracyjną? Masz doświadczenie w księgowości?Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj! oferujemystawkę godzinową 25 zł/bruttoumowę zleceniepracę w godzinach biurowych w pełnym wymiarze (8h)pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawyzadaniamonitorowanie i raportowanie stanów środków pieniężnych, zapewnienie gotówki na rachunkach bankowych spółek zgodnie z potrzebami administrowanie umowami pożyczek wewnątrzgrupowych (monitorowanie dat wygaśnięcia, terminów płatności i naliczanie odsetek itp.)monitorowanie i wdrażanie obowiązków informacyjnych dotyczących kredytów bankowych i obligacjiprowadzenie rachunków powierniczych dla każdego projektu mieszkaniowegoprocesowanie wniosków o karty kredytoweoczekujemypodstawowego doświadczenia w administracji skarbowej lub rachunkowościznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w piśmie i mowie)skrupulatności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żywiec, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta - jednego z liderów polskiego rynku ICT, poszukujemy obecnie inżyniera sieciowego.Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie uzależne od doświadczenia i posiadanej wiedzy (B2B 10 000 - 12 000 pln, UoP 8 000 - 10 000 pln brutto)półroczną premię za produktywnośćpakiet benefitów (ubezpieczenie na życie i opiekę medyczną)możliwość pracy zdalnej lub hybrydowejudział w ciekawych, referencyjnych projektachnieformalną i przyjazną atmosferę pracydługoterminową współpracęzadaniautrzymywanie i rozwój sieci w centrach przetwarzania danychadministracja urządzeń sieciowych oczekujemymin. 2 letniego doświadczenia w utrzymywaniu, monitorowaniu i projektowaniu sieci w datacenterbardzo dobrej znajomości technologii WAN i LANbardzo dobrej znajomość protokołów routingu (BGP, OSPF)bardzo dobrej znajomości systemu Linux od strony sieciowejdoświadczenie z punktami wymiany ruchubardzo dobrej znajomości konfiguracji routerów, przełączników, firewall, WAF, IPS/IDS oraz urządzeń balansowania ruchudoświadczenie w budowaniu i administracji routerami Linux (Quagga, Bird)umiejętności diagnozowania problemów sieciowychznajomości zagadnień sieciowego bezpieczeństwa teleinformatycznegosamodzielności w działaniubardzo dobrej znajomości języka angielskiego dodatkowym atutem będzie:znajomość systemów z rodziny Linux na poziomie administracyjnymdoświadczenie na stanowisku administratora usług hostingowychznajomość środowisk wirtualizacyjnych (w szczególności KVM, Vmware)doświadczenie z SDN i budową sieci pomiędzy wieloma DCdoświadczenie z Infinibandposiadanie certyfikatów potwierdzających wiedzę z zagadnień sieciowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta - jednego z liderów polskiego rynku ICT, poszukujemy obecnie inżyniera sieciowego.Zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie uzależne od doświadczenia i posiadanej wiedzy (B2B 10 000 - 12 000 pln, UoP 8 000 - 10 000 pln brutto)półroczną premię za produktywnośćpakiet benefitów (ubezpieczenie na życie i opiekę medyczną)możliwość pracy zdalnej lub hybrydowejudział w ciekawych, referencyjnych projektachnieformalną i przyjazną atmosferę pracydługoterminową współpracęzadaniautrzymywanie i rozwój sieci w centrach przetwarzania danychadministracja urządzeń sieciowych oczekujemymin. 2 letniego doświadczenia w utrzymywaniu, monitorowaniu i projektowaniu sieci w datacenterbardzo dobrej znajomości technologii WAN i LANbardzo dobrej znajomość protokołów routingu (BGP, OSPF)bardzo dobrej znajomości systemu Linux od strony sieciowejdoświadczenie z punktami wymiany ruchubardzo dobrej znajomości konfiguracji routerów, przełączników, firewall, WAF, IPS/IDS oraz urządzeń balansowania ruchudoświadczenie w budowaniu i administracji routerami Linux (Quagga, Bird)umiejętności diagnozowania problemów sieciowychznajomości zagadnień sieciowego bezpieczeństwa teleinformatycznegosamodzielności w działaniubardzo dobrej znajomości języka angielskiego dodatkowym atutem będzie:znajomość systemów z rodziny Linux na poziomie administracyjnymdoświadczenie na stanowisku administratora usług hostingowychznajomość środowisk wirtualizacyjnych (w szczególności KVM, Vmware)doświadczenie z SDN i budową sieci pomiędzy wieloma DCdoświadczenie z Infinibandposiadanie certyfikatów potwierdzających wiedzę z zagadnień sieciowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w administracji? Dobrze czujesz się w organizowaniu spotkań, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. wsparcia administracyjnego. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąelastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniazarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami,wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, rozliczanie i weryfikacja faktur,prowadzenie archiwum dokumentów,zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze,aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i zestawień,podejmowanie gości, wsparcie organizacji spotkań na terenie firmy.oczekujemyznajomości języka niemieckiego i / lub angielskiego na poziomie B2,doświadczenia w zakresie zadań sekretarskich i asystenckich,umiejętności organizowania telekonferencji i wideokonferencji,biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w administracji? Dobrze czujesz się w organizowaniu spotkań, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. wsparcia administracyjnego. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąelastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniazarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami,wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, rozliczanie i weryfikacja faktur,prowadzenie archiwum dokumentów,zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze,aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i zestawień,podejmowanie gości, wsparcie organizacji spotkań na terenie firmy.oczekujemyznajomości języka niemieckiego i / lub angielskiego na poziomie B2,doświadczenia w zakresie zadań sekretarskich i asystenckich,umiejętności organizowania telekonferencji i wideokonferencji,biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej poszukujemy pracownika na stanowisko Purchase to Pay Specialist / Expert.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 9 miesięcymożliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opieka medycznąubezpieczenie na życiezadaniauczestnictwo w procesie miesięcznego zamknięcia finansowego i innych procesów księgowych w zakresie PTPefektywny przegląd kontroli ICS w zakresie PTPidentyfikowanie i wdrażanie bieżących usprawnień procesówwspieranie i prowadzenie działań wykonywanych przez Infosysoczekujemytytułu magistra w dziedzinie finansów, administracji biznesowej lub pokrewnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)3 - 5 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z finansamizdolności analitycznych i komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej poszukujemy pracownika na stanowisko Purchase to Pay Specialist / Expert.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 9 miesięcymożliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekartę sportowąprywatną opieka medycznąubezpieczenie na życiezadaniauczestnictwo w procesie miesięcznego zamknięcia finansowego i innych procesów księgowych w zakresie PTPefektywny przegląd kontroli ICS w zakresie PTPidentyfikowanie i wdrażanie bieżących usprawnień procesówwspieranie i prowadzenie działań wykonywanych przez Infosysoczekujemytytułu magistra w dziedzinie finansów, administracji biznesowej lub pokrewnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)3 - 5 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z finansamizdolności analitycznych i komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w administracji? Dobrze czujesz się w organizowaniu spotkań, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. wsparcia administracyjnego. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąelastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniazaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywczepodejmowanie gości, wsparcie organizacji spotkań na terenie firmysporządzanie protokołów, raportów, prezentacji i zestawień na potrzeby działu finansowegoanaliza rozliczeń gospodarki materiałowej oraz ustalanie nieprawidłowości w tym zakresieweryfikacja poprawności wystawianych faktur w imieniu dostawcy i kontakt z dostawcamioczekujemyznajomości języka niemieckiego i / lub angielskiego na poziomie B2,wykształcenia w zakresie finansów, ekonomii lub pokrewnedoświadczenia w zakresie zadań sekretarskich i asystenckich,umiejętności organizowania telekonferencji i wideokonferencji,biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w administracji? Dobrze czujesz się w organizowaniu spotkań, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. wsparcia administracyjnego. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasowąelastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniazaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywczepodejmowanie gości, wsparcie organizacji spotkań na terenie firmysporządzanie protokołów, raportów, prezentacji i zestawień na potrzeby działu finansowegoanaliza rozliczeń gospodarki materiałowej oraz ustalanie nieprawidłowości w tym zakresieweryfikacja poprawności wystawianych faktur w imieniu dostawcy i kontakt z dostawcamioczekujemyznajomości języka niemieckiego i / lub angielskiego na poziomie B2,wykształcenia w zakresie finansów, ekonomii lub pokrewnedoświadczenia w zakresie zadań sekretarskich i asystenckich,umiejętności organizowania telekonferencji i wideokonferencji,biegłości w obsłudze komputera i pakietu MS Office.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko kierownika laboratrium.oferujemyumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenieszkolenie wprowadzające i doskonalącezadaniowy system pracykartę spotową, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowezadanianadzorowanie pracy laboratoriumoptymalizacja pracy działurozwijanie kompetencji personeluzapewnienie badań zgodnie z wymaganiami klientów oraz dostępnymi zasobaminadzór nad sprzętem pomiarowymwspieranie działu R&D oraz administracjimodyfikacja metod badawczych na potrzeby projektówwalidacja metod badawczychinicjowanie inwestycji w ramach rozwoju działuoczekujemyznajomości metod badawczych w laboratorium i ich walidacjiznajomość metod analitycznychdoświadczenia w restrukturyzacji i optymalizacji pracy działu laboratoriumznajomość urządzeń analitycznychdostosowanie planu badańmyślenie oparte na ocenie ryzykaznajomość ISO 9001znajomość 5whyznajomość 8d reportdoświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji, tworząc profesjonalne działy. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Aktualnie dla Naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko kierownika laboratrium.oferujemyumowę o pracęatrakcyjne wynagrodzenieszkolenie wprowadzające i doskonalącezadaniowy system pracykartę spotową, prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowezadanianadzorowanie pracy laboratoriumoptymalizacja pracy działurozwijanie kompetencji personeluzapewnienie badań zgodnie z wymaganiami klientów oraz dostępnymi zasobaminadzór nad sprzętem pomiarowymwspieranie działu R&D oraz administracjimodyfikacja metod badawczych na potrzeby projektówwalidacja metod badawczychinicjowanie inwestycji w ramach rozwoju działuoczekujemyznajomości metod badawczych w laboratorium i ich walidacjiznajomość metod analitycznychdoświadczenia w restrukturyzacji i optymalizacji pracy działu laboratoriumznajomość urządzeń analitycznychdostosowanie planu badańmyślenie oparte na ocenie ryzykaznajomość ISO 9001znajomość 5whyznajomość 8d reportdoświadczenie na podobnym stanowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli znasz język włoski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskustabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępraca w systemie zdalnymszkolenie wdrożeniowepakiet benefitów pracowniczychprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta sportowazadaniaodpowiedzialność za działania administracyjneobsługa zapytań od klientów dotyczących dostaw paczek (kontakt mailowy i telefoniczny)rozpatrywanie skarg i zażaleńdokonywanie analizy ofertprzekazywanie informacji zwrotnych i kontaktowanie się ze sprzedawcamiusprawnianie narzędzi pracyprzygotowywanie raportówoczekujemyznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmieznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmiedobre umiejętności komunikacyjneznajomość pakietu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli znasz język włoski i chcesz rozwinąć swoją karierę u jednego z międzynarodowych liderów w swojej branży - aplikuj!oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowiskustabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępraca w systemie zdalnymszkolenie wdrożeniowepakiet benefitów pracowniczychprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta sportowazadaniaodpowiedzialność za działania administracyjneobsługa zapytań od klientów dotyczących dostaw paczek (kontakt mailowy i telefoniczny)rozpatrywanie skarg i zażaleńdokonywanie analizy ofertprzekazywanie informacji zwrotnych i kontaktowanie się ze sprzedawcamiusprawnianie narzędzi pracyprzygotowywanie raportówoczekujemyznajomość języka włoskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmieznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmiedobre umiejętności komunikacyjneznajomość pakietu MS ExcelAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie?Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej a rozmowa w języku angielskim nie jest Ci straszna?Sprawdź naszą ofertę i aplikuj!oferujemyUmowę o pracę tymczasową na pełen etatPrywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportPracę w zgranym, profesjonalnym zespoleMożliwość rozwojuPrzyjazną atmosferę pracyzadaniaObsługa bezpośrednia i telefoniczna Klienta zewnętrznego i wewnętrznegoZapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjaWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi ( kurierzy, poczta)Zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnychŚcisła współpraca z pozostałymi departamentami w FirmieZamawianie art. spożywczychDziałania ad-hoc wspierające dział AdministracjiRezerwacja biletów lotniczych/ kolejowych/ hoteli oczekujemyZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)Dokładność oraz dbałość o szczegółyOdpowiedzialność oraz dobra organizacja pracyUmiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasuWielozadaniowośćKultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie?Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej a rozmowa w języku angielskim nie jest Ci straszna?Sprawdź naszą ofertę i aplikuj!oferujemyUmowę o pracę tymczasową na pełen etatPrywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do karty MultisportPracę w zgranym, profesjonalnym zespoleMożliwość rozwojuPrzyjazną atmosferę pracyzadaniaObsługa bezpośrednia i telefoniczna Klienta zewnętrznego i wewnętrznegoZapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej ewidencjaWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi ( kurierzy, poczta)Zarządzanie systemem rezerwacji sal konferencyjnychŚcisła współpraca z pozostałymi departamentami w FirmieZamawianie art. spożywczychDziałania ad-hoc wspierające dział AdministracjiRezerwacja biletów lotniczych/ kolejowych/ hoteli oczekujemyZnajomość obsługi urządzeń biurowychZnajomość pakietu MS Office (Word, Excel)Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)Dokładność oraz dbałość o szczegółyOdpowiedzialność oraz dobra organizacja pracyUmiejętność pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasuWielozadaniowośćKultura osobistaUmiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Junior Sales Assistant. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla jednego z naszych klientów, wiodącej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą zaopatrzenia gastronomicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Junior Sales Assistant. Jeśli posiadasz znajomość angielskiego na poziomie min. B2, chcesz dodatkowo rozwijać się wspierając działania marketingowe, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność, to ta oferta jest skierowana właśnie do Ciebie. Nie czekaj – aplikuj!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w organizacji o międzynarodowym charakterzewynagrodzenie podstawowe oraz bonus rocznymożliwość rozwoju własnych kompetencji zawodowych poprzez wewnętrzne szkoleniaszeroki pakiet benefitów (m.in. bonusy okolicznościowe, dofinansowanie do kursów, szkoleń czy zakupu okularów, wyjazdy integracyjne, wczasy pod gruszą)pracę w modelu stacjonarnymzadaniakoordynacja obsługi zamówień składanych przez dystrybutorówkontakt z Klientem w zakresie zapytań dotyczących zamówieńwspółpraca z działami firmy uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategiisprzedażowej firmytelefoniczne pozyskiwanie Klientów z branży HoReCawprowadzanie zleceń sprzedaży do systemu SAPodpowiedzialność za działania pre-sales na podległym regionie (zaproszenia na pokazyproduktów firmy)wsparcie działań marketingowych (m.in.: w zakresie organizacji i przygotowywaniakonferencji oraz szkoleń - również online; współtworzenia treści na Social Media)oczekujemyznajomości angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku w dziale administracji lub sprzedaży będzie atutemskrupulatności i dokładności w działaniudobrej organizacji pracy własnej oraz nastawienia na rozwójumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 9 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.