You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla Administracji: 14

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w dziale HR, komunikatywnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w branży tytoniowejdofinansowanie do posiłków benefit system (ok system, medicover)praca w biurze umowę o pracę tymczasowązadaniatworzenie i kontrola teczek pracowniczychrealizowanie procesów administracyjnych związanych z zatrudnianiem, przedłużaniem umów i odchodzeniem z pracy zgodnie z wymogami prawnymi i procedurami firmyodpowiadanie na zapytania pracowników dotyczące spraw kadrowychaktualizacja bazy danych HRtworzenie i aktualizacja instrukcji pracywspieranie zespołu w inicjatywach usprawniającychoczekujemydobra znajomość j.angielskiego -w mowie i piśmie (min. B2)zaawansowana znajomość j.polskiegodobra znajomość obsługi komputera - Word, Excel, Outlookdoświadczenie w administracji (personalnej) będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w pracy z oprogramowaniem HR będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeżeli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w dziale HR, komunikatywnie posługujesz się j. angielskim i chciałabyś/chciałbyś pracować w międzynarodowym środowisku. Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowym środowisku w branży tytoniowejdofinansowanie do posiłków benefit system (ok system, medicover)praca w biurze umowę o pracę tymczasowązadaniatworzenie i kontrola teczek pracowniczychrealizowanie procesów administracyjnych związanych z zatrudnianiem, przedłużaniem umów i odchodzeniem z pracy zgodnie z wymogami prawnymi i procedurami firmyodpowiadanie na zapytania pracowników dotyczące spraw kadrowychaktualizacja bazy danych HRtworzenie i aktualizacja instrukcji pracywspieranie zespołu w inicjatywach usprawniającychoczekujemydobra znajomość j.angielskiego -w mowie i piśmie (min. B2)zaawansowana znajomość j.polskiegodobra znajomość obsługi komputera - Word, Excel, Outlookdoświadczenie w administracji (personalnej) będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w pracy z oprogramowaniem HR będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w zakresie administracji biurowej? Jesteś osobą dokładną i samodzielną a multitasking nie jest Ci obcy? Wyślij do nas swoje CV!oferujemypracę w godzinach 8:00 -16:00stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzenie + premiemożliwość rozwojupracę w zgranym zespole w samym sercu LublinzadaniaPraca biurowa administracyjnaprzygotowywanie i weryfikacja dokumentów/ kontraktacjaobsługa kontrahentówwprowadzanie danychobsługa sprzętów biurowychzlecanie badań do laboratoriumwystawianie dokumentów księgowych (faktury zakupowe ryczałtowe, faktury sprzedażowe)oczekujemywykształcenia wyższego, mile widziane administracyjne/ekonomicznekomunikatywnościumiejętności pracy w zespoleskrupulatnościwielozadaniowościznajomości języka angielskiego lub niemieckego w stopniu komunikatywnymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w zakresie administracji biurowej? Jesteś osobą dokładną i samodzielną a multitasking nie jest Ci obcy? Wyślij do nas swoje CV!oferujemypracę w godzinach 8:00 -16:00stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet szkoleńatrakcyjne wynagrodzenie + premiemożliwość rozwojupracę w zgranym zespole w samym sercu LublinzadaniaPraca biurowa administracyjnaprzygotowywanie i weryfikacja dokumentów/ kontraktacjaobsługa kontrahentówwprowadzanie danychobsługa sprzętów biurowychzlecanie badań do laboratoriumwystawianie dokumentów księgowych (faktury zakupowe ryczałtowe, faktury sprzedażowe)oczekujemywykształcenia wyższego, mile widziane administracyjne/ekonomicznekomunikatywnościumiejętności pracy w zespoleskrupulatnościwielozadaniowościznajomości języka angielskiego lub niemieckego w stopniu komunikatywnymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemii dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie 24 zł brutto/hzadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie) wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etacie doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w administracji biurowej i świetnie posługujesz się jęz. angielskim? Ta oferta jest dla Ciebie!oferujemypracę dla wiodącej firmy z branży paliwowejmożliwość zdobycia doświadczenia w dziale wsparciapracę zdalną podczas pandemii dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy zdalnejpakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznywynagrodzenie 24 zł brutto/hzadaniatworzenie zamówień w systemach wewnętrznychkontrola nad przepływem zamówień w systemieodpowiadanie na zapytania dotyczące zamówieńidentyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2+ w mowie i piśmie) wykształcenia wyższego (Ekonomia, Administracja)łatwości poruszania się po systemach i znajomości MS Excelodpowiedzialności, nastawienia na realizację określonych celówumiejętności pracy pod presją czasudyspozycyjności do pracy w pełnym etacie doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widzianeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowej klas producenta i dystrybutora gazów technicznych,urządzeń i technologii,poszukujemy specjalisty na stanowisko:Specjalista ds. płacoferujemyumowa o pracęopieka medycznakarta Multisportzadaniaudział w naliczaniu listy płacróżne kalkulacje wynagrodzeń i kosztów zatrudnienia (np. ubruttowienia, przeliczanie brutto-netto, kalkulacje dodatków do wynagrodzenia, symulacje)bieżące odpowiadanie na pytania i zgłoszenia pracowników (“first point of contact”) dotyczące naliczania płacprzygotowywanie danych do raportów GUSobsługa Płatnikazaświadczenia o zarobkachoczekujemyj. angielski - poziom B2doświadczenie zawodowe - minimum 6 miesięcy w dziale administracji personalnej lub płacznajomość  Google Sheet / Excel, Google Doc / Word, program kadrowo-płacowy (TETA)Cechy :dokładność, sumienność, komunikatywność,umiejętność współpracy z ludźmi (pracownicy / kierownicy) i w zespole, zamiłowanie do pracy z dokumentami i danymi,organizacja pracy własnej,samodzielność. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • zielona góra, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta- firmy prodikcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko Finance Manager. Jeśli chcesz dołączyć do międzynarodowych struktur, zapraszamy do aplikowania.oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowych strukturachmożliwość nauki i rozwojuudział w rozwoju zakładu produkcyjnegopakiet socjalnyzadaniarozwój i zarządzanie działem finansowymwsparcie zarządu w zakresie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowychnadzór nad poprawnym prowadzeniem dokumentacji księgowo-finansowejwspółpraca z instytucjami zewnętrznymiusprawnienia procesów oraz systemów informatycznychnadzór nad obszarem HR i administracji w firmienadzór i koordynacja procesów rekrutacji, selekcji, awansów oraz identyfikacji potrzeb szkoleniowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane o profilu finanse, rachunkowość)bardzo dobrej znajomości prawa podatkowego i finansowegokilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w firmie produkcyjnej)bardzo dobrej znajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiegoznajomości prawa pracy oraz procesów płacowychwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta- firmy prodikcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko Finance Manager. Jeśli chcesz dołączyć do międzynarodowych struktur, zapraszamy do aplikowania.oferujemyumowę o pracępracę w międzynarodowych strukturachmożliwość nauki i rozwojuudział w rozwoju zakładu produkcyjnegopakiet socjalnyzadaniarozwój i zarządzanie działem finansowymwsparcie zarządu w zakresie podejmowania decyzji dotyczących spraw finansowychnadzór nad poprawnym prowadzeniem dokumentacji księgowo-finansowejwspółpraca z instytucjami zewnętrznymiusprawnienia procesów oraz systemów informatycznychnadzór nad obszarem HR i administracji w firmienadzór i koordynacja procesów rekrutacji, selekcji, awansów oraz identyfikacji potrzeb szkoleniowychoczekujemywykształcenia wyższego (preferowane o profilu finanse, rachunkowość)bardzo dobrej znajomości prawa podatkowego i finansowegokilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane w firmie produkcyjnej)bardzo dobrej znajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiegoznajomości prawa pracy oraz procesów płacowychwysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gryfino, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą dynamiczną?Posiadasz doświadczenie w administracji, obsłudze klienta?Jesteś w stanie dojeżdżać do Nowego Czarnowa?Jeśli tak to mamy pracę właśnie dla Ciebie!Dla globalnego lidera z branży materiałów budowlanych poszukujemy pracownika na stanowisko Inspektor wsparcia sprzedaży.Nie zwlekaj, aplikuj, zadzwoń lub wyślij SMS- 506 463 132oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę 100% etatupracę na jedną zmianępracę w nowoczesnej firmie dającej możliwość rozwoju kompetencji zawodowychzawsze wolne weekendybenefity w postaci pakietu sportowego, karty medycznej oraz dodatkowego ubezpieczenia na życiezadaniaKontrola przepływu faktur i obiegu dokumentówmerytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usługkontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązańsprawdzanie dokumentacji przygotowanej do fakturowaniaprzygotowywanie raportów rozliczeniowychwsparcie pracowników wytwórni w obsłudze klientówpomoc organizacyjna dla wytwórni w procesach logistycznychoczekujemyDoświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki /transportu,wykształcenie min średnie (preferowane ekonomiczne lub budowlane)dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel),znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,możliwość dojazdu do Nowego CzarnowaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dynamiczną?Posiadasz doświadczenie w administracji, obsłudze klienta?Jesteś w stanie dojeżdżać do Nowego Czarnowa?Jeśli tak to mamy pracę właśnie dla Ciebie!Dla globalnego lidera z branży materiałów budowlanych poszukujemy pracownika na stanowisko Inspektor wsparcia sprzedaży.Nie zwlekaj, aplikuj, zadzwoń lub wyślij SMS- 506 463 132oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę 100% etatupracę na jedną zmianępracę w nowoczesnej firmie dającej możliwość rozwoju kompetencji zawodowychzawsze wolne weekendybenefity w postaci pakietu sportowego, karty medycznej oraz dodatkowego ubezpieczenia na życiezadaniaKontrola przepływu faktur i obiegu dokumentówmerytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usługkontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązańsprawdzanie dokumentacji przygotowanej do fakturowaniaprzygotowywanie raportów rozliczeniowychwsparcie pracowników wytwórni w obsłudze klientówpomoc organizacyjna dla wytwórni w procesach logistycznychoczekujemyDoświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki /transportu,wykształcenie min średnie (preferowane ekonomiczne lub budowlane)dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel),znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem,możliwość dojazdu do Nowego CzarnowaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • stargard, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pierwszego zatrudnienia w administracji biurowej?Chcesz by Twoja praca dała Ci możliwość rozwoju kompetencji?Chcesz spróbować pracy w Skandynawskiej korporacji o bardzo dobrej opinii?Komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie "pestka"? Jeśli tak zaaplikuj, zadzwoń lub wyślij SMS - gwarantujemy że skontaktujemy się z Tobą !506 463 132 Martaoferujemypełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmymożliwość wyboru szkoleń, które pomogą Ci w nabyciu i doskonaleniu posiadanych już kompetencjizatrudnienie na podstawie umowy o pracępodstawę plus premię kwartalną pracę na jedną zmianę w wybranych przez Ciebie ramach czasowych nowoczesne narzędzia pracyśniadania i lunche z bufetu w firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, premie kwartalne, dofinansowanie do integracji działowych, bony oraz prezenty świąteczne i nie tylkoradość płynącą z pracy w skandynawskiej firmiezadaniaobsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentówksięgowanie fakturobsługa systemu klasy ERParchiwizacja dokumentówwsparcie działu w bieżących działaniachoczekujemymożliwości podjęcia zatrudnienia "od zaraz"wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne)znajomość MS Office (w szczególności Excel)praktycznej znajomości języka angielskiegochęci nauki i motywacji do zdobywania doświadczeń zawodowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pierwszego zatrudnienia w administracji biurowej?Chcesz by Twoja praca dała Ci możliwość rozwoju kompetencji?Chcesz spróbować pracy w Skandynawskiej korporacji o bardzo dobrej opinii?Komunikacja w języku angielskim to dla Ciebie "pestka"? Jeśli tak zaaplikuj, zadzwoń lub wyślij SMS - gwarantujemy że skontaktujemy się z Tobą !506 463 132 Martaoferujemypełny pakiet szkoleń wprowadzających i wsparcie w pierwszych tygodniach poznawania naszej firmymożliwość wyboru szkoleń, które pomogą Ci w nabyciu i doskonaleniu posiadanych już kompetencjizatrudnienie na podstawie umowy o pracępodstawę plus premię kwartalną pracę na jedną zmianę w wybranych przez Ciebie ramach czasowych nowoczesne narzędzia pracyśniadania i lunche z bufetu w firmowej restauracji, które dofinansowuje pracodawcaprywatną opiekę medyczną, pakiet ubezpieczeniowy, kartę sportową, premie kwartalne, dofinansowanie do integracji działowych, bony oraz prezenty świąteczne i nie tylkoradość płynącą z pracy w skandynawskiej firmiezadaniaobsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentówksięgowanie fakturobsługa systemu klasy ERParchiwizacja dokumentówwsparcie działu w bieżących działaniachoczekujemymożliwości podjęcia zatrudnienia "od zaraz"wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne)znajomość MS Office (w szczególności Excel)praktycznej znajomości języka angielskiegochęci nauki i motywacji do zdobywania doświadczeń zawodowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla klienta, firmy specjalizującej się w doradztwie IT na rynku niemieckim, realizującej projekty w zakresie rozwoju aplikacji, administracji baz danych czy utrzymania systemów, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemypracę 100% zdalnązatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2Bindywidualne lekcje języka niemieckiego przed startem pracy oraz w trakcie zatrudnieniapakiet multikafeteryjnyprywatna opieka medycznabudżet na szkolenia12 dni w roku przeznaczonych na szkoleniaudział w konferencjachprogram rekomendacji pracowniczych imprezy i wyjazdy integracyjnezadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie oprogramowania opartego na Java lub / i rozwiązaniach chmurowychimplementacja i testowanie stworzonego oprogramowaniatworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Deliveryzapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuanaliza i rozwiązywanie problemów/bugów na produkcjitworzenie dokumentacji technicznejoczekujemymin. 2 lat doświadczenia zawodowegodoświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii Java (SpringBoot, Hibernate)znajomość JavaScript-Frameworks - Angulardoświadczenia w pracy z systemami opartymi o architekturę microservicespraktyczna znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (GIT)znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1mile widzianedoświadczenie z chmurą AWSznajomość rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. Kubernetes, Docker)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla klienta, firmy specjalizującej się w doradztwie IT na rynku niemieckim, realizującej projekty w zakresie rozwoju aplikacji, administracji baz danych czy utrzymania systemów, prowadzimy rekrutację na stanowisko Full-stack Developer.oferujemypracę 100% zdalnązatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub B2Bindywidualne lekcje języka niemieckiego przed startem pracy oraz w trakcie zatrudnieniapakiet multikafeteryjnyprywatna opieka medycznabudżet na szkolenia12 dni w roku przeznaczonych na szkoleniaudział w konferencjachprogram rekomendacji pracowniczych imprezy i wyjazdy integracyjnezadaniatworzenie koncepcji, planowanie, rozwój, dostarczanie oprogramowania opartego na Java lub / i rozwiązaniach chmurowychimplementacja i testowanie stworzonego oprogramowaniatworzenie, wdrażanie i utrzymanie procesów Continuous Integration i Continuous Deliveryzapewnienie stabilnego, wysoce dostępnego, wydajnego i bezpiecznego systemuanaliza i rozwiązywanie problemów/bugów na produkcjitworzenie dokumentacji technicznejoczekujemymin. 2 lat doświadczenia zawodowegodoświadczenia projektowego w rozwijaniu oprogramowania na bazie technologii Java (SpringBoot, Hibernate)znajomość JavaScript-Frameworks - Angulardoświadczenia w pracy z systemami opartymi o architekturę microservicespraktyczna znajomość narzędzi do wersjonowania kodu (GIT)znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B1mile widzianedoświadczenie z chmurą AWSznajomość rozwiązań dotyczących konteneryzacji oraz orkiestracji kontenerów (np. Kubernetes, Docker)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w samodzielnym, minimum rocznym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych? Interesuje Cię obszar rekrutacji i administracji? Chesz budować pozytywne relacje z kandydatami i klientem? To świetnie się składa! Dołącz do naszego zespołu i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniaRekrutacja i selekcja kandydatów, w tym organizacja i prowadzenie spotkańrekrutacyjnych, wywiadów z kandydatamiBudowanie relacji z klientem, pełnienie funkcji doradczej dla klienta w obszarze rekrutacji stałychPromowanie Randstad u klientaBieżące raportowanie do klienta efektów działań rekrutacyjnychRealizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonegooczekujemywyższego wykształcenia (preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia lub inne pokrewne)minimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku komunikatywności, samodzielności, chęci pracy z ludźmi oraz dobrej organizacji czasu pracyzainteresowania rozwojem w branży HRczynnego prawa jazdy kat.BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w samodzielnym, minimum rocznym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych? Interesuje Cię obszar rekrutacji i administracji? Chesz budować pozytywne relacje z kandydatami i klientem? To świetnie się składa! Dołącz do naszego zespołu i aplikuj na poniższą ofertę!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, dostęp do platformy benefitowej, bezpłatna platforma do nauki języka angielskiego + dofinansowanie do nauki tego języka z lektorem)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz z zakresu rekrutacji i rozwoju kompetencji miękkichprzyjazną atmosferę pracyniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)szansę na rozwój u lidera wśród agencji pracy tymczasowejzadaniaRekrutacja i selekcja kandydatów, w tym organizacja i prowadzenie spotkańrekrutacyjnych, wywiadów z kandydatamiBudowanie relacji z klientem, pełnienie funkcji doradczej dla klienta w obszarze rekrutacji stałychPromowanie Randstad u klientaBieżące raportowanie do klienta efektów działań rekrutacyjnychRealizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonegooczekujemywyższego wykształcenia (preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia lub inne pokrewne)minimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku komunikatywności, samodzielności, chęci pracy z ludźmi oraz dobrej organizacji czasu pracyzainteresowania rozwojem w branży HRczynnego prawa jazdy kat.BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym? Tworzenie tabel, weryfikacja i wprowadzanie danych to coś w czym czujesz się dobrze? Mam ofertę, która może Cię zainteresować!Aplikuj jeszcze dziś i bądź wsparciem naszego dyspozytora. oferujemyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie zależne od doświadczeniapracę w systemie 1 zmianowym (6:00-14:00)możliwość zatrudnienia bezpośredniego zadaniawsparcie dyspozytora w wykonywanej pracyanaliza dokumentacjiwprowadzanie danych do systemu zarządzanie obiegiem dokumentów transportowych oczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość pakietu MS Office (Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym? Tworzenie tabel, weryfikacja i wprowadzanie danych to coś w czym czujesz się dobrze? Mam ofertę, która może Cię zainteresować!Aplikuj jeszcze dziś i bądź wsparciem naszego dyspozytora. oferujemyumowę o pracę tymczasowąwynagrodzenie zależne od doświadczeniapracę w systemie 1 zmianowym (6:00-14:00)możliwość zatrudnienia bezpośredniego zadaniawsparcie dyspozytora w wykonywanej pracyanaliza dokumentacjiwprowadzanie danych do systemu zarządzanie obiegiem dokumentów transportowych oczekujemymile widziane doświadczenie na podobnym stanowiskuznajomość pakietu MS Office (Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • częstochowa, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla naszego klienta, dostawcy profesjonalnych produktów medycznych, poszukujemy starszego specjalisty ds. zarządzania jakością.Osoby doświadczone w obszarze jakości zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w prestiżowym środowisku medycznympakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość realizacji własnych projektówjednozmianowy system pracypakiet relokacyjnyzadania koncepcyjne projektowanie i wdrażanie globalnych struktur i procesów na całym świecie w procesie tworzenia produktu i produkcji, w tym optymalizacja i uproszczenie istniejących procesówpraca na projektach koncepcyjnych, rozwój oraz wdrożenie i optymalizacja systemu zarządzania jakością dla produktów i procesówdoradztwo i wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu projektów i zmian w organizacjiplanowanie i wykonywanie ogólnogrupowych audytów systemów i procesów oraz egzekwowanie standardów jakościanalizy awarii oraz wyprowadzenie i koordynacja działań natychmiastowych, działań naprawczych i testów efektywności (CAPA) dla niezgodnych produktów lub procesówoczekujemyukończenia studiów z administracji biznesowej, inżynierii, technologii informacyjnej lub kierunki pokrewnedoświadczenia zawodowego w obszarze QMS producenta wyrobów medycznychdobrej znajomości aktualnych wymagań regulacyjnych i cGMP (UE i US FDA)dobrej znajomości norm ISO 9001 i ISO 13485 oraz 21 CFR Part 820szkolenia audytora zgodnie z normami ISO 19011zorientowania na zespół, niezależnego stylu pracy i poczucia odpowiedzialnościumiejętności analitycznych, negocjacyjnych i rozwiązywania problemówumiejętności komunikacyjnych, dyplomatycznych oraz asertywności i elastycznościdoświadczenia w obsłudze aplikacji MS-Officechęci podróżowania w kraju i za granicąbardzo dobrej znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), niemiecki będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Obecnie dla naszego klienta, dostawcy profesjonalnych produktów medycznych, poszukujemy starszego specjalisty ds. zarządzania jakością.Osoby doświadczone w obszarze jakości zachęcamy do aplikacji, chętnie opowiemy o szczegółach oferty!oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w prestiżowym środowisku medycznympakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychmożliwość realizacji własnych projektówjednozmianowy system pracypakiet relokacyjnyzadania koncepcyjne projektowanie i wdrażanie globalnych struktur i procesów na całym świecie w procesie tworzenia produktu i produkcji, w tym optymalizacja i uproszczenie istniejących procesówpraca na projektach koncepcyjnych, rozwój oraz wdrożenie i optymalizacja systemu zarządzania jakością dla produktów i procesówdoradztwo i wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu projektów i zmian w organizacjiplanowanie i wykonywanie ogólnogrupowych audytów systemów i procesów oraz egzekwowanie standardów jakościanalizy awarii oraz wyprowadzenie i koordynacja działań natychmiastowych, działań naprawczych i testów efektywności (CAPA) dla niezgodnych produktów lub procesówoczekujemyukończenia studiów z administracji biznesowej, inżynierii, technologii informacyjnej lub kierunki pokrewnedoświadczenia zawodowego w obszarze QMS producenta wyrobów medycznychdobrej znajomości aktualnych wymagań regulacyjnych i cGMP (UE i US FDA)dobrej znajomości norm ISO 9001 i ISO 13485 oraz 21 CFR Part 820szkolenia audytora zgodnie z normami ISO 19011zorientowania na zespół, niezależnego stylu pracy i poczucia odpowiedzialnościumiejętności analitycznych, negocjacyjnych i rozwiązywania problemówumiejętności komunikacyjnych, dyplomatycznych oraz asertywności i elastycznościdoświadczenia w obsłudze aplikacji MS-Officechęci podróżowania w kraju i za granicąbardzo dobrej znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), niemiecki będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • piła, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad zwiększa swoje szeregi - być może szukamy właśnie Ciebie! Jeśli cechuje Cię otwartość, mobilność i lubisz różnorodność zadań – zostaw tu swoje CV – bardzo chcemy Cię poznać :)Nie musisz mieć doświadczenia w obszarze rekrutacji – wszystkiego Cię nauczymyMiejsce pracy – Piła i okolice (na dojazdy do okolicznych biur zapewniamy auto służbowe)oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę zespołową w miłej atmosferze,szeroki pakiet benefitów pozapłacowych - opieka medyczna, karta sportowa, nauka języków obcych i inne,pakiet szkoleń wprowadzających.zadaniasamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych,selekcja kandydatów za pomocą różnych narzędzi,budowanie relacji z kandydatem i klientem,praca w terenie.oczekujemyprawa jazdy kat. B – warunek konieczny (praca w kilku biurach),chęci do prowadzenia aktywnych działań w zakresie rekrutacji,wykształcenia wyższego,otwartości na różnorodność zadań w pracy :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad zwiększa swoje szeregi - być może szukamy właśnie Ciebie! Jeśli cechuje Cię otwartość, mobilność i lubisz różnorodność zadań – zostaw tu swoje CV – bardzo chcemy Cię poznać :)Nie musisz mieć doświadczenia w obszarze rekrutacji – wszystkiego Cię nauczymyMiejsce pracy – Piła i okolice (na dojazdy do okolicznych biur zapewniamy auto służbowe)oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę zespołową w miłej atmosferze,szeroki pakiet benefitów pozapłacowych - opieka medyczna, karta sportowa, nauka języków obcych i inne,pakiet szkoleń wprowadzających.zadaniasamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych,selekcja kandydatów za pomocą różnych narzędzi,budowanie relacji z kandydatem i klientem,praca w terenie.oczekujemyprawa jazdy kat. B – warunek konieczny (praca w kilku biurach),chęci do prowadzenia aktywnych działań w zakresie rekrutacji,wykształcenia wyższego,otwartości na różnorodność zadań w pracy :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      jeśli jesteś otwarty/a na oferty czasowe w ramach których możesz podnieść swoje kompetencjew obszarze kadrowym zgłoś się! Propnujemy szybki proces rekrutacyjny i zatrudnienie do końca kwietnia.oferujemypracę w przyjaznym środowisku, oferującym szkolenie umowę na pracę tymczasową na 3 miesiącepracę dla międzynarodowej firmy w dziale HRatrakcyje wynagrodzenie na umowę o pracę tymczasową zadaniaobsługa zapytań pracowników (w sprawie zaświadczeń, dokumentów, sprzętu)kontakt z firmą zewnętrzną obsługującą kadry i płaceobsługa wewnętrznego systemu kadrowego ok.70 osób (aktualizacja danych, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja wyposażenia)kontakt z firmą leasingującą flotę samochodową (28 samochodów)przygotowanie dokumentów zatrudnienia, badań lekarskich, szkolenia BHPobsługa benefitów,weyfikacja fakturprowadzenie rejestru aktów prawnych, archiwizacja onlinezamawianie sprzętu IT dla nowych pracownikówprzygotowanie comiesięcznych danych do wypłaty wynagrodzenia umów zleceń (2-4 osób)oczekujemyminimum 6 miesięcznego doświadczenia w dziale kadrowo-administracyjnymznajomośc podstaw prawa pracydoświadczenia w pracy z dokumentacją pracownicząkomunikatywnego jęz. angielskiego-komunikacja mailowadostępności od lutego do kwietniachęci pracy w biurze na Białołęce Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jeśli jesteś otwarty/a na oferty czasowe w ramach których możesz podnieść swoje kompetencjew obszarze kadrowym zgłoś się! Propnujemy szybki proces rekrutacyjny i zatrudnienie do końca kwietnia.oferujemypracę w przyjaznym środowisku, oferującym szkolenie umowę na pracę tymczasową na 3 miesiącepracę dla międzynarodowej firmy w dziale HRatrakcyje wynagrodzenie na umowę o pracę tymczasową zadaniaobsługa zapytań pracowników (w sprawie zaświadczeń, dokumentów, sprzętu)kontakt z firmą zewnętrzną obsługującą kadry i płaceobsługa wewnętrznego systemu kadrowego ok.70 osób (aktualizacja danych, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja wyposażenia)kontakt z firmą leasingującą flotę samochodową (28 samochodów)przygotowanie dokumentów zatrudnienia, badań lekarskich, szkolenia BHPobsługa benefitów,weyfikacja fakturprowadzenie rejestru aktów prawnych, archiwizacja onlinezamawianie sprzętu IT dla nowych pracownikówprzygotowanie comiesięcznych danych do wypłaty wynagrodzenia umów zleceń (2-4 osób)oczekujemyminimum 6 miesięcznego doświadczenia w dziale kadrowo-administracyjnymznajomośc podstaw prawa pracydoświadczenia w pracy z dokumentacją pracownicząkomunikatywnego jęz. angielskiego-komunikacja mailowadostępności od lutego do kwietniachęci pracy w biurze na Białołęce Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę, w której zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniaredagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnychbezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z manageramiweryfikowanie i selekcjonowanie nadesłanych aplikacjiprowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami w języku polskim i angielskimorganizowanie spotkań rekrutacyjnychuczestniczenie w projektach związanych z optymalizacją procesów rekrutacjiwspółpraca ze szkołami w celu pozyskania absolwentówprzygotowywanie raportów z prowadzonych działańprace administracyjne i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w obszarze HRoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku min. 3 miesięcewykształcenia wyższego lub w trakcie studiów na kierunku Psychologia, Zarządzanie lub pokrewnych (dostępność na pełny etat)zainteresowania obszarem rekrutacji oraz chęć rozwoju w tym zakresieznajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację (minimum na poziomie B2)komunikatywności, umiejętności pracy w zespoledobrej organizacji pracyzaangażowania, umiejętności zarządzania priorytetamisamodzielności oraz nastawienia na realizację celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę, w której zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie cennego doświadczenia zawodowegozatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na 6 miesięcy z możliwością przedłużeniapracę w pełnym wymiarzepakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstadzadaniaredagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnychbezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z manageramiweryfikowanie i selekcjonowanie nadesłanych aplikacjiprowadzenie wstępnych wywiadów z kandydatami w języku polskim i angielskimorganizowanie spotkań rekrutacyjnychuczestniczenie w projektach związanych z optymalizacją procesów rekrutacjiwspółpraca ze szkołami w celu pozyskania absolwentówprzygotowywanie raportów z prowadzonych działańprace administracyjne i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w obszarze HRoczekujemydoświadczenia na podobnym stanowisku min. 3 miesięcewykształcenia wyższego lub w trakcie studiów na kierunku Psychologia, Zarządzanie lub pokrewnych (dostępność na pełny etat)zainteresowania obszarem rekrutacji oraz chęć rozwoju w tym zakresieznajomości pakietu MS Officebardzo dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację (minimum na poziomie B2)komunikatywności, umiejętności pracy w zespoledobrej organizacji pracyzaangażowania, umiejętności zarządzania priorytetamisamodzielności oraz nastawienia na realizację celówAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.