You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla transport / spedycja / logistyka: 22

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceperspektywa długofalowego zatrudnienia premia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaZespół ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z działem operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomiiDoświadczenie w obszarze obsługi klienta - mile widziane, preferowany klient B2BZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polsceperspektywa długofalowego zatrudnienia premia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaZespół ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z działem operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomiiDoświadczenie w obszarze obsługi klienta - mile widziane, preferowany klient B2BZnajomość języka angielskiego na poziomie min. B2Znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która dzięki dobrej znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego będzie mogła rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej pracy w świetnej, międzynarodowej atmosferze. Jeśli tematy obsługi klienta, fakturowania i efektywnej współpracy nie są Ci obce, zaaplikuj już dziś i dołącz do zespołu profesjonalistów naszego klienta - amerykańskiego międzynarodowego koncernu produkującego artykuły gospodarstwa domowego!oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniapomoc w przetwarzaniu zamówień, reklamacjach, testowaniubudowanie komunikacji i relacji z klientami w celu przetwarzania procesu od zamówienia do realizacji fakturywspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykiwspieranie i egzekwowanie polityki sprzedażyzapewnianie prawidłowego przetwarzania faktur oraz dokumentów rozliczeniowych w systemie SAPoczekujemystatusu studenta bądź ukończonych studiów wyższychdobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2) oraz niemieckiego (min. B1)doświadczenie w obsłudze klienta byłoby mile widziane (np. staż)umiejętności dobrej organizacji pracy, skrupulatności i umiejętności odnalezienia się w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która dzięki dobrej znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego będzie mogła rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej pracy w świetnej, międzynarodowej atmosferze. Jeśli tematy obsługi klienta, fakturowania i efektywnej współpracy nie są Ci obce, zaaplikuj już dziś i dołącz do zespołu profesjonalistów naszego klienta - amerykańskiego międzynarodowego koncernu produkującego artykuły gospodarstwa domowego!oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniapomoc w przetwarzaniu zamówień, reklamacjach, testowaniubudowanie komunikacji i relacji z klientami w celu przetwarzania procesu od zamówienia do realizacji fakturywspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykiwspieranie i egzekwowanie polityki sprzedażyzapewnianie prawidłowego przetwarzania faktur oraz dokumentów rozliczeniowych w systemie SAPoczekujemystatusu studenta bądź ukończonych studiów wyższychdobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2) oraz niemieckiego (min. B1)doświadczenie w obsłudze klienta byłoby mile widziane (np. staż)umiejętności dobrej organizacji pracy, skrupulatności i umiejętności odnalezienia się w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujesz stanowiska w dziale Supply Chain, gdzie masz możliwości wdrażania własnych inicjatyw oraz pracy w międzynarodowym środowisku? Excel nie ma dla Ciebie tajemnic, a także znasz język angielski na poziomie min. B2? Nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która jest światowym liderem w sektorze Home Solutions i ma stabilną pozycję na rynkupracę w środowisku, w którym język angielski jest biznesowym językiem komunikacjielastyczny czas pracy i możlliwości pracy zdalnejatrakcyjne wynagrodzenie i możliwości rozwojubenefity takie jak: prywatna opieka medyczna, platforma benefitowa, ubezpieczenie na życie oraz platflorma e-learingowazadaniarozumienie i śledzenie codziennych dostawutrzymywanie KPI dla działu Globalnego Łańcucha Dostawprojektowanie i tworzenie raportów i analiz związanych z dostępnością produktów, wydajnością zakładów/dostawców oraz w oparciu o dane związane z planowaniem popytuprojektowanie i tworzenie raportów oraz analiz ukierunkowanych na usprawnianie wewnętrznych procesów w dzialeautomatyzacja powtarzalnych zadań dla procesów zachodzących w dzialeoczekujemywiedzy z zakresu zarządzania łańcuchem dostawpodstawowych umiejętności programistycznychzaawansowanej znajomości Excela (VBA, Power Query)znajomości SAP-azaawansowanej znajomości języka angielskiego min. B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujesz stanowiska w dziale Supply Chain, gdzie masz możliwości wdrażania własnych inicjatyw oraz pracy w międzynarodowym środowisku? Excel nie ma dla Ciebie tajemnic, a także znasz język angielski na poziomie min. B2? Nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie w międzynarodowej organizacji, która jest światowym liderem w sektorze Home Solutions i ma stabilną pozycję na rynkupracę w środowisku, w którym język angielski jest biznesowym językiem komunikacjielastyczny czas pracy i możlliwości pracy zdalnejatrakcyjne wynagrodzenie i możliwości rozwojubenefity takie jak: prywatna opieka medyczna, platforma benefitowa, ubezpieczenie na życie oraz platflorma e-learingowazadaniarozumienie i śledzenie codziennych dostawutrzymywanie KPI dla działu Globalnego Łańcucha Dostawprojektowanie i tworzenie raportów i analiz związanych z dostępnością produktów, wydajnością zakładów/dostawców oraz w oparciu o dane związane z planowaniem popytuprojektowanie i tworzenie raportów oraz analiz ukierunkowanych na usprawnianie wewnętrznych procesów w dzialeautomatyzacja powtarzalnych zadań dla procesów zachodzących w dzialeoczekujemywiedzy z zakresu zarządzania łańcuchem dostawpodstawowych umiejętności programistycznychzaawansowanej znajomości Excela (VBA, Power Query)znajomości SAP-azaawansowanej znajomości języka angielskiego min. B2Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • nowa wieś wrocławska, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukujemy Specjalisty ds. magazynowania/ logistyki dla jednego z naszych klientów działających w branży logistycznej. oferujemypraca w międzynarodowym środowisku możliwość rozwojuszeroki pakiet benefitówrynkowe wynagrodzeniezadaniaPlanowanie i nadzorowanie pracy zespołu magazynowego w celu efektywnego zarządzania Nadzorowanie wszystkich aspektów codziennych operacji, przy jednoczesnym kontrolowaniu i zarządzaniu poziomem zapasów i logistykąDążenie do ciągłej optymalizacji systemów operacyjnych magazynu, w tymprzepływu pracy, wydajności pracy, zapewnienia jakości, wymagań przestrzennych i układu pomieszczeńUstanowienie, monitorowanie i zarządzanie celami i zadaniami firmy.Regularne sprawdzanie całego sprzętu, narzędzi i maszyn oraz nadzorowaniekonserwacji, jeśli zajdzie taka potrzebaRegularne informowanie o postępach centrum poprzez spotkania online z współpracownikami z Wielkiej Brytanii oczekujemyMin. 3- letnie doświadczenie w pracy w magazynieBiegła znajomość branży, w tym obsługa systemów zarządzania magazynemZdolności adaptacyjne i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku o szybkim tempie pracyKomfortowa umiejętność przekazywania częstych i bezpośrednich informacji zwrotnych pracownikom wszystkich szczebliDoskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i silne cechy przywódcze z doświadczeniem w kierowaniu zespołemZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy Specjalisty ds. magazynowania/ logistyki dla jednego z naszych klientów działających w branży logistycznej. oferujemypraca w międzynarodowym środowisku możliwość rozwojuszeroki pakiet benefitówrynkowe wynagrodzeniezadaniaPlanowanie i nadzorowanie pracy zespołu magazynowego w celu efektywnego zarządzania Nadzorowanie wszystkich aspektów codziennych operacji, przy jednoczesnym kontrolowaniu i zarządzaniu poziomem zapasów i logistykąDążenie do ciągłej optymalizacji systemów operacyjnych magazynu, w tymprzepływu pracy, wydajności pracy, zapewnienia jakości, wymagań przestrzennych i układu pomieszczeńUstanowienie, monitorowanie i zarządzanie celami i zadaniami firmy.Regularne sprawdzanie całego sprzętu, narzędzi i maszyn oraz nadzorowaniekonserwacji, jeśli zajdzie taka potrzebaRegularne informowanie o postępach centrum poprzez spotkania online z współpracownikami z Wielkiej Brytanii oczekujemyMin. 3- letnie doświadczenie w pracy w magazynieBiegła znajomość branży, w tym obsługa systemów zarządzania magazynemZdolności adaptacyjne i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku o szybkim tempie pracyKomfortowa umiejętność przekazywania częstych i bezpośrednich informacji zwrotnych pracownikom wszystkich szczebliDoskonałe umiejętności rozwiązywania problemów i silne cechy przywódcze z doświadczeniem w kierowaniu zespołemZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym - w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz już pierwsze doświadczenia w obszarze spedycji? Posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim? Chcesz się rozwijać jako spedytor w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie transportowej? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy!oferujemysolidne podstawowe wynagrodzenieatrakcyjne premie od wypracowanych wyników rozwój i możliwość awansu w strukturach firmypakiet benefitów ( ubezpieczenie grupowe, Multisport, opieka zdrowotna)narzędzia pracy (laptop, telefon)przyjazne miejsce pracyzadaniawspółpraca z przewoźnikami i podwykonawcamikompleksowa obsługa zleceńbudowanie długofalowych relacji z klientami, salonami dealerskimirozwój bazy klientów i przewoźników, pozyskiwanie nowych, atrakcyjnych zleceńnadzorowanie realizacji zaplanowanych i zatwierdzonych transportów (planowanie i realizacja tras)koordynowanie zleceń transportowych, planowanie pracy kierowcówdbałość o terminowość, a zwłaszcza jakość dostawmonitorowanie dokumentacji transportowejoczekujemymin rocznego doświadczenia na stanowisku spedytora (i/ lub pokrewnym)dobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego umożliwiającą swobodną komunikacjidoświadczenia zawodowego w branży logistycznejznajomości funkcjonowania giełdy transportowejumiejętności kontroli listów przewozowych CMRumiejętności nawiązywania, budowania i utrzymywania kontaktów z klientaminastawienia na osiąganie wyznaczonych celówumiejętności planowania i organizowania pracy własnejumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz już pierwsze doświadczenia w obszarze spedycji? Posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim? Chcesz się rozwijać jako spedytor w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie transportowej? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy!oferujemysolidne podstawowe wynagrodzenieatrakcyjne premie od wypracowanych wyników rozwój i możliwość awansu w strukturach firmypakiet benefitów ( ubezpieczenie grupowe, Multisport, opieka zdrowotna)narzędzia pracy (laptop, telefon)przyjazne miejsce pracyzadaniawspółpraca z przewoźnikami i podwykonawcamikompleksowa obsługa zleceńbudowanie długofalowych relacji z klientami, salonami dealerskimirozwój bazy klientów i przewoźników, pozyskiwanie nowych, atrakcyjnych zleceńnadzorowanie realizacji zaplanowanych i zatwierdzonych transportów (planowanie i realizacja tras)koordynowanie zleceń transportowych, planowanie pracy kierowcówdbałość o terminowość, a zwłaszcza jakość dostawmonitorowanie dokumentacji transportowejoczekujemymin rocznego doświadczenia na stanowisku spedytora (i/ lub pokrewnym)dobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego umożliwiającą swobodną komunikacjidoświadczenia zawodowego w branży logistycznejznajomości funkcjonowania giełdy transportowejumiejętności kontroli listów przewozowych CMRumiejętności nawiązywania, budowania i utrzymywania kontaktów z klientaminastawienia na osiąganie wyznaczonych celówumiejętności planowania i organizowania pracy własnejumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gdańsk, pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Myślisz o karierze w logistyce? To właśnie pojawiła się wspaniała okazja do dołączenia do międzynarodowego dostawcy zintegrowanych usług logistycznych, a także połączenia świata transportu i zaawansowanych technologii.Nasz Klient rozwija swoją strukturę organizacyjną w Gdańsku i tym samym rozbudowuje zespoły. Jeśli chciałbyś /-ałabyś  pracować w międzynarodowym środowisku logistycznym o wysokich standardach, przyjrzyj się bliżej tej ofercie! Dołącz struktur zorientowanych na klienta i zespołu, który wzajemnie się wspiera!oferujemystabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która rozwija swoje struktury w Polscepremia rocznaprywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny (w tym Multisport)kartę lunchowąświeże owoce w biurzeokazjonalnie możliwość pracy zdalnejdynamiczne środowisko pracyelastyczne godziny pracy (start między 8:00 a 10:00)zadaniaSpecjalista ds. obsługi klienta w obszarze logistyki jest głównie odpowiedzialny za planowanie, realizację i monitorowanie wszystkich dostaw. Jest też kluczowym kontaktem dla przedstawicieli dla Klientów. Będzie ściśle współpracować z dział operacyjnym, administracyjnym, zaopatrzenia i jakości oraz logistyki u dostawców.Rozwój relacji i prowadzenie kontaktu z klientem w kontekście procesów transportowychMonitorowanie i usprawnianie realizacji wszystkich przesyłek intermodalnychDobór przewoźników z preferowanej listy kontrahentów, aby odebrać i dostarczyć przesyłkę w wymaganym terminieRozwiązywanie wszelkich problemów z transportemWprowadzenia oraz konfigurowanie danych transportowych w systemieWspółpraca z dostawcami zewnętrznymi - rozwój relacji z przewoźnikami, monitorowanie ich wydajnościSzkolenie nowych członków zespołuDostarczenie danych w przypadku reklamacji procesu transportowegooczekujemyPreferowane wykształcenie wyższe z zakresu transportu/logistyki/ekonomii1-2 lata doświadczenia w logistyce i transporcie  - preferowanemin. roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta - preferowany klient B2Bznajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, znajomość języka francuskiego (min. C1) będzie atutemZnajomość dokumentów logistycznych i transportowych, jak i dokumentacji celnej będzie atutemDoskonałe umiejętności interpersonalne, komunikatywność, otwartość na rozmówcę, postawa proklienckaDobre umiejętności analityczne, zorientowanie na szczegółyDobra organizacja pracy własnej, umiejętność dostosowania się do dynamicznego i zmiennego środowiska pracyProaktywnośćUmiejętność i chęć do pracy zepsołowejZnajomość systemu SAP będzie atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomości języka hiszpańskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomości języka hiszpańskiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim i niemieckim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę w 100% zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która chciałaby rozwinąć się pracując w strukturze międzynarodowej firmy, oferującej możliwości zdobywania nowych umiejętności, codziennego kontaktu z językiem angielskim i niemieckim oraz pracy w zespole specjalistów. Jeśli masz doświadczenie w obszarze obsługi klienta, logistyki czy zakupów, aplikuj już dziś!oferujemypracę w 100% zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodziumowę o pracę tymczasową na okres 5 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracykartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyznajomości języka angielskiego na poziomie min. B2znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2doświadczenia w pracy z systemem SAPmile widziane doświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowania etc. Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz się na planowaniu logistycznym? Bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim lub niemieckim?Program Ms Excel nie ma przed Tobą tajemnic?Nie czekaj aplikuj - Stanowisko Planista produkcji w Żarach czeka właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracępracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16szkolenia podnoszące kwalifikację, w tym językowenarzędzie niezbędne do pracypremia absencyjna kwartalnapakiet benefitów: dopłatę do dojazdów, dofinansowanie do posiłków, premie świąteczne, dofinansowanie do wypoczynku co drugi rokzadaniaplanowanie procesów logistycznych, wykonywanie kalkulacji i ocena wydatków związanych z planowanymi procesamiocena i symulacja procesów, procedur i zasobówmonitorowanie zmian w procesach logistycznychobliczanie i pomiary wydatków na nowe projekty, przejęcia i zmiany komponentów, modułów i pojazdów, sprzętu i logistycznej infrastruktury technicznejtworzenie dokumentacji dotyczącej ofertustalanie opakowań z klientem oraz dostawcąkontrola i składanie zapotrzebowań na pojemnikioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiegobardzo dobrej znajomości programu MS Excelznajomości procesów logistycznychotwartości w komunikacji międzynarodowejumiejętności analitycznego myśleniaterminowości i rzetelnościumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz się na planowaniu logistycznym? Bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim lub niemieckim?Program Ms Excel nie ma przed Tobą tajemnic?Nie czekaj aplikuj - Stanowisko Planista produkcji w Żarach czeka właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracępracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16szkolenia podnoszące kwalifikację, w tym językowenarzędzie niezbędne do pracypremia absencyjna kwartalnapakiet benefitów: dopłatę do dojazdów, dofinansowanie do posiłków, premie świąteczne, dofinansowanie do wypoczynku co drugi rokzadaniaplanowanie procesów logistycznych, wykonywanie kalkulacji i ocena wydatków związanych z planowanymi procesamiocena i symulacja procesów, procedur i zasobówmonitorowanie zmian w procesach logistycznychobliczanie i pomiary wydatków na nowe projekty, przejęcia i zmiany komponentów, modułów i pojazdów, sprzętu i logistycznej infrastruktury technicznejtworzenie dokumentacji dotyczącej ofertustalanie opakowań z klientem oraz dostawcąkontrola i składanie zapotrzebowań na pojemnikioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiegobardzo dobrej znajomości programu MS Excelznajomości procesów logistycznychotwartości w komunikacji międzynarodowejumiejętności analitycznego myśleniaterminowości i rzetelnościumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz się na planowaniu produkcji? Masz doświadczenie w branży Automotive?Bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim lub niemieckim?Program Ms Excel nie ma przed Tobą tajemnic?Nie czekaj aplikuj - Stanowisko Planista produkcji czeka właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę,pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16,szkolenia podnoszące kwalifikację, w tym językowe,narzędzie niezbędne do pracy,premia absencyjna kwartalna,pakiet benefitów: dopłatę do dojazdów, dofinansowanie do posiłków, premie świąteczne, dofinansowanie do wypoczynku co drugi rok.zadaniaplanowanie procesów logistycznych, wykonywanie kalkulacji i ocena wydatków związanych z planowanymi procesamiocena i symulacja procesów, procedur i zasobów,monitorowanie zmian w procesach logistycznych,obliczanie i pomiary wydatków na nowe projekty, przejęcia i zmiany komponentów, modułów i pojazdów, sprzętu i logistycznej infrastruktury technicznej,tworzenie dokumentacji dotyczącej ofert,ustalanie opakowań z klientem oraz dostawcą,kontrola i składanie zapotrzebowań na pojemniki.oczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego bardzo dobrej znajomości programu MS Excelznajomości procesów logistycznych,otwartości w komunikacji międzynarodowej,umiejętności analitycznego myślenia,znajomości rysunku technicznego,terminowości i rzetelności,umiejętności pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz się na planowaniu produkcji? Masz doświadczenie w branży Automotive?Bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim lub niemieckim?Program Ms Excel nie ma przed Tobą tajemnic?Nie czekaj aplikuj - Stanowisko Planista produkcji czeka właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracę,pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16,szkolenia podnoszące kwalifikację, w tym językowe,narzędzie niezbędne do pracy,premia absencyjna kwartalna,pakiet benefitów: dopłatę do dojazdów, dofinansowanie do posiłków, premie świąteczne, dofinansowanie do wypoczynku co drugi rok.zadaniaplanowanie procesów logistycznych, wykonywanie kalkulacji i ocena wydatków związanych z planowanymi procesamiocena i symulacja procesów, procedur i zasobów,monitorowanie zmian w procesach logistycznych,obliczanie i pomiary wydatków na nowe projekty, przejęcia i zmiany komponentów, modułów i pojazdów, sprzętu i logistycznej infrastruktury technicznej,tworzenie dokumentacji dotyczącej ofert,ustalanie opakowań z klientem oraz dostawcą,kontrola i składanie zapotrzebowań na pojemniki.oczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiego bardzo dobrej znajomości programu MS Excelznajomości procesów logistycznych,otwartości w komunikacji międzynarodowej,umiejętności analitycznego myślenia,znajomości rysunku technicznego,terminowości i rzetelności,umiejętności pracy w zespole.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz się na planowaniu logistycznym? Bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim lub niemieckim?Program Ms Excel nie ma przed Tobą tajemnic?Nie czekaj aplikuj - Stanowisko Planista produkcji w Żarach czeka właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracępracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16szkolenia podnoszące kwalifikację, w tym językowenarzędzie niezbędne do pracypremia absencyjna kwartalnapakiet benefitów: dopłatę do dojazdów, dofinansowanie do posiłków, premie świąteczne, dofinansowanie do wypoczynku co drugi rokzadaniaplanowanie procesów logistycznych, wykonywanie kalkulacji i ocena wydatków związanych z planowanymi procesamiocena i symulacja procesów, procedur i zasobówmonitorowanie zmian w procesach logistycznychobliczanie i pomiary wydatków na nowe projekty, przejęcia i zmiany komponentów, modułów i pojazdów, sprzętu i logistycznej infrastruktury technicznejtworzenie dokumentacji dotyczącej ofertustalanie opakowań z klientem oraz dostawcąkontrola i składanie zapotrzebowań na pojemnikioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiegobardzo dobrej znajomości programu MS Excelznajomości procesów logistycznychotwartości w komunikacji międzynarodowejumiejętności analitycznego myśleniaterminowości i rzetelnościumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz się na planowaniu logistycznym? Bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim lub niemieckim?Program Ms Excel nie ma przed Tobą tajemnic?Nie czekaj aplikuj - Stanowisko Planista produkcji w Żarach czeka właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracępracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16szkolenia podnoszące kwalifikację, w tym językowenarzędzie niezbędne do pracypremia absencyjna kwartalnapakiet benefitów: dopłatę do dojazdów, dofinansowanie do posiłków, premie świąteczne, dofinansowanie do wypoczynku co drugi rokzadaniaplanowanie procesów logistycznych, wykonywanie kalkulacji i ocena wydatków związanych z planowanymi procesamiocena i symulacja procesów, procedur i zasobówmonitorowanie zmian w procesach logistycznychobliczanie i pomiary wydatków na nowe projekty, przejęcia i zmiany komponentów, modułów i pojazdów, sprzętu i logistycznej infrastruktury technicznejtworzenie dokumentacji dotyczącej ofertustalanie opakowań z klientem oraz dostawcąkontrola i składanie zapotrzebowań na pojemnikioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiegobardzo dobrej znajomości programu MS Excelznajomości procesów logistycznychotwartości w komunikacji międzynarodowejumiejętności analitycznego myśleniaterminowości i rzetelnościumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • żary, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Znasz się na planowaniu produkcji? Bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim lub niemieckim?Program Ms Excel nie ma przed Tobą tajemnic?Nie czekaj aplikuj - Stanowisko Planista produkcji w Żarach czeka właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracępracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16szkolenia podnoszące kwalifikację, w tym językowenarzędzie niezbędne do pracypremia absencyjna kwartalnapakiet benefitów: dopłatę do dojazdów, dofinansowanie do posiłków, premie świąteczne, dofinansowanie do wypoczynku co drugi rokzadaniaplanowanie procesów logistycznych, wykonywanie kalkulacji i ocena wydatków związanych z planowanymi procesamiocena i symulacja procesów, procedur i zasobówmonitorowanie zmian w procesach logistycznychobliczanie i pomiary wydatków na nowe projekty, przejęcia i zmiany komponentów, modułów i pojazdów, sprzętu i logistycznej infrastruktury technicznejtworzenie dokumentacji dotyczącej ofertustalanie opakowań z klientem oraz dostawcąkontrola i składanie zapotrzebowań na pojemnikioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiegobardzo dobrej znajomości programu MS Excelznajomości procesów logistycznychotwartości w komunikacji międzynarodowejumiejętności analitycznego myśleniaterminowości i rzetelnościumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Znasz się na planowaniu produkcji? Bardzo dobrze porozumiewasz się w języku angielskim lub niemieckim?Program Ms Excel nie ma przed Tobą tajemnic?Nie czekaj aplikuj - Stanowisko Planista produkcji w Żarach czeka właśnie na Ciebie.oferujemyumowę o pracępracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16szkolenia podnoszące kwalifikację, w tym językowenarzędzie niezbędne do pracypremia absencyjna kwartalnapakiet benefitów: dopłatę do dojazdów, dofinansowanie do posiłków, premie świąteczne, dofinansowanie do wypoczynku co drugi rokzadaniaplanowanie procesów logistycznych, wykonywanie kalkulacji i ocena wydatków związanych z planowanymi procesamiocena i symulacja procesów, procedur i zasobówmonitorowanie zmian w procesach logistycznychobliczanie i pomiary wydatków na nowe projekty, przejęcia i zmiany komponentów, modułów i pojazdów, sprzętu i logistycznej infrastruktury technicznejtworzenie dokumentacji dotyczącej ofertustalanie opakowań z klientem oraz dostawcąkontrola i składanie zapotrzebowań na pojemnikioczekujemybardzo dobrej znajomości języka niemieckiego lub angielskiegobardzo dobrej znajomości programu MS Excelznajomości procesów logistycznychotwartości w komunikacji międzynarodowejumiejętności analitycznego myśleniaterminowości i rzetelnościumiejętności pracy w zespoleAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca stała
      • randstad polska
      We are currently looking for Logistics (Order Handling) Specialists with Dutch language to join our clients international Customer Service Center in Warsaw. The successful candidate will be primarily responsible for customer order processing (products and systems), some logistics activities and taking part in shaping of a shared services delivery model dedicated to the European countries. There is also a possibility to work remotely from any place in Poland.oferujemystable employmentpossibility to work remotelyemployment in well-known company brandprivate medical carelife insuranceco-financing for the Mybenefit program (e.g. Multisport card)zadaniaprocessing orders in the system (SAP) based on the input from customers and salesmenphone and e-mail contact with customersclose cooperation with various internal departmentsorganization of deliveries and material flow within the company in line with relevant regulationshandling warranty and return processcoordination of deliveries, preparation of reportsactively proposing process optimizations.oczekujemyDutch and English knowledge on C1 levelmaster degreeexperience/background in logistics/supply chain, business administration, customer service will be a big plusknowledge of ERP software (preferably SAP) - preferableknowledge of MS Office packages (Outlook, Excel)very good time-management and organizational skillsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      We are currently looking for Logistics (Order Handling) Specialists with Dutch language to join our clients international Customer Service Center in Warsaw. The successful candidate will be primarily responsible for customer order processing (products and systems), some logistics activities and taking part in shaping of a shared services delivery model dedicated to the European countries. There is also a possibility to work remotely from any place in Poland.oferujemystable employmentpossibility to work remotelyemployment in well-known company brandprivate medical carelife insuranceco-financing for the Mybenefit program (e.g. Multisport card)zadaniaprocessing orders in the system (SAP) based on the input from customers and salesmenphone and e-mail contact with customersclose cooperation with various internal departmentsorganization of deliveries and material flow within the company in line with relevant regulationshandling warranty and return processcoordination of deliveries, preparation of reportsactively proposing process optimizations.oczekujemyDutch and English knowledge on C1 levelmaster degreeexperience/background in logistics/supply chain, business administration, customer service will be a big plusknowledge of ERP software (preferably SAP) - preferableknowledge of MS Office packages (Outlook, Excel)very good time-management and organizational skillsAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dołącz do nowopowstającego zespołu obsługi łańcucha dostaw w Krakowie. Jeśli znasz język niemiecki, masz pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i chcesz pracować w inspirującej organizacji, nie czekaj, aplikuj już dziś!oferujemykonkurencyjne wynagrodzenieumowę o pracęhybrydowy model pracyatrakcyjny pakiet świadczeńmożliwości rozwoju zawodowegozadaniaprocesowanie zamówień w systemieprocesowanie i koordynowanie zwrotówsprawdzanie cenudzielania informacji nt. aktualnych stanów magazynowych i dostępności produktówkontakt z klientami w celu wypracownia najbardziej optymalnych rozwiązańwspieranie zespołu we wszelkich inicjatywach mających na celu poprawę jakości obłsugi klientaoczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobry poziom niemieckiegowcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku rolę mile widzianeumiejętności analityczne i znajomość Microsoft Office, Excelanalityczny sposób myśleniaświetna komunikacja i umiejętności interpersonalnewysoka dbałość o szczegóły, umiejętność pracy w elastycznych i dynamicznych warunkachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dołącz do nowopowstającego zespołu obsługi łańcucha dostaw w Krakowie. Jeśli znasz język niemiecki, masz pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta i chcesz pracować w inspirującej organizacji, nie czekaj, aplikuj już dziś!oferujemykonkurencyjne wynagrodzenieumowę o pracęhybrydowy model pracyatrakcyjny pakiet świadczeńmożliwości rozwoju zawodowegozadaniaprocesowanie zamówień w systemieprocesowanie i koordynowanie zwrotówsprawdzanie cenudzielania informacji nt. aktualnych stanów magazynowych i dostępności produktówkontakt z klientami w celu wypracownia najbardziej optymalnych rozwiązańwspieranie zespołu we wszelkich inicjatywach mających na celu poprawę jakości obłsugi klientaoczekujemybardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobry poziom niemieckiegowcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku rolę mile widzianeumiejętności analityczne i znajomość Microsoft Office, Excelanalityczny sposób myśleniaświetna komunikacja i umiejętności interpersonalnewysoka dbałość o szczegóły, umiejętność pracy w elastycznych i dynamicznych warunkachAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • świebodzin, lubuskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Chcesz się rozwijać pracując w nowoczesnym centrum logistycznym obsługującym znaną markę?Obecnie do nowej inwestycji logistycznej na terenie Świebodzina, członka międzynarodowej grupy z obszaru Home & Garden, poszukujemy osób chętnych podjąć pracę na stanowisku Team Manager Inbound/Outbound/Picking.oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę w międzynarodowym środowiskupracę od poniedziałku do piątkuniezbędne narzędzia do pracypakiet świadczeń pozapłacowychsystem premiowyzniżkę na zakup produktów firmowychudział w budowaniu nowoczesnego centrum logistycznegosamochód służbowyzadaniaodpowiedzialność za podległy obszar planowanie pracy podległego personeluodpowiedzialność za podległy zespół liczący ok. 50- 200 osób (w zależności od działu) pracujących w systemie zmianowymmotywowanie podległego zespołu, identyfikacja i planowanie potrzeb rozwojowychanaliza i optymalizacja procesów dla wzrostu produktywności i zapewnienia jakościzarządzanie budżetem w podległym dzialeodpowiedzialność za towary przychodzącekontakt z klientami oraz dostawcami w zakresie codziennych zadańocena i kontrola zwrotów, ocena jakości i zgodnościudział w projektach z obszaru łańcucha dostaw oraz projektach optymalizującychoczekujemywykształcenia wyższego kierunkowegokilkuletniego doświadczenia zawodowego w branży logistycznejdoświadczenia w zarządzaniu zespołem min. 25 osóbdobrej znajomości procesów logistyki magazynowejdoświadczenia w zarządzaniu w oparciu o kluczowe wskaźniki efektywnościbardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word)dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości systemów zarządzania magazynem (najlepiej Microsoft D365)znajomości narzędzi Lean Managementznajomość ADR i zabezpieczania ładunku będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz się rozwijać pracując w nowoczesnym centrum logistycznym obsługującym znaną markę?Obecnie do nowej inwestycji logistycznej na terenie Świebodzina, członka międzynarodowej grupy z obszaru Home & Garden, poszukujemy osób chętnych podjąć pracę na stanowisku Team Manager Inbound/Outbound/Picking.oferujemyumowę o pracę zawieraną bezpośrednio z pracodawcąpracę w międzynarodowym środowiskupracę od poniedziałku do piątkuniezbędne narzędzia do pracypakiet świadczeń pozapłacowychsystem premiowyzniżkę na zakup produktów firmowychudział w budowaniu nowoczesnego centrum logistycznegosamochód służbowyzadaniaodpowiedzialność za podległy obszar planowanie pracy podległego personeluodpowiedzialność za podległy zespół liczący ok. 50- 200 osób (w zależności od działu) pracujących w systemie zmianowymmotywowanie podległego zespołu, identyfikacja i planowanie potrzeb rozwojowychanaliza i optymalizacja procesów dla wzrostu produktywności i zapewnienia jakościzarządzanie budżetem w podległym dzialeodpowiedzialność za towary przychodzącekontakt z klientami oraz dostawcami w zakresie codziennych zadańocena i kontrola zwrotów, ocena jakości i zgodnościudział w projektach z obszaru łańcucha dostaw oraz projektach optymalizującychoczekujemywykształcenia wyższego kierunkowegokilkuletniego doświadczenia zawodowego w branży logistycznejdoświadczenia w zarządzaniu zespołem min. 25 osóbdobrej znajomości procesów logistyki magazynowejdoświadczenia w zarządzaniu w oparciu o kluczowe wskaźniki efektywnościbardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word)dobrej znajomości języka angielskiegoznajomości systemów zarządzania magazynem (najlepiej Microsoft D365)znajomości narzędzi Lean Managementznajomość ADR i zabezpieczania ładunku będzie dodatkowym atutemAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat w okresie wakacyjnym, i chciał/a zdobyć pierwsze doświadczenie w dziale logistyki -Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,umowę o pracę tymczasową-tylko na 2 miesiące (lipiec ,sierpień)pracę hybrydową,pracę od poniedziałku do piątku.zadania Procesowanie zamówień w systemie SAP Kontakt z Logistic Control Tower w kwestii egzekwowania transportów Aktywności związane z wystawianiem faktur w systemie SAPoczekujemydobra znajomość j.angielskiego (B2)dobra znajomość narzędzi MS Office,dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy od pon-ptdostępności od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posługujesz się komunikatywnie językiem angielskim, jesteś dostępna/y na cały etat w okresie wakacyjnym, i chciał/a zdobyć pierwsze doświadczenie w dziale logistyki -Jeżeli tak, nie czekaj, Aplikuj!oferujemypracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku,możliwość rozwoju zawodowego,umowę o pracę tymczasową-tylko na 2 miesiące (lipiec ,sierpień)pracę hybrydową,pracę od poniedziałku do piątku.zadania Procesowanie zamówień w systemie SAP Kontakt z Logistic Control Tower w kwestii egzekwowania transportów Aktywności związane z wystawianiem faktur w systemie SAPoczekujemydobra znajomość j.angielskiego (B2)dobra znajomość narzędzi MS Office,dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy od pon-ptdostępności od zarazAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • łódź, łódzkie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień z językiem angielskim, który dołączy do zespołu naszego klienta - lidera branży produkcyjnej. Jeżeli interesuje Cię rozwój i doskonalenie swoich umiejętności w mięzynarodowej firmie. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)doświadczenie z systemem SAPdoświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadodatkowym atutem będzie znajomość innego języka europejskiego (poza angielskim)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko specjalisty ds zamówień z językiem angielskim, który dołączy do zespołu naszego klienta - lidera branży produkcyjnej. Jeżeli interesuje Cię rozwój i doskonalenie swoich umiejętności w mięzynarodowej firmie. Aplikuj i porozmawiajmy!oferujemyumowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę zdalną z możliwością korzystania z biura w Łodzikartę sportowąprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiezadaniautrzymywanie dobrej komunikacji z klientami i dostawcami zewnętrznymiprzetwarzanie czynności zamówień w SAP i aplikacjach wspierającychrozwiązywanie problemów podczas tworzenia zamówieniaodpowiadanie na zapytania e-mailowe związane z zarządzaniem zamówieniamianalizowanie zamówień w SAP na podstawie katalogu handlowego z danymi z katalogu technicznegowprowadzanie zmian w istniejących zamówieniach, anulowanie zamówień, monitorowanie w systemieodpowiedzialność za proces posprzedażowy: tworzenie i udostępnianie zwrotów, not kredytowych i obciążeniowychoczekujemyzaawansowane umiejętności pisemne i ustne w języku angielskim (min. B2)doświadczenie z systemem SAPdoświadczenie korporacyjne w zakresie obsługi klienta, zarządzania zamówieniami, planowaniadodatkowym atutem będzie znajomość innego języka europejskiego (poza angielskim)Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • tomaszów mazowiecki, łódzkie
      • praca stała
      • randstad polska
      Szukasz stabilnej i dobrze płatnej pracy ? Lubisz pracę za kierownicą i posiadasz uprawnienia C+E ?Chcesz odpoczywać w weekendy ? Nie czekaj, aplikuj !oferujemyumowę o pracęzatrudnienie bezpośrednio u klientapracę od poniedziałku do piątkuatrakcyjne wynagrodzenie z możliwością premii uznaniowychzadaniatransport towarów zabezpieczenie przewożonych rzeczykontrola załadunkudbanie o powierzony pojazdoczekujemyuprawnień kategorii C+Eposiadania karty kierowcy oraz kursu na przewóz towarówmile widzine doświadczenie zawodowegotowości oraz motywacji do pracy  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz stabilnej i dobrze płatnej pracy ? Lubisz pracę za kierownicą i posiadasz uprawnienia C+E ?Chcesz odpoczywać w weekendy ? Nie czekaj, aplikuj !oferujemyumowę o pracęzatrudnienie bezpośrednio u klientapracę od poniedziałku do piątkuatrakcyjne wynagrodzenie z możliwością premii uznaniowychzadaniatransport towarów zabezpieczenie przewożonych rzeczykontrola załadunkudbanie o powierzony pojazdoczekujemyuprawnień kategorii C+Eposiadania karty kierowcy oraz kursu na przewóz towarówmile widzine doświadczenie zawodowegotowości oraz motywacji do pracy  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Poszukujemy osoby, która dzięki dobrej znajomości języka angielskiego oraz włoskiego będzie mogła rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej pracy w świetnej, międzynarodowej atmosferze. Jeśli tematy obsługi klienta, fakturowania i efektywnej współpracy nie są Ci obce, zaaplikuj już dziś i dołącz do zespołu profesjonalistów naszego klienta - amerykańskiego międzynarodowego koncernu produkującego artykuły gospodarstwa domowego!oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniapomoc w przetwarzaniu zamówień, reklamacjach, testowaniubudowanie komunikacji i relacji z klientami w celu przetwarzania procesu od zamówienia do realizacji fakturywspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykiwspieranie i egzekwowanie polityki sprzedażyzapewnianie prawidłowego przetwarzania faktur oraz dokumentów rozliczeniowych w systemie SAPoczekujemystatusu studenta bądź ukończonych studiów wyższychdobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2) oraz włoskiego (min. B1)doświadczenie w obsłudze klienta byłoby mile widziane (np. staż)umiejętności dobrej organizacji pracy, skrupulatności i umiejętności odnalezienia się w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukujemy osoby, która dzięki dobrej znajomości języka angielskiego oraz włoskiego będzie mogła rozwijać swoje umiejętności w dynamicznej pracy w świetnej, międzynarodowej atmosferze. Jeśli tematy obsługi klienta, fakturowania i efektywnej współpracy nie są Ci obce, zaaplikuj już dziś i dołącz do zespołu profesjonalistów naszego klienta - amerykańskiego międzynarodowego koncernu produkującego artykuły gospodarstwa domowego!oferujemypracę na pełen etat w trybie hybrydowympracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewieczatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracyświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balancekartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniapomoc w przetwarzaniu zamówień, reklamacjach, testowaniubudowanie komunikacji i relacji z klientami w celu przetwarzania procesu od zamówienia do realizacji fakturywspółpraca z lokalnymi zespołami ds. rozwoju klienta i logistykiwspieranie i egzekwowanie polityki sprzedażyzapewnianie prawidłowego przetwarzania faktur oraz dokumentów rozliczeniowych w systemie SAPoczekujemystatusu studenta bądź ukończonych studiów wyższychdobrej znajomości języka angielskiego (min. B1/B2) oraz włoskiego (min. B1)doświadczenie w obsłudze klienta byłoby mile widziane (np. staż)umiejętności dobrej organizacji pracy, skrupulatności i umiejętności odnalezienia się w dynamicznym środowiskuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inboundfreight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowychścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowychmonitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportówmonitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dockwspółpraca ze spedycjamiorganizacja transportów specjalnychoczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektamimile widziane doświadczenie w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpointdyspozycyjności na wyjazdy służboweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inboundfreight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowychścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowychmonitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportówmonitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dockwspółpraca ze spedycjamiorganizacja transportów specjalnychoczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektamimile widziane doświadczenie w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpointdyspozycyjności na wyjazdy służboweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inboundfreight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowychścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowychmonitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportówmonitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dockwspółpraca ze spedycjamiorganizacja transportów specjalnychoczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektamimile widziane doświadczenie w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpointdyspozycyjności na wyjazdy służboweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inboundfreight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowychścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowychmonitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportówmonitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dockwspółpraca ze spedycjamiorganizacja transportów specjalnychoczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektamimile widziane doświadczenie w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpointdyspozycyjności na wyjazdy służboweAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży w obszarze frachtu morskiego lub lotniczego? Posiadasz już doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz biegle posługujesz się językiem angielskim?Jeśli Twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi "tak", zapoznaj się z poniższym ogłoszeniem i weź udział we wspaniałej przygodzie związanej z rozwojem nowego biznesu. Dla naszego klienta, który jest globalnym operatorem logistycznym, poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Managera.Daj sobie szansę, aplikuj już dziś!oferujemyStabilne zatrudnienie (umowa o pracę)Międzynarodowe środowisko pracyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzansę na rozwójNiezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowyzadaniaRozwój nowego biznesu na terenie całego kraju w zakresie usług frachtu lotniczego i morskiego, w tym budowanie zespołu i zwiększanie jego produktywnościŚcisła współpraca z kierownictwemPozyskiwanie i rozwijanie istniejących relacji z klientamiRozwijanie nowych szlaków handlowych oraz tras do i z PolskiNadzorowanie procedur i działań związanych z obsługą posprzedażnąoczekujemyKilkuletnie doświadczenie w sprzedaży w branży transportu morskiego lub lotniczegoDoświadczenie na stanowisku kierowniczymDoświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu nowego biznesuDoskonałe umiejętności analityczne i doświadczenie w negocjacjachBiegła znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w aktywnej sprzedaży w obszarze frachtu morskiego lub lotniczego? Posiadasz już doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz biegle posługujesz się językiem angielskim?Jeśli Twoja odpowiedź na powyższe pytania brzmi "tak", zapoznaj się z poniższym ogłoszeniem i weź udział we wspaniałej przygodzie związanej z rozwojem nowego biznesu. Dla naszego klienta, który jest globalnym operatorem logistycznym, poszukujemy osoby na stanowisko Business Development Managera.Daj sobie szansę, aplikuj już dziś!oferujemyStabilne zatrudnienie (umowa o pracę)Międzynarodowe środowisko pracyPracę w firmie o ugruntowanej pozycjiSzansę na rozwójNiezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowyzadaniaRozwój nowego biznesu na terenie całego kraju w zakresie usług frachtu lotniczego i morskiego, w tym budowanie zespołu i zwiększanie jego produktywnościŚcisła współpraca z kierownictwemPozyskiwanie i rozwijanie istniejących relacji z klientamiRozwijanie nowych szlaków handlowych oraz tras do i z PolskiNadzorowanie procedur i działań związanych z obsługą posprzedażnąoczekujemyKilkuletnie doświadczenie w sprzedaży w branży transportu morskiego lub lotniczegoDoświadczenie na stanowisku kierowniczymDoświadczenie w tworzeniu i rozwijaniu nowego biznesuDoskonałe umiejętności analityczne i doświadczenie w negocjacjachBiegła znajomość języka angielskiegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.