dla kogo jest aplikacja my Randstad?
z aplikacji mogą korzystać tylko osoby aktywnie współpracujące z Randstad.
twój grafik pracy.
Sprawdzaj podgląd wszystkich Twoich bieżących zmian - przypisanych oraz dodatkowych. Korzystaj z możliwości zapisania się na dodatkowe zmiany udostępnione przez pracodawcę poza Twoim standardowym grafikiem pracy.
dowiedz się więcejewidencja czasu pracy.
Prowadź i monitoruj samodzielnie swoją ewidencję czasu pracy. W ramach aplikacji możesz również zgłaszać komentarze do zaraportowanego czasu pracy.
dowiedz się więcejpreferowana dostępność.
Określaj swoją preferowaną dostępność lub niedostępności do pracy (dzienną lub godzinową).
dowiedz się więcejdokumenty.
Odbieraj i archiwizuj w aplikacji swoje e-paski wynagrodzenia oraz inne elektroniczne dokumenty.
dowiedz się więcejwersje językowe dostępne w aplikacji.
polska, angielska, ukraińska, rosyjska.
masz pytania?
jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości związane z funkcjonowaniem aplikacji my Randstad, zapraszamy do kontaktu z konsultantem Randstad.
najczęściej zadawane pytania.
-
dla jakich systemów operacyjnych dostępna jest aplikacja?
Aplikacja jest dostępna dla systemu Android oraz iOS.
-
kto może korzystać z aplikacji myRandstad?
Z aplikacji mobilnej “myRandstad” mogą korzystać osoby aktywnie współpracujące z Randstad, dla których została aktywowana aplikacja.
-
czy korzystanie z aplikacji jest bezpłatne?
Tak, korzystanie z aplikacji mobilnej jest w pełni bezpłatne, jednak musisz aktywnie współpracować z Randstad, aby mieć dostęp do aplikacji.
-
w jakich wersjach językowych dostępna jest aplikacja?
Aplikacja dostępna jest w języku polskim, angielskim, ukraińskim oraz rosyjskim.
-
w jaki sposób dowiem się o najnowszej aktualizacji aplikacji?
Otrzymasz powiadomienie z systemu operacyjnego telefonu o każdej nowej aktualizacji aplikacji.
-
czy moje konto w aplikacji wygasa w momencie zakończenia umowy z Randstad oraz czy mogę zachować aktywną aplikację na wypadek podjęcia kolejnej pracy przez Randstad?
W ramach aplikacji możesz korzystać z tego samego konta pracując dla różnych spółek Randstad czy klientów Randstad. Jeśli zakończysz współpracę z Randstad, będziesz nadal mógł/mogła zalogować się do aplikacji oraz nie stracisz podglądu swoich e-dokumentów. Nie będzie jednak możliwości korzystania z funkcji ewidencji czasu pracy oraz zgłaszania zmian do ewidencji.
-
gdzie znajdę regulamin oraz politykę prywatności aplikacji?
Regulamin aplikacji znajdziesz w menu głównym w zakładce “mój profil” > “regulamin" i "polityka prywatności”.
-
jak mogę sprawdzić jakie moje dane są przetwarzane w aplikacji?
Wszystkie informacje na temat danych przetwarzanych w aplikacji znajdziesz w polityce prywatności.
-
jak chronione są moje dane / kto ma dostęp do moich danych w aplikacji?
Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania danych w aplikacji znajdziesz w polityce prywatności.
-
co mam zrobić, jeśli potrzebuję pomocy z aplikacją?
Jeśli potrzebujesz pomocy z aplikacją lub masz pytania związane z Twoją pracą, skontaktuj się z konsultantem Randstad.