You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla łańcuch dostaw: 8

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukamy obecnie osoby na stanowisko specjalisty ds. zamówień z językiem angielskim i językiem holenderskim dla naszego klienta, który jest liderem w branży produkcyjnej. Jeśli czujesz się swobodnie w komunikacji w językach obcych, posiadasz doświadczenie obsłudze zamówień, także zależy Ci na pracy zdalnej - aplikuj na naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę tymczasową na czas 5 miesięcy (z perspektywą przedłużenia współpracy)100% zdalną pracę (z możliwością korzystania z biura w Łodzi)prywatną opiekę medycznąmiędzynarodowy zespółzadaniazarządzanie zamówieniami utrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcamiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychwprowadzanie zmian, monitorowanie i anulowanie istniejących zamówieńrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na pytania mailowe związane z zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegozadbanie o proces posprzedażowy, czyli tworzenie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości w mowie i piśmie języka angielskiego (B2/C1)znajomości w mowie i piśmie języka holenderskiego (B2/C1)doświadczenia w obsłudze SAPchęci do rozwoju i podejmowania nowych wyzwańmile widziane doświadczenie korporacyjnena plus doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami lub w obsłudze klienta Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukamy obecnie osoby na stanowisko specjalisty ds. zamówień z językiem angielskim i językiem holenderskim dla naszego klienta, który jest liderem w branży produkcyjnej. Jeśli czujesz się swobodnie w komunikacji w językach obcych, posiadasz doświadczenie obsłudze zamówień, także zależy Ci na pracy zdalnej - aplikuj na naszą ofertę!oferujemyumowę o pracę tymczasową na czas 5 miesięcy (z perspektywą przedłużenia współpracy)100% zdalną pracę (z możliwością korzystania z biura w Łodzi)prywatną opiekę medycznąmiędzynarodowy zespółzadaniazarządzanie zamówieniami utrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcamiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychwprowadzanie zmian, monitorowanie i anulowanie istniejących zamówieńrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na pytania mailowe związane z zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegozadbanie o proces posprzedażowy, czyli tworzenie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości w mowie i piśmie języka angielskiego (B2/C1)znajomości w mowie i piśmie języka holenderskiego (B2/C1)doświadczenia w obsłudze SAPchęci do rozwoju i podejmowania nowych wyzwańmile widziane doświadczenie korporacyjnena plus doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami lub w obsłudze klienta Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś ekspertem w dziedzinie projektowania procesów łańcucha dostaw? Szukasz pracy pełnej wyzwań i ciekawią Cię innowacyjne rozwiązania? Mamy ofertę dla Ciebie! Nie czekaj, aplikuj!  oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęNarzędzia niezbędne do pracyKonkurencyjne wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wynikówObszerny pakiet szkoleniowyRabaty i zniżki na zakupy W pełni refundowana opieka medycznaObszerny pakiet dofinansowywanych benefitów pozapłacowych (karta sportowa, ubezpieczenie, świadczenie socjalne, posiłki pracownicze)Program poleceń pracowniczychPaczki i bony okazyjne np. świątecznezadaniaProjektowanie i dokumentowanie procesów łańcucha dostawProwadzenie projektów w zakresie logistyki dla: centrów dystrybucyjnych, operacji e-commerce i sklepów jako integralnych części wielokanałowej sieci dystrybucji w celu zapewnienia zgodności z założonym harmonogramem, zakresem i budżetemDefiniowanie podstawowych wskaźników wydajnościowych i kosztowych (KPI), zapewniając odpowiednie wewnętrzne i zewnętrzne wskaźniki porównawcze (benchmark)Kontrolowanie wyników procesów i realizacji celów procesowychMożliwość wykorzystanie metod i narzędzi Lean Management do optymalizacji procesów łańcucha dostawDoskonalenie i zwiększanie wydajności, poprzez automatyzację, wykorzystanie zaawansowanych narzędzi i rozwiązań IT oraz ścisłej integracji procesów w ramach całego łańcucha dostawWspółpraca z działami realizującymi procesy łańcucha dostaw w celu analizy efektywności jak i optymalnego rozwiązywania kompromisów związanych z kosztami, obsługą klienta, inwestycjami, czasem realizacji, szybkością reakcji i zrównoważonym rozwojemoczekujemyWykształcenia wyższego mile widziane kierunkowe takie jak inżynieria przemysłowa lub logistykaDoświadczenia w inżynierii procesów logistycznych lub przemysłowychPraktycznej wiedzy eksperckiej dotyczącej wdrażania procesów magazynowych i wyposażenia oraz najnowszych rozwiązań i najlepszych praktyk w tym zakresieBardzo dobrej znajomość narzędzi i technik projektowania procesów, wyposażenia i zapotrzebowania materiałowegoZnajomości rynku dostawców technologii intralogistycznychUmiejętności analitycznych, interpretowania złożonych, wielowymiarowych procesów i rozwiązań technicznychWysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychBiegłej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu ExcelZnajomości języka angielskiego min na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś ekspertem w dziedzinie projektowania procesów łańcucha dostaw? Szukasz pracy pełnej wyzwań i ciekawią Cię innowacyjne rozwiązania? Mamy ofertę dla Ciebie! Nie czekaj, aplikuj!  oferujemyStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęNarzędzia niezbędne do pracyKonkurencyjne wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wynikówObszerny pakiet szkoleniowyRabaty i zniżki na zakupy W pełni refundowana opieka medycznaObszerny pakiet dofinansowywanych benefitów pozapłacowych (karta sportowa, ubezpieczenie, świadczenie socjalne, posiłki pracownicze)Program poleceń pracowniczychPaczki i bony okazyjne np. świątecznezadaniaProjektowanie i dokumentowanie procesów łańcucha dostawProwadzenie projektów w zakresie logistyki dla: centrów dystrybucyjnych, operacji e-commerce i sklepów jako integralnych części wielokanałowej sieci dystrybucji w celu zapewnienia zgodności z założonym harmonogramem, zakresem i budżetemDefiniowanie podstawowych wskaźników wydajnościowych i kosztowych (KPI), zapewniając odpowiednie wewnętrzne i zewnętrzne wskaźniki porównawcze (benchmark)Kontrolowanie wyników procesów i realizacji celów procesowychMożliwość wykorzystanie metod i narzędzi Lean Management do optymalizacji procesów łańcucha dostawDoskonalenie i zwiększanie wydajności, poprzez automatyzację, wykorzystanie zaawansowanych narzędzi i rozwiązań IT oraz ścisłej integracji procesów w ramach całego łańcucha dostawWspółpraca z działami realizującymi procesy łańcucha dostaw w celu analizy efektywności jak i optymalnego rozwiązywania kompromisów związanych z kosztami, obsługą klienta, inwestycjami, czasem realizacji, szybkością reakcji i zrównoważonym rozwojemoczekujemyWykształcenia wyższego mile widziane kierunkowe takie jak inżynieria przemysłowa lub logistykaDoświadczenia w inżynierii procesów logistycznych lub przemysłowychPraktycznej wiedzy eksperckiej dotyczącej wdrażania procesów magazynowych i wyposażenia oraz najnowszych rozwiązań i najlepszych praktyk w tym zakresieBardzo dobrej znajomość narzędzi i technik projektowania procesów, wyposażenia i zapotrzebowania materiałowegoZnajomości rynku dostawców technologii intralogistycznychUmiejętności analitycznych, interpretowania złożonych, wielowymiarowych procesów i rozwiązań technicznychWysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnychBiegłej znajomości pakietu MS Office, w szczególności programu ExcelZnajomości języka angielskiego min na poziomie B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko Operations Coordinator, który dołączy do zespołu naszego klienta - lidera branży produkcyjnej. Jeżeli interesuje Cię rozwój i doskonalenie swoich umiejętności w mięzynarodowej firmie. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniazarządzanie relacjami z handlowcami, dostawcami usług logistycznych oraz centralnymi organizacjami łańcucha dostaw i IT w celu osiągnięcia celów biznesowychmonitorowanie i kontrolowanie działania centrum dystrybucjiplanowanie infrastruktury dystrybucyjnejzarządzanie roszczeniami (przychodzące/wychodzące), logistyka zwrotnakontrole faktur i kontrola kosztów wszystkich dostawców usługzarządzanie nietypowymi klientami, problemami z dostawami, procesami wymagającymi diagnozyoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskimdoświadczenia w zarządzaniu magazynem, zarządzaniu transportem, zarządzaniu obsługą klientaszerokie doświadczenie pracy w systemie SAP lub podobnych systemów ERP oraz Excelaumiejętność pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko Operations Coordinator, który dołączy do zespołu naszego klienta - lidera branży produkcyjnej. Jeżeli interesuje Cię rozwój i doskonalenie swoich umiejętności w mięzynarodowej firmie. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniazarządzanie relacjami z handlowcami, dostawcami usług logistycznych oraz centralnymi organizacjami łańcucha dostaw i IT w celu osiągnięcia celów biznesowychmonitorowanie i kontrolowanie działania centrum dystrybucjiplanowanie infrastruktury dystrybucyjnejzarządzanie roszczeniami (przychodzące/wychodzące), logistyka zwrotnakontrole faktur i kontrola kosztów wszystkich dostawców usługzarządzanie nietypowymi klientami, problemami z dostawami, procesami wymagającymi diagnozyoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskimdoświadczenia w zarządzaniu magazynem, zarządzaniu transportem, zarządzaniu obsługą klientaszerokie doświadczenie pracy w systemie SAP lub podobnych systemów ERP oraz Excelaumiejętność pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • mszczonów, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz się rozwijać w dziale zakupów? Mamy dla Ciebie pracę w miedzynarodowej firmie w Mszczonowie.Nie czekaj, zgłoś się przez formularz!oferujemypracę na 1 zmianę w międzynarodowym środowiskuumowę o pracę tymczasową ( na 12 miesięcy)wynagrodzenie do 5600 pln bruttopakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna)opiekę dedykowanego konsultantapo okresie wdrożenia mozliwość pracy hybrydowejzadaniawspółpraca z managerami zaopatrzenia, wsparcie w bieżących zadaniachkontakt z dostawcami, zbieranie ofert ustalanie warunków handlowych z dostawcamiwprowadzanie danych do systemu SAPoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiówdobrej znajomości jęz. angielskiego min. B2 - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz się rozwijać w dziale zakupów? Mamy dla Ciebie pracę w miedzynarodowej firmie w Mszczonowie.Nie czekaj, zgłoś się przez formularz!oferujemypracę na 1 zmianę w międzynarodowym środowiskuumowę o pracę tymczasową ( na 12 miesięcy)wynagrodzenie do 5600 pln bruttopakiet benefitów (karta sportowa, opieka medyczna)opiekę dedykowanego konsultantapo okresie wdrożenia mozliwość pracy hybrydowejzadaniawspółpraca z managerami zaopatrzenia, wsparcie w bieżących zadaniachkontakt z dostawcami, zbieranie ofert ustalanie warunków handlowych z dostawcamiwprowadzanie danych do systemu SAPoczekujemywykształcenia wyższego lub w trakcie studiówdobrej znajomości jęz. angielskiego min. B2 - warunek koniecznybardzo dobrej znajomości pakietu MS OfficeAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeśli posiadasz doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. logistyki i jesteś gotowy na nowe wyzwania zawodowe zapraszamy do udziału w rekrutacjioferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówszkolenia narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązkówmożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowegozadaniaprzygotowywanie prognoz sprzedaży i produkcji codzienna współpraca z klientami i dostawcami zarządzanie przepływami komponentów (materiałów) w procesie produkcyjnym z uwzględnieniem wymagań klientów wewnętrznych i zewnętrznychproponowanie działań i rozwiązań wspomagających ciągłe doskonaleniekoordynacja procesów wysyłek i dostawkontrola optymalizacji kosztów dostawodpowiedzialność za poziomy zapasów magazynowychpraca w systemie MRPanaliza wskaźników oraz ich raportowaniepraca nad terminowością dostawoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowiskubardzo dobra znajomość języka angielskiegopraktyka w nadzorowaniu sterowania przepływem surowców,materiałów i wyrobów gotowychumiejętność organizowania procesów planowania, realizowania i kontrolowania logistyki produkcji, logistyki wewnętrznej i logistyki zewnętrznejumiejętność pracy z narzędziami MS Office i w środowiskach systemów klasy ERPkomunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli posiadasz doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. logistyki i jesteś gotowy na nowe wyzwania zawodowe zapraszamy do udziału w rekrutacjioferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracępakiet benefitówszkolenia narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązkówmożliwość rozwoju i doskonalenia zawodowegozadaniaprzygotowywanie prognoz sprzedaży i produkcji codzienna współpraca z klientami i dostawcami zarządzanie przepływami komponentów (materiałów) w procesie produkcyjnym z uwzględnieniem wymagań klientów wewnętrznych i zewnętrznychproponowanie działań i rozwiązań wspomagających ciągłe doskonaleniekoordynacja procesów wysyłek i dostawkontrola optymalizacji kosztów dostawodpowiedzialność za poziomy zapasów magazynowychpraca w systemie MRPanaliza wskaźników oraz ich raportowaniepraca nad terminowością dostawoczekujemywykształcenie wyższedoświadczenie na podobnym stanowiskubardzo dobra znajomość języka angielskiegopraktyka w nadzorowaniu sterowania przepływem surowców,materiałów i wyrobów gotowychumiejętność organizowania procesów planowania, realizowania i kontrolowania logistyki produkcji, logistyki wewnętrznej i logistyki zewnętrznejumiejętność pracy z narzędziami MS Office i w środowiskach systemów klasy ERPkomunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy Kandydatów na stanowisko dyrektora ds. planowania łańcucha dostaw.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuhybrydowy model pracyatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychniezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)bogaty pakiet benefitówzadaniazapewnienie dostępności i jakości towarów dla klientów wszystkich kanałów dystrybucji poprzez zintegrowane planowanie i definiowanie optymalnych przepływów towarowych jak i poziomu zapasu w skali całej firmytworzenie strategii przepływu towarów w oparciu o strategię biznesowąwspółuczestniczenie w budowaniu długoterminowej strategii Supply Chain & Logisticstworzenie strategicznych planów przepływu towarów łączących procesy zaopatrzenia i sprzedaży (S&OP)tworzenie strategii zarządzania danymi podstawowymi produktu (Master Data) dla przesiębiorstwabudowanie strategii współpracy operacyjnej z dostawcamiwspieranie innowacyjności i wdrażanie nowych technologii celem optymalizacji procesówdefiniowanie zasad, parametrów i celów jakościowych w zakresie współpracy operacyjnej z dostawcami oraz monitorowanie poziomu ich realizacji celem gwarantowania dostępności produktówgwarantowanie realizacji dostaw zgodnie z wskaźnikami oraz optymalizacja kosztów usług logistycznychprzygotowanie i realizacja zintegrowanego systemu planowania zaopatrzenia i sprzedaży całego przedsiębiorstaw (S&OP)gwarantowanie prognozy i realizacji wskażników poziomu zapasu vs. sprzedażyodpowiedzialność za utrzymanie optymalnego poziomu zapasuodpowiedzialność za realizacje budżetu kosztowego i inwestycyjnegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowany kierunek: Supply Chain Management, Logistyka, Zarządzanie Operacyjne, Ekonomiamin. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży retaildoświadczenia w zakresie planowania zapotrzebowania i zarządzania zapasami, a także w zakresie zarządzania planowaniem popytu (S&OP) i relacjami z dostawcamibiegłej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w zarządzaniu zespołemdoświadczenia w zarządzaniu zmianąorientacji na klientabiegłej umiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy Kandydatów na stanowisko dyrektora ds. planowania łańcucha dostaw.oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynkuhybrydowy model pracyatrakcyjne wynagrodzenie i system premiowymożliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowychniezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon, samochód służbowy)bogaty pakiet benefitówzadaniazapewnienie dostępności i jakości towarów dla klientów wszystkich kanałów dystrybucji poprzez zintegrowane planowanie i definiowanie optymalnych przepływów towarowych jak i poziomu zapasu w skali całej firmytworzenie strategii przepływu towarów w oparciu o strategię biznesowąwspółuczestniczenie w budowaniu długoterminowej strategii Supply Chain & Logisticstworzenie strategicznych planów przepływu towarów łączących procesy zaopatrzenia i sprzedaży (S&OP)tworzenie strategii zarządzania danymi podstawowymi produktu (Master Data) dla przesiębiorstwabudowanie strategii współpracy operacyjnej z dostawcamiwspieranie innowacyjności i wdrażanie nowych technologii celem optymalizacji procesówdefiniowanie zasad, parametrów i celów jakościowych w zakresie współpracy operacyjnej z dostawcami oraz monitorowanie poziomu ich realizacji celem gwarantowania dostępności produktówgwarantowanie realizacji dostaw zgodnie z wskaźnikami oraz optymalizacja kosztów usług logistycznychprzygotowanie i realizacja zintegrowanego systemu planowania zaopatrzenia i sprzedaży całego przedsiębiorstaw (S&OP)gwarantowanie prognozy i realizacji wskażników poziomu zapasu vs. sprzedażyodpowiedzialność za utrzymanie optymalnego poziomu zapasuodpowiedzialność za realizacje budżetu kosztowego i inwestycyjnegooczekujemywykształcenia wyższego, preferowany kierunek: Supply Chain Management, Logistyka, Zarządzanie Operacyjne, Ekonomiamin. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży retaildoświadczenia w zakresie planowania zapotrzebowania i zarządzania zapasami, a także w zakresie zarządzania planowaniem popytu (S&OP) i relacjami z dostawcamibiegłej znajomości języka angielskiegodoświadczenia w zarządzaniu zespołemdoświadczenia w zarządzaniu zmianąorientacji na klientabiegłej umiejętności obsługi pakietu MS Officeprawa jazdy kat. BAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko Młodszy specjalista ds. zamówień. Jeżeli posługujesz się płynnie językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat, a praca w środowisku związanym z zakupami, zamówieniami czy finansami są Ci bliskie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,umowę o pracę tymczasową,pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków),pracę hybrydową,pracę od poniedziałku do piątku.zadaniawsparcie procesów end-to-end w biznesie poprzez dostarczanie raportów, udział w dyskusjach,praca z danymi w SAP,aktualizacje, korygowanie i identyfikowanie cen,nadzór nad przepływem i kompletnością dokumentacji dotyczącej zakupówkontakt z różnymi grupami w różnych regionach, w tym SCE, zespołami zarządzającymi oddziałami i dostawcami zewnętrznymi.oczekujemypłynnej znajomości j.angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Excel,dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy od pon-ptbardzo dobrych umiejętności analitycznychdoświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych i/lub zarządzania, planowania i/lub analityki danych, logistycznym lub finansowym,dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP MDG oraz wiedza związana z zarządzaniem danymi/finansami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko Młodszy specjalista ds. zamówień. Jeżeli posługujesz się płynnie językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat, a praca w środowisku związanym z zakupami, zamówieniami czy finansami są Ci bliskie. Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,umowę o pracę tymczasową,pakiet benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieki medycznej, posiłków),pracę hybrydową,pracę od poniedziałku do piątku.zadaniawsparcie procesów end-to-end w biznesie poprzez dostarczanie raportów, udział w dyskusjach,praca z danymi w SAP,aktualizacje, korygowanie i identyfikowanie cen,nadzór nad przepływem i kompletnością dokumentacji dotyczącej zakupówkontakt z różnymi grupami w różnych regionach, w tym SCE, zespołami zarządzającymi oddziałami i dostawcami zewnętrznymi.oczekujemypłynnej znajomości j.angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Excel,dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy od pon-ptbardzo dobrych umiejętności analitycznychdoświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych i/lub zarządzania, planowania i/lub analityki danych, logistycznym lub finansowym,dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP MDG oraz wiedza związana z zarządzaniem danymi/finansami.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • bsh sprzęt gospodarstwa domowego sp. z o.o. oddzia
      Posiadasz prawo jazdy kat. B? Szukasz pracy?Świetnie się składa!Poszukujemy pracowników transportu wewnętrznego do fabryki B/S/H/. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Żmigrodzka 143 Poznaj nas bliżej:https://www.randstad.pl/bsh-wroclaw/oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - podstawa 26,70 zł/godzpremia wskaźnikowa do 825 zł brutto miesięcznie (od 1,62 do 4,91 zł brutto/h)premia frekwencyjna 200 zł brutto możliwość rozwoju oraz awansupracę w systemie III zmianowymstabilne warunkiumowę o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia bezpośrednio przez B/S/H/ po okresie próbnympracę w dobrze skomunikowanej części Wrocławia (ul. Żmigrodzka 143)pracę od poniedziałku do piątku w systemie III zmianowymbogaty pakiet socjalny RANDSTAD PLUS (karta sportowa, opieka medyczna, zniżki na zakupy on-line, tańsze bilety do kina, rabaty w pizzeriach, restauracjach i kawiarniach i inne)system poleceń pracowniczych (700 zł brutto za polecenie pracownika)oferujemy bezpłatne wsparcie: psychologiczne, prawne i porady finansowe (program EAP) dla pracowników i ich rodzinzadaniatransport surowców i opakowań wewnątrz zakładuobsługa wózka typu milk run (nie potrzeba uprawnień UDT)prace porządkoweudział w działaniach usprawniających standardy bezpieczeństwa, jakości, ochrony środowiskaoczekujemyprawa jazdy kat. Bdoświadczenia w pracy na magazynie lub produkcji (mile widziana praca z użyciem skanera, obsługa wózka jezdniowego)gotowości do pracy w systemie 3-zmianowymdbałości o jakość pracy oraz nastawienie na pracę zespołowąAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz prawo jazdy kat. B? Szukasz pracy?Świetnie się składa!Poszukujemy pracowników transportu wewnętrznego do fabryki B/S/H/. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Żmigrodzka 143 Poznaj nas bliżej:https://www.randstad.pl/bsh-wroclaw/oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie - podstawa 26,70 zł/godzpremia wskaźnikowa do 825 zł brutto miesięcznie (od 1,62 do 4,91 zł brutto/h)premia frekwencyjna 200 zł brutto możliwość rozwoju oraz awansupracę w systemie III zmianowymstabilne warunkiumowę o pracę tymczasową z możliwością zatrudnienia bezpośrednio przez B/S/H/ po okresie próbnympracę w dobrze skomunikowanej części Wrocławia (ul. Żmigrodzka 143)pracę od poniedziałku do piątku w systemie III zmianowymbogaty pakiet socjalny RANDSTAD PLUS (karta sportowa, opieka medyczna, zniżki na zakupy on-line, tańsze bilety do kina, rabaty w pizzeriach, restauracjach i kawiarniach i inne)system poleceń pracowniczych (700 zł brutto za polecenie pracownika)oferujemy bezpłatne wsparcie: psychologiczne, prawne i porady finansowe (program EAP) dla pracowników i ich rodzinzadaniatransport surowców i opakowań wewnątrz zakładuobsługa wózka typu milk run (nie potrzeba uprawnień UDT)prace porządkoweudział w działaniach usprawniających standardy bezpieczeństwa, jakości, ochrony środowiskaoczekujemyprawa jazdy kat. Bdoświadczenia w pracy na magazynie lub produkcji (mile widziana praca z użyciem skanera, obsługa wózka jezdniowego)gotowości do pracy w systemie 3-zmianowymdbałości o jakość pracy oraz nastawienie na pracę zespołowąAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 3 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.