You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla księgowość / audyt / podatki: 23

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • janki, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w pracy w księgowości? Interesuje Cię praca w ciekawym, dynamicznie rozwijającym się zespole? Świetnie się składa! Sprawdź naszą ofertę pracy i zaaplikuj.Dla naszego klienta o rozpoznawalnej marce poszukujemy osoby na stanowisko księgowego / księgowej minimum do końca 2022 roku z możliwością przedłużenia. oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres do końca 2022 r. z możliwością przedłużeniamożliwość pracy w systemie hybrydowym elastyczny czas pracypakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, rabaty do sklepówciekawy zakres obowiązkówzadaniaksięgowanie faktur zakupowychksięgowanie wyciągów i zaliczekwspółpraca z wewnętrznymi działami inne zadania z zakresu księgowościoczekujemydoświadczenia zawodowego na stanowisku księgowego/księgowejznajomości Excelaznajomości j. angielskiego na poziomie B1Mile widziana: znajomość programu Microsoft Dynamics ERP lub SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w pracy w księgowości? Interesuje Cię praca w ciekawym, dynamicznie rozwijającym się zespole? Świetnie się składa! Sprawdź naszą ofertę pracy i zaaplikuj.Dla naszego klienta o rozpoznawalnej marce poszukujemy osoby na stanowisko księgowego / księgowej minimum do końca 2022 roku z możliwością przedłużenia. oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres do końca 2022 r. z możliwością przedłużeniamożliwość pracy w systemie hybrydowym elastyczny czas pracypakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, rabaty do sklepówciekawy zakres obowiązkówzadaniaksięgowanie faktur zakupowychksięgowanie wyciągów i zaliczekwspółpraca z wewnętrznymi działami inne zadania z zakresu księgowościoczekujemydoświadczenia zawodowego na stanowisku księgowego/księgowejznajomości Excelaznajomości j. angielskiego na poziomie B1Mile widziana: znajomość programu Microsoft Dynamics ERP lub SAPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz język niemiecki na bardzo dobrym poziomie i chciałabyś/chciałbyś używać go w codziennej pracy?Dodatkowo pasjonuje Cię księgowość?  Zapraszamy do rozmowy - aplikuj. oferujemyDofinansowanie zajęć sportowychPrywatna opieka medycznaDofinansowanie nauki językówUbezpieczenie na życieMożliwość pracy zdalnejDofinansowanie wypoczynkuDofinansowanie wakacji dziecizadaniaUtrzymanie danych podstawowych dostawców w systemie, w tym tworzenie kont dostawcówRejestrowanie, weryfikacja i księgowanie faktur zakupuDbanie o prawidłową i terminową płatność fakturPotwierdzanie i uzgadnianie sald z dostawcami, wyjaśnianie różnicUstalanie i prawidłowe ewidencjonowanie rezerwoczekujemyBardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz dobra znajomość języka angielskiegoZnajomość systemów klasy ERP Znajomość pakietu MS Office, w szczególności ExcelUmiejętność analitycznego myśleniaWysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne wykorzystywane w kontekście kontaktów biznesowych na różnych poziomach w organizacji, współpraca w dużym zespoleMile widziane:Wykształcenie wyższe w zakresie finansów i rachunkowościDoświadczenie w pracy w SSC lub dziale księgowości w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz język niemiecki na bardzo dobrym poziomie i chciałabyś/chciałbyś używać go w codziennej pracy?Dodatkowo pasjonuje Cię księgowość?  Zapraszamy do rozmowy - aplikuj. oferujemyDofinansowanie zajęć sportowychPrywatna opieka medycznaDofinansowanie nauki językówUbezpieczenie na życieMożliwość pracy zdalnejDofinansowanie wypoczynkuDofinansowanie wakacji dziecizadaniaUtrzymanie danych podstawowych dostawców w systemie, w tym tworzenie kont dostawcówRejestrowanie, weryfikacja i księgowanie faktur zakupuDbanie o prawidłową i terminową płatność fakturPotwierdzanie i uzgadnianie sald z dostawcami, wyjaśnianie różnicUstalanie i prawidłowe ewidencjonowanie rezerwoczekujemyBardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz dobra znajomość języka angielskiegoZnajomość systemów klasy ERP Znajomość pakietu MS Office, w szczególności ExcelUmiejętność analitycznego myśleniaWysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne wykorzystywane w kontekście kontaktów biznesowych na różnych poziomach w organizacji, współpraca w dużym zespoleMile widziane:Wykształcenie wyższe w zakresie finansów i rachunkowościDoświadczenie w pracy w SSC lub dziale księgowości w firmie produkcyjnejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub absolwentem kierunku finansowego? Posiadasz pierwsze doświadczenie lub wiedzę teoretyczną w zakresie księgowości?Jeśli chcesz się rozwijać w tej dziedzinie i równocześnie zdobywać doświadczenie w międzynarodowej firmie z możliwością szlifowania na co dzień języka angielskiego aplikuj i porozmawiajmy o Twoich możliwościach! oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportówwsparcie w uzgodnieniu księgi głównej współpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub absolwentem kierunku finansowego? Posiadasz pierwsze doświadczenie lub wiedzę teoretyczną w zakresie księgowości?Jeśli chcesz się rozwijać w tej dziedzinie i równocześnie zdobywać doświadczenie w międzynarodowej firmie z możliwością szlifowania na co dzień języka angielskiego aplikuj i porozmawiajmy o Twoich możliwościach! oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych oraz raportówwsparcie w uzgodnieniu księgi głównej współpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego (min. B2)umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, jednej z czołowych marek leasingowych obecnych na rynku, prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalistki/y ds. księgowości. Praca w kameralnym, 4 osobowym zespole. Szczególnie skupiona na wystawianiu faktur i weryfikacji ich zasadności oraz działaniach kontrolnych w zakresie obiegu dokumentacji.  Jeśli interesuje Cię samodzielność w działaniu połączona ze stałym rozwojem i kooperacją z liderami branży - zapraszamy do udziału w procesie.oferujemykonkurencyjne wynagrodzeniepakiet benefitów: m.in. karta sportowa i opieka medycznaumowę na czas określony (do końca roku)pracę w stabilnej, rozwijającej się firmiemożliwość współpracy z profesjonalnym i dynamicznym zespołem;szansę rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferępracę stacjonarną w siedzibie firmy (Warszawa, Włochy)zadaniawystawianie faktur sprzedaży w systemie księgowymweryfikacja poprawności/zasadności faktur wystawionych przez system operacyjnywystawianie dokumentów przy uruchomieniu leasingu finansowegokontrola i uzgadnianie rozrachunkówuzgadnianie kont GLkontrola rejestrów VAT – w szczególności kontrola odliczenia VAT przy fakturach korygującychrozliczenia z tytułu podatku drogowegoprowadzenie modułu środków trwałych w systemie księgowymprzygotowywanie płatnościprace biurowe, archiwizacja dokumentówoczekujemypreferowane wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość; kursy księgowedoświadczenie w wykonywaniu wyżej wymienionych obowiązków minimum 2 lataznajomość zasad oraz przepisów Ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowychdobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie EXCELdobra organizacja pracysumienność, dokładność, spostrzegawczośćotwartość na zmiany i nowe wyzwaniajęzyk angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, jednej z czołowych marek leasingowych obecnych na rynku, prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalistki/y ds. księgowości. Praca w kameralnym, 4 osobowym zespole. Szczególnie skupiona na wystawianiu faktur i weryfikacji ich zasadności oraz działaniach kontrolnych w zakresie obiegu dokumentacji.  Jeśli interesuje Cię samodzielność w działaniu połączona ze stałym rozwojem i kooperacją z liderami branży - zapraszamy do udziału w procesie.oferujemykonkurencyjne wynagrodzeniepakiet benefitów: m.in. karta sportowa i opieka medycznaumowę na czas określony (do końca roku)pracę w stabilnej, rozwijającej się firmiemożliwość współpracy z profesjonalnym i dynamicznym zespołem;szansę rozwoju zawodowegoprzyjazną atmosferępracę stacjonarną w siedzibie firmy (Warszawa, Włochy)zadaniawystawianie faktur sprzedaży w systemie księgowymweryfikacja poprawności/zasadności faktur wystawionych przez system operacyjnywystawianie dokumentów przy uruchomieniu leasingu finansowegokontrola i uzgadnianie rozrachunkówuzgadnianie kont GLkontrola rejestrów VAT – w szczególności kontrola odliczenia VAT przy fakturach korygującychrozliczenia z tytułu podatku drogowegoprowadzenie modułu środków trwałych w systemie księgowymprzygotowywanie płatnościprace biurowe, archiwizacja dokumentówoczekujemypreferowane wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość; kursy księgowedoświadczenie w wykonywaniu wyżej wymienionych obowiązków minimum 2 lataznajomość zasad oraz przepisów Ustawy o rachunkowości oraz ustaw podatkowychdobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie EXCELdobra organizacja pracysumienność, dokładność, spostrzegawczośćotwartość na zmiany i nowe wyzwaniajęzyk angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej poszukujemy pracownika na stanowisko P2P Manager.Będziesz odpowiedzialny za koordynację całego procesu P2P oraz miał możliwośc pracy w międzynarodowym środowisku.oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 9 miesięcymożliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekarta sportowaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiezadanianadzorowanie miesięcznego zamknięcia finansowego i innych procesów księgowych w zakresie PTPodpowiedzialność za efektywny przegląd kontroli ICS w zakresie PTPkierowanie zespołami specjalistów ds. PTP oraz zarządzanie wydajnością operacyjnąidentyfikowanie i wdrażanie bieżących usprawnień procesówzapewnie wiedzy merytorycznej pracownikomodpowiedzialność za procesy pozyskiwania zasobów w zakresie PTP, w tym angażowanie i zatrzymywanie talentówwdrażanie i szkolenie zespołów w zakresie nowych dyrektyw i politykoczekujemytytułu magistra w dziedzinie finansów, administracji biznesowej lub pokrewnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)6 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z finansamizdolności koordynacyjne i komunikacyjneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej poszukujemy pracownika na stanowisko P2P Manager.Będziesz odpowiedzialny za koordynację całego procesu P2P oraz miał możliwośc pracy w międzynarodowym środowisku.oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 9 miesięcymożliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekarta sportowaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiezadanianadzorowanie miesięcznego zamknięcia finansowego i innych procesów księgowych w zakresie PTPodpowiedzialność za efektywny przegląd kontroli ICS w zakresie PTPkierowanie zespołami specjalistów ds. PTP oraz zarządzanie wydajnością operacyjnąidentyfikowanie i wdrażanie bieżących usprawnień procesówzapewnie wiedzy merytorycznej pracownikomodpowiedzialność za procesy pozyskiwania zasobów w zakresie PTP, w tym angażowanie i zatrzymywanie talentówwdrażanie i szkolenie zespołów w zakresie nowych dyrektyw i politykoczekujemytytułu magistra w dziedzinie finansów, administracji biznesowej lub pokrewnychbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)6 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z finansamizdolności koordynacyjne i komunikacyjneAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej, poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. księgowości.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 18 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy (potem już praca stała)możliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekarta sportowaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe np tańsze bilety do kinazadaniaweryfikacja zgodności z normami i przepisami dotyczącymi rachunkowości (PZR, MSSF, przepisy lokalne)utrzymanie procesów kontroli, alokacji, rejestracji i fizycznej weryfikacji środków trwałychwspieranie lokalnych ORU i Infosys w dostarczaniu dokładnych i terminowych danych na potrzeby konsolidacji i sprawozdawczości grupy (miesiąc)dostarczanie dokładnych i terminowych danych do raportów fiskalnych i innych wymagańwykonywanie prac związanych z kontrolą wewnętrzną zgodnie z narzędziem Standard Kontroli Wewnętrznej (ICS)oczekujemyukończonych studiów na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)5 lat doświadczenia w księgowościumiejętności analizowania bilansu ogólnego i identyfikowania możliwości usprawnieniaznajomości procesów E2Ezdolności adapcyjnych i komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta – lidera branży produkcyjnej, poszukujemy pracownika na stanowisko specjalisty ds. księgowości.Jeśli cechuje cię dbałość o szczegóły, zorientowanie na cel oraz posiadasz umiejętności komunikacyjne, nie czekaj – aplikuj!oferujemyumowa o pracę tymczasową na okres 18 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy (potem już praca stała)możliwość pracy hybrydowej z Warszawy lub Łodziatrakcyjne wynagrodzeniekarta sportowaprywatna opieka medycznaubezpieczenie na życiebenefity jednorazowe np tańsze bilety do kinazadaniaweryfikacja zgodności z normami i przepisami dotyczącymi rachunkowości (PZR, MSSF, przepisy lokalne)utrzymanie procesów kontroli, alokacji, rejestracji i fizycznej weryfikacji środków trwałychwspieranie lokalnych ORU i Infosys w dostarczaniu dokładnych i terminowych danych na potrzeby konsolidacji i sprawozdawczości grupy (miesiąc)dostarczanie dokładnych i terminowych danych do raportów fiskalnych i innych wymagańwykonywanie prac związanych z kontrolą wewnętrzną zgodnie z narzędziem Standard Kontroli Wewnętrznej (ICS)oczekujemyukończonych studiów na kierunku finanse i rachunkowość bądź pokrewnymbardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min.B2)5 lat doświadczenia w księgowościumiejętności analizowania bilansu ogólnego i identyfikowania możliwości usprawnieniaznajomości procesów E2Ezdolności adapcyjnych i komunikacyjnychAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • piaseczno, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jeżeli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w księgowości, jesteś po stażu, praktykach lub w trakcie studiów i chcesz mieć możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych pracowników - aplikuj.oferujemyumowa o pracę tymczasową podpisywana z Randstad z możliwością przedłużenia i zatrudnienia na stałe przez Klientapakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, rabaty do sklepów, platforma e-bookpraca dla międzynarodowej firmy - rozpoznawalnej marki z branży retailszkolenie i wdrożenie w obowiązki księgowemożliwość rozwoju i awansu w strukturach firmypraca w systemie hybrydowymciekawy zakres obowiązkówszybka możliwość rozpoczęcia pracyznajomość jęz. angielskiego nie jest wymaganapraca w godz. 8-16 (z możliwością przesunięcia)zadaniaksięgowanie dokumentów kosztowych, w szczególności faktur w systemie księgowymwsparcie działu księgowości w bieżących pracach administracyjnych związanych z obsługą księgową Spółkiobsługa korespondencji (mail, poczta tradycyjna)współpraca z pracownikami działu i firmy w zakresie realizowanych zadańoczekujemywykształcenia min. średniego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość)podstawowej znajomości Excelapodstawowej znajomości zagadnień księgowychchęci rozwoju w obszarze księgowymdyspozycyjności w pełnym wymiarze godzinmożliwości dojazdu do siedziby firmy w Piasecznie (siedziba znajduje się na granicy Piaseczna i Warszawy) dokładności, sumienności, otwartości na nowe zadania i zespółAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w księgowości, jesteś po stażu, praktykach lub w trakcie studiów i chcesz mieć możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych pracowników - aplikuj.oferujemyumowa o pracę tymczasową podpisywana z Randstad z możliwością przedłużenia i zatrudnienia na stałe przez Klientapakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, rabaty do sklepów, platforma e-bookpraca dla międzynarodowej firmy - rozpoznawalnej marki z branży retailszkolenie i wdrożenie w obowiązki księgowemożliwość rozwoju i awansu w strukturach firmypraca w systemie hybrydowymciekawy zakres obowiązkówszybka możliwość rozpoczęcia pracyznajomość jęz. angielskiego nie jest wymaganapraca w godz. 8-16 (z możliwością przesunięcia)zadaniaksięgowanie dokumentów kosztowych, w szczególności faktur w systemie księgowymwsparcie działu księgowości w bieżących pracach administracyjnych związanych z obsługą księgową Spółkiobsługa korespondencji (mail, poczta tradycyjna)współpraca z pracownikami działu i firmy w zakresie realizowanych zadańoczekujemywykształcenia min. średniego kierunkowego (ekonomia, rachunkowość)podstawowej znajomości Excelapodstawowej znajomości zagadnień księgowychchęci rozwoju w obszarze księgowymdyspozycyjności w pełnym wymiarze godzinmożliwości dojazdu do siedziby firmy w Piasecznie (siedziba znajduje się na granicy Piaseczna i Warszawy) dokładności, sumienności, otwartości na nowe zadania i zespółAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Pracuj w centrum usług wspólnych i rozwiń swoje zawodowe skrzydła! Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2 lub wyższym?Oferta na start w międzynarodowej firmie!Lokalizacja: ul. Dubois, Wrocławoferujemystawkę wynagrodzenia od 4500 zł brutto miesięcznie możliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży finansowejzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pakiet benefitów Randstad PLUS! (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)zadaniaweryfikacja i księgowanie dokumentów finansowychterminowe i dokładne przetwarzanie transakcji księgowychzapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznegoraportowanie oczekujemybardzo dobrej komunikacji w języku angielskim (min. B2)mile widziane wykształcenie kierunkowe: księgowość, rachunkowość, finanse lub pokrewneznajomości narzędzi MS Officezanteresowania w obszarze finansów, ekonomii, księgowości jako dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pracuj w centrum usług wspólnych i rozwiń swoje zawodowe skrzydła! Posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2 lub wyższym?Oferta na start w międzynarodowej firmie!Lokalizacja: ul. Dubois, Wrocławoferujemystawkę wynagrodzenia od 4500 zł brutto miesięcznie możliwość zdobycia atrakcyjnego doświadczenia w międzynarodowej firmie z branży finansowejzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową pakiet benefitów Randstad PLUS! (karta sportowa oraz opieka medyczna w atrakcyjnej cenie, zniżki, rabaty nawet do 50% na zakupy online)zadaniaweryfikacja i księgowanie dokumentów finansowychterminowe i dokładne przetwarzanie transakcji księgowychzapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznegoraportowanie oczekujemybardzo dobrej komunikacji w języku angielskim (min. B2)mile widziane wykształcenie kierunkowe: księgowość, rachunkowość, finanse lub pokrewneznajomości narzędzi MS Officezanteresowania w obszarze finansów, ekonomii, księgowości jako dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości? Jesteś na ostatnim roku studiów i chciałbyś połączyć pracę ze studiami?  Aplikuj już teraz i dołącz do międzynarodowej firmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia współpracypracę na 1/2 etatu elastyczny czas pracy (co pozwoli Ci połączyć pracę ze studiami)szkolenie wprowadzającemożliwość zdobycia pierwszego doświadczenia z zakresu księgowości!zadaniawprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu SAPksięgowanie wyciągów bankowych w systemie SAPksięgowanie rozliczeń delegacji pracownikówprzygotowywanie płatności w systemie SAPbieżąca pomoc w dziale finansowymoczekujemywykształcenie w finansach/ rachunkowości (może być w trakcie studiów) - warunek koniecznyznajomości języka angielskiego - min. B2 (warunek konieczny)zaangażowaniachęci do pracychęci do pogłębiania wiedzyznajomość MS officeznajomość programu SAP - mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w obszarze księgowości? Jesteś na ostatnim roku studiów i chciałbyś połączyć pracę ze studiami?  Aplikuj już teraz i dołącz do międzynarodowej firmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia współpracypracę na 1/2 etatu elastyczny czas pracy (co pozwoli Ci połączyć pracę ze studiami)szkolenie wprowadzającemożliwość zdobycia pierwszego doświadczenia z zakresu księgowości!zadaniawprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu SAPksięgowanie wyciągów bankowych w systemie SAPksięgowanie rozliczeń delegacji pracownikówprzygotowywanie płatności w systemie SAPbieżąca pomoc w dziale finansowymoczekujemywykształcenie w finansach/ rachunkowości (może być w trakcie studiów) - warunek koniecznyznajomości języka angielskiego - min. B2 (warunek konieczny)zaangażowaniachęci do pracychęci do pogłębiania wiedzyznajomość MS officeznajomość programu SAP - mile widzianaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowym bądz zdalnympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość lub pokrewnymdobrej znajomości języka angielskiego min. B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      Jesteś studentem lub masz ukończone studia na kierunku finanse/rachunkowość? Szukasz pracy w międzynarodowej firmie i chcesz zdobyć doświadczenie w zakresie księgowości, a także znasz język angielski na poziomie B2? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę na pełen etat w trybie hybrydowym bądz zdalnympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie w ogólnych czynnościach księgowych oraz analiza rachunkówwsparcie w procesie raportowania kosztówpomoc w przygotowaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych, raportów oraz uzgodnienie księgi głównej dla klientów wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z zespołem w zakresie rozwiązywania bieżących problemówkontakt z zespołami biznesowymi w różnych regionach geograficznychoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowość lub pokrewnymdobrej znajomości języka angielskiego min. B2umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w finansach/księgowości - mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczneie w księgowości, a do tego znasz jezyk angielski? Pozwól rozkwitnąć swojej karierze w spółce usługowej w Bydgoszczy z branży prywatnej opieki medycznej. Ciesz się skróconymi godzinami pracy w ramach pełnego etatu i interesującymi benefitami! Sprawdź naszą ofertę pracy, przyślij CV i porozmawiaj z doradcą kariery o najlepiej dopasowanych ofertach pracy dla Ciebie.oferujemyumowę o pracę na pełen etatkrótszy czas pracy charakterystyczny dla sektora medycznego 08.00-15.35stacjonarną pracę w Osielsku pakiet medyczny Lux Medmożliwość udziału w kursie języka angielskiego na terenie pracodawcy (100% finansowane przez pracodawcę)możliwość udziału w szkoleniach zewnętrznych stacjonarnych i onlinebonusy na Święta Wielkanocne i Święta Bożego Narodzeniadofinansowanie do wypoczynku (ZFŚS)możliwość przystąpienia do PPEzadaniaprowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i Ustawą o rachunkowościweryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowymdekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowychprowadzenie rozrachunków dostawców i odbiorcówksięgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowychzapewnienie sprawnego funkcjonowania działu księgowościnadzorowanie właściwego obiegu, utrzymania, przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowychweryfikacja sald księgowych na zakończenie każdego m-ca (miedzy innymi: ZUS, PIT, VAT, Fundusz Socjalny)sporządzanie deklaracji JPK_VAT, VAT-UE (wiedza w zakresie generowania JPK – wprowadzanie zmian)wystawianie faktur dla osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)doświadczenia na podobnym stanowisku (idealnie w procesach pełnej księgowości)znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowychznajomości zagadnień z zakresu rachunkowościznajomość obsługi systemu SAP  i pakietu MS Officeznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (komunikacja werbalna z Zarządem) będzie dużym atutem i pozwoli na rozwój kariery w ramach struktury firmysamodzielności i umiejętności zdobywania i poszukiwania informacjizaangażowania w powierzone zadania, kreatywnościdobrej organizacji pracy i umiejętność pracy pod presja czasuodpowiedzialności i rzetelnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczneie w księgowości, a do tego znasz jezyk angielski? Pozwól rozkwitnąć swojej karierze w spółce usługowej w Bydgoszczy z branży prywatnej opieki medycznej. Ciesz się skróconymi godzinami pracy w ramach pełnego etatu i interesującymi benefitami! Sprawdź naszą ofertę pracy, przyślij CV i porozmawiaj z doradcą kariery o najlepiej dopasowanych ofertach pracy dla Ciebie.oferujemyumowę o pracę na pełen etatkrótszy czas pracy charakterystyczny dla sektora medycznego 08.00-15.35stacjonarną pracę w Osielsku pakiet medyczny Lux Medmożliwość udziału w kursie języka angielskiego na terenie pracodawcy (100% finansowane przez pracodawcę)możliwość udziału w szkoleniach zewnętrznych stacjonarnych i onlinebonusy na Święta Wielkanocne i Święta Bożego Narodzeniadofinansowanie do wypoczynku (ZFŚS)możliwość przystąpienia do PPEzadaniaprowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i Ustawą o rachunkowościweryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowymdekretowanie i księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowychprowadzenie rozrachunków dostawców i odbiorcówksięgowanie wyciągów bankowych i raportów kasowychzapewnienie sprawnego funkcjonowania działu księgowościnadzorowanie właściwego obiegu, utrzymania, przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowychweryfikacja sald księgowych na zakończenie każdego m-ca (miedzy innymi: ZUS, PIT, VAT, Fundusz Socjalny)sporządzanie deklaracji JPK_VAT, VAT-UE (wiedza w zakresie generowania JPK – wprowadzanie zmian)wystawianie faktur dla osób fizycznychoczekujemywykształcenia wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)doświadczenia na podobnym stanowisku (idealnie w procesach pełnej księgowości)znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowychznajomości zagadnień z zakresu rachunkowościznajomość obsługi systemu SAP  i pakietu MS Officeznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (komunikacja werbalna z Zarządem) będzie dużym atutem i pozwoli na rozwój kariery w ramach struktury firmysamodzielności i umiejętności zdobywania i poszukiwania informacjizaangażowania w powierzone zadania, kreatywnościdobrej organizacji pracy i umiejętność pracy pod presja czasuodpowiedzialności i rzetelnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w obszarze księgowości i finansów? Właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu, zaawansowanych technologii i finansów.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w obszarze audytu kosztów w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy zadaniaProcesowanie i audyt faktur przewoźnikaTworzenie, dystrybucja i monitorowanie propozycji rachunkówKontakt z dostawcami usług logistycznych dotyczący fakturWeryfikacja brakujących fakturPozyskiwanie niezbędnych dokumentów księgowych od dostawcówSzkolenie nowych członków zespołuSzkolenie nowych dostawców usług logistycznych w zakresie procesów księgowychWprowadzenia danych do systemu i optymalizacja procesówRaportowanie statusów audytówoczekujemyDoświadczenie w pracy w obszarze finansowo-księgowymZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość narzedzi MS Office, znajomość systemów ERP (SAP) będzie atutemUmiejętności komunikacyjneUmiejętność syntetycznego prezentowania danychZorientowanie na szczegółyDużą uważność na szczegółyProaktywnośćUmiejętność i chęć pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w obszarze księgowości i finansów? Właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu, zaawansowanych technologii i finansów.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w obszarze audytu kosztów w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy zadaniaProcesowanie i audyt faktur przewoźnikaTworzenie, dystrybucja i monitorowanie propozycji rachunkówKontakt z dostawcami usług logistycznych dotyczący fakturWeryfikacja brakujących fakturPozyskiwanie niezbędnych dokumentów księgowych od dostawcówSzkolenie nowych członków zespołuSzkolenie nowych dostawców usług logistycznych w zakresie procesów księgowychWprowadzenia danych do systemu i optymalizacja procesówRaportowanie statusów audytówoczekujemyDoświadczenie w pracy w obszarze finansowo-księgowymZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość narzedzi MS Office, znajomość systemów ERP (SAP) będzie atutemUmiejętności komunikacyjneUmiejętność syntetycznego prezentowania danychZorientowanie na szczegółyDużą uważność na szczegółyProaktywnośćUmiejętność i chęć pracy zespołowejAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • sosnowiec, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Rozwiązanie i usługi obróbki cieplnej - brzmi poważnie? A czy wiesz, że branża technologiczna takze potrzebuje specjalistów z obszaru finansów? Może to Ciebie właśnie szukamy! Sprawdz ofertę, nie czekaj - aplikuj! oferujemypraca od zarazumowa o pracę bezpośrednio u naszego klienta uznaniowa premia roczna stałe godziny pracy przerwa na lunch możliwość nauki i rozwoju zadaniaanalizowanie i kontrolowanie kosztów według rodzaju i miejsca ich powstawania pomoc przy weryfikowaniu i dekretowaniu dokumentów kosztowych i przychodów w ciągu miesiąca sporządzanie analiz i raportów na potrzeby działu lub spółki w Kanadzie współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w ramach wykonywania zadań, szczególnie z działem controllingu oraz główną księgową  udział w procesie zamknięcia miesiąca współudział w przygotowywaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego do Grupy przygotowywanie wybranych sprawozdań statystycznych oczekujemywykszłacenie wyższe lub średnie - kierunkowe około 3 - letnie doświadczenie zawodowe, najlpeiej na podobnym stanowisku wiedza z zakresu finansów i rachunkowości dobra znajomość zasad rachunkowości i gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju wysokie zdolności analityczne cechy osobowościowe: zaangażowanie, komunikatywność, wysoka dbałość o szczegóły, otwartość na zmianybardzo dobra znajomość jezyka angielskiego - warunek konieczny znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Rozwiązanie i usługi obróbki cieplnej - brzmi poważnie? A czy wiesz, że branża technologiczna takze potrzebuje specjalistów z obszaru finansów? Może to Ciebie właśnie szukamy! Sprawdz ofertę, nie czekaj - aplikuj! oferujemypraca od zarazumowa o pracę bezpośrednio u naszego klienta uznaniowa premia roczna stałe godziny pracy przerwa na lunch możliwość nauki i rozwoju zadaniaanalizowanie i kontrolowanie kosztów według rodzaju i miejsca ich powstawania pomoc przy weryfikowaniu i dekretowaniu dokumentów kosztowych i przychodów w ciągu miesiąca sporządzanie analiz i raportów na potrzeby działu lub spółki w Kanadzie współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w ramach wykonywania zadań, szczególnie z działem controllingu oraz główną księgową  udział w procesie zamknięcia miesiąca współudział w przygotowywaniu skonsolidowanego sprawozdania finansowego do Grupy przygotowywanie wybranych sprawozdań statystycznych oczekujemywykszłacenie wyższe lub średnie - kierunkowe około 3 - letnie doświadczenie zawodowe, najlpeiej na podobnym stanowisku wiedza z zakresu finansów i rachunkowości dobra znajomość zasad rachunkowości i gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju wysokie zdolności analityczne cechy osobowościowe: zaangażowanie, komunikatywność, wysoka dbałość o szczegóły, otwartość na zmianybardzo dobra znajomość jezyka angielskiego - warunek konieczny znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli masz doświadczenie w AP, chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze w międzynarodowej firmie naszego klienta z branży telecom, aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej firmie naszego klienta - lidera w branży telecomstabine zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepremię rocznąprogram wdrożeniowy i liczne szkoleniahybrydowy model pracybenefity (Karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)miłą atmosferę w miejscu pracyzadaniasanity check for all incoming supplier invoices according to address, VAT etcsupplier master data maintenancepre-coding of all invoices according to common chart of accounts (CoA) and prescribed rules. This includes fixed assets invoices booking and VAT/tax codingmonitoring the electronic authorization processchecking clearance on all fully authorized invoicesgenerating payments in the electronic banking systemspreparing manual paymentsverifying reminders from suppliers and response to themprocessing confirmation letters of suppliersmaintaining supplier records according to the internal regulationscontinuous control on all open supplier balancesother tasks as required by the manager oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2doświadczenia w obszarze APumiejętności analitycznychdobrej organizacji pracyzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli masz doświadczenie w AP, chcesz dalej rozwijać się w tym obszarze w międzynarodowej firmie naszego klienta z branży telecom, aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej firmie naszego klienta - lidera w branży telecomstabine zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęatrakcyjne wynagrodzeniepremię rocznąprogram wdrożeniowy i liczne szkoleniahybrydowy model pracybenefity (Karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)miłą atmosferę w miejscu pracyzadaniasanity check for all incoming supplier invoices according to address, VAT etcsupplier master data maintenancepre-coding of all invoices according to common chart of accounts (CoA) and prescribed rules. This includes fixed assets invoices booking and VAT/tax codingmonitoring the electronic authorization processchecking clearance on all fully authorized invoicesgenerating payments in the electronic banking systemspreparing manual paymentsverifying reminders from suppliers and response to themprocessing confirmation letters of suppliersmaintaining supplier records according to the internal regulationscontinuous control on all open supplier balancesother tasks as required by the manager oczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2doświadczenia w obszarze APumiejętności analitycznychdobrej organizacji pracyzaangażowaniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną?Lubisz pracę administracyjną? Masz doświadczenie w księgowości?Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj! oferujemystawkę godzinową 25 zł/bruttoumowę zleceniepracę w godzinach biurowych w pełnym wymiarze (8h)pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawyzadaniamonitorowanie i raportowanie stanów środków pieniężnych, zapewnienie gotówki na rachunkach bankowych spółek zgodnie z potrzebami administrowanie umowami pożyczek wewnątrzgrupowych (monitorowanie dat wygaśnięcia, terminów płatności i naliczanie odsetek itp.)monitorowanie i wdrażanie obowiązków informacyjnych dotyczących kredytów bankowych i obligacjiprowadzenie rachunków powierniczych dla każdego projektu mieszkaniowegoprocesowanie wniosków o karty kredytoweoczekujemypodstawowego doświadczenia w administracji skarbowej lub rachunkowościznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w piśmie i mowie)skrupulatności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną?Lubisz pracę administracyjną? Masz doświadczenie w księgowości?Ta oferta jest dla Ciebie! Aplikuj! oferujemystawkę godzinową 25 zł/bruttoumowę zleceniepracę w godzinach biurowych w pełnym wymiarze (8h)pracę w nowoczesnym biurze w Centrum Warszawyzadaniamonitorowanie i raportowanie stanów środków pieniężnych, zapewnienie gotówki na rachunkach bankowych spółek zgodnie z potrzebami administrowanie umowami pożyczek wewnątrzgrupowych (monitorowanie dat wygaśnięcia, terminów płatności i naliczanie odsetek itp.)monitorowanie i wdrażanie obowiązków informacyjnych dotyczących kredytów bankowych i obligacjiprowadzenie rachunków powierniczych dla każdego projektu mieszkaniowegoprocesowanie wniosków o karty kredytoweoczekujemypodstawowego doświadczenia w administracji skarbowej lub rachunkowościznajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w piśmie i mowie)skrupulatności i dokładnościAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jeżeli jesteś specjalistą/ką w obszarze ksiegowości, masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spółki i chcesz pracować w miłej i serdecznej atmosferze, zgłoś się do nas!oferujemyPracę dla rozpoznawalnego brandu w branży firm outsourcingowychPracę w systemie hybrydowym, biuro w ścisłym Centrum WarszawyKafeterię benefitowąSystem szkoleń, również naukę jezyka angielskiegoWsparcie wewnętrznych doradców z obszaru np. podatkowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas pracyzadaniaSamodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek klientów,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych,Przygotowywanie raportów dla celów statystycznych (GUS) oraz bilansu płatniczego (NBP),Podpisywanie deklaracji w imieniu klienta,Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowywanie raportów lub danych dla celów raportowych według wymagań klientów,Delegowanie części obowiązków związanych z prowadzeniem księgowości oraz rozliczeń podatkowych młodszym księgowym,Nadzorowanie pracy młodszych księgowych,Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych,Współpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych w celu zapewnienia klientowi profesjonalnej obsługi podatkowej,Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli.oczekujemyWykształcenie wyższe,3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok pracy przy sporządzaniu deklaracji VAT oraz wyliczaniu zaliczek na CIT,Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (na poziomie minimum B1+),Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykonywanie wyliczeń i sporządzanie zestawień,Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeżeli jesteś specjalistą/ką w obszarze ksiegowości, masz doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spółki i chcesz pracować w miłej i serdecznej atmosferze, zgłoś się do nas!oferujemyPracę dla rozpoznawalnego brandu w branży firm outsourcingowychPracę w systemie hybrydowym, biuro w ścisłym Centrum WarszawyKafeterię benefitowąSystem szkoleń, również naukę jezyka angielskiegoWsparcie wewnętrznych doradców z obszaru np. podatkowegoStabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęElastyczny czas pracyzadaniaSamodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek klientów,Przygotowywanie rozliczeń podatkowych,Przygotowywanie raportów dla celów statystycznych (GUS) oraz bilansu płatniczego (NBP),Podpisywanie deklaracji w imieniu klienta,Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,Przygotowywanie raportów lub danych dla celów raportowych według wymagań klientów,Delegowanie części obowiązków związanych z prowadzeniem księgowości oraz rozliczeń podatkowych młodszym księgowym,Nadzorowanie pracy młodszych księgowych,Kontakt z klientami w celu efektywnej realizacji usług prowadzenia księgowości oraz rozliczeń podatkowych,Współpraca z wewnętrznym działem doradców podatkowych w celu zapewnienia klientowi profesjonalnej obsługi podatkowej,Współpraca z audytorami oraz instytucjami kontrolującymi w zakresie prowadzonych audytów i kontroli.oczekujemyWykształcenie wyższe,3-letnie doświadczenie w księgowości, w tym minimum 1 rok pracy przy sporządzaniu deklaracji VAT oraz wyliczaniu zaliczek na CIT,Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienny kontakt z międzynarodowymi klientami (na poziomie minimum B1+),Doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych,Znajomość Excela w stopniu pozwalającym na wykonywanie wyliczeń i sporządzanie zestawień,Mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowymAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do zespołu w firmie z branży obródki metalu i zasil szeregi działu finansowego!Jako nasz specjalista będziesz zajmował się kontaktem z kontrahentami, a także raportami oraz analizami. A w codziennych zadaniach przyda Ci się znajomość języka angielskiego.Zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcądofinansowanie do dojazdówpakiet benefitów, m.in.spotkania integracyjne, dofinansowanie do szkoleń, paczki świąteczne, parking dla pracownikówzadaniamonitoring stanu należnościkontakt z kontrahentami w celu ustalenia warunków uregulowania zadłużeniagenerowanie monitów, wezwań do zapłaty oraz dokumentów skierowanych nadrogę postępowania sądowegogenerowanie raportów oraz przygotowywanie analizkontrola i administracja limitów kredytowychwspółpraca z innymi działami m.in. prawnym, sprzedażywspółpraca z odbiorcami krajowymi jak i zagranicznymi oraz firmamiwindykacyjnymioczekujemyrocznego doświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)asertywnościumiejętności interpersonalnych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do zespołu w firmie z branży obródki metalu i zasil szeregi działu finansowego!Jako nasz specjalista będziesz zajmował się kontaktem z kontrahentami, a także raportami oraz analizami. A w codziennych zadaniach przyda Ci się znajomość języka angielskiego.Zapoznaj się z ogłoszeniem i aplikuj!oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcądofinansowanie do dojazdówpakiet benefitów, m.in.spotkania integracyjne, dofinansowanie do szkoleń, paczki świąteczne, parking dla pracownikówzadaniamonitoring stanu należnościkontakt z kontrahentami w celu ustalenia warunków uregulowania zadłużeniagenerowanie monitów, wezwań do zapłaty oraz dokumentów skierowanych nadrogę postępowania sądowegogenerowanie raportów oraz przygotowywanie analizkontrola i administracja limitów kredytowychwspółpraca z innymi działami m.in. prawnym, sprzedażywspółpraca z odbiorcami krajowymi jak i zagranicznymi oraz firmamiwindykacyjnymioczekujemyrocznego doświadczenia na podobnym stanowiskudobrej znajomości języka angielskiegobardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)asertywnościumiejętności interpersonalnych Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • środa śląska, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do międzynarodowej firmy produkcyjnej i rozwijaj swoje umięjętności oraz wiedzę!oferujemyumowę o pracę i zatrudnienie przez naszego Klientaduże możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjimożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach finansowo-księgowychpracę w różnorodnym i międzynarodowym środowiskuzadaniaprowadzenie ksiąg rachunkowych spółki i ewidencję księgową spółkizapewnienie prawidłowego i terminowego comiesięcznego zamknięcia ksiąg rachunkowychodpowiedzialność za potwierdzanie sald oraz rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmyprowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnychrozliczanie grantów pieniężnych i niepieniężnych / dotacji / subwencji według polskiej ustawy o rachunkowości, IFRS oraz polskich przepisów podatkowych.prowadzenie comiesięcznych analiz wiekowania należności, zobowiązań i zapasów oraz proponowanie planów korekcyjnychrzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych według polskiej ustawy o rachunkowości,odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość rozliczeń podatkowych i celnych w szczególności za CIT, VAT (zarówno dla podmiotów krajowych jak i zagranicznych)zapewnienie kompletności i terminowości w zakresie sprawozdawczości do GUS, ZUS, Intrastatprzygotowanie i aktualizowanie polityki rachunkowości spółki według polskiej ustawy o rachunkowości oraz według korporacyjnych wytycznych w zakresie IFRS.wsparcie pracowników działu księgowości w celu zagwarantowania wysokiej jakości pracy i rozwoju zawodowego.oczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku produkcyjnymwykształcenie wyższe kierunkowebardzo dobra znajomość języka angielskiegobardzo dobra organizacja pracy własnej, skrupulatnośćdoświadczenie i wiedza w prowadzeniu ksiąg rachunkowych firmy produkcyjnejbiegłość w polskich i unijnych wymogach sprawozdawczości finansowej i podatkowej a w szczególności CIT i VATrozumienie standardów IFRS.MS Office oraz doświadczenie z systemami ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do międzynarodowej firmy produkcyjnej i rozwijaj swoje umięjętności oraz wiedzę!oferujemyumowę o pracę i zatrudnienie przez naszego Klientaduże możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacjimożliwość uczestnictwa w ciekawych projektach finansowo-księgowychpracę w różnorodnym i międzynarodowym środowiskuzadaniaprowadzenie ksiąg rachunkowych spółki i ewidencję księgową spółkizapewnienie prawidłowego i terminowego comiesięcznego zamknięcia ksiąg rachunkowychodpowiedzialność za potwierdzanie sald oraz rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmyprowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnychrozliczanie grantów pieniężnych i niepieniężnych / dotacji / subwencji według polskiej ustawy o rachunkowości, IFRS oraz polskich przepisów podatkowych.prowadzenie comiesięcznych analiz wiekowania należności, zobowiązań i zapasów oraz proponowanie planów korekcyjnychrzetelne sporządzanie sprawozdań finansowych według polskiej ustawy o rachunkowości,odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość rozliczeń podatkowych i celnych w szczególności za CIT, VAT (zarówno dla podmiotów krajowych jak i zagranicznych)zapewnienie kompletności i terminowości w zakresie sprawozdawczości do GUS, ZUS, Intrastatprzygotowanie i aktualizowanie polityki rachunkowości spółki według polskiej ustawy o rachunkowości oraz według korporacyjnych wytycznych w zakresie IFRS.wsparcie pracowników działu księgowości w celu zagwarantowania wysokiej jakości pracy i rozwoju zawodowego.oczekujemydoświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku produkcyjnymwykształcenie wyższe kierunkowebardzo dobra znajomość języka angielskiegobardzo dobra organizacja pracy własnej, skrupulatnośćdoświadczenie i wiedza w prowadzeniu ksiąg rachunkowych firmy produkcyjnejbiegłość w polskich i unijnych wymogach sprawozdawczości finansowej i podatkowej a w szczególności CIT i VATrozumienie standardów IFRS.MS Office oraz doświadczenie z systemami ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujemy kandydatów chętnych do zdobycia swoich pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w obszarze księgowości. Jeżeli znasz na zaawansowanym poziomie język niemiecki lub francuski? Mamy ofertę dla Ciebie!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio u naszego klientapracę w systemie hybrydowym, na ten moment również możliwość pracy zdalnejdoświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowiskumożliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy i w obszarze księgowościdobrą atmosferęobszerny pakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniakompleksowa obsługa zapytań związanych z procesami rozliczenia zobowiązań i kosztów podróży obsługa połączeń przychodzących lub maili od dostawców i pracownikówuczestniczenie w projektach mających na celu optymalizowanie procesów oczekujemyznajomości języka niemieckiego lub francuskiego na poziomie co najmniej B2+znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną rozmowędobrej znajomość pakietu MS Office, w tym Exceldoświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutemwykształcenie ekonomiczne będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy kandydatów chętnych do zdobycia swoich pierwszych doświadczeń zawodowych, jak i tych chcących dalej rozwijać się w obszarze księgowości. Jeżeli znasz na zaawansowanym poziomie język niemiecki lub francuski? Mamy ofertę dla Ciebie!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio u naszego klientapracę w systemie hybrydowym, na ten moment również możliwość pracy zdalnejdoświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowiskumożliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy i w obszarze księgowościdobrą atmosferęobszerny pakiet benefitówszkolenia wdrożeniowezadaniakompleksowa obsługa zapytań związanych z procesami rozliczenia zobowiązań i kosztów podróży obsługa połączeń przychodzących lub maili od dostawców i pracownikówuczestniczenie w projektach mających na celu optymalizowanie procesów oczekujemyznajomości języka niemieckiego lub francuskiego na poziomie co najmniej B2+znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną rozmowędobrej znajomość pakietu MS Office, w tym Exceldoświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutemwykształcenie ekonomiczne będzie dodatkowym atutem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • PLN0 - PLN4,500 miesięcznie
      • randstad polska
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniarejestracja i wprowadzanie faktur do systemukontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówarchiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)przygotowanie raportówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenia w dziale finansów lub księgowości mile widziana osoba w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci/absolwentki kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnych... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Randstad Polska wspiera firmy w zatrudnieniu najlepszych Pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Odkryj swój potencjał i rozwijaj karierę wspólnie z Randstad. Aplikuj i rozpocznij pracę w firmie naszego Klienta, gdzie zdobędziesz profesjonalne doświadczenie zawodowe w międzynarodowym środowisku, które zdecydowanie wykorzystasz w przyszłości. Znajdź pracę i rozwijaj się z Randstad.oferujemyzdobycie niezapomnianych doświadczeń zawodowych w międzynarodowym środowiskuzatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasowąpraca w modelu hybrydowym (2 dni z biura, 3 dni z domu)pakiet medyczny to już podstawa, a my wychodzimy o krok dalej: dostaniesz dostęp do całej platformy benefitowej; poznaj plusy pracy dla Randstaddodatkowy dzień wolny z okazji urodzinzadaniarejestracja i wprowadzanie faktur do systemukontrola i nadzór nad obiegiem dokumentówarchiwizacja faktur zgodnie w wymogami (opisywanie, skanowanie oraz wprowadzanie do programu SAP)przygotowanie raportówoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego zarówno w mowie jak i w piśmie (min. B2)dobrej znajomości programu Excel w praktyce (m.in. tabele przestawne, vlookup)samodzielności, dokładności oraz umiejętności pracy w zespolemile widziane doświadczenia w dziale finansów lub księgowości mile widziana osoba w trakcie studiów zaocznych oraz absolwenci/absolwentki kierunku Finanse i Rachunkowość lub pokrewnych... że zostaniesz z nami na dłużej :)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • lublin, lubelskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Jesteś absolwentem lub studentem ostatniego roku na kierunku finanse i rachunkowość?A może ukończyłeś KKZ?Znasz język angielski i chciałbyś związać swoją przyszłość z branżą finansową, ale nie wiesz od czego zacząć?Jesteśmy tu dla Ciebie!Porozmawiajmy o możliwościach rozwoju Twojej kariery w duchu Human Forward!Zaaplikuj swoje CV a nasz konsultant się do Ciebie odezwie :)   oczekujemyznajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jesteś absolwentem lub studentem ostatniego roku na kierunku finanse i rachunkowość?A może ukończyłeś KKZ?Znasz język angielski i chciałbyś związać swoją przyszłość z branżą finansową, ale nie wiesz od czego zacząć?Jesteśmy tu dla Ciebie!Porozmawiajmy o możliwościach rozwoju Twojej kariery w duchu Human Forward!Zaaplikuj swoje CV a nasz konsultant się do Ciebie odezwie :)   oczekujemyznajomości języka angielskiego Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • moszna-parcela, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Pasjonujesz się księgowością, a w szczególności obszarem należności i oceny kredytowej? czytając sprawozdanie firmy wiesz potrafisz ocenić jej sytuację finansową? lubisz pracować w międzynarodowym teamie, najchętniej na samodzielnym stanowisku? jesli tak, zapoznaj się z nasza ofertą.oferujemyumowę o pracę tymczasową z Randstad min. do wrzesnia 2022 i potem przedłużenie bezpośrednio u Pracodawcypraca w miedzynarodowej organizacji-firma produkcyjna obecna w 50 krajachonboarding, szkoleniapakiet benefitówpraca hybrydowa-jesli dojeżdzasz do biura (Moszna-Parcela) zwracamy Ci część kosztówBonus Roczny zadaniaopieka nad polskimi Klientami Spółki w obszarze należności i kontroli kredytowejwspółpraca z Biurem Obsługi Klienta w celu zapewnienia terminowego rozwiązywania problemów klientów.uzgadnianie kont klientówweryfikacja i alokacja kont nowych Klientów w obszarze warunków kredytowychwspółpraca z działem ksiegowości windykacja należnościoczekujemyco najmniej 2 lat doświadczenia w obszarzekontroli kredytowej, najlepiej w organizacji międzynarodowej wyksztacałcenie finansowe, ekonomia lub pokrewnedoskonałe umiejętności komunikacyjne zarówno pisemne, jak i werbalnedobre umiejętności liczenia i analityczne, również w pracy na Exceldobra znajomość języka angielskiego (min.B2)umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobre umiejętności organizacyjneumiejętność budowania silnych relacji z Obsługą Klientamożliwość ustalania priorytetów obciążeń zgodnie z potrzebami biznesowymi.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Pasjonujesz się księgowością, a w szczególności obszarem należności i oceny kredytowej? czytając sprawozdanie firmy wiesz potrafisz ocenić jej sytuację finansową? lubisz pracować w międzynarodowym teamie, najchętniej na samodzielnym stanowisku? jesli tak, zapoznaj się z nasza ofertą.oferujemyumowę o pracę tymczasową z Randstad min. do wrzesnia 2022 i potem przedłużenie bezpośrednio u Pracodawcypraca w miedzynarodowej organizacji-firma produkcyjna obecna w 50 krajachonboarding, szkoleniapakiet benefitówpraca hybrydowa-jesli dojeżdzasz do biura (Moszna-Parcela) zwracamy Ci część kosztówBonus Roczny zadaniaopieka nad polskimi Klientami Spółki w obszarze należności i kontroli kredytowejwspółpraca z Biurem Obsługi Klienta w celu zapewnienia terminowego rozwiązywania problemów klientów.uzgadnianie kont klientówweryfikacja i alokacja kont nowych Klientów w obszarze warunków kredytowychwspółpraca z działem ksiegowości windykacja należnościoczekujemyco najmniej 2 lat doświadczenia w obszarzekontroli kredytowej, najlepiej w organizacji międzynarodowej wyksztacałcenie finansowe, ekonomia lub pokrewnedoskonałe umiejętności komunikacyjne zarówno pisemne, jak i werbalnedobre umiejętności liczenia i analityczne, również w pracy na Exceldobra znajomość języka angielskiego (min.B2)umiejętność pracy pod presją czasubardzo dobre umiejętności organizacyjneumiejętność budowania silnych relacji z Obsługą Klientamożliwość ustalania priorytetów obciążeń zgodnie z potrzebami biznesowymi.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • opole, opolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości zawodowe w międzynarodowej firmie produkcyjnej.Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji.oferujemywspółpraca w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemduże możliwości rozwoju w międzynarodowej firmieprywatna opieka medycznaświadczenia socjalnezadaniaprowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnych z polskimi przepisami, zasadami MSR i procedurami wewnętrznymiprzygotowywanie deklaracji podatkowych CIT, VATprzygotowywanie sprawozdawczości GUS i NBPnadzorowanie i aktywne uczestniczenie w księgowanu transakcjiprzygotowywanie raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznychprzygotowywanie dokumentów związanych z audytemwspółpraca z kierownictwem i doradcamiprzygotowywanie okresowych raportów prognoz kasowychzarządzanie kredytamiudział w przygotowaniu rocznego budżetumonitorowanie bieżących wskaźników KPI i analiza wynikówoczekujemydoświadczenie w podobnej roli w firmie produkcyjnejwykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub finansówdoświadczenie w raportowaniu do międzynarodowej grupydoświadczenie w raportowaniu do Specjalnej Strefy Ekonomicznejsilne umiejętności analityczne i zaangażowanie w dotrzymywanie terminówkomunikatywny angielski w mowie i piśmie (używany na co dzień)biegłość w posługiwaniu się MS Exceldoświadczenie w korzystaniu z systemu ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe możliwości zawodowe w międzynarodowej firmie produkcyjnej.Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aplikacji.oferujemywspółpraca w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z Klientemduże możliwości rozwoju w międzynarodowej firmieprywatna opieka medycznaświadczenia socjalnezadaniaprowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnych z polskimi przepisami, zasadami MSR i procedurami wewnętrznymiprzygotowywanie deklaracji podatkowych CIT, VATprzygotowywanie sprawozdawczości GUS i NBPnadzorowanie i aktywne uczestniczenie w księgowanu transakcjiprzygotowywanie raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznychprzygotowywanie dokumentów związanych z audytemwspółpraca z kierownictwem i doradcamiprzygotowywanie okresowych raportów prognoz kasowychzarządzanie kredytamiudział w przygotowaniu rocznego budżetumonitorowanie bieżących wskaźników KPI i analiza wynikówoczekujemydoświadczenie w podobnej roli w firmie produkcyjnejwykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub finansówdoświadczenie w raportowaniu do międzynarodowej grupydoświadczenie w raportowaniu do Specjalnej Strefy Ekonomicznejsilne umiejętności analityczne i zaangażowanie w dotrzymywanie terminówkomunikatywny angielski w mowie i piśmie (używany na co dzień)biegłość w posługiwaniu się MS Exceldoświadczenie w korzystaniu z systemu ERPAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Przeglądaj ponad 12 ofert pracy

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.