You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla hr / zasoby ludzkie: 28

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową struktur poszukujemy nowej osoby - Rekrutera IT (Mid). Jesteśmy zgranym zespołem, który liczy kilkunastu rekruterów i stale się powiększa.Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów i być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym (elastycznie dopasowywujemy się do sytacji; praca zdalna zawsze była u nas obecna)Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum pół roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT) Umiejętności docierania do biernych kandydatówBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachMile widziane doświadcznie w koordynacji klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową struktur poszukujemy nowej osoby - Rekrutera IT (Mid). Jesteśmy zgranym zespołem, który liczy kilkunastu rekruterów i stale się powiększa.Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów i być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym (elastycznie dopasowywujemy się do sytacji; praca zdalna zawsze była u nas obecna)Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum pół roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT) Umiejętności docierania do biernych kandydatówBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachMile widziane doświadcznie w koordynacji klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w dziale HR w międzynarodowych strukturach? Szukasz możliwości rozwoju? Znasz świetnie język angielski? Aplikuj!oferujemypracę dla wiodącego centrum usług wspólnych z branży paliwowej w Krakowiemożliwość rozwoju w branży HRmiędzynarodowe środowisko pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę hybrydową (2 dni w tygodniu z biura)dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuwynagrodzenie ok 5500 brutto/m-czadaniawsparcie Managerów w procesie zatrudnienia nowych pracownikówwsparcie nowych pracowników w procesie onboardingudbanie o prawidłowy przebieg procesu onboardingubieżący kontakt z działami wsparciaoczekujemyznajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - warunek koniecznywykształcenia wyższego w zakresie HR (mile widzine)doświadczenia w obszarze HR lub customer Service w międzynarodowych strukturachsamodzielności i kreatywnościznajomości MS Officezaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w dziale HR w międzynarodowych strukturach? Szukasz możliwości rozwoju? Znasz świetnie język angielski? Aplikuj!oferujemypracę dla wiodącego centrum usług wspólnych z branży paliwowej w Krakowiemożliwość rozwoju w branży HRmiędzynarodowe środowisko pracypakiety sportowe, zniżki do kin, dodatkowy pakiet medycznypracę hybrydową (2 dni w tygodniu z biura)dofinansowanie do wyposażenia miejsca pracy z domuwynagrodzenie ok 5500 brutto/m-czadaniawsparcie Managerów w procesie zatrudnienia nowych pracownikówwsparcie nowych pracowników w procesie onboardingudbanie o prawidłowy przebieg procesu onboardingubieżący kontakt z działami wsparciaoczekujemyznajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym - warunek koniecznywykształcenia wyższego w zakresie HR (mile widzine)doświadczenia w obszarze HR lub customer Service w międzynarodowych strukturachsamodzielności i kreatywnościznajomości MS Officezaangażowania w pracę dyspozycyjności w pełnym etacieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesujesz się obszarem HR?Chcesz zdobyć doświadczenie w rekrutacji?Zapraszamy do naszego zespołu!Wszystkiego Cię nauczymy :)oferujemy6-miesięczny, płatny staż z urzędu pracymożliwość zdobycia pierwszego doświadczenia i poznania specyfiki pracy w HRdostęp do narzędzi umożliwiających poszukiwanie kandydatówwsparcie doświadczonego zespołupracę w miłej atmosferze :)wynagrodzenie wynikające z programu stażowego - ok. 1500 zł nettozadaniawsparcie zespołu w procesach rekrutacyjnychpublikacja ogłoszeń rekrutacyjnych selekcja CV oraz prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnychprowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczejoczekujemyzainteresowania branżą HRotwartości i komunikatywnościchęci nauki i rozwoju (wszystkiego Cię nauczymy) :)dostępności do pracy w wymiarze 40h w tygodniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesujesz się obszarem HR?Chcesz zdobyć doświadczenie w rekrutacji?Zapraszamy do naszego zespołu!Wszystkiego Cię nauczymy :)oferujemy6-miesięczny, płatny staż z urzędu pracymożliwość zdobycia pierwszego doświadczenia i poznania specyfiki pracy w HRdostęp do narzędzi umożliwiających poszukiwanie kandydatówwsparcie doświadczonego zespołupracę w miłej atmosferze :)wynagrodzenie wynikające z programu stażowego - ok. 1500 zł nettozadaniawsparcie zespołu w procesach rekrutacyjnychpublikacja ogłoszeń rekrutacyjnych selekcja CV oraz prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnychprowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczejoczekujemyzainteresowania branżą HRotwartości i komunikatywnościchęci nauki i rozwoju (wszystkiego Cię nauczymy) :)dostępności do pracy w wymiarze 40h w tygodniuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz pracy w payroll? Znasz język francuski i angielski? Nie zwlekaj, aplikuj! Mamy dla Ciebie super propozycję zawodową.Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniagromadzenie i stosowanie się do instrukcji płacowych, aby w odpowiednim czasie przygotować kalkulację i dokumenty do wglądu zgodnie z ustaleniami z Kierownikiem Płacwprowadzanie danych płacowych zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od klientów i wewnętrznego HRsprawdzanie poprawności danych płacowych, czy są zgodne z przepisami podatkowymi, socjalnymi i prawem pracykomunikacja bezpośrednio z pracownikami i menedżerami we wszystkich ogólnych sprawach płacowychwprowadzanie danych i kontrola jakości danych dotyczących zarobków, potrąceń, wpłat bezpośrednich oraz konfiguracji i zmian podatków dla każdego okresu rozliczeniowegozarządzanie procesem płatności, uzgadnianie płatności z listą płac w celu zapewnienia dokładności i ręcznego przetwarzania korektprzetwarzanie raportów płac tj. osób nowozatrudnionych, odchodzących, miesięczny raport grupowy itp. pod nadzorem Menadżera Płacasystowanie kierownikowi ds. płac w kontaktach między działem finansowym a listą płacwsparcie Menedżera Płac w przygotowaniu różnych raportówoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe1- 2 letnie doświadczenia w pracy w obszarze HR (najlepiej dziale płac)podstawową znajomość listy płacznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka francuskiego min. B2znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyedobre umiejętności komunikacyjneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy w payroll? Znasz język francuski i angielski? Nie zwlekaj, aplikuj! Mamy dla Ciebie super propozycję zawodową.Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniagromadzenie i stosowanie się do instrukcji płacowych, aby w odpowiednim czasie przygotować kalkulację i dokumenty do wglądu zgodnie z ustaleniami z Kierownikiem Płacwprowadzanie danych płacowych zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od klientów i wewnętrznego HRsprawdzanie poprawności danych płacowych, czy są zgodne z przepisami podatkowymi, socjalnymi i prawem pracykomunikacja bezpośrednio z pracownikami i menedżerami we wszystkich ogólnych sprawach płacowychwprowadzanie danych i kontrola jakości danych dotyczących zarobków, potrąceń, wpłat bezpośrednich oraz konfiguracji i zmian podatków dla każdego okresu rozliczeniowegozarządzanie procesem płatności, uzgadnianie płatności z listą płac w celu zapewnienia dokładności i ręcznego przetwarzania korektprzetwarzanie raportów płac tj. osób nowozatrudnionych, odchodzących, miesięczny raport grupowy itp. pod nadzorem Menadżera Płacasystowanie kierownikowi ds. płac w kontaktach między działem finansowym a listą płacwsparcie Menedżera Płac w przygotowaniu różnych raportówoczekujemywykształcenie wyższe kierunkowe1- 2 letnie doświadczenia w pracy w obszarze HR (najlepiej dziale płac)podstawową znajomość listy płacznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka francuskiego min. B2znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyedobre umiejętności komunikacyjneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteśmy zgranym zespołem Rekruterów IT, który ma przyjemność realizować różnorodne projekty dla firm z kapitałem polskim i zagraniczym z branży bankowej, technologicznej, ecommerce, FMCG etc.Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu Koordynatora, który będzie skutecznie organizował pracę wśród rekruterów i współpracował z naszymi kluczowymi klientami.Wyślij swoje CV, porozmawiaj z nami i zobacz co jesteśmy Ci w stanie zaoferować!oferujemyUmowę o pracę Współpracę z największymi markami na rynku ITPremię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingNEW!!! IT Academy - autorski cykl szkoleń i kompendium wiedzy ITElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowymDofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaWspieranie i administrowanie działań rekrutacyjnych, zapewniających sprawną i efektywną obsługę klientów oraz wszystkich zaangażowanych w proces rekrutacjiŚcisła współpraca z kandydatami, zespołem rekrutacyjnym i hiring manageramiBudowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowychKoordynowanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, w tym wysyłanie zaproszeń na spotkania z klientemWyznaczanie kierunku rekutacji, priorytetów, kierunku w tym ustalanie KPI dla zespołuBieżące raportowanie postępów do klienta, swojego manageraoczekujemyDoświadczenia w koordynacji projektów (najchętniej IT)Doświadczenia w pracy jako rekruter Doświadczenia w pracy z klientem polskim lub zagranicznymBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (swoboda komunikacja w języku angielskim)Umiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteśmy zgranym zespołem Rekruterów IT, który ma przyjemność realizować różnorodne projekty dla firm z kapitałem polskim i zagraniczym z branży bankowej, technologicznej, ecommerce, FMCG etc.Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu Koordynatora, który będzie skutecznie organizował pracę wśród rekruterów i współpracował z naszymi kluczowymi klientami.Wyślij swoje CV, porozmawiaj z nami i zobacz co jesteśmy Ci w stanie zaoferować!oferujemyUmowę o pracę Współpracę z największymi markami na rynku ITPremię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingNEW!!! IT Academy - autorski cykl szkoleń i kompendium wiedzy ITElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowymDofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaWspieranie i administrowanie działań rekrutacyjnych, zapewniających sprawną i efektywną obsługę klientów oraz wszystkich zaangażowanych w proces rekrutacjiŚcisła współpraca z kandydatami, zespołem rekrutacyjnym i hiring manageramiBudowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowychKoordynowanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, w tym wysyłanie zaproszeń na spotkania z klientemWyznaczanie kierunku rekutacji, priorytetów, kierunku w tym ustalanie KPI dla zespołuBieżące raportowanie postępów do klienta, swojego manageraoczekujemyDoświadczenia w koordynacji projektów (najchętniej IT)Doświadczenia w pracy jako rekruter Doświadczenia w pracy z klientem polskim lub zagranicznymBardzo dobrej znajomości języka angielskiego (swoboda komunikacja w języku angielskim)Umiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową struktur poszukujemy nowej osoby - Rekrutera IT (Mid). Jesteśmy zgranym zespołem, który liczy kilkunastu rekruterów i stale się powiększa.Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów i być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym (elastycznie dopasowywujemy się do sytacji; praca zdalna zawsze była u nas obecna)Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum pół roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT) Umiejętności docierania do biernych kandydatówBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachMile widziane doświadcznie w koordynacji klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową struktur poszukujemy nowej osoby - Rekrutera IT (Mid). Jesteśmy zgranym zespołem, który liczy kilkunastu rekruterów i stale się powiększa.Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów i być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym (elastycznie dopasowywujemy się do sytacji; praca zdalna zawsze była u nas obecna)Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum pół roku doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT) Umiejętności docierania do biernych kandydatówBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachMile widziane doświadcznie w koordynacji klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową zespołu poszukujemy nowego kolegi lub koleżanki - IT Recruitment Consultanta. Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów, rozwijać być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówPozyskiwania nowych klientów i opieka nad obecnymiKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT)Doświadczenia w sprzedaży (mile widziana sprzedaż usług rekrutacyjnych)Doświadczenia w cold callinguBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      W związku z dużą ilością realizowanych projektów i rozbudową zespołu poszukujemy nowego kolegi lub koleżanki - IT Recruitment Consultanta. Jeśli lubisz realizować różnorodne rekrutacje w obszarze IT od stanowisk Help Desk, Developerów, Testerów, Project Managerów po IT Managerów (rekrutacje stałe i contracting), chcesz pracować dla największych marek na rynku, koordynować procesy rekrutacyjne u klientów, rozwijać być częścią holenderskiej kultury pracy - serdecznie zapraszamy do nas!Zobacz co robimy i co możemy Ci zaproponować.oferujemyUmowę o pracę (jako nieliczni na rynku nie zwalnialiśmy naszych pracowników, wprost przeciwnie powiększamy nasze zespoły)Premię w systemie miesięcznym (jej wysokość zależy od Ciebie - no limit)Szkolenia dopasowane do Twoich potrzeb (techniczne, systemowe, kompetencji miękkich) oraz szczegółowy onboardingElastyczny czas pracy (swoją pracę zaczynamy między 8:00 - 9:00)Pracę w trybie hybrydowym Dofinansowanie do nauki języka angielskiegoOpiekę medyczna (Medicover lub Luxmed do wyboru)Dofinansowanie do karty sportowejMożliwość objęcia dodatkowych ról (Buddy, Key User, Audytor, Ekspert itp.)Możliwość realizacji własnych pasji. Lubisz pisać? Idealnie nasz firmowy blog czeka na Ciebie.Pracę na nowoczesnych systemach usprawniających Twoją pracęMożliwości awansu pionowego i poziomegozadaniaAktywne pozyskiwanie kandydatów na stanowiska z branży IT i budowanie talent poolsSamodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różnorodne stanowiskaWspółpraca z innymi rekruterami w zespole/koordynatorami klientówPozyskiwania nowych klientów i opieka nad obecnymiKoordynacja współpracy z klientem - od początku pracy lub w późniejszym czasiePraca na systemie ATS oraz CRMOpieka nad kandydatami i dbanie o pozytywny candidate experienceoczekujemyMinimum rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT)Doświadczenia w sprzedaży (mile widziana sprzedaż usług rekrutacyjnych)Doświadczenia w cold callinguBardzo dobrej znajomości języka angielskiegoSamodzielności w pracyUmiejętności pracy w dynamicznym środowisku, często nad kilkoma projektami jednocześnieDobrej organizacji pracyUmiejętności pracy na KPI i jasno określonych celachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • dąbrowa górnicza, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i chciałabyś rozpocząć karierę w obszarze HR? A może postawiłeś już pierwsze kroki w rekrutacji i szukasz nowych wyzwań? Jeśli komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemów, jesteś otwarty na kontakt międzyludzkie i stawiasz na swój rozwój - ta oferta może być dla Ciebie! Aplikuj i daj się poznać! oferujemyumowę o pracęmożliwości rozwojuszkolenia wprowadzające dobrą atmosferę w zespoleatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość wykorzystywania języków obcych na co dzień zróżnicowane obowiązki sprzęt potrzebny do pracy zadaniaposzukiwanie i pozyskiwanie, za pomocą różnych narzędzi rekrutacyjnych, odpowiednich kandydatów do pracy w firmie stała opieka oraz wsparcie zatrudnionych pracownikówrozwiązywanie bieżących problemówstały kontakt z kandydatami, udzielanie informacji zwrotnych, prowadzenie ich przez cały proces rekrutacji prace administracyjne związane z zatrudnieniem i wyjazdem pracowników za granicęwspółpraca z kancelariami: podatkową i prawnąwspółpraca z firmą w zakresie kadr i płacoczekujemyotwartości na ludzi, komunikatywnościdoświadczenia w obsłudze klienta, pracach administracyjnychdoświadczenie w rekrutacjach lub innych działach HR jest mile widziane wykształcenia wyższego lub średniegoznajomości języka niemieckiego na poziomie komunikatywnymznajomości programu Excelchęci do nauki i rozwoju osobistego sumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązkówumiejętności rozwiązywania problemów i myślenia analitycznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obsłudze klienta i chciałabyś rozpocząć karierę w obszarze HR? A może postawiłeś już pierwsze kroki w rekrutacji i szukasz nowych wyzwań? Jeśli komunikacja w języku niemieckim nie sprawia Ci problemów, jesteś otwarty na kontakt międzyludzkie i stawiasz na swój rozwój - ta oferta może być dla Ciebie! Aplikuj i daj się poznać! oferujemyumowę o pracęmożliwości rozwojuszkolenia wprowadzające dobrą atmosferę w zespoleatrakcyjne wynagrodzeniemożliwość wykorzystywania języków obcych na co dzień zróżnicowane obowiązki sprzęt potrzebny do pracy zadaniaposzukiwanie i pozyskiwanie, za pomocą różnych narzędzi rekrutacyjnych, odpowiednich kandydatów do pracy w firmie stała opieka oraz wsparcie zatrudnionych pracownikówrozwiązywanie bieżących problemówstały kontakt z kandydatami, udzielanie informacji zwrotnych, prowadzenie ich przez cały proces rekrutacji prace administracyjne związane z zatrudnieniem i wyjazdem pracowników za granicęwspółpraca z kancelariami: podatkową i prawnąwspółpraca z firmą w zakresie kadr i płacoczekujemyotwartości na ludzi, komunikatywnościdoświadczenia w obsłudze klienta, pracach administracyjnychdoświadczenie w rekrutacjach lub innych działach HR jest mile widziane wykształcenia wyższego lub średniegoznajomości języka niemieckiego na poziomie komunikatywnymznajomości programu Excelchęci do nauki i rozwoju osobistego sumienności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązkówumiejętności rozwiązywania problemów i myślenia analitycznegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pasjonujesz się obszarem HR-u? Posiadasz już doświadczenie w obszarze rekrutacji specjalistycznych? Chcesz rozwijać się w pozostałych obszarach HR-owych? Szukasz miejsca w którym twój rozwój będzie miał znaczenie? Znasz biegle język angielski? Jesteś osobą proaktywną, która lubi dzielić się swoimi pomysłami? Jeśli na wszystkie te pytania odpowiadasz twierdząco, ta oferta pracy jest dla Ciebie!Naszym klientem jest jedna z lokalnych firm z branży SSC/BPOoferujemystabilne zatrudnienie bezpośrednio u naszego klienta, na umowę o pracęmożliwość rozwoju w obszarze miękkiego HR-u, w kierunku HRBPszeroki wachlarz benefitóworganizację otwartą na Twoje pomysły i ich wprowadzaniestanowisko na którym pracownik ma poczucie wpływu na organizacjęświetną atmosferę pracy, inspirującego i wspierającego przełożonegoodpowiedzialne i samodzielne stanowiskozadaniarealizowanie procesów rekrutacyjnych end-to-end ( głownie stanowiska logistyczne i finansowe)wsparcie kadry zarządzającej w realizowaniu polityki personalnejodpowiedzialność za realizację strategii personalnej odpowiedzialność za działania EB & EEposzukiwanie nowych dostawców szkoleniowych, koordynacja szkoleń w organizacjiwsparcie procesu onboardingu oczekujemyzainteresowania i chęcią rozwoju w obszarze HR-udoświadczenie w prowadzeniu rekrutacji e2emile widziane doświadczenie w obszarze employer brandingubiegłej znajomości języka angielskiegopro-aktywności w działaniuodpowiedzialności i samodzielności w działaniuwysokiej kultury osobistej Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pasjonujesz się obszarem HR-u? Posiadasz już doświadczenie w obszarze rekrutacji specjalistycznych? Chcesz rozwijać się w pozostałych obszarach HR-owych? Szukasz miejsca w którym twój rozwój będzie miał znaczenie? Znasz biegle język angielski? Jesteś osobą proaktywną, która lubi dzielić się swoimi pomysłami? Jeśli na wszystkie te pytania odpowiadasz twierdząco, ta oferta pracy jest dla Ciebie!Naszym klientem jest jedna z lokalnych firm z branży SSC/BPOoferujemystabilne zatrudnienie bezpośrednio u naszego klienta, na umowę o pracęmożliwość rozwoju w obszarze miękkiego HR-u, w kierunku HRBPszeroki wachlarz benefitóworganizację otwartą na Twoje pomysły i ich wprowadzaniestanowisko na którym pracownik ma poczucie wpływu na organizacjęświetną atmosferę pracy, inspirującego i wspierającego przełożonegoodpowiedzialne i samodzielne stanowiskozadaniarealizowanie procesów rekrutacyjnych end-to-end ( głownie stanowiska logistyczne i finansowe)wsparcie kadry zarządzającej w realizowaniu polityki personalnejodpowiedzialność za realizację strategii personalnej odpowiedzialność za działania EB & EEposzukiwanie nowych dostawców szkoleniowych, koordynacja szkoleń w organizacjiwsparcie procesu onboardingu oczekujemyzainteresowania i chęcią rozwoju w obszarze HR-udoświadczenie w prowadzeniu rekrutacji e2emile widziane doświadczenie w obszarze employer brandingubiegłej znajomości języka angielskiegopro-aktywności w działaniuodpowiedzialności i samodzielności w działaniuwysokiej kultury osobistej Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać się w obszarze HR i obsługi klienta wewnętrznego? Chcesz pracować w przyjaznym i zróżnicowanym środowisku w dobrze prosperującej firmie?Jesteśmy Twoją odpowiedzią - naszym Klientem jest międzynarodowa firma, bedąca liderem w branży FMCG.  Aplikuj i pozwól nam opowiedzieć Ci o szczegółach!oferujemymożliwość pracy w zespole złożonym z młodych, energicznych profesjonalistówmiędzynarodowe środowisko pracy jak i grupę klientów (z obszaru Europy lub Eurazji i Afryki)możliwość pogłębiania swojej wiedzy i doświadczenia oraz zwiększania kompetencji merytorycznychmożliwość rozwijania i kształtowania swoich umiejętności i portfolio w szybko rozwijającej się, wiodącej w swojej branży firmiepracę w zespole umożliwiającym rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacjizadaniazapewnienie właściwego zrozumienia potrzeb i problemów pracowników oraz zarządzanie kompleksowymi sprawami pracowniczymiustalanie i dostarczanie dokładnych rozwiązań pierwszego kontakturozwiązywanie podstawowych spraw dotyczących płac  ustalanie z pracownikami i innymi zaangażowanymi osobami właściwych oczekiwań dotyczących czasu, uprawnień i dokumentacji potrzebnej do realizacji zgłoszeńzapewnienie dokładnego i terminowego wprowadzania danych dot. zgłoszeńprzeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników i nowych kierowników w zakresie procesów związanych z zasobami ludzkimi, narzędzi i dostępnych zasobówwsparcie w bieżącym informowaniu przez kanały komunikacyjne o zmianach w planach i programach świadczeń, procesach i narzędziachoczekujemywykształcenia wyższego (min. licencjackie) z zakresu zasobów ludzkich, nauk społecznych lub ekonomiibiegłej znajomości języka angielskiego ( min. B2/C1)znajomości języka hiszpańskiego w stopniu średniozaawansowanym (B1/B2)doskonałych umiejętności komunikacyjnych oraz pracy w zespoleumiejętności aktywnego słuchania, rozwiązywania problemów znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza programów Outlook i Excel)zdolności analitycznych, organizacyjnych oraz zarządzania czasemdoświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania sprawami będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozwijać się w obszarze HR i obsługi klienta wewnętrznego? Chcesz pracować w przyjaznym i zróżnicowanym środowisku w dobrze prosperującej firmie?Jesteśmy Twoją odpowiedzią - naszym Klientem jest międzynarodowa firma, bedąca liderem w branży FMCG.  Aplikuj i pozwól nam opowiedzieć Ci o szczegółach!oferujemymożliwość pracy w zespole złożonym z młodych, energicznych profesjonalistówmiędzynarodowe środowisko pracy jak i grupę klientów (z obszaru Europy lub Eurazji i Afryki)możliwość pogłębiania swojej wiedzy i doświadczenia oraz zwiększania kompetencji merytorycznychmożliwość rozwijania i kształtowania swoich umiejętności i portfolio w szybko rozwijającej się, wiodącej w swojej branży firmiepracę w zespole umożliwiającym rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacjizadaniazapewnienie właściwego zrozumienia potrzeb i problemów pracowników oraz zarządzanie kompleksowymi sprawami pracowniczymiustalanie i dostarczanie dokładnych rozwiązań pierwszego kontakturozwiązywanie podstawowych spraw dotyczących płac  ustalanie z pracownikami i innymi zaangażowanymi osobami właściwych oczekiwań dotyczących czasu, uprawnień i dokumentacji potrzebnej do realizacji zgłoszeńzapewnienie dokładnego i terminowego wprowadzania danych dot. zgłoszeńprzeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników i nowych kierowników w zakresie procesów związanych z zasobami ludzkimi, narzędzi i dostępnych zasobówwsparcie w bieżącym informowaniu przez kanały komunikacyjne o zmianach w planach i programach świadczeń, procesach i narzędziachoczekujemywykształcenia wyższego (min. licencjackie) z zakresu zasobów ludzkich, nauk społecznych lub ekonomiibiegłej znajomości języka angielskiego ( min. B2/C1)znajomości języka hiszpańskiego w stopniu średniozaawansowanym (B1/B2)doskonałych umiejętności komunikacyjnych oraz pracy w zespoleumiejętności aktywnego słuchania, rozwiązywania problemów znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza programów Outlook i Excel)zdolności analitycznych, organizacyjnych oraz zarządzania czasemdoświadczenie w pracy z narzędziami do zarządzania sprawami będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Międzynarodowa firma działająca w Żarach poszukuje specjalisty ds. employer brandingu. Jeśli wiesz jak zadbać o markę pracodawcy oraz zadowolenie pracowników - to ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Aplikuj i pozwól nam się lepiej poznać! oferujemypracę w systemie hybrydowymdługofalową współpracę na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medyczną możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia zdrowotnegomiędzynarodowe środowisko pracy dużą samodzielność i realny wpływ na politykę personalną firmy  zadaniaTworzenie i koordynowanie projektów Employer Brandingowych prowadzenie profili firmy w social mediach udział w międzynarodowych projektach HR prowadzenie procesów onboardingu oraz offboardingu znajomość globalnych procesów HR oraz ich doskonalenie w obszarze komunikacji, rozwoju i rekrutacji wewnętrznejścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych oczekujemymin. 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku wykształcenia wyższego, chętnie kierunkowegoznajomości języka angielskiego (min.B2) znajomości prawa pracydoświadczenia zawodowego związanego z budowaniem marki pracodawcy komunikatywności, otwartości, innowacyjności Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Międzynarodowa firma działająca w Żarach poszukuje specjalisty ds. employer brandingu. Jeśli wiesz jak zadbać o markę pracodawcy oraz zadowolenie pracowników - to ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Aplikuj i pozwól nam się lepiej poznać! oferujemypracę w systemie hybrydowymdługofalową współpracę na podstawie umowy o pracęprywatną opiekę medyczną możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia zdrowotnegomiędzynarodowe środowisko pracy dużą samodzielność i realny wpływ na politykę personalną firmy  zadaniaTworzenie i koordynowanie projektów Employer Brandingowych prowadzenie profili firmy w social mediach udział w międzynarodowych projektach HR prowadzenie procesów onboardingu oraz offboardingu znajomość globalnych procesów HR oraz ich doskonalenie w obszarze komunikacji, rozwoju i rekrutacji wewnętrznejścisła współpraca ze wszystkimi działami firmy kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych oczekujemymin. 2-3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku wykształcenia wyższego, chętnie kierunkowegoznajomości języka angielskiego (min.B2) znajomości prawa pracydoświadczenia zawodowego związanego z budowaniem marki pracodawcy komunikatywności, otwartości, innowacyjności Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zadbaj o podległych pracowników i poczuj realny wpływ na ich satysfakcję. Oprócz odpowiedzialności za team, będziesz także angażować się w ciekawe projekty i rozwijać potencjał organizacji. Chętnie opowiemy o szczegółach i przedstawimy Twoją kandydaturę u jednego z naszych kluczowych klientów- po prostu zaaplikuj i daj nam się poznać!oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęlunch w godzinach pracyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezniżki na produkty firmoweszkolenia rozwojowezadaniabieżący kontakt z pracownikami i rozwijanie ich potencjałuwykorzystywanie w praktyce szeroko rozumianej wiedzy HR oraz prawa pracy udział w projektach mających na celu rozwój biznesukoordynowanie procesu zatrudnienia w oparciu o obowiązujące w organizacji standardy i procedurywsparcie i rozwój inicjatyw szkoleniowychwdrażanie nowoczesnych procesów HRoczekujemykilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku płynnej znajomości języka angielskiegołatwej adaptacji w środowisku międzynarodowymnastawienia na pracownika oraz umiejętności motywowaniaznajomości prawa pracy i przepisów związanych z zatrudnieniem pracownikówbiznesowego, proaktywnego podejściaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zadbaj o podległych pracowników i poczuj realny wpływ na ich satysfakcję. Oprócz odpowiedzialności za team, będziesz także angażować się w ciekawe projekty i rozwijać potencjał organizacji. Chętnie opowiemy o szczegółach i przedstawimy Twoją kandydaturę u jednego z naszych kluczowych klientów- po prostu zaaplikuj i daj nam się poznać!oferujemystabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracęlunch w godzinach pracyprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezniżki na produkty firmoweszkolenia rozwojowezadaniabieżący kontakt z pracownikami i rozwijanie ich potencjałuwykorzystywanie w praktyce szeroko rozumianej wiedzy HR oraz prawa pracy udział w projektach mających na celu rozwój biznesukoordynowanie procesu zatrudnienia w oparciu o obowiązujące w organizacji standardy i procedurywsparcie i rozwój inicjatyw szkoleniowychwdrażanie nowoczesnych procesów HRoczekujemykilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku płynnej znajomości języka angielskiegołatwej adaptacji w środowisku międzynarodowymnastawienia na pracownika oraz umiejętności motywowaniaznajomości prawa pracy i przepisów związanych z zatrudnieniem pracownikówbiznesowego, proaktywnego podejściaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • ostrów wielkopolski, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
       Posiadasz już kilkuletnie doświadczenie na stanowisku HR Business Partnera i swobodnie posługujesz się językiem angielskim ? Jeśli chcesz pracować dla międzynarodowej firmy i zdobywać kolejne doświadczenia, koniecznie sprawdź naszą ofertę. oferujemypracę w międzynarodowej firmie i współpracę z oddziałami z różnych krajów Europy angażujące środowisko pracy – bezpieczeństwo, kultura i wartości są dla firmy bardzo ważneatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników home office 1 raz w tygodniuopiekę medyczną pakiet szkoleń   zadaniaorganizacja i administracja spraw personalnych dla Polski oraz 2óch innych krajów (cykl życia pracownika, rozwój pracowników, wdrażanie procesów, programów i projektów)szkolenie pracowników oraz managerów w zrozumieniu narzędzi i procesów HR tworzenie narzędzi i w zakresie rekrutacji, szkoleń, wdrożeń, rozwoju pracownikówwspółpraca z lokalnymi agencjami pracybudowanie marki pracodawcy wprowadzanie i zbieranie danych za pośrednictwem systemów zarządzania zasobami ludzkimioczekujemymin. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B2 - warunek konieczny)umiejętności w zakresie pozyskiwania, onboardingu i utrzymania talentówznajomości przepisów prawa pracy, RODO, narzędzi rekrutacyjnychwysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,interpersonalnych, prezentacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
       Posiadasz już kilkuletnie doświadczenie na stanowisku HR Business Partnera i swobodnie posługujesz się językiem angielskim ? Jeśli chcesz pracować dla międzynarodowej firmy i zdobywać kolejne doświadczenia, koniecznie sprawdź naszą ofertę. oferujemypracę w międzynarodowej firmie i współpracę z oddziałami z różnych krajów Europy angażujące środowisko pracy – bezpieczeństwo, kultura i wartości są dla firmy bardzo ważneatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od wyników home office 1 raz w tygodniuopiekę medyczną pakiet szkoleń   zadaniaorganizacja i administracja spraw personalnych dla Polski oraz 2óch innych krajów (cykl życia pracownika, rozwój pracowników, wdrażanie procesów, programów i projektów)szkolenie pracowników oraz managerów w zrozumieniu narzędzi i procesów HR tworzenie narzędzi i w zakresie rekrutacji, szkoleń, wdrożeń, rozwoju pracownikówwspółpraca z lokalnymi agencjami pracybudowanie marki pracodawcy wprowadzanie i zbieranie danych za pośrednictwem systemów zarządzania zasobami ludzkimioczekujemymin. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowiskuwykształcenia wyższegobardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. B2 - warunek konieczny)umiejętności w zakresie pozyskiwania, onboardingu i utrzymania talentówznajomości przepisów prawa pracy, RODO, narzędzi rekrutacyjnychwysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych,interpersonalnych, prezentacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Od pre-payroll do działań post-payroll? Miesięczne, kwartalne i roczne listy płac? Nadzór globalnych operacji payroll? Brzmi interesująco? Nie zwlekaj, aplikuj! Działaj jako punkt kontaktowy z klientami globalnymi i lokalnych zespołów płacowych! oferujemyumowa o pracę bezpośrednio u pracodawcy praca od zaraz dogodna lokalizacja biura elastyczny czas pracypraca zdalnaoferta dopasowana do dotychczasowego doświadczeniamiędzynarodowe i dynamiczne środowisko pracy wyjątkowi ludzie i atmosferaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiekarta multisportprezenty świąteczne i okolicznościowedofinansowanie do wakacji (wczasy pod gruszą) darmowe kursy językowe w tym Business English karty Sodexodofinansowanie do okularówszkolenia i webinaria dofinansowanie do naukinagrody uznaniowebonus za poleceniefundusz socjalnypremie świąteczne skrócenie o 4 godziny czasu pracy w dniu urodzin bilety na wydarzenia kulturowe  zadaniautrzymanie dokładności danych płacowychprzetwarzanie listy płac dla niemieckich, austraickich lub szwajcarskich klientówsprawdzanie dokładności ewidencji czasu pracy pracownikówdrukowanie i wysyłanie pasków płacowych zgodnie z ustalonym zakresem i harmonogramemodpowiadanie na zapytania telefoniczne i mailowekontrola jakości, weryfikacja i konsolidacja danych wejściowych płacowych dostarczonych przez klientaregularna komunikacja z klientem i wyjaśnianie miesięcznych danych wejściowych w przypadku wykrycia niezgodnościaktualizacje oprogramowania pośredniczącego do płac i pomoc dla lokalnych biur, jeśli ma to zastosowanieprzetwarzanie i koordynacja płatności miesięcznych oraz uzgadnianie rachunków bankowychaktualizacja dokumentacji procesowej, dzienników wydań i miesięcznych danych wolumetrycznych dla koordynowanych lokalizacjiwspółpraca z lokalnymi zespołami w celu odpowiedzi na zapytania pracowników klienta, walidacja otrzymanych odpowiedzipomoc przy projektach ad hoc oczekujemywykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, zasoby ludzkie)doświadczenia w lokalnej kadrze płacowej na niezależnym stanowisku specjalistydoświadczenie w koordynacji w ramach SSC/BPO w międzynarodowym środowisku pracy z klientemznajomość języka angielskiego min. B2znajomość języka niemieckiego min. B2Znajomosć MS Excel, Word, Outlookzdolność do szybkiego uczenia się, silna koordynacją, umiejętnościa analityczne i organizacyjnyeumiejętność priorytetowania zadań, terminowość umiejętności obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznegoumiejętność utrzymywania silnych relacji z zepołemdbałość o szczegółyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdynia, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w obszarze płac? Jesteś otwarta/y na nowe możliwości?Czekamy na Twoje CV i by bliżej Cię poznać.oferujemykarta sportowaświadczenia świąteczneopieka zdrowotnaubezpieczenie na życiedofinansowanie do wypoczynkuplatformę do nauki języków obcychdodatkowa premia kwartalnazatrudnienie w oparciu o umowę o pracęzadaniasporządzanie listy płac z zakresu wynagrodzenia osobowego jak i z tytułu umów zleceń i o dzieło zgodnie z ustalonymi wymogamisporządzanie listy płac z FŚS wraz z prowadzeniem ewidencji i pilnowania limitów zwolnień dla celów podatkowychobliczanie miesięcznych zaliczek przekazywanych do US na podatek dochodowych od osób fizycznychsporządzanie przelewów z tytułu wynagrodzenia osobowego, umowy zleceń i o dzieło na rachunki osobiste pracowników.sporządzanie zestawienia przelewów do US z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń dokonywanych z wynagrodzeńsporządzanie sprawozdań dotyczących wynagrodzeń GUS (kwartalnych i rocznych)sporządzanie zestawień zbiorczych składników płac w skali miesiąca i roku celem rozliczeń księgowychsporządzanie dokumentacji płacowej poszczególnych pracowników tj. karty wynagrodzeń pracownikówroczne rozliczanie pracowników z US z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz przekazanie stronom określonych w ustawie formularzyrozliczanie roku podatkowego, sporządzanie rocznych deklaracji rozliczających podatek dochodowy od  osób fizycznych (PIT-11)sporządzanie i wysyłanie deklaracji oraz przygotowywanie dyspozycji przelewów na PFRON zgodnie z obowiązującymi przepisamibieżące uzgadnianie sald z kont z działem księgowości z zakresu rozrachunków z tyt. wynagrodzeń rozliczeń wynagrodzeń z tyt. ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych i PFRONprowadzenie Programu Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK)oczekujemywykształcenie wyższe, mile widziane ekonomicznemin.3 lata pracy na samodzielnym stanowisku w dziale płacdoświadczenie w przygotowywaniu dokumentów do ZUS,US itpdoświadczenie we wdrażaniu systemu kadrowo- płacowego będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowychbardzo dobra organizacja pracyzdolności interpersonalnewysoka kultura osobistaznajomość programu Płatnik,doświadczenie w pracy z systemem Xpertis (Asseco Macrologic) będzie mile widzianeznajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w obszarze płac? Jesteś otwarta/y na nowe możliwości?Czekamy na Twoje CV i by bliżej Cię poznać.oferujemykarta sportowaświadczenia świąteczneopieka zdrowotnaubezpieczenie na życiedofinansowanie do wypoczynkuplatformę do nauki języków obcychdodatkowa premia kwartalnazatrudnienie w oparciu o umowę o pracęzadaniasporządzanie listy płac z zakresu wynagrodzenia osobowego jak i z tytułu umów zleceń i o dzieło zgodnie z ustalonymi wymogamisporządzanie listy płac z FŚS wraz z prowadzeniem ewidencji i pilnowania limitów zwolnień dla celów podatkowychobliczanie miesięcznych zaliczek przekazywanych do US na podatek dochodowych od osób fizycznychsporządzanie przelewów z tytułu wynagrodzenia osobowego, umowy zleceń i o dzieło na rachunki osobiste pracowników.sporządzanie zestawienia przelewów do US z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń dokonywanych z wynagrodzeńsporządzanie sprawozdań dotyczących wynagrodzeń GUS (kwartalnych i rocznych)sporządzanie zestawień zbiorczych składników płac w skali miesiąca i roku celem rozliczeń księgowychsporządzanie dokumentacji płacowej poszczególnych pracowników tj. karty wynagrodzeń pracownikówroczne rozliczanie pracowników z US z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz przekazanie stronom określonych w ustawie formularzyrozliczanie roku podatkowego, sporządzanie rocznych deklaracji rozliczających podatek dochodowy od  osób fizycznych (PIT-11)sporządzanie i wysyłanie deklaracji oraz przygotowywanie dyspozycji przelewów na PFRON zgodnie z obowiązującymi przepisamibieżące uzgadnianie sald z kont z działem księgowości z zakresu rozrachunków z tyt. wynagrodzeń rozliczeń wynagrodzeń z tyt. ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych i PFRONprowadzenie Programu Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK)oczekujemywykształcenie wyższe, mile widziane ekonomicznemin.3 lata pracy na samodzielnym stanowisku w dziale płacdoświadczenie w przygotowywaniu dokumentów do ZUS,US itpdoświadczenie we wdrażaniu systemu kadrowo- płacowego będzie dodatkowym atutemdoświadczenie w sporządzaniu raportów kadrowo-płacowychbardzo dobra organizacja pracyzdolności interpersonalnewysoka kultura osobistaznajomość programu Płatnik,doświadczenie w pracy z systemem Xpertis (Asseco Macrologic) będzie mile widzianeznajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujesz dobrego miejsca na odbycie praktyk studenckich? Pragniesz wykorzystać wolny czas na poznanie obszaru rekrutacji specjalistycznych? Chcesz zobaczyć jak to robią profesjonaliści? A może ciekawi Cię jak to jest pracować w międzynarodowej korporacji? Jeżeli na powyższe pytania kiwasz głową na TAK to oferta ta jest dla Ciebie! Nie zastanawiaj się dłużej, poznajmy się. Wzbogać swoje CV o lidera branży HR.oferujemypoznanie kultury organizacyjnej międzynarodowej korporacjizdobycie cennego doświadczenia w obszarze rekrutacjipoznanie świata biznesu, wielu branż oraz ciekawych ludzimożliwość przekonania się czy rekrutacja jest dla Ciebiebezpłatne praktyki na okres max. 3 miesięcyzadaniawsparcie projektów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjneprace administracyjnepublikacja ogłoszeńoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputerauśmiechu i zaangażowaniachęci do nabywania nowych doświadczeńAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Poszukujesz dobrego miejsca na odbycie praktyk studenckich? Pragniesz wykorzystać wolny czas na poznanie obszaru rekrutacji specjalistycznych? Chcesz zobaczyć jak to robią profesjonaliści? A może ciekawi Cię jak to jest pracować w międzynarodowej korporacji? Jeżeli na powyższe pytania kiwasz głową na TAK to oferta ta jest dla Ciebie! Nie zastanawiaj się dłużej, poznajmy się. Wzbogać swoje CV o lidera branży HR.oferujemypoznanie kultury organizacyjnej międzynarodowej korporacjizdobycie cennego doświadczenia w obszarze rekrutacjipoznanie świata biznesu, wielu branż oraz ciekawych ludzimożliwość przekonania się czy rekrutacja jest dla Ciebiebezpłatne praktyki na okres max. 3 miesięcyzadaniawsparcie projektów rekrutacyjnych na stanowiska produkcyjneprace administracyjnepublikacja ogłoszeńoczekujemydyspozycyjność kilka dni w tygodniuumiejętność obsługi komputerauśmiechu i zaangażowaniachęci do nabywania nowych doświadczeńAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • pruszków, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesujesz się tematyką HR i chcesz zobaczyć jak wygląda prowadzenie procesu rekrutacyjnego? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej organizacji, będącej liderem na rynku? Dołącz do nas już dzisiaj i nadaj swojej ścieżce zawodowej właściwy kierunek!oferujemy6-miesięczny, płatny staż z urzędu pracy w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologiegwarantujemy zatrudnienie bezpośrednio w randstad po zakończeniu stażu dostęp do narzędzi służących poszukiwaniu kandydatówmożliwość poznania specyfiki pracy w obszarze rekrutacjidostęp do platformy szkoleń e-learningowychmerytoryczne wsparcie zgranego, doświadczonego zespołupracę we wspaniałej atmosferze :)wynagrodzenie wynikające z programu stażowego - ok. 1400 zł nettozadaniaaktywne wsparcie zespołu w prowadzonych rekrutacjachprowadzenie działań direct search oraz poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do kandydatówpublikacja ogłoszeń, aktualizowanie bazy danych kandydatówselekcja CV, możliwość prowadzenia rozmów rekrutacyjnych (telefonicznych, online)przygotowywanie profili kandydatówprowadzenie dokumentacji personalnejinne zadania administracyjne związane z pracą biuraoczekujemyzainteresowania branżą HRkomunikatywnościchęci rozwoju i podejmowania nowych wyzwań w obszarze rekrutacjiwysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnychdostępności do pracy w wymiarze 40h w tygodniuzamieszkanie w pow. pruszkowskim - wymóg formalnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesujesz się tematyką HR i chcesz zobaczyć jak wygląda prowadzenie procesu rekrutacyjnego? Chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej organizacji, będącej liderem na rynku? Dołącz do nas już dzisiaj i nadaj swojej ścieżce zawodowej właściwy kierunek!oferujemy6-miesięczny, płatny staż z urzędu pracy w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologiegwarantujemy zatrudnienie bezpośrednio w randstad po zakończeniu stażu dostęp do narzędzi służących poszukiwaniu kandydatówmożliwość poznania specyfiki pracy w obszarze rekrutacjidostęp do platformy szkoleń e-learningowychmerytoryczne wsparcie zgranego, doświadczonego zespołupracę we wspaniałej atmosferze :)wynagrodzenie wynikające z programu stażowego - ok. 1400 zł nettozadaniaaktywne wsparcie zespołu w prowadzonych rekrutacjachprowadzenie działań direct search oraz poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do kandydatówpublikacja ogłoszeń, aktualizowanie bazy danych kandydatówselekcja CV, możliwość prowadzenia rozmów rekrutacyjnych (telefonicznych, online)przygotowywanie profili kandydatówprowadzenie dokumentacji personalnejinne zadania administracyjne związane z pracą biuraoczekujemyzainteresowania branżą HRkomunikatywnościchęci rozwoju i podejmowania nowych wyzwań w obszarze rekrutacjiwysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnychdostępności do pracy w wymiarze 40h w tygodniuzamieszkanie w pow. pruszkowskim - wymóg formalnyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • izabelin-dziekanówek, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      jesteś pracownikiem, ktory ceni sobie długofalową współpracę i dobrą atmosferę w zespole? chcesz rozwijać się w obszarze twardego HR w firmie ze stabilną pozycją? doceniasz kiedy pracodawca oprócz szkoleń proponuje również wiele bonusów pozapłacowych? jesli dodatkowo mieszkasz w okolicy Izabelina, zapoznaj się z naszą ofertą!oferujemyumowę o pracęwdrożenie i wsparcie kolegów z zespołumiłą atmosferębenefity pozapłacowe takie jak opiekę medyczną, kartę sportową, kartę lunchową, program oszczędnościowy niezależny od PPKpremię roczną zadaniaAdministrowanie spraw kadrowychWprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowegoWeryfikacja listy płac przygotowanej przez firmę zewnętrznąWeryfikacja czasu pracyAdministrowanie benefitami pozapłacowymioczekujemyDobra znajomość przepisów prawa pracykomunikatywna znajomość j. angielskiegoZnajomość systemów kadrowo-płacowych (mile widziana znajomość systemu SYMFONIA, Płatnik-pracujemy na podobnym programie)Dobra znajomość MS Office – w tym ExcelDobra organizacja pracy własnej, komunikatywnośćDokładność, samodzielność oraz terminowość Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      jesteś pracownikiem, ktory ceni sobie długofalową współpracę i dobrą atmosferę w zespole? chcesz rozwijać się w obszarze twardego HR w firmie ze stabilną pozycją? doceniasz kiedy pracodawca oprócz szkoleń proponuje również wiele bonusów pozapłacowych? jesli dodatkowo mieszkasz w okolicy Izabelina, zapoznaj się z naszą ofertą!oferujemyumowę o pracęwdrożenie i wsparcie kolegów z zespołumiłą atmosferębenefity pozapłacowe takie jak opiekę medyczną, kartę sportową, kartę lunchową, program oszczędnościowy niezależny od PPKpremię roczną zadaniaAdministrowanie spraw kadrowychWprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowegoWeryfikacja listy płac przygotowanej przez firmę zewnętrznąWeryfikacja czasu pracyAdministrowanie benefitami pozapłacowymioczekujemyDobra znajomość przepisów prawa pracykomunikatywna znajomość j. angielskiegoZnajomość systemów kadrowo-płacowych (mile widziana znajomość systemu SYMFONIA, Płatnik-pracujemy na podobnym programie)Dobra znajomość MS Office – w tym ExcelDobra organizacja pracy własnej, komunikatywnośćDokładność, samodzielność oraz terminowość Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz już doświadczenie w prowadzeniu samodzielnych procesów rekrutacyjnych? Jesteś osobą proaktywną i samodzielną w działaniu? Chcesz pracować w firmie z branży TCL o międzynarodowym charakterze?Jeśli tak aplikuj już dziś!oferujemyUmowę na zastępstwo na okres 18 miesięcyPraca w systemie hybrydowym z naciskiem na pracę zdalnąPakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, karta MultiSport/MultibenefitUbezpieczenie na życiePraca w firmie o ugruntowanej pozycjizadaniaProwadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie, łącznie z rekrutacjami międzynarodowymiŚcisła współpraca z kadrą menadżerską w zakresie pozyskania i oceny kandydatówTworzenie raportów odnośnie prowadzonych rekrutacjiWspółpraca z agencjami rekrutacyjnymi i innymi dostawcami,Uczestnictwo w projektach z zakresu HRoczekujemyWykształcenie wyższego,Doświadczenie w samodzielnej realizacji procesów rekrutacyjnych na wyższe stanowiskaZaawansowana znajomośc języka angielskiego na poziomie B2/C1 Znajomości pakietu MS Office,Samodzielność i elastyczność w działaniuWysoka kultura osobista Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz już doświadczenie w prowadzeniu samodzielnych procesów rekrutacyjnych? Jesteś osobą proaktywną i samodzielną w działaniu? Chcesz pracować w firmie z branży TCL o międzynarodowym charakterze?Jeśli tak aplikuj już dziś!oferujemyUmowę na zastępstwo na okres 18 miesięcyPraca w systemie hybrydowym z naciskiem na pracę zdalnąPakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, karta MultiSport/MultibenefitUbezpieczenie na życiePraca w firmie o ugruntowanej pozycjizadaniaProwadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i managerskie, łącznie z rekrutacjami międzynarodowymiŚcisła współpraca z kadrą menadżerską w zakresie pozyskania i oceny kandydatówTworzenie raportów odnośnie prowadzonych rekrutacjiWspółpraca z agencjami rekrutacyjnymi i innymi dostawcami,Uczestnictwo w projektach z zakresu HRoczekujemyWykształcenie wyższego,Doświadczenie w samodzielnej realizacji procesów rekrutacyjnych na wyższe stanowiskaZaawansowana znajomośc języka angielskiego na poziomie B2/C1 Znajomości pakietu MS Office,Samodzielność i elastyczność w działaniuWysoka kultura osobista Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pracujesz w obszarze kadr? Interesują Cie zagadnienia z zakrsu analityki HR? Chcesz pracować w firmie z branży TCL o międzynarodowym charakterze?Jeśli tak aplikuj już dziś! oferujemyUmowa o pracęPraca w systemie hybrydowymPakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, karta MultiSport/MultibenefitUbezpieczenie na życiePraca w firmie o ugruntowanej pozycjizadaniaAdministracja i  prowadzenie akt osobowychKompleksowa obsługa kadrowa pracownikówWeryfikacja i tworzenie raportów danych dot. czasu pracyKontakt i przekazywanie informacji z zakresu HRu pracownikomRaportowanie do instytucji państwowych zgodnie z wymogami, np. ZUS, GUSUdział w projektach z obszaru HR o zasięgu lokalnym oraz międzynarodowy mających na celu rozwój organizacjiTworzenie i raportowanie z zakresu analityki HRoczekujemyDoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuBardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie tym Excel)Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym B1+/B2Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznychSamodzielność oraz elastycznośćUmiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pracujesz w obszarze kadr? Interesują Cie zagadnienia z zakrsu analityki HR? Chcesz pracować w firmie z branży TCL o międzynarodowym charakterze?Jeśli tak aplikuj już dziś! oferujemyUmowa o pracęPraca w systemie hybrydowymPakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna, karta MultiSport/MultibenefitUbezpieczenie na życiePraca w firmie o ugruntowanej pozycjizadaniaAdministracja i  prowadzenie akt osobowychKompleksowa obsługa kadrowa pracownikówWeryfikacja i tworzenie raportów danych dot. czasu pracyKontakt i przekazywanie informacji z zakresu HRu pracownikomRaportowanie do instytucji państwowych zgodnie z wymogami, np. ZUS, GUSUdział w projektach z obszaru HR o zasięgu lokalnym oraz międzynarodowy mających na celu rozwój organizacjiTworzenie i raportowanie z zakresu analityki HRoczekujemyDoświadczenie w pracy na podobnym stanowiskuBardzo dobra znajomość MS Office (szczególnie tym Excel)Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym B1+/B2Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznychSamodzielność oraz elastycznośćUmiejętność pracy pod presją czasuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Z pasją planujesz swoją przyszłość zawodową w branży HR? Chcesz poznać kulisy pracy w największej agencji pracy tymczasowej w Polsce? Zapraszamy Cię na bezpłatne praktyki do Randstad!praktyki są bezpłatneoferujemymożliwość zdobycia cennego na rynku pracy doświadczenia w obszarze twardego oraz miękkiego HR,indywidualne dostosowanie planu praktyk,pełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie wykonywanych obowiązków,przyjazną atmosferę,opiekuna praktyk, który będzie dzielić się z Tobą wiedzą,po zakończeniu praktyk wystawiamy referencje!zadaniabędziesz na bieżąco nas wspierać w zakresie rekrutacji i doboru kandydatów na pracowników tymczasowych, prowadzeniu akt osobowych, archiwizacji danych, onboardingu pracowników,oczekujemyzainteresowania tematyką HR,dyspozycyjności 40h w tygodniu, od poniedziałku do piątku 8:00-16:00,umiejętności w nawiązywaniu pozytywnych relacji z ludźmi,dobrej organizacji czasu pracy i wychodzenia z inicjatywą,zaangażowania w powierzone obowiązki. Zgłoś się już dziś i zdobądź z Nami doświadczenie w branży HR! W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu 693 920 172.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Z pasją planujesz swoją przyszłość zawodową w branży HR? Chcesz poznać kulisy pracy w największej agencji pracy tymczasowej w Polsce? Zapraszamy Cię na bezpłatne praktyki do Randstad!praktyki są bezpłatneoferujemymożliwość zdobycia cennego na rynku pracy doświadczenia w obszarze twardego oraz miękkiego HR,indywidualne dostosowanie planu praktyk,pełne wsparcie merytoryczne na każdym etapie wykonywanych obowiązków,przyjazną atmosferę,opiekuna praktyk, który będzie dzielić się z Tobą wiedzą,po zakończeniu praktyk wystawiamy referencje!zadaniabędziesz na bieżąco nas wspierać w zakresie rekrutacji i doboru kandydatów na pracowników tymczasowych, prowadzeniu akt osobowych, archiwizacji danych, onboardingu pracowników,oczekujemyzainteresowania tematyką HR,dyspozycyjności 40h w tygodniu, od poniedziałku do piątku 8:00-16:00,umiejętności w nawiązywaniu pozytywnych relacji z ludźmi,dobrej organizacji czasu pracy i wychodzenia z inicjatywą,zaangażowania w powierzone obowiązki. Zgłoś się już dziś i zdobądź z Nami doświadczenie w branży HR! W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu 693 920 172.Agencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz kontakt z ludźmi ?Posiadasz doświadczenie w rekrutacjii chcesz pracować w najbardziej prestiżowej agencji rekrutacyjnej?Dołącz do nas i rekrutuj z najlepszymi !lokalizacja: Wrocław (centrum)oferujemystabilne zatrudnienie u lidera branży HR w Polsce i na świeciemożliwość realizacji ciekawych projektów dla dużych i znanych Firmatrakcyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowypracę w atmosferze wsparcia i współpracyatrakcyjny pakiet szkoleń i dodatkowych benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna, dofinansowanie do nauki języków)pracę od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17zadaniaprowadzenie rekrutacji na stanowiska biurowe i fizyczne niższego i średniego szczebla  aktywne budowanie bazy kandydatów stały kontakt z kandydatami oraz klientami oczekujemymin. rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane w agencji pracy tymczasowej)samodzielności w działaniuumiejętności pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy, otwartości na zmiany i elastyczności w działaniuprawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz kontakt z ludźmi ?Posiadasz doświadczenie w rekrutacjii chcesz pracować w najbardziej prestiżowej agencji rekrutacyjnej?Dołącz do nas i rekrutuj z najlepszymi !lokalizacja: Wrocław (centrum)oferujemystabilne zatrudnienie u lidera branży HR w Polsce i na świeciemożliwość realizacji ciekawych projektów dla dużych i znanych Firmatrakcyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowypracę w atmosferze wsparcia i współpracyatrakcyjny pakiet szkoleń i dodatkowych benefitów (m.in. karta sportowa, opieka medyczna, dofinansowanie do nauki języków)pracę od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17zadaniaprowadzenie rekrutacji na stanowiska biurowe i fizyczne niższego i średniego szczebla  aktywne budowanie bazy kandydatów stały kontakt z kandydatami oraz klientami oczekujemymin. rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji (mile widziane w agencji pracy tymczasowej)samodzielności w działaniuumiejętności pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach pracy, otwartości na zmiany i elastyczności w działaniuprawo jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • dąbrowa górnicza, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Stawiasz na swój rozwój i zdobycie cennego doświadczenia? Interesujesz się branżą HR? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, nie zwlekaj i dołącz do naszego Zespołu w Dąbrowie Górniczej!oferujemy- bezpłatną praktykę w okresie czerwiec – sierpień lub lipiec – wrzesień jednym z naszych biur typu inhouse- pracę 2 – 3 razy w tygodniu (między wtorkiem a piątkiem)- bezpłatny dojazd busem zakładowym z terenu Sosnowca lub Dąbrowy Górniczej w godzinach 08.00 – 16.00 (istnieje możliwość pracy w godzinach 09.00 – 15.00 wtedy dojazd jest we własnym zakresie)- szansę na zdobycie doświadczenia w Agencji Pracy Tymczasowej (wystawiamy zaświadczenie i opinię o odbyciu praktyk)- możliwość poznania pracy specjalisty ds. rekrutacji „od kuchni” oraz zobaczenie hali produkcyjnej klienta, dla którego pracujemy- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze- opiekę doświadczonych KonsultantówzadaniaU nas nauczysz się najwięcej- będziesz aktywnie uczestniczył/a w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych (umawianie kandydatów na spotkania, wsparcie Konsultanta w rozmowach rekrutacyjnych)- będziesz pracował/a z dokumentacją pracowniczą (m.in. poznasz zasady tworzenia i archiwizacji akt pracowniczych)- w zakresie podstawowym poznasz narzędzia, na których pracujemy (SAP, Traffit) i nabędziesz wiele innych przydatnych umiejętnościoczekujemy- dostępności 2 – 3 razy w tygodniu między wtorkiem a piątkiem- komunikatywności- otwartości na nowe wyzwania- zaangażowania w powierzone obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Stawiasz na swój rozwój i zdobycie cennego doświadczenia? Interesujesz się branżą HR? Jeśli odpowiedź brzmi TAK, nie zwlekaj i dołącz do naszego Zespołu w Dąbrowie Górniczej!oferujemy- bezpłatną praktykę w okresie czerwiec – sierpień lub lipiec – wrzesień jednym z naszych biur typu inhouse- pracę 2 – 3 razy w tygodniu (między wtorkiem a piątkiem)- bezpłatny dojazd busem zakładowym z terenu Sosnowca lub Dąbrowy Górniczej w godzinach 08.00 – 16.00 (istnieje możliwość pracy w godzinach 09.00 – 15.00 wtedy dojazd jest we własnym zakresie)- szansę na zdobycie doświadczenia w Agencji Pracy Tymczasowej (wystawiamy zaświadczenie i opinię o odbyciu praktyk)- możliwość poznania pracy specjalisty ds. rekrutacji „od kuchni” oraz zobaczenie hali produkcyjnej klienta, dla którego pracujemy- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze- opiekę doświadczonych KonsultantówzadaniaU nas nauczysz się najwięcej- będziesz aktywnie uczestniczył/a w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych (umawianie kandydatów na spotkania, wsparcie Konsultanta w rozmowach rekrutacyjnych)- będziesz pracował/a z dokumentacją pracowniczą (m.in. poznasz zasady tworzenia i archiwizacji akt pracowniczych)- w zakresie podstawowym poznasz narzędzia, na których pracujemy (SAP, Traffit) i nabędziesz wiele innych przydatnych umiejętnościoczekujemy- dostępności 2 – 3 razy w tygodniu między wtorkiem a piątkiem- komunikatywności- otwartości na nowe wyzwania- zaangażowania w powierzone obowiązkiAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Cechuje Cię dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista ? Łatwo komunikujesz się w j.angielskim ? Szukasz pracy tymczasowej na zlecenie dla międzynarodowego klienta z branży e-commerce ? Ta praca jest właśnie dla Ciebie . oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 25 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ( na okres 3-6 miesięcy)pracę w systemie hybrydowymmiędzynarodowe środowisko pracy  pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpraca w tygodniu (poniedziałek-piątek)zadaniakomunikacja z nowymi pracownikami w sprawach dotyczących onboardingu na rynek polski i niemiecki obsługa procesów pre- i onboardingowych w oparciu o system ServiceNowprowadzenie pierwszego dnia onboardingu dla nowych pracowników w języku angielskimoczekujemybardzo dobrej komunikacji w języku angielskim doświadczenie w HR lub na stanowisku asystenta/tki działu w międzynarodowej firmie - mile widziane komunikatywności, otwartościwysokiej kultrury osobistej dobrej organizacji pracy, skrupulatnościzdolności szybkiego uczenia sięumiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Cechuje Cię dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista ? Łatwo komunikujesz się w j.angielskim ? Szukasz pracy tymczasowej na zlecenie dla międzynarodowego klienta z branży e-commerce ? Ta praca jest właśnie dla Ciebie . oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - 25 zł/h bruttozatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ( na okres 3-6 miesięcy)pracę w systemie hybrydowymmiędzynarodowe środowisko pracy  pakiet szkoleńmożliwość zdobycia nowych umiejętnościpraca w tygodniu (poniedziałek-piątek)zadaniakomunikacja z nowymi pracownikami w sprawach dotyczących onboardingu na rynek polski i niemiecki obsługa procesów pre- i onboardingowych w oparciu o system ServiceNowprowadzenie pierwszego dnia onboardingu dla nowych pracowników w języku angielskimoczekujemybardzo dobrej komunikacji w języku angielskim doświadczenie w HR lub na stanowisku asystenta/tki działu w międzynarodowej firmie - mile widziane komunikatywności, otwartościwysokiej kultrury osobistej dobrej organizacji pracy, skrupulatnościzdolności szybkiego uczenia sięumiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • pruszcz gdański, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Jeśli masz doświadczenie w kadrach i płacach i chcesz podjąć nowe wyzwanie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z różnorodnymi zadaniamimożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpieczenie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniaProwadzenie dokumentacji kadrowej (ok 120 osób)Prowadzenie ewidencji czasu pracyWsparcie w naliczaniu wynagrodzeńRozliczanie umów cywilnoprawnychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSRozliczenia z komornikamiRozliczanie delegacji służbowychWsparcie działu księgowościoczekujemyMinimum roczne doświadczenie w obszarze płacDobra znajomość obowiązujących przepisów podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznychZnajomość programu „Płatnik”Znajomość programu Gratyfikant mile widzianaZnajomość pakietu MS Office, w tym ExcelBardzo dobra organizacja czasu pracyDyskretność i samodzielność i terminowośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nasz Klient - międzynarodowa firma produkcyjna, dostarcza rozwiązania umożliwiające pasażerom dostęp do istotnych informacji, jednocześnie wspierając cele operacyjne. Jeśli masz doświadczenie w kadrach i płacach i chcesz podjąć nowe wyzwanie - aplikuj!Chętnie z Tobą porozmawiamy i przedstawimy więcej szczegółów na temat oferty.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęelastyczne godziny pracypracę w przyjemnym i inspirującym środowisku pracy z otwartym i wysoce zmotywowanym zespołemciekawą rolę z różnorodnymi zadaniamimożliwość stworzenia własnego sposobu pracymożliwości rozwoju osobistegoszkolenia podnoszące kwalifikacjeubezpieczenie na życieubezpieczenie zdrowotnekartę Multisportimprezy integracyjnezadaniaProwadzenie dokumentacji kadrowej (ok 120 osób)Prowadzenie ewidencji czasu pracyWsparcie w naliczaniu wynagrodzeńRozliczanie umów cywilnoprawnychSporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUSRozliczenia z komornikamiRozliczanie delegacji służbowychWsparcie działu księgowościoczekujemyMinimum roczne doświadczenie w obszarze płacDobra znajomość obowiązujących przepisów podatkowych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznychZnajomość programu „Płatnik”Znajomość programu Gratyfikant mile widzianaZnajomość pakietu MS Office, w tym ExcelBardzo dobra organizacja czasu pracyDyskretność i samodzielność i terminowośćAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji w firmie produkcyjnej i znasz  biegle język angielski ta oferta jest właśnie dla Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,szereg benefitów, udział w projekcie typu greenfield,pracę w przyjaznej atmosferze.zadaniaprzygotowywanie planów rekrutacji,współpraca z managerami, zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych i wewnętrznymi rekruterami,zapewnienie zgodności procesów rekrutacyjnych z procedurami,raportowanie,koordynacja projektów rekrutacyjnych,generowanie kreatywnych rozwiązań, analiza i monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów.oczekujemywykształcenie wyższe,min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rekrutacją,znajomość języka angielskiego (min. B2),znajomość pakietu MS Office,umiejętności analityczne i organizacyjne,komunikatywność oraz chęć pracy zespołowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli masz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji w firmie produkcyjnej i znasz  biegle język angielski ta oferta jest właśnie dla Ciebie.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,atrakcyjne wynagrodzenie,szereg benefitów, udział w projekcie typu greenfield,pracę w przyjaznej atmosferze.zadaniaprzygotowywanie planów rekrutacji,współpraca z managerami, zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych i wewnętrznymi rekruterami,zapewnienie zgodności procesów rekrutacyjnych z procedurami,raportowanie,koordynacja projektów rekrutacyjnych,generowanie kreatywnych rozwiązań, analiza i monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych kandydatów.oczekujemywykształcenie wyższe,min. 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z rekrutacją,znajomość języka angielskiego (min. B2),znajomość pakietu MS Office,umiejętności analityczne i organizacyjne,komunikatywność oraz chęć pracy zespołowej.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • grodzisk mazowiecki, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Interesujesz się obszarem HR? Chcesz zdobyć doświadczenie w rekrutacji?Zapraszamy do naszego zespołu! Wszystkiego Cię nauczymy :)oferujemybezpłatne praktyki w międzynarodowej firmiemożliwość zdobycia pierwszego doświadczenia i poznania specyfiki pracy w HRdostęp do narzędzi umożliwiających poszukiwanie kandydatówwsparcie doświadczonego zespołupracę w miłej atmosferze :)zadaniawsparcie zespołu w procesach rekrutacyjnychpublikacja ogłoszeń rekrutacyjnych selekcja CV oraz prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnychprowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczejoczekujemyzainteresowania branżą HRotwartości i komunikatywnościchęci nauki i rozwoju (wszystkiego Cię nauczymy) :)dyspozycyjności min. 20h tygodniowo (pracujemy 8:00-16:00)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Interesujesz się obszarem HR? Chcesz zdobyć doświadczenie w rekrutacji?Zapraszamy do naszego zespołu! Wszystkiego Cię nauczymy :)oferujemybezpłatne praktyki w międzynarodowej firmiemożliwość zdobycia pierwszego doświadczenia i poznania specyfiki pracy w HRdostęp do narzędzi umożliwiających poszukiwanie kandydatówwsparcie doświadczonego zespołupracę w miłej atmosferze :)zadaniawsparcie zespołu w procesach rekrutacyjnychpublikacja ogłoszeń rekrutacyjnych selekcja CV oraz prowadzenie wstępnych rozmów rekrutacyjnychprowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczejoczekujemyzainteresowania branżą HRotwartości i komunikatywnościchęci nauki i rozwoju (wszystkiego Cię nauczymy) :)dyspozycyjności min. 20h tygodniowo (pracujemy 8:00-16:00)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Biuro Randstad w Opolu poszukuje energicznej osoby, otwartej na zmiany i różnorodność działań. Jeśli chcesz mieć poczucie, że Twoja praca zmienia na lepsze życie innych ludzi - aplikuj, nie możemy się Ciebie doczekać!oferujemyTo wszystko dla Ciebie:umowę o pracę, premię, bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, bezpłatna nauka języka angielskiego na platformie online i inne)pakiet szkoleń wprowadzających i mentoring starszych kolegów z zespołuuczestnictwo w realizacji ciekawych projektów rekrutacyjnychmożliwość rozwoju w innych obszarach HRniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód)dogodna lokalizacja biurapracę w świetnym, zgranym zespolekompleksowe know-how pracy w międzynarodowej agencji rekrutacyjnej czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniaPrzychodząc do nas będziesz miał/a okazję:wykorzystywać różne narzędzia w celu wyszukania odpowiednich kandydatów z obszarów takich jak: produkcja, logistyka, administracja, obsługa klienta i innenawiązywać kontakt z potencjalnymi kandydatami drogą: spotkania on-line, telefonicznie oraz osobiściezarządzać procesem rekrutacjiprzygotowywać raporty/zestawieniaadministrować dokumentacją personalnąutrzymywać dobre relacje z klientem, pracownikami oraz kandydatami z terenu Opolszczyznypracować w systemie SAP oraz w innych systemach wspierających naszą codzienną pracę, np. CRM, work timeoczekujemyBądź ze sobą szczery/a i zastanów się czy:masz umiejętności szukania informacji, których pozazdrościliby Ci pracownicy wywiadu?praca z ludźmi  to dla Ciebie przyjemne doświadczenie, a nie przykry obowiązek?łatwo nawiązujesz kontakty z innymi?jesteś otwarty i pozytywnie nastawiony do życia i pracy?lubisz i potrafisz pracować samodzielnie?posiadasz prawo jazdy kat. B?posiadasz doświadczenie w rekrutacji - idealnie!Jesteś na tak? To nie możemy się Ciebie doczekać! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Biuro Randstad w Opolu poszukuje energicznej osoby, otwartej na zmiany i różnorodność działań. Jeśli chcesz mieć poczucie, że Twoja praca zmienia na lepsze życie innych ludzi - aplikuj, nie możemy się Ciebie doczekać!oferujemyTo wszystko dla Ciebie:umowę o pracę, premię, bogaty pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, bezpłatna nauka języka angielskiego na platformie online i inne)pakiet szkoleń wprowadzających i mentoring starszych kolegów z zespołuuczestnictwo w realizacji ciekawych projektów rekrutacyjnychmożliwość rozwoju w innych obszarach HRniezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód)dogodna lokalizacja biurapracę w świetnym, zgranym zespolekompleksowe know-how pracy w międzynarodowej agencji rekrutacyjnej czego nie dopowiedzieliśmy znajdziesz tutaj -> https://www.randstad.pl/kariera-w-randstad/dlaczego-my/zadaniaPrzychodząc do nas będziesz miał/a okazję:wykorzystywać różne narzędzia w celu wyszukania odpowiednich kandydatów z obszarów takich jak: produkcja, logistyka, administracja, obsługa klienta i innenawiązywać kontakt z potencjalnymi kandydatami drogą: spotkania on-line, telefonicznie oraz osobiściezarządzać procesem rekrutacjiprzygotowywać raporty/zestawieniaadministrować dokumentacją personalnąutrzymywać dobre relacje z klientem, pracownikami oraz kandydatami z terenu Opolszczyznypracować w systemie SAP oraz w innych systemach wspierających naszą codzienną pracę, np. CRM, work timeoczekujemyBądź ze sobą szczery/a i zastanów się czy:masz umiejętności szukania informacji, których pozazdrościliby Ci pracownicy wywiadu?praca z ludźmi  to dla Ciebie przyjemne doświadczenie, a nie przykry obowiązek?łatwo nawiązujesz kontakty z innymi?jesteś otwarty i pozytywnie nastawiony do życia i pracy?lubisz i potrafisz pracować samodzielnie?posiadasz prawo jazdy kat. B?posiadasz doświadczenie w rekrutacji - idealnie!Jesteś na tak? To nie możemy się Ciebie doczekać! Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 19 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.