Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla hr zasoby ludzkie: 25

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Hej, w Randstad zawsze to Ty jesteś na pierwszym miejscu. Ty zdobywasz nowe doświadczenia, a my się rozwijamy. Dołącz do nas, a pokażemy Ci, jak dbamy o pozytywne doświadczenia naszych kandydatów i klientów. Zaplanujemy dla Ciebie przejrzystą ścieżkę rozwoju, wspierając Cię na każdym jej etapie. Jesteś ciekawy naszej filozofii działania? Zapraszamy do nas - poszukujemy Specjalisty ds rekrutacji do biura w Grodzisku Mazowieckim.oferujemypracę w biurze w Grodzisku Mazowieckim zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalnąniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)stabilność i bezpieczeństwoszeroki pakiet benefitów pozapłacowych (bezpłatna opieka medyczna, dofinansowana karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki, dodatkowy dzień wolny na wolontariat, możliwość nauki języka angielskiego za pośrednictwem platformy e-learningowej)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz rozwijających posiadane umiejętności, webinaria (min. z tematyki wellbeingu, personal brandingu i wiele innych) czy sesje wymiany wiedzy i best practises wraz z Ekspertami Randstadmożliwości rozwoju w ramach strukturycodzienne wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów zadaniarekrutacja pracowników tymczasowych oraz na stałe do naszych klientów (głównie niższego oraz średniego szczebla)budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikamibieżąca obsługa klientaadministracja dokumentacji pracowniczej opieka nad pracownikami tymczasowymprzygotowywanie raportów/danych/zestawień oczekujemyzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracymile widziane doświadczenie w obsłudze klientaumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuczynnego prawa jazdy kat. BJeżeli:posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętność bycia partnerem dla klienta jesteś pomysłowy, kreatywny i mocno zorientowany na wynik jesteś osobą energiczną, potrafiącą odnaleźć się w dynamicznych warunkach - każdego dnia mierzymy się z nowymi wyzwaniami w naszej pracy i musimy szybko oraz skutecznie reagowaćlubisz kontakt z ludźmi - będzie to największa część Twojej codziennej pracy!Aplikuj do nas już dziś !Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Hej, w Randstad zawsze to Ty jesteś na pierwszym miejscu. Ty zdobywasz nowe doświadczenia, a my się rozwijamy. Dołącz do nas, a pokażemy Ci, jak dbamy o pozytywne doświadczenia naszych kandydatów i klientów. Zaplanujemy dla Ciebie przejrzystą ścieżkę rozwoju, wspierając Cię na każdym jej etapie. Jesteś ciekawy naszej filozofii działania? Zapraszamy do nas - poszukujemy Specjalisty ds rekrutacji do biura w Grodzisku Mazowieckim.oferujemypracę w biurze w Grodzisku Mazowieckim zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz premię kwartalnąniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)stabilność i bezpieczeństwoszeroki pakiet benefitów pozapłacowych (bezpłatna opieka medyczna, dofinansowana karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki, dodatkowy dzień wolny na wolontariat, możliwość nauki języka angielskiego za pośrednictwem platformy e-learningowej)bogaty pakiet szkoleń wstępnych oraz rozwijających posiadane umiejętności, webinaria (min. z tematyki wellbeingu, personal brandingu i wiele innych) czy sesje wymiany wiedzy i best practises wraz z Ekspertami Randstadmożliwości rozwoju w ramach strukturycodzienne wsparcie doświadczonych koleżanek i kolegów zadaniarekrutacja pracowników tymczasowych oraz na stałe do naszych klientów (głównie niższego oraz średniego szczebla)budowanie, utrzymywanie oraz rozwijanie długotrwałych relacji z klientem, kandydatami, pracownikamibieżąca obsługa klientaadministracja dokumentacji pracowniczej opieka nad pracownikami tymczasowymprzygotowywanie raportów/danych/zestawień oczekujemyzaangażowania i energicznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach pracymile widziane doświadczenie w obsłudze klientaumiejętności pracy w zespole, jak również pod presją czasuczynnego prawa jazdy kat. BJeżeli:posiadasz wysoką kulturę osobistą oraz umiejętność bycia partnerem dla klienta jesteś pomysłowy, kreatywny i mocno zorientowany na wynik jesteś osobą energiczną, potrafiącą odnaleźć się w dynamicznych warunkach - każdego dnia mierzymy się z nowymi wyzwaniami w naszej pracy i musimy szybko oraz skutecznie reagowaćlubisz kontakt z ludźmi - będzie to największa część Twojej codziennej pracy!Aplikuj do nas już dziś !Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Chcesz zdobyć doświadczenie i poznać specyfikę pracy w branży HR? Dołącz do Randstad i rozwijaj się w międzynarodowej Agencji Pracy nr 1 na świecie. Obecnie prowadzimy rekrutację na bezpłatne praktyki w naszym dziale rekrutacji pracowników tymczasowych. Okres trwania praktyk to 1-3 miesiące.oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale rekrutacji u naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commercerozwijanie swoich umiejętności zawodowych wśród doświadczonych rekruterówindywidualne dostosowanie planu praktyk!pełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie wykonywanych obowiązków!super atmosferę! po zakończeniu praktyk wystawiamy referencje :)biuro zlokalizowane w centrum Poznaniazadaniawsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych w projekcie rekrutacji masowych (selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych)prezentacja oferty podczas grupowych spotkań rekrutacyjnych onlineobsługa wewnętrznych systemów rekrutacyjnychoczekujemymile widziane posiadanie statusu studenta (preferowane kierunki studiów: Administracja, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)motywacji do zdobycia doświadczenia zawodowegosumienności i nastawienia na rzetelne i skrupulatne wykonywanie zadańdobrej znajomości pakietu MS Office Brzmi ciekawie? Zgłoś się już dziś i zdobądź doświadczenie w HR! Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Zadzwoń lub wyślij sms o treści "Praktyki" na numer 605 133 217 - oddzwonimy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania :) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Chcesz zdobyć doświadczenie i poznać specyfikę pracy w branży HR? Dołącz do Randstad i rozwijaj się w międzynarodowej Agencji Pracy nr 1 na świecie. Obecnie prowadzimy rekrutację na bezpłatne praktyki w naszym dziale rekrutacji pracowników tymczasowych. Okres trwania praktyk to 1-3 miesiące.oferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale rekrutacji u naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commercerozwijanie swoich umiejętności zawodowych wśród doświadczonych rekruterówindywidualne dostosowanie planu praktyk!pełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie wykonywanych obowiązków!super atmosferę! po zakończeniu praktyk wystawiamy referencje :)biuro zlokalizowane w centrum Poznaniazadaniawsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych w projekcie rekrutacji masowych (selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych)prezentacja oferty podczas grupowych spotkań rekrutacyjnych onlineobsługa wewnętrznych systemów rekrutacyjnychoczekujemymile widziane posiadanie statusu studenta (preferowane kierunki studiów: Administracja, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi)motywacji do zdobycia doświadczenia zawodowegosumienności i nastawienia na rzetelne i skrupulatne wykonywanie zadańdobrej znajomości pakietu MS Office Brzmi ciekawie? Zgłoś się już dziś i zdobądź doświadczenie w HR! Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Zadzwoń lub wyślij sms o treści "Praktyki" na numer 605 133 217 - oddzwonimy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania :) Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i kontakcie z klientami biznesowymi zapraszamy do aplikowaniaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowymożliwość rozwoju poziomego i pionowego oraz jasna ścieżka kariery zawodowejnarzędzia ułatwiające pracę (ATS, CRM, rozszerzone wyszukiwarki, marketingowe wsparcie rekrutacji)profesjonalne szkolenia z obszaru sprzedaży i rekrutacjibogaty pakiet świadczeń pozapłacowychelastyczny czas pracypracę w miłej atmosferzezadaniabudowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymiaktywna sprzedaż usług HRprowadzenie spotkań biznesowychprowadzenie procesów rekrutacyjnychoczekujemydoświadczenie w prowadzeniu rekrutacjidoświadczenie w kontaktach z Klientami biznesowymidoświadczenie w sprzedaży usług HRkomunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i kontakcie z klientami biznesowymi zapraszamy do aplikowaniaoferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podstawowe oraz motywujący system premiowymożliwość rozwoju poziomego i pionowego oraz jasna ścieżka kariery zawodowejnarzędzia ułatwiające pracę (ATS, CRM, rozszerzone wyszukiwarki, marketingowe wsparcie rekrutacji)profesjonalne szkolenia z obszaru sprzedaży i rekrutacjibogaty pakiet świadczeń pozapłacowychelastyczny czas pracypracę w miłej atmosferzezadaniabudowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymiaktywna sprzedaż usług HRprowadzenie spotkań biznesowychprowadzenie procesów rekrutacyjnychoczekujemydoświadczenie w prowadzeniu rekrutacjidoświadczenie w kontaktach z Klientami biznesowymidoświadczenie w sprzedaży usług HRkomunikatywna znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz pracę z ludźmi? Masz już doświadczenie w rekrutacji? Nie masz oporów przed posługiwaniem się językiem angielskim? Nie czekaj aplikuj!oferujemy stabilne zatrudnienie na umowie o pracę,praca w gronie doświadczonych specjalistów,możliwość rozwoju dzięki udziałowi w ciekawych projektach,biuro w dogodnej lokalizacji,prywatna opieka medyczna, karta MultiSport,możliwość nauki języka angielskiego za darmo,wejściówki na różne imprezy sportowe,szkolenia, konferencje i eventy,dofinansowanie do Bistro zlokalizowanego w siedzibie firmy,codziennie świeże owoce, dobra kawa i miejsce do odpoczynku w ciszy,premie za polecenie.zadaniaprowadzenie krajowych i międzynarodowych procesów rekrutacyjnych,poszukiwanie kandydatów za pomocą dostępnych narzędzi a także własnych metod,on/off-boarding pracowników,wspieranie procesów i kampanii Employee Engagement,udział w kampaniach Employer Branding,wsparcie w zakresie programów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,dbałość o pracowników w zakresie HR,udział w projektach międzynarodowych,współpraca z Szefem HR i innmi działami w firmie.oczekujemy min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,bardzo dobra znajomość języka angielskiego,znajomość narzędzi rekrutacyjnych,podstawowa znajomość prawa pracy,bardzo dobre umiejętności interpersonalne,dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu,dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      Lubisz pracę z ludźmi? Masz już doświadczenie w rekrutacji? Nie masz oporów przed posługiwaniem się językiem angielskim? Nie czekaj aplikuj!oferujemy stabilne zatrudnienie na umowie o pracę,praca w gronie doświadczonych specjalistów,możliwość rozwoju dzięki udziałowi w ciekawych projektach,biuro w dogodnej lokalizacji,prywatna opieka medyczna, karta MultiSport,możliwość nauki języka angielskiego za darmo,wejściówki na różne imprezy sportowe,szkolenia, konferencje i eventy,dofinansowanie do Bistro zlokalizowanego w siedzibie firmy,codziennie świeże owoce, dobra kawa i miejsce do odpoczynku w ciszy,premie za polecenie.zadaniaprowadzenie krajowych i międzynarodowych procesów rekrutacyjnych,poszukiwanie kandydatów za pomocą dostępnych narzędzi a także własnych metod,on/off-boarding pracowników,wspieranie procesów i kampanii Employee Engagement,udział w kampaniach Employer Branding,wsparcie w zakresie programów szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,dbałość o pracowników w zakresie HR,udział w projektach międzynarodowych,współpraca z Szefem HR i innmi działami w firmie.oczekujemy min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,bardzo dobra znajomość języka angielskiego,znajomość narzędzi rekrutacyjnych,podstawowa znajomość prawa pracy,bardzo dobre umiejętności interpersonalne,dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu,dyspozycyjność i umiejętność pracy w zespole,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
      • kołbaskowo, zachodniopomorskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, dołącz do zespołu naszego klienta (lidera branży e-commerce) i zdobądź doświadczenie w obszarze rekrutacji masowych. Udział w tym projekcie to coś więcej niż tylko praca. Dzięki nam masz szansę znaleźć zajęcie, które polubisz oraz wykorzystasz w pełni swój potencjał zawodowy!oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie u naszego kluczowego klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecieumowę o pracę tymczasową w systemie podstawowym od poniedziałku do piątkuperspektywę długofalowej współpracypakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychbiuro ulokowane centrum logistyki w Kołbaskowiemiłą atmosferę w młodym zespolezadaniaplanowanie, organizowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych w oparciu o określony czas realizacjiprowadzenie spotkań informacyjno - rekrutacyjnych z kandydatami (online i stacjonarnie)procesowanie kandydatów w dedykowanym systemie rekrutacyjnymbieżąca obsługa kandydatów - bezpośrednia i telefonicznaraportowanie i analiza bieżących danychoczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniuumiejętności działania pod presją czasuznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)mile widziana znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego Brzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Kontakt: Joanna Biederman +48 605132939 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, dołącz do zespołu naszego klienta (lidera branży e-commerce) i zdobądź doświadczenie w obszarze rekrutacji masowych. Udział w tym projekcie to coś więcej niż tylko praca. Dzięki nam masz szansę znaleźć zajęcie, które polubisz oraz wykorzystasz w pełni swój potencjał zawodowy!oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie u naszego kluczowego klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecieumowę o pracę tymczasową w systemie podstawowym od poniedziałku do piątkuperspektywę długofalowej współpracypakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychbiuro ulokowane centrum logistyki w Kołbaskowiemiłą atmosferę w młodym zespolezadaniaplanowanie, organizowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych w oparciu o określony czas realizacjiprowadzenie spotkań informacyjno - rekrutacyjnych z kandydatami (online i stacjonarnie)procesowanie kandydatów w dedykowanym systemie rekrutacyjnymbieżąca obsługa kandydatów - bezpośrednia i telefonicznaraportowanie i analiza bieżących danychoczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniuumiejętności działania pod presją czasuznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)mile widziana znajomość języka angielskiego lub ukraińskiego Brzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Kontakt: Joanna Biederman +48 605132939 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla międzynarodowej firmy, poszukujemy osoby, która będzie przeprowadzała rekrutacje w obszarze marketingu, sprzedaży lub sektora finansowego. Poszukujemy osoby z doświadczeniem lubiącej pracować w językiem angielskim.oferujemyPełnoetatowe stanowisko, umowa o pracę;Bogaty pakiet benefitów: kompleksowa opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, zajęcia językowe;Szkolenia zawodowe;Możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych;Wsparcie w planowaniu kariery;Profesjonalne, wielokulturowe środowisko i wysokie standardy pracy;Możliwość udziału w projektach społecznych.zadaniaProaktywne pozyskiwanie i ocena kandydatów;Rekrutacja na stanowiska: analityczne, finansowe, sprzedażowe;Wyszukiwanie kandydatów przy użyciu różnych źródeł i technik;Zaangażowanie oraz terminowość wykonywania powierzonych zadań.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe lub równoważne doświadczenie zawodowe;Co najmniej rok doświadczenia związanego ze sprzedażą, marketingiem lub zasobami ludzkimi;Podstawowa wiedza na temat procesów pozyskiwania kandydatów;Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (poziom C1);Doskonałe umiejętności obsługi klienta;Umiejętności prezentacji, komunikacji interpersonalnej, werbalnej i pisemnej;Możliwość jednoczesnego zarządzania wieloma zadaniami/projektami i terminami;Znajomość pakietu Microsoft Office.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla międzynarodowej firmy, poszukujemy osoby, która będzie przeprowadzała rekrutacje w obszarze marketingu, sprzedaży lub sektora finansowego. Poszukujemy osoby z doświadczeniem lubiącej pracować w językiem angielskim.oferujemyPełnoetatowe stanowisko, umowa o pracę;Bogaty pakiet benefitów: kompleksowa opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, zajęcia językowe;Szkolenia zawodowe;Możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach organizacyjnych;Wsparcie w planowaniu kariery;Profesjonalne, wielokulturowe środowisko i wysokie standardy pracy;Możliwość udziału w projektach społecznych.zadaniaProaktywne pozyskiwanie i ocena kandydatów;Rekrutacja na stanowiska: analityczne, finansowe, sprzedażowe;Wyszukiwanie kandydatów przy użyciu różnych źródeł i technik;Zaangażowanie oraz terminowość wykonywania powierzonych zadań.oczekujemyWykształcenie wyższe kierunkowe lub równoważne doświadczenie zawodowe;Co najmniej rok doświadczenia związanego ze sprzedażą, marketingiem lub zasobami ludzkimi;Podstawowa wiedza na temat procesów pozyskiwania kandydatów;Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (poziom C1);Doskonałe umiejętności obsługi klienta;Umiejętności prezentacji, komunikacji interpersonalnej, werbalnej i pisemnej;Możliwość jednoczesnego zarządzania wieloma zadaniami/projektami i terminami;Znajomość pakietu Microsoft Office.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Chcesz zdobyć doświadczenie i poznać specyfikę pracy w branży HR? Dołącz do Randstad i rozwijaj się w międzynarodowej Agencji Pracy nr 1 na świecie.Obecnie prowadzimy rekrutację na bezpłatne i płatne praktyki w naszym dziale rekrutacji pracowników tymczasowych. Okres trwania praktyk to 1-3 miesiące.oferujemyoferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale rekrutacji u naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commercerozwijanie swoich umiejętności zawodowych wśród doświadczonych rekruterówindywidualne dostosowanie planu praktykpełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie wykonywanych obowiązkówsuper atmosferępo zakończeniu praktyk wystawiamy referencjezadaniazadaniawsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych w projekcie rekrutacji masowych (selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych)obsługa wewnętrznych systemów rekrutacyjnychoczekujemyoczekujemymile widziane posiadanie statusu studentamotywacji do zdobycia doświadczenia zawodowegosumienności i nastawienia na rzetelne i skrupulatne wykonywanie zadańdobrej znajomości pakietu MS OfficeBrzmi ciekawie? Zaaplikuj już dziś.Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Zadzwoń na numer 667 184 126 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś osobą energiczną i komunikatywną? Chcesz zdobyć doświadczenie i poznać specyfikę pracy w branży HR? Dołącz do Randstad i rozwijaj się w międzynarodowej Agencji Pracy nr 1 na świecie.Obecnie prowadzimy rekrutację na bezpłatne i płatne praktyki w naszym dziale rekrutacji pracowników tymczasowych. Okres trwania praktyk to 1-3 miesiące.oferujemyoferujemymożliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w dziale rekrutacji u naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commercerozwijanie swoich umiejętności zawodowych wśród doświadczonych rekruterówindywidualne dostosowanie planu praktykpełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie wykonywanych obowiązkówsuper atmosferępo zakończeniu praktyk wystawiamy referencjezadaniazadaniawsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych w projekcie rekrutacji masowych (selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych)obsługa wewnętrznych systemów rekrutacyjnychoczekujemyoczekujemymile widziane posiadanie statusu studentamotywacji do zdobycia doświadczenia zawodowegosumienności i nastawienia na rzetelne i skrupulatne wykonywanie zadańdobrej znajomości pakietu MS OfficeBrzmi ciekawie? Zaaplikuj już dziś.Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej? Zadzwoń na numer 667 184 126 Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś osobą, która może pochwalić się bogatym doświadczeniem w prowadzeniu działań związanych z obszarem Zarządzania Zasobami Ludzkimi? Rozumiesz ludzi, procesy zachodzące w organizacjach i relacjach biznesowych, a Twoja wiedza pozwala adekwatnie i trafnie wykorzystywać narzędzia przydatne w ZZL? Cechujesz się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, a wielozadaniowość, świetna organizacja pracy własnej i zespołu to Twoje mocne strony?To świetnie!Dla naszego kluczowego klienta szukamy osoby, która przez swój realny wpływ w działania HR przyczyni się do rozwoju całej organizacji i będzie jej wsparciem!Nie czekaj i daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj! oferujemy·        stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ·        konkurencyjne wynagrodzenie ·        realna szansa wdrażania własnych, autorskich rozwiązań oraz inicjatyw pozwalających na rozwój podległego obszaru·        możliwość ciągłego wzrostu ·        atrakcyjny pakiet benefitów ·        praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadania·        kierowanie inicjatywami HR i wspieranie efektywności organizacji w celu osiągnięcia wyników biznesowych·        prowadzenie projektów HR, które mają na celu wzrost zaangażowania i rozwoju pracowników (rekrutacja, onboarding, rozwój talentów, zarządzanie wynikami pracy)·        udzielanie wskazówek z perspektywy HR w zakresie tworzenia organizacji biznesowej, oceny przywództwa, planowania zasobów ludzkich i budżetowania·        regularne konsultacje z kierownictwem i udzielanie wskazówek w razie potrzeby ·        uczestnictwo i aktywny udział w spotkaniach kierownictwa firmy·        udzielanie stosownych porad i działań z zakresu prawa pracy i prawa kadrowego oraz informacji kierownictwu i liderom w celu zarządzania decyzjami biznesowymi ·        wspieranie efektywnych kosztowo i innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych w celu przyciągnięcia wysokiej jakości kandydatów z uwzględnieniem różnorodności·        opracowanie map kompetencji i określenie potrzeb szkoleniowych·        opracowanie i monitorowanie planu szkoleń i programów rozwojowych w celu zapewnienia spełnienia celów szkoleniowych oczekujemy·        wykształcenia wyższego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi lub administracji biznesowej, prawa pracy·        j. angielski w swobodnej komunikacji min. C1·        2-5 lat udokumentowanego doświadczenia zawodowego jako HR Partner, HR Manager działający w organizacji o strukturze macierzowej o profilu produkcyjnym·        dogłębne zrozumienie procesów i narzędzi związanych z zasobami ludzkimi, sytuacji związanych z zarządzaniem zmianą·        rozumienie biznesu, pozyskiwanie talentów, zarządzanie wydajnością i rozwojem oraz umiejętności zarządzania zmianą ·        praktyczne doświadczenie w zarządzaniu relacjami z pracownikami produkcyjnymi·        bardzo dobra znajomość pakietu MS Office ·        doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, zdolność do działania na wszystkich poziomach w lokalnej organizacji ·        umiejętność rozwiązywania problemów·        umiejętność kompetentnej oceny priorytetów, świetnej organizacji pracy·        doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym (mile widziane)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś osobą, która może pochwalić się bogatym doświadczeniem w prowadzeniu działań związanych z obszarem Zarządzania Zasobami Ludzkimi? Rozumiesz ludzi, procesy zachodzące w organizacjach i relacjach biznesowych, a Twoja wiedza pozwala adekwatnie i trafnie wykorzystywać narzędzia przydatne w ZZL? Cechujesz się doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, a wielozadaniowość, świetna organizacja pracy własnej i zespołu to Twoje mocne strony?To świetnie!Dla naszego kluczowego klienta szukamy osoby, która przez swój realny wpływ w działania HR przyczyni się do rozwoju całej organizacji i będzie jej wsparciem!Nie czekaj i daj sobie szansę na nową, lepszą pracę. Aplikuj! oferujemy·        stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ·        konkurencyjne wynagrodzenie ·        realna szansa wdrażania własnych, autorskich rozwiązań oraz inicjatyw pozwalających na rozwój podległego obszaru·        możliwość ciągłego wzrostu ·        atrakcyjny pakiet benefitów ·        praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejzadania·        kierowanie inicjatywami HR i wspieranie efektywności organizacji w celu osiągnięcia wyników biznesowych·        prowadzenie projektów HR, które mają na celu wzrost zaangażowania i rozwoju pracowników (rekrutacja, onboarding, rozwój talentów, zarządzanie wynikami pracy)·        udzielanie wskazówek z perspektywy HR w zakresie tworzenia organizacji biznesowej, oceny przywództwa, planowania zasobów ludzkich i budżetowania·        regularne konsultacje z kierownictwem i udzielanie wskazówek w razie potrzeby ·        uczestnictwo i aktywny udział w spotkaniach kierownictwa firmy·        udzielanie stosownych porad i działań z zakresu prawa pracy i prawa kadrowego oraz informacji kierownictwu i liderom w celu zarządzania decyzjami biznesowymi ·        wspieranie efektywnych kosztowo i innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych w celu przyciągnięcia wysokiej jakości kandydatów z uwzględnieniem różnorodności·        opracowanie map kompetencji i określenie potrzeb szkoleniowych·        opracowanie i monitorowanie planu szkoleń i programów rozwojowych w celu zapewnienia spełnienia celów szkoleniowych oczekujemy·        wykształcenia wyższego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi lub administracji biznesowej, prawa pracy·        j. angielski w swobodnej komunikacji min. C1·        2-5 lat udokumentowanego doświadczenia zawodowego jako HR Partner, HR Manager działający w organizacji o strukturze macierzowej o profilu produkcyjnym·        dogłębne zrozumienie procesów i narzędzi związanych z zasobami ludzkimi, sytuacji związanych z zarządzaniem zmianą·        rozumienie biznesu, pozyskiwanie talentów, zarządzanie wydajnością i rozwojem oraz umiejętności zarządzania zmianą ·        praktyczne doświadczenie w zarządzaniu relacjami z pracownikami produkcyjnymi·        bardzo dobra znajomość pakietu MS Office ·        doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, zdolność do działania na wszystkich poziomach w lokalnej organizacji ·        umiejętność rozwiązywania problemów·        umiejętność kompetentnej oceny priorytetów, świetnej organizacji pracy·        doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym (mile widziane)Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesujesz się rekrutacją? Dobrze odnajdujesz się w pracy administracyjnej oraz dynamicznych warunkach pracy?Dołącz do lidera w branży i rozwijaj się w strukturach Randstad Polskaoferujemy·       zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·       praca w standardowych godzinach pracy biura (poniedziałek - piątek)·       pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka zdrowotna, karta sportowa, zniżki do kin i na zakupy)·       praca w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynkuzadania·       rekrutacja pracowników na niższe szczeble stanowisk·       zatrudnianie i obsługa pracowników tymczasowych·       administracja personalnaoczekujemyJeżeli:·       posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku·       interesuje Ciebie branża HR i jesteś nastawiony/a na rozwój·       jesteś osobą dojrzałą, samodzielną, pełną energii z nastawieniem na ludzi·       dobrze odnajdujesz się w wielozadaniowej pracyJesteś osobą której szukamy!Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Interesujesz się rekrutacją? Dobrze odnajdujesz się w pracy administracyjnej oraz dynamicznych warunkach pracy?Dołącz do lidera w branży i rozwijaj się w strukturach Randstad Polskaoferujemy·       zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę·       praca w standardowych godzinach pracy biura (poniedziałek - piątek)·       pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. prywatna opieka zdrowotna, karta sportowa, zniżki do kin i na zakupy)·       praca w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynkuzadania·       rekrutacja pracowników na niższe szczeble stanowisk·       zatrudnianie i obsługa pracowników tymczasowych·       administracja personalnaoczekujemyJeżeli:·       posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku·       interesuje Ciebie branża HR i jesteś nastawiony/a na rozwój·       jesteś osobą dojrzałą, samodzielną, pełną energii z nastawieniem na ludzi·       dobrze odnajdujesz się w wielozadaniowej pracyJesteś osobą której szukamy!Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pewnie stąpasz po obszarze kadr i płac? Komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci trudności? Tak? Świetnie, właśnie znaleźliśmy idealnego koordynatora procesów kadrowo-płacowych dla naszego Klienta w Katowicach! oferujemypraca od zarazumowa o pracę praca w Katowicach bogaty pakiet benefitów pozapłacowych znana marka pracodawcy zadaniasporządzanie oraz zamykanie list płac dla pracowników i wykonawców robót budowlanych (750+) naliczanie wynagrodzeń, L4, świadczeń urlopowych, premiikomunikacja z personelem w sprawach kadrowo - płacowych ZUS, PFRON, GUS, PIT, ZFŚS, PPKkomunikacja z działem finansów reprezentowanie firmy w kontaktach instytucjami państwowymiprzygotowywanie pism urzędowych, aktywny udział w audytachprzygotowywanie raportów i analiz księgowość płac (we współpracy z finansami)dostarczanie danych do sporządzania sprawozdań finansowych i innychtworzenie regulaminów , kalkulacjawsparcie w przygotowaniu i aktualizacji regulaminów i polityk lokalnych/korporacyjnych oraz procedury wprowadzanie danych do lokalnego systemu płacowego i korporacyjnego przy zapewnieniu poprawność danychtworzenie takich dokumentów jak: umowy, aneksy, wypowiedzenie umów, nagana, kary, ostrzeżenia, formularze administracyjne, ankiety, umowy, informacje dla pracowników, świadectwa pracy, wynagrodzenie i zatrudnieniekorespondencja z komornikamizarządzanie świadczeniami pracowniczymi - potrącenia, wystawianie faktur, aktualizacja danych świadczeń w lokalnym systemie płacowymwspieranie kadry kierowniczej i pracowników w zakresie prawa pracy, opiniowanie i proponowanie rozwiązań wspierających liderów i pracowników podejmowanie działań w celu przestrzegania przepisów prawa pracy dotyczących czasu pracy, harmonogramów, urlopów itp. szkolenia kadry kierowniczej i pracowników zarządzanie systemem śledzenia czasu pracy udział w wyborze dostawców usług związanych z ubezpieczeniami, emeryturamioczekujemy3-5 lat doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu kadrami i płacamiumiejętności poprowadzenia procesów administracyjnych dla co najmniej 600+ pracowników znajomości prawa pracy, podatku dochodowego, ubezpieczeń społecznych analityczny sposób myślenia niezależności, dokładności, proaktywnościumiejętności pracy w zespole, budowania relacje, komunikatywnościbieglej znajomości języka angielskiegostyczności z systemem Comarch OPTIMAobsługi pakietu Office w szczególności MS ExcelAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Pewnie stąpasz po obszarze kadr i płac? Komunikacja w języku angielskim nie sprawia Ci trudności? Tak? Świetnie, właśnie znaleźliśmy idealnego koordynatora procesów kadrowo-płacowych dla naszego Klienta w Katowicach! oferujemypraca od zarazumowa o pracę praca w Katowicach bogaty pakiet benefitów pozapłacowych znana marka pracodawcy zadaniasporządzanie oraz zamykanie list płac dla pracowników i wykonawców robót budowlanych (750+) naliczanie wynagrodzeń, L4, świadczeń urlopowych, premiikomunikacja z personelem w sprawach kadrowo - płacowych ZUS, PFRON, GUS, PIT, ZFŚS, PPKkomunikacja z działem finansów reprezentowanie firmy w kontaktach instytucjami państwowymiprzygotowywanie pism urzędowych, aktywny udział w audytachprzygotowywanie raportów i analiz księgowość płac (we współpracy z finansami)dostarczanie danych do sporządzania sprawozdań finansowych i innychtworzenie regulaminów , kalkulacjawsparcie w przygotowaniu i aktualizacji regulaminów i polityk lokalnych/korporacyjnych oraz procedury wprowadzanie danych do lokalnego systemu płacowego i korporacyjnego przy zapewnieniu poprawność danychtworzenie takich dokumentów jak: umowy, aneksy, wypowiedzenie umów, nagana, kary, ostrzeżenia, formularze administracyjne, ankiety, umowy, informacje dla pracowników, świadectwa pracy, wynagrodzenie i zatrudnieniekorespondencja z komornikamizarządzanie świadczeniami pracowniczymi - potrącenia, wystawianie faktur, aktualizacja danych świadczeń w lokalnym systemie płacowymwspieranie kadry kierowniczej i pracowników w zakresie prawa pracy, opiniowanie i proponowanie rozwiązań wspierających liderów i pracowników podejmowanie działań w celu przestrzegania przepisów prawa pracy dotyczących czasu pracy, harmonogramów, urlopów itp. szkolenia kadry kierowniczej i pracowników zarządzanie systemem śledzenia czasu pracy udział w wyborze dostawców usług związanych z ubezpieczeniami, emeryturamioczekujemy3-5 lat doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu kadrami i płacamiumiejętności poprowadzenia procesów administracyjnych dla co najmniej 600+ pracowników znajomości prawa pracy, podatku dochodowego, ubezpieczeń społecznych analityczny sposób myślenia niezależności, dokładności, proaktywnościumiejętności pracy w zespole, budowania relacje, komunikatywnościbieglej znajomości języka angielskiegostyczności z systemem Comarch OPTIMAobsługi pakietu Office w szczególności MS ExcelAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Cześć!W związku z rozwojem oddziału w Krakowie, poszukujemy kandydata/ki do linii biznesowej Professionals na stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji.Dobrze czujesz się w realizacji różnorodnych rekrutacji, podoba Ci się branża HR i dodatkowo chcesz pracować dla międzynarodowych organizacji i być częścią holenderskiej kultury pracy? Zostaw tu swoje CV - bardzo chcemy Cię poznać :)oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę zdalną w systemie hybrydowym,premie w systemie miesięcznym,wsparcie doświadczonego kolegi lub koleżanki w procesie onboardingu,elastyczny czas pracy,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka angielskiego, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie do edukacji,dostęp do nowoczesnych systemów usprawniających Twoją pracę,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniarealizacja rekrutacji na stanowiska specjalistyczne oraz managerskie dla międzynarodowych klientów,odpowiedzialność za rekrutacje end-to-end,koordynowanie procesów rekrutacyjnych, aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku z wykorzystaniem umiejętności sourcingowych,budowanie relacji z kandydatami, dbanie o pozytywny "candidate experience",praca na indywidualnych celach.oczekujemymin. 1 roku doświadczenia w obszarze rekrutacji specjalistycznych,dobrej znajomość języka angielskiego,znajomości narzędzi sourcingowych (m.in. Linkedin),umiejętności skutecznego docierania do biernych kandydatów,samodzielności i dobrej organizacja własnej pracy,umiejętności odnajdywania się w dynamicznych warunkach pracy przy dużej ilości projektów.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Cześć!W związku z rozwojem oddziału w Krakowie, poszukujemy kandydata/ki do linii biznesowej Professionals na stanowisko Specjalisty ds. Rekrutacji.Dobrze czujesz się w realizacji różnorodnych rekrutacji, podoba Ci się branża HR i dodatkowo chcesz pracować dla międzynarodowych organizacji i być częścią holenderskiej kultury pracy? Zostaw tu swoje CV - bardzo chcemy Cię poznać :)oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,pracę zdalną w systemie hybrydowym,premie w systemie miesięcznym,wsparcie doświadczonego kolegi lub koleżanki w procesie onboardingu,elastyczny czas pracy,dostęp do platform e-learningowych,możliwość rozwoju kompetencji w ramach Akademii Rekrutacji oraz Akademii Sprzedaży,szereg benefitów jak karta Multisport, nauka języka angielskiego, ubezpieczenie oraz opieka medyczna, dofinansowanie do edukacji,dostęp do nowoczesnych systemów usprawniających Twoją pracę,kulturę organizacyjną przyjazną pracownikom :)czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniarealizacja rekrutacji na stanowiska specjalistyczne oraz managerskie dla międzynarodowych klientów,odpowiedzialność za rekrutacje end-to-end,koordynowanie procesów rekrutacyjnych, aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku z wykorzystaniem umiejętności sourcingowych,budowanie relacji z kandydatami, dbanie o pozytywny "candidate experience",praca na indywidualnych celach.oczekujemymin. 1 roku doświadczenia w obszarze rekrutacji specjalistycznych,dobrej znajomość języka angielskiego,znajomości narzędzi sourcingowych (m.in. Linkedin),umiejętności skutecznego docierania do biernych kandydatów,samodzielności i dobrej organizacja własnej pracy,umiejętności odnajdywania się w dynamicznych warunkach pracy przy dużej ilości projektów.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz dobrego miejsca na odbycie praktyk studenckich? Są wakacje, pragniesz wykorzystać wolny czas na poznanie obszaru rekrutacji specjalistycznych? Chcesz zobaczyć jak to robią profesjonaliści? A może ciekawi Cię jak to jest pracować w międzynarodowej korporacji?Jeżeli na powyższe pytania kiwasz głową na TAK to oferta ta jest dla Ciebie! Nie zastanawiaj się dłużej, poznajmy się. Wzbogać swoje CV o lidera branży HR.oferujemypoznanie kultury organizacyjnej międzynarodowej korporacjizdobycie cennego doświadczenia w obszarze rekrutacji poznanie świata biznesu, wielu branż oraz ciekawych ludzimożliwość przekonania się czy rekrutacja jest dla Ciebiezadaniawsparcie projektów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne prace administracyjnepublikacja ogłoszeńoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputerauśmiechu i zaangażowaniachęci do nabywania nowych doświadczeńAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz dobrego miejsca na odbycie praktyk studenckich? Są wakacje, pragniesz wykorzystać wolny czas na poznanie obszaru rekrutacji specjalistycznych? Chcesz zobaczyć jak to robią profesjonaliści? A może ciekawi Cię jak to jest pracować w międzynarodowej korporacji?Jeżeli na powyższe pytania kiwasz głową na TAK to oferta ta jest dla Ciebie! Nie zastanawiaj się dłużej, poznajmy się. Wzbogać swoje CV o lidera branży HR.oferujemypoznanie kultury organizacyjnej międzynarodowej korporacjizdobycie cennego doświadczenia w obszarze rekrutacji poznanie świata biznesu, wielu branż oraz ciekawych ludzimożliwość przekonania się czy rekrutacja jest dla Ciebiezadaniawsparcie projektów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjne prace administracyjnepublikacja ogłoszeńoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputerauśmiechu i zaangażowaniachęci do nabywania nowych doświadczeńAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      For out client - we are looking for an IT Recruiter. Do you have 2 years of experience in IT recruitment process and you have very good knowledge of English? If yes, don't wait, apply!oferujemyEmployment contractBuddyComprehensive onboarding programInternal training catalogue and e-learning platformCulture of feedbackInternal transition programScandinavian work cultureWork-life HarmonzadaniaDelivering high-quality services throughout the entire hiring lifecycleBuilding partnership with both local and global stakeholdersOverviewing hiring and onboarding process by contacting the vendors (recruitment agencies, relocation & immigration companies)Supporting Employee satisfaction & Candidate experience activitiesFulfilment of performance & development priorities by reporting on-going activitiesTaking part in cross-team projects with following units Learning&Development, HR Business Partners, Employer Branding & CommunicationConstant improvement of HR operationsLooking for standardisation by sharing best practices among HR colleagues in other countriesoczekujemyAt least 2 years of similar work experience (Recruiter or HR Generalist)Very good English skillUnderstanding modern talent aquisition challangesExperience working in international environmentSolid stakeholder management skillsFamiliarity of current HR trends & toolsRelevant educational backroundAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      For out client - we are looking for an IT Recruiter. Do you have 2 years of experience in IT recruitment process and you have very good knowledge of English? If yes, don't wait, apply!oferujemyEmployment contractBuddyComprehensive onboarding programInternal training catalogue and e-learning platformCulture of feedbackInternal transition programScandinavian work cultureWork-life HarmonzadaniaDelivering high-quality services throughout the entire hiring lifecycleBuilding partnership with both local and global stakeholdersOverviewing hiring and onboarding process by contacting the vendors (recruitment agencies, relocation & immigration companies)Supporting Employee satisfaction & Candidate experience activitiesFulfilment of performance & development priorities by reporting on-going activitiesTaking part in cross-team projects with following units Learning&Development, HR Business Partners, Employer Branding & CommunicationConstant improvement of HR operationsLooking for standardisation by sharing best practices among HR colleagues in other countriesoczekujemyAt least 2 years of similar work experience (Recruiter or HR Generalist)Very good English skillUnderstanding modern talent aquisition challangesExperience working in international environmentSolid stakeholder management skillsFamiliarity of current HR trends & toolsRelevant educational backroundAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • siemiatycze, podlaskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz za sobą już pierwsze doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej pracowników i chcesz się rozwijać w tym kierunku?Nie czekaj, aplikuj!oferujemyumowę o pracęwysokie wynagrodzenie + premie rocznąpakiet benefitów: ZZFŚ, wczasy pod gruszą, bony świąteczneelastyczny czas pracy - możesz zaczynać pracę między 7, a 9 zadaniaprowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowejprzygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracyprowadzenie dokumentacji ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, wsparcie przy tworzeniu harmonogramów czasu pracyrealizowanie zgłoszeń i rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, US, PFRONoczekujemywyksztalcenia minimum średniego (wykształcenie wyższe w zakresu ZZL, ekonomii, finansów, rachunkowości - mile widziane)doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrową lub płacową - minimum rokpraktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznychumiejętność rozliczania czasu pracy, naliczania nadgodzinznajomość programu Płatnik - mile widzianaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Masz za sobą już pierwsze doświadczenie w obsłudze kadrowo-płacowej pracowników i chcesz się rozwijać w tym kierunku?Nie czekaj, aplikuj!oferujemyumowę o pracęwysokie wynagrodzenie + premie rocznąpakiet benefitów: ZZFŚ, wczasy pod gruszą, bony świąteczneelastyczny czas pracy - możesz zaczynać pracę między 7, a 9 zadaniaprowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowejprzygotowywanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracyprowadzenie dokumentacji ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, wsparcie przy tworzeniu harmonogramów czasu pracyrealizowanie zgłoszeń i rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, US, PFRONoczekujemywyksztalcenia minimum średniego (wykształcenie wyższe w zakresu ZZL, ekonomii, finansów, rachunkowości - mile widziane)doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą kadrową lub płacową - minimum rokpraktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznychumiejętność rozliczania czasu pracy, naliczania nadgodzinznajomość programu Płatnik - mile widzianaAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, dołącz do naszego zespołu obsługującego niezwykły projekt rekrutacji masowych dla naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce.Udział w naszym projekcie to coś więcej niż tylko praca. Dzięki nam masz szansę znaleźć zajęcie, które polubisz oraz wykorzystasz w pełni swój potencjał zawodowy!oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie dla klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecieumowę o pracę tymczasową w systemie podstawowym od poniedziałku do piątkupakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychperspektywę długofalowej współpracybiuro ulokowane w centrum Gliwicmiłą atmosferę w młodym zespolezadaniaplanowanie, organizowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych w oparciu o zamówienie i określony czas realizacjiprowadzenie spotkań informacyjno - rekrutacyjnych z kandydatami (online)procesowanie kandydatów w wewnętrznych systemów rekrutacyjnychbieżąca obsługa kandydatów - bezpośrednia i telefonicznaraportowanie i analiza bieżących danychoczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniuumiejętności działania pod presją czasuznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)mile widziana znajomość języka angielskiegoBrzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Kontakt: Joanna Biederman +48 605132939Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      To oferta pracy dla ambitnych, dynamicznych i lubiących podejmować wyzwania. Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, dołącz do naszego zespołu obsługującego niezwykły projekt rekrutacji masowych dla naszego kluczowego klienta - lidera branży e-commerce.Udział w naszym projekcie to coś więcej niż tylko praca. Dzięki nam masz szansę znaleźć zajęcie, które polubisz oraz wykorzystasz w pełni swój potencjał zawodowy!oferujemymożliwość rozwoju w prestiżowym projekcie dla klienta, którego marka rozpoznawalna jest na całym świecieumowę o pracę tymczasową w systemie podstawowym od poniedziałku do piątkupakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowychperspektywę długofalowej współpracybiuro ulokowane w centrum Gliwicmiłą atmosferę w młodym zespolezadaniaplanowanie, organizowanie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych w oparciu o zamówienie i określony czas realizacjiprowadzenie spotkań informacyjno - rekrutacyjnych z kandydatami (online)procesowanie kandydatów w wewnętrznych systemów rekrutacyjnychbieżąca obsługa kandydatów - bezpośrednia i telefonicznaraportowanie i analiza bieżących danychoczekujemydoskonałych umiejętności interpersonalnych oraz chęci pracy z ludźmiinicjatywy, proaktywności i samodzielności w działaniuumiejętności działania pod presją czasuznajomości i doświadczenia w obsłudze pakietu MS Office (Word, Excel)mile widziana znajomość języka angielskiegoBrzmi ciekawie? Zaaplikuj jeszcze dzisiaj.Kontakt: Joanna Biederman +48 605132939Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów, z biurem zlokalizowanym w Gdyni, poszukujemy doświadczonych kandydatów / kandydatek na stanowisko specjalisty ds. personalnych. posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze HR-u?znasz w stopniu komunikatywnym język angielski i miałeś/aś okazję wykorzystywać tę znajomość w swoich dotychczasowych miejscach pracy? Aplikuj i porozmawiajmy o ofercie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z pakietem benefitów pozapłacowychciekawy wyzwania na samodzielnym stanowisku z kompleksowym zakresem zadań z obszaru HRmożliwość dofinansowania do nauki języka angielskiego zadaniaprowadzenie dokumentacji kadrowejobsługa miesięcznego procesu płacowego (współpraca z zewnętrznym dostawcą)przygotowywanie raportów HR udział w comiesięcznych spotkaniach HR Grupy koordynowanie procesu rocznych ocen pracowniczych i badania zaangażowaniaopracowywanie i wdrażanie strategii i inicjatyw HR zgodne z ogólną strategią biznesowązarządzanie procesem rekrutacji i selekcjiwspieranie obecnych i przyszłych potrzeb biznesowych poprzez rozwój, zaangażowanie i motywację pracownikówopracowywanie i monitorowanie ogólnych zasad, systemów, taktyk i procedur HR w całej organizacjiocena potrzeb szkoleniowych w zakresie stosowania i monitorowania programów szkoleniowychoczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkoweminimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w pracy w międzynarodowym środowiskuznajomości prawa pracy i najlepszych praktyk HRkomunikatywnej znajomości języka angielskiego znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Exceldobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Obecnie dla jednego z naszych Klientów, z biurem zlokalizowanym w Gdyni, poszukujemy doświadczonych kandydatów / kandydatek na stanowisko specjalisty ds. personalnych. posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze HR-u?znasz w stopniu komunikatywnym język angielski i miałeś/aś okazję wykorzystywać tę znajomość w swoich dotychczasowych miejscach pracy? Aplikuj i porozmawiajmy o ofercie!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z pakietem benefitów pozapłacowychciekawy wyzwania na samodzielnym stanowisku z kompleksowym zakresem zadań z obszaru HRmożliwość dofinansowania do nauki języka angielskiego zadaniaprowadzenie dokumentacji kadrowejobsługa miesięcznego procesu płacowego (współpraca z zewnętrznym dostawcą)przygotowywanie raportów HR udział w comiesięcznych spotkaniach HR Grupy koordynowanie procesu rocznych ocen pracowniczych i badania zaangażowaniaopracowywanie i wdrażanie strategii i inicjatyw HR zgodne z ogólną strategią biznesowązarządzanie procesem rekrutacji i selekcjiwspieranie obecnych i przyszłych potrzeb biznesowych poprzez rozwój, zaangażowanie i motywację pracownikówopracowywanie i monitorowanie ogólnych zasad, systemów, taktyk i procedur HR w całej organizacjiocena potrzeb szkoleniowych w zakresie stosowania i monitorowania programów szkoleniowychoczekujemywykształcenia wyższego, preferowane kierunkoweminimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowiskudoświadczenia w pracy w międzynarodowym środowiskuznajomości prawa pracy i najlepszych praktyk HRkomunikatywnej znajomości języka angielskiego znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Exceldobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniuAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      dla jednego z naszych klientów, firmy z branży usług dla biznesu, poszukujemy kandydata/kę na stanowisko Team Leader HR. Jeżeli masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji, biegle posługujesz się językiem angielskim i poszukujesz nowych wyzwań zawodowych - zapraszam do zapoznania się z ofertą i aplikowania. oferujemykarta sportowaprywatna opieka medycznaplatforma wellbeingpakiet szkoleń wewnętrznychdodatkowy dzień za wolontariat i innezadaniawsparcie działu rekrutacji w bieżących procesach rekrutacyjnychsamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska liderskie i managerskiewspółpraca z hiring managerami realizacja wyznaczonych celów i KPI rozdysponowanie zadań w zespole oczekujemymin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnychwykształcenie wyższe kierunkowe (psychologia, zarządzania zasobami ludzkimi)biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      dla jednego z naszych klientów, firmy z branży usług dla biznesu, poszukujemy kandydata/kę na stanowisko Team Leader HR. Jeżeli masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacji, biegle posługujesz się językiem angielskim i poszukujesz nowych wyzwań zawodowych - zapraszam do zapoznania się z ofertą i aplikowania. oferujemykarta sportowaprywatna opieka medycznaplatforma wellbeingpakiet szkoleń wewnętrznychdodatkowy dzień za wolontariat i innezadaniawsparcie działu rekrutacji w bieżących procesach rekrutacyjnychsamodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska liderskie i managerskiewspółpraca z hiring managerami realizacja wyznaczonych celów i KPI rozdysponowanie zadań w zespole oczekujemymin. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnychwykształcenie wyższe kierunkowe (psychologia, zarządzania zasobami ludzkimi)biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży IT poszukujemy osoby na stanowisko Junior IT Rekrutera. Jeżeli chcesz rozwijać się w wewnętrznych strukturach HR i zdobywać pierwsze doświadczenia zawodowe a do tego znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj:oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenieUmowę o pracęDogodną lokalizację biura Możliwość pracy w systemie hybrydowymPakiet benefitówKarta sportowaPrywatna opieka medycznaPlatforma wellbeeingPakiet szkoleń wewnętrznychDodatkowy dzień za wolontariat i inneMożliwość pracy w międzynarodowej firmie z branży ITzadaniaWsparcie w bieżących procesach rekrutacyjnychWsparcie w poszukiwaniu odpowiednich kandydatów na stanowiska ITPublikacja ogłoszeń, search, kontakt z kandydatami (mailowy i telefoniczny) również w języku angielskimPrzygotowywanie profili kandydatówoczekujemyBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoChęci rozwoju w obszarze rekrutacjiRozwiniętych zdolności komunikacyjnych Mile widziane pierwsze doświadczenia w obszarze rekrutacjiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego klienta międzynarodowej firmy z branży IT poszukujemy osoby na stanowisko Junior IT Rekrutera. Jeżeli chcesz rozwijać się w wewnętrznych strukturach HR i zdobywać pierwsze doświadczenia zawodowe a do tego znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj:oferujemyAtrakcyjne wynagrodzenieUmowę o pracęDogodną lokalizację biura Możliwość pracy w systemie hybrydowymPakiet benefitówKarta sportowaPrywatna opieka medycznaPlatforma wellbeeingPakiet szkoleń wewnętrznychDodatkowy dzień za wolontariat i inneMożliwość pracy w międzynarodowej firmie z branży ITzadaniaWsparcie w bieżących procesach rekrutacyjnychWsparcie w poszukiwaniu odpowiednich kandydatów na stanowiska ITPublikacja ogłoszeń, search, kontakt z kandydatami (mailowy i telefoniczny) również w języku angielskimPrzygotowywanie profili kandydatówoczekujemyBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoChęci rozwoju w obszarze rekrutacjiRozwiniętych zdolności komunikacyjnych Mile widziane pierwsze doświadczenia w obszarze rekrutacjiAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski lub niderlandzki? Masz doświadczenie w payroll / HR? Rozwijaj się w obszarze administrowania procesami płacowymi na region Europy Srodkowo-Wschodzniej (EMEA), wraz z naszym Klientem - jednym z najbardziej pożądanych pracodawców na Śląsku! oferujemypraca od zarazumowa o pracę bonus językowy model pracy hybrydowej (50/50) lub praca w pełni home-officepraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w środowisku międzynarodowympakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółprzyjemną atmosferę pracy zadaniaanaliza oraz opracowanie raportów płacowych, wyników, płatnościaudyt wyników oraz raportów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisanymi w danych kraju oraz wewnętrznymi regulacjamiprzygotowywanie i weryfikacja dokumentów płacowychopracowywanie i zbieranie danych na potrzeby naliczania płacścisła współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz z wewnętrznymi działami firmyodpowiadanie na pytania pracownikówproponowanie oraz wdrażanie usprawnień dla procesów HR i Payrollpraca z MS Excelpraca z systemem SAP / Workdayoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie w obszarze kadr i płacbardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2)dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excelbardzo dobre umiejętności planowania i organizowania pracy własnej, samodyscyplina, terminowości, dokładności oraz wysokiego zaangażowaniemile widziane doświadczenie w pracy w obszarze SSC/ BPOmile widziana wiedza praktyczna z payrolla belgijskiego lub francuskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język francuski lub niderlandzki? Masz doświadczenie w payroll / HR? Rozwijaj się w obszarze administrowania procesami płacowymi na region Europy Srodkowo-Wschodzniej (EMEA), wraz z naszym Klientem - jednym z najbardziej pożądanych pracodawców na Śląsku! oferujemypraca od zarazumowa o pracę bonus językowy model pracy hybrydowej (50/50) lub praca w pełni home-officepraca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w środowisku międzynarodowympakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółprzyjemną atmosferę pracy zadaniaanaliza oraz opracowanie raportów płacowych, wyników, płatnościaudyt wyników oraz raportów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisanymi w danych kraju oraz wewnętrznymi regulacjamiprzygotowywanie i weryfikacja dokumentów płacowychopracowywanie i zbieranie danych na potrzeby naliczania płacścisła współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz z wewnętrznymi działami firmyodpowiadanie na pytania pracownikówproponowanie oraz wdrażanie usprawnień dla procesów HR i Payrollpraca z MS Excelpraca z systemem SAP / Workdayoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie w obszarze kadr i płacbardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2)dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excelbardzo dobre umiejętności planowania i organizowania pracy własnej, samodyscyplina, terminowości, dokładności oraz wysokiego zaangażowaniemile widziane doświadczenie w pracy w obszarze SSC/ BPOmile widziana wiedza praktyczna z payrolla belgijskiego lub francuskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • murowana goślina, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze kadr i płac i lubisz dzielić się wiedzą? Chciałbyś rozwijać się w stabilnej, międzynarodowej firmie i świetnej atmosferze? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudzielenie się ekspercką wiedzą i pracę w zespole specjalistówmożliwość rozwoju w kierunku lidera obszaru kadr i płacdofinansowanie do dojazdów do pracyatrakcyjne warunki finansowe oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny, ubezpieczenie grupowe dla pracownika i członków rodziny, karta Multisport)zadaniakompleksowa obsługa pracowników w zakresie kadrowo-płacowymprowadzenie dokumentacji personalnej od momentu zatrudnienia pracownika do rozwiązania umowy o pracęwspółpraca z Kierownikami w zakresie rozliczania czasu pracynaliczanie i dokonywanie przelewów wynagrodzeńnaliczanie składek ZUS, podatku dochodowego oraz składek PPKzapewnienie legalności zatrudnienia cudzoziemców oraz weryfikacja legalności ich pobytu w Polsceobsługa administracyjna benefitów pracowniczych oraz świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnychrozliczanie umów zlecenie i umów o dziełosporządzanie wewnętrznych i zewnętrznych raportów i deklaracjioczekujemy kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (firma produkcyjna zatrudniająca ok. 1 000 pracowników, pracująca w systemie zmianowym)doświadczenia w pracy w TETA (preferowane)znajomości obsługi Płatnika oraz Excelaumiejętności pracy zespołowej, komunikatywności i wysokiej kultury osobistejdokładności i terminowościukierunkowania na poszukiwanie rozwiązania w sytuacjach problemowychwykształcenia średniego (wyższe - mile widziane)wiedzy i doświadczenia w zakresie legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, które będą dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego (mile widziana) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze kadr i płac i lubisz dzielić się wiedzą? Chciałbyś rozwijać się w stabilnej, międzynarodowej firmie i świetnej atmosferze? Koniecznie zapoznaj się z poniższą ofertą!oferujemystabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkudzielenie się ekspercką wiedzą i pracę w zespole specjalistówmożliwość rozwoju w kierunku lidera obszaru kadr i płacdofinansowanie do dojazdów do pracyatrakcyjne warunki finansowe oraz pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny, ubezpieczenie grupowe dla pracownika i członków rodziny, karta Multisport)zadaniakompleksowa obsługa pracowników w zakresie kadrowo-płacowymprowadzenie dokumentacji personalnej od momentu zatrudnienia pracownika do rozwiązania umowy o pracęwspółpraca z Kierownikami w zakresie rozliczania czasu pracynaliczanie i dokonywanie przelewów wynagrodzeńnaliczanie składek ZUS, podatku dochodowego oraz składek PPKzapewnienie legalności zatrudnienia cudzoziemców oraz weryfikacja legalności ich pobytu w Polsceobsługa administracyjna benefitów pracowniczych oraz świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnychrozliczanie umów zlecenie i umów o dziełosporządzanie wewnętrznych i zewnętrznych raportów i deklaracjioczekujemy kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (firma produkcyjna zatrudniająca ok. 1 000 pracowników, pracująca w systemie zmianowym)doświadczenia w pracy w TETA (preferowane)znajomości obsługi Płatnika oraz Excelaumiejętności pracy zespołowej, komunikatywności i wysokiej kultury osobistejdokładności i terminowościukierunkowania na poszukiwanie rozwiązania w sytuacjach problemowychwykształcenia średniego (wyższe - mile widziane)wiedzy i doświadczenia w zakresie legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, które będą dodatkowym atutemznajomości języka angielskiego (mile widziana) Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język francuski lub niderlandzki? Masz doświadczenie w payroll / HR? Rozwijaj się w obszarze administrowania procesami płacowymi na region Europy Srodkowo-Wschodzniej (EMEA), wraz z naszym Klientem - jednym z najbardziej pożądanych pracodawców na Śląsku! oferujemypraca od zarazumowa o pracę model pracy hybrydowej (50/50)praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w środowisku międzynarodowympakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółprzyjemną atmosferę pracy zadaniaanaliza oraz opracowanie raportów płacowych, wyników, płatnościaudyt wyników oraz raportów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisanymi w danych kraju oraz wewnętrznymi regulacjamiprzygotowywanie i weryfikacja dokumentów płacowychopracowywanie i zbieranie danych na potrzeby naliczania płacścisła współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz z wewnętrznymi działami firmyodpowiadanie na pytania pracownikówproponowanie oraz wdrażanie usprawnień dla procesów HR i Payrollpraca z MS Excelpraca z systemem SAP / Workdayoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie w obszarze kadr i płacbardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)ardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2)dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excelbardzo dobre umiejętności planowania i organizowania pracy własnej, samodyscyplina, terminowości, dokładności oraz wysokiego zaangażowaniemile widziane doświadczenie w pracy w obszarze SSC/ BPOmile widziana wiedza praktyczna z payrolla belgijskiego lub francuskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język francuski lub niderlandzki? Masz doświadczenie w payroll / HR? Rozwijaj się w obszarze administrowania procesami płacowymi na region Europy Srodkowo-Wschodzniej (EMEA), wraz z naszym Klientem - jednym z najbardziej pożądanych pracodawców na Śląsku! oferujemypraca od zarazumowa o pracę model pracy hybrydowej (50/50)praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w środowisku międzynarodowympakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółprzyjemną atmosferę pracy zadaniaanaliza oraz opracowanie raportów płacowych, wyników, płatnościaudyt wyników oraz raportów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisanymi w danych kraju oraz wewnętrznymi regulacjamiprzygotowywanie i weryfikacja dokumentów płacowychopracowywanie i zbieranie danych na potrzeby naliczania płacścisła współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz z wewnętrznymi działami firmyodpowiadanie na pytania pracownikówproponowanie oraz wdrażanie usprawnień dla procesów HR i Payrollpraca z MS Excelpraca z systemem SAP / Workdayoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie w obszarze kadr i płacbardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)ardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2)dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excelbardzo dobre umiejętności planowania i organizowania pracy własnej, samodyscyplina, terminowości, dokładności oraz wysokiego zaangażowaniemile widziane doświadczenie w pracy w obszarze SSC/ BPOmile widziana wiedza praktyczna z payrolla belgijskiego lub francuskiegoAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki? Masz doświadczenie w payroll / HR? Rozwijaj się w obszarze administrowania procesami płacowymi na region Europy Srodkowo-Wschodzniej (EMEA), wraz z naszym Klientem - jednym z najbardziej pożądanych pracodawców na Śląsku! oferujemypraca od zarazumowa o pracę bonus językowy model pracy hybrydowej (50/50)praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w środowisku międzynarodowympakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółprzyjemną atmosferę pracy zadaniaanaliza oraz opracowanie raportów płacowych, wyników, płatnościaudyt wyników oraz raportów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisanymi w danych kraju oraz wewnętrznymi regulacjamiprzygotowywanie i weryfikacja dokumentów płacowychopracowywanie i zbieranie danych na potrzeby naliczania płacścisła współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz z wewnętrznymi działami firmyodpowiadanie na pytania pracownikówproponowanie oraz wdrażanie uprawnień dla procesów HR i Payrollpraca z MS Excelpraca z systemem SAP / Workdayoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie w obszarze kadr i płacbardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min B2)dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excelbardzo dobre umiejętności planowania i organizowania pracy własnej, samodyscyplina, terminowości, dokładności oraz wysokiego zaangażowaniemile widziane doświadczenie w pracy w obszarze SSC/ BPOAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki? Masz doświadczenie w payroll / HR? Rozwijaj się w obszarze administrowania procesami płacowymi na region Europy Srodkowo-Wschodzniej (EMEA), wraz z naszym Klientem - jednym z najbardziej pożądanych pracodawców na Śląsku! oferujemypraca od zarazumowa o pracę bonus językowy model pracy hybrydowej (50/50)praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkupraca w środowisku międzynarodowympakiet benefitów pozapłacowych: dofinansowanie do posiłków, system kafeteryjny, bonusy, ubezpieczenie na życieszeroki pakiet szkoleń oraz kursów językowychzgrany i kreatyny zespółprzyjemną atmosferę pracy zadaniaanaliza oraz opracowanie raportów płacowych, wyników, płatnościaudyt wyników oraz raportów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisanymi w danych kraju oraz wewnętrznymi regulacjamiprzygotowywanie i weryfikacja dokumentów płacowychopracowywanie i zbieranie danych na potrzeby naliczania płacścisła współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz z wewnętrznymi działami firmyodpowiadanie na pytania pracownikówproponowanie oraz wdrażanie uprawnień dla procesów HR i Payrollpraca z MS Excelpraca z systemem SAP / Workdayoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie w obszarze kadr i płacbardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min B2)dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excelbardzo dobre umiejętności planowania i organizowania pracy własnej, samodyscyplina, terminowości, dokładności oraz wysokiego zaangażowaniemile widziane doświadczenie w pracy w obszarze SSC/ BPOAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • sanok, podkarpackie
      • praca stała
      • randstad polska
      Naszym klientem jest firma produkcyjna z kilkudziesięcioletnią tradycją, specjalizująca się w branży automotive. Do powiększającego się działu HR poszukujemy obecnie osoby, która zarządzać będzie zarówno miękkim obszarem HR jak i twardym (kadry i płace). oferujemydowolny rodzaj współpracy (umowa o pracę, B2B),międzynarodowe otoczenie pracowników, stabilną i ciekawą pracę gwarantująco rozwój zawodowy,przyjazna atmosfera pracy i zgrany zespół, pakiet benefitów.zadaniazarządzanie zespołem działu personalnego w obszarze twardego i miękkiego HR,koordynowanie zadań w zakresie ewidencjonowania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, przygotowywania umów, aneksów, świadectw pracy, prowadzenia akt osobowych,nadzór nad budżetem premiowym (KPI),wycena stanowisk,nadzorowanie sprawnej realizacji procesów rekrutacyjnych,realizowanie procesu szkoleń wstępnych, staży i praktyk, ocen pracowniczych, programów szkoleniowych,reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych.oczekujemydoświadczenia zawodowego w obszarze HR,praktycznej znajomości przepisów prawa pracy, doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,doświadczenia w kreowaniu i wdrażaniu polityki personalnej oraz kadrach i płacach w naliczaniu wynagrodzeń, tworzeniu dokumentów, bardzo dobrej znajomości narzędzi HR wykorzystywanych we współpracy z biznesem, bardzo dobrej organizacji pracy,samodzielności,predyspozycji managerskich,minimum komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min B2)znajomość programów Płatnik, Optima mile widziana.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Naszym klientem jest firma produkcyjna z kilkudziesięcioletnią tradycją, specjalizująca się w branży automotive. Do powiększającego się działu HR poszukujemy obecnie osoby, która zarządzać będzie zarówno miękkim obszarem HR jak i twardym (kadry i płace). oferujemydowolny rodzaj współpracy (umowa o pracę, B2B),międzynarodowe otoczenie pracowników, stabilną i ciekawą pracę gwarantująco rozwój zawodowy,przyjazna atmosfera pracy i zgrany zespół, pakiet benefitów.zadaniazarządzanie zespołem działu personalnego w obszarze twardego i miękkiego HR,koordynowanie zadań w zakresie ewidencjonowania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, przygotowywania umów, aneksów, świadectw pracy, prowadzenia akt osobowych,nadzór nad budżetem premiowym (KPI),wycena stanowisk,nadzorowanie sprawnej realizacji procesów rekrutacyjnych,realizowanie procesu szkoleń wstępnych, staży i praktyk, ocen pracowniczych, programów szkoleniowych,reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych.oczekujemydoświadczenia zawodowego w obszarze HR,praktycznej znajomości przepisów prawa pracy, doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,doświadczenia w kreowaniu i wdrażaniu polityki personalnej oraz kadrach i płacach w naliczaniu wynagrodzeń, tworzeniu dokumentów, bardzo dobrej znajomości narzędzi HR wykorzystywanych we współpracy z biznesem, bardzo dobrej organizacji pracy,samodzielności,predyspozycji managerskich,minimum komunikatywnej znajomości języka angielskiego (min B2)znajomość programów Płatnik, Optima mile widziana.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osób, które dołączą do zespołu ekspertów w dziale HR. W ofercie znajdują się role odpowiedzialne za obszar miękki jak wsparcie w rekrutacjach i doradztwo kadrze kierowniczej oraz obszar szkoleniowy jak badanie potrzeb rozwojowych i udział w wielu projektach. Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku.Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy.Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych.Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń.zadaniaRealizacja polityki personalnej w przypisanym obszarze przedsiębiorstwa,Doradztwo kadrze kierowniczej w zakresie spraw personalnych,Praca z systemem SAP HR (wprowadzanie danych, przygotowanie raportów i analiz),Przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz nadzór nad dokumentacją personalną,Bieżąca obsługa spraw pracowniczych,Udział w rozmowach rekrutacyjnych,Sporządzanie raportów i zestawień,Praca w wybranych projektach HR.LUBRealizacja procesów szkoleniowych - badanie potrzeb rozwojowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, prowadzenie dokumentacji,nadzór nad wdrożeniem nowych pracowników,współtworzenie standardów i procesów w obszarze miękkiego HR,nadzór nad wybranymi świadczeniami socjalnymi,wsparcie wybranych procesów i projektów rozwojowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane kierunki: socjologia, psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi).Min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.Dobrej znajomości języka angielskiego.Doświadczenia w pracy projektowej (mile widziane).Silnej motywacji do pracy i nowych wyzwań przy dbałości o jakość wyników pracy.Dobrej organizacji pracy własnej oraz komunikatywności.Samodzielność i kreatywności w rozwiązywaniu problemówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osób, które dołączą do zespołu ekspertów w dziale HR. W ofercie znajdują się role odpowiedzialne za obszar miękki jak wsparcie w rekrutacjach i doradztwo kadrze kierowniczej oraz obszar szkoleniowy jak badanie potrzeb rozwojowych i udział w wielu projektach. Miejscem pracy są Niepołomice.oferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku.Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy.Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych.Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń.zadaniaRealizacja polityki personalnej w przypisanym obszarze przedsiębiorstwa,Doradztwo kadrze kierowniczej w zakresie spraw personalnych,Praca z systemem SAP HR (wprowadzanie danych, przygotowanie raportów i analiz),Przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz nadzór nad dokumentacją personalną,Bieżąca obsługa spraw pracowniczych,Udział w rozmowach rekrutacyjnych,Sporządzanie raportów i zestawień,Praca w wybranych projektach HR.LUBRealizacja procesów szkoleniowych - badanie potrzeb rozwojowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, prowadzenie dokumentacji,nadzór nad wdrożeniem nowych pracowników,współtworzenie standardów i procesów w obszarze miękkiego HR,nadzór nad wybranymi świadczeniami socjalnymi,wsparcie wybranych procesów i projektów rozwojowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane kierunki: socjologia, psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi).Min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.Dobrej znajomości języka angielskiego.Doświadczenia w pracy projektowej (mile widziane).Silnej motywacji do pracy i nowych wyzwań przy dbałości o jakość wyników pracy.Dobrej organizacji pracy własnej oraz komunikatywności.Samodzielność i kreatywności w rozwiązywaniu problemówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • niepołomice, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu ekspertów w dziale HR. Obecnie poszukujemy Starszego specjalistę ds. rozwoju personalnego. Miejscem pracy są Niepołomice. oferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku.Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy.Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych.Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń.Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.zadaniaRealizacja procesu szkoleniowego badanie potrzeb rozwojowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, prowadzenie dokumentacji,Nadzór nad procesem wdrożenia nowych pracowników.Współtworzenie standardów i procesów w obszarze miękkiego HR.Nadzór nad wybranymi świadczeniami socjalnymi.Sporządzanie raportów i zestawień.Wsparcie wybranych procesów i projektów rozwojowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane kierunki: socjologia, psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi).Min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.Dobrej znajomości języka niemieckiego (preferowany) oraz znajomości języka angielskiego.Doświadczenia w pracy projektowej (mile widziane).Silnej motywacji do pracy i nowych wyzwań przy dbałości o jakość wyników pracy.Dobrej organizacji pracy własnej oraz komunikatywności.Samodzielność i kreatywności w rozwiązywaniu problemówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych i dostawcy rozwiązań transportowych, poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu ekspertów w dziale HR. Obecnie poszukujemy Starszego specjalistę ds. rozwoju personalnego. Miejscem pracy są Niepołomice. oferujemyPracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku.Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy.Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych.Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń.Prywatną opiekę medyczną i pakiet sportowy.zadaniaRealizacja procesu szkoleniowego badanie potrzeb rozwojowych, współpraca z dostawcami zewnętrznymi, prowadzenie dokumentacji,Nadzór nad procesem wdrożenia nowych pracowników.Współtworzenie standardów i procesów w obszarze miękkiego HR.Nadzór nad wybranymi świadczeniami socjalnymi.Sporządzanie raportów i zestawień.Wsparcie wybranych procesów i projektów rozwojowych.oczekujemyWykształcenia wyższego (preferowane kierunki: socjologia, psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi).Min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku.Dobrej znajomości języka niemieckiego (preferowany) oraz znajomości języka angielskiego.Doświadczenia w pracy projektowej (mile widziane).Silnej motywacji do pracy i nowych wyzwań przy dbałości o jakość wyników pracy.Dobrej organizacji pracy własnej oraz komunikatywności.Samodzielność i kreatywności w rozwiązywaniu problemówAgencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.