You are successfully logged out of your my randstad account

You have successfully deleted your account

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać spersonalizowane powiadomienia o ofertach pracy.

    liczba ofert pracy dla transport spedycja logistyka: 14

    filtr1
    wyczyść wszystko
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Firma z branży transportowo-spdycyjnej z siedzibą w Szczecinie powiększa swój zespół i czeka właśnie na Ciebie. Lubisz być szefem sam dla siebie, to idealna oferta. Przeczytaj i dołacz do Nas.  oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u pracodawcyróżnorodność form zatrudnienia (zlecenie, działalnośc gospodacza, stałe zatrudnienie)wynagrodzenie podstawowe + dietapraca na terenie Polski lub UE (Słowacja, Węgry) elastyczność w planowaniu systemu pacy i trasyflotę nowocesnych pojazdów z pełnym wyposażeniem, i pełnym serwisembaza z zapleczem gospodarczympraca od zaraz w przyjaznej atmosferzezadaniarealizacja zleceń transportowychwymiana paletprofesjonalna obsługa klientówterminowe dostarczenie powierzonych ładunkówtransport na terenie Polski,lub krajach Unii Europejskiej.oczekujemyprawa jazdy C+E zawodowe, uprawnienia do wykonywania zawodu (karta kierowcy, Świadectwo kwalifikacji zawodowej),samodzielności i odpowiedzialnościmile widzine doświadczenie zawodowemile widziane doświadczenie w obsłudze naczep typu chłodniapracę znajdą u Nas również osoy bez doświadczenia w transporcie międzynarodowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Firma z branży transportowo-spdycyjnej z siedzibą w Szczecinie powiększa swój zespół i czeka właśnie na Ciebie. Lubisz być szefem sam dla siebie, to idealna oferta. Przeczytaj i dołacz do Nas.  oferujemyzatrudnienie bezpośrednio u pracodawcyróżnorodność form zatrudnienia (zlecenie, działalnośc gospodacza, stałe zatrudnienie)wynagrodzenie podstawowe + dietapraca na terenie Polski lub UE (Słowacja, Węgry) elastyczność w planowaniu systemu pacy i trasyflotę nowocesnych pojazdów z pełnym wyposażeniem, i pełnym serwisembaza z zapleczem gospodarczympraca od zaraz w przyjaznej atmosferzezadaniarealizacja zleceń transportowychwymiana paletprofesjonalna obsługa klientówterminowe dostarczenie powierzonych ładunkówtransport na terenie Polski,lub krajach Unii Europejskiej.oczekujemyprawa jazdy C+E zawodowe, uprawnienia do wykonywania zawodu (karta kierowcy, Świadectwo kwalifikacji zawodowej),samodzielności i odpowiedzialnościmile widzine doświadczenie zawodowemile widziane doświadczenie w obsłudze naczep typu chłodniapracę znajdą u Nas również osoy bez doświadczenia w transporcie międzynarodowym.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • katowice, śląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu? A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach? Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie żaden problem zgłoś się do nas i daj się poznać! Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzdobycie cennego doświadczenia w obszarze logistyczno-transportowym atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość pracy zdalnej umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmymonitorowanie realizacji transportów lądowych i śródoceanicznychkontakt z przewoźnikami, agencjami celnymizarządzanie zleceniami transportowymi w imporcie i eksporcie transportów morskichwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuodpowiedzialość za monitorowanie zleceń i zbieranie danych oczekujemywykształcenia wyższego (minimum licencjat) na kierunkach logistycznych lub transportowychbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedobrych umiejętności interpersonalnych, pracy w zespolesilnych umiejętności analitycznych (wymagana znajomość Excela)nastawienia na obsługę klientamile widziane doświadczenie związane z obsługą klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz doświadczenie w obszarze logistyki lub transportu? A może szukasz możliwości zdobycia doświadczenia w tych obszarach? Jeżeli Excel nie jest Ci straszny, a angielski to dla Ciebie żaden problem zgłoś się do nas i daj się poznać! Nowoczesna i rozwojowa firma będąca liderem w branży FMCG czeka na Twoje CV!oferujemypracę w międzynarodowym środowiskuzdobycie cennego doświadczenia w obszarze logistyczno-transportowym atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów (prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, dostęp do platformy kafeteryjnej)pakiet szkoleń wprowadzającychmożliwość pracy zdalnej umowę o pracę tymczasową z szansą długoterminowej współpracyzadaniawspółpraca z klientami i partnerami firmymonitorowanie realizacji transportów lądowych i śródoceanicznychkontakt z przewoźnikami, agencjami celnymizarządzanie zleceniami transportowymi w imporcie i eksporcie transportów morskichwykonywanie czynności związanych z realizacją transportuodpowiedzialość za monitorowanie zleceń i zbieranie danych oczekujemywykształcenia wyższego (minimum licencjat) na kierunkach logistycznych lub transportowychbiegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmiedobrych umiejętności interpersonalnych, pracy w zespolesilnych umiejętności analitycznych (wymagana znajomość Excela)nastawienia na obsługę klientamile widziane doświadczenie związane z obsługą klientaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Chcesz rozwijać swoje doświadczenie w międzynarodowej firmie? Możesz rozpocząć pracę od zaraz?To właśnie Ciebie szukamy!Lokalizacja: Wrocław-Klecinaoferujemystawka godzinowa 25 zł bruttowolne weekendy2 zmianowy system czasu pracy (06:00-14:00 oraz 14:00-22:00)umowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS, ubezpieczenie chorobowe)możliwość pracy zdalnejpakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej i inne)zadaniabieżąca obsługa dostaw do klientówścisła współpraca z dostawcamirejestrowanie danych w systemiesporządzanie raportów oraz sprawozdańoczekujemymin. rocznego doświadczenia w obsłudze klienta bardzo dobrej znajomości obsługi programów Excel oraz Outlookwykształcenia min. średniegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Chcesz rozwijać swoje doświadczenie w międzynarodowej firmie? Możesz rozpocząć pracę od zaraz?To właśnie Ciebie szukamy!Lokalizacja: Wrocław-Klecinaoferujemystawka godzinowa 25 zł bruttowolne weekendy2 zmianowy system czasu pracy (06:00-14:00 oraz 14:00-22:00)umowę o pracę tymczasową (odprowadzane składki ZUS, ubezpieczenie chorobowe)możliwość pracy zdalnejpakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej i inne)zadaniabieżąca obsługa dostaw do klientówścisła współpraca z dostawcamirejestrowanie danych w systemiesporządzanie raportów oraz sprawozdańoczekujemymin. rocznego doświadczenia w obsłudze klienta bardzo dobrej znajomości obsługi programów Excel oraz Outlookwykształcenia min. średniegoAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • wrocław, dolnośląskie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Szukasz pracy, która daje satysfakcję finansową? Kieruje Tobą chęć rozwoju? Mamy idealną ofertę! Dołącz do zespołu 3M we Wrocławiu i zostań pracownikiem najbardziej rekomendowanej firmy w okolicy.Aplikuj poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ" lub wyślij sms o treści PRACA na numer tel. wskazany w ogłoszeniu. Oddzwonimy i opowiemy o szczegółach oferty.Zapewniamy bezpieczny proces rekrutacji i wsparcie na każdym etapie.  oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie w wysokości od 25,10 zł do 26,50 zł brutto/hdodatki za pracę w weekend - 150 zł bruttodofinansowanie do posiłków oraz darmowe ciepłe napoje bez ograniczeńProgram Poleć do Randstad- 500 zł za poleconą osobę spełniającą warunkibezpłatny transport z Wrocławia, Kiełczowa, Oleśnicy oraz z Jenkowicumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki ZUS) z późniejszą możliwością zatrudnienia w strukturach klientabenefity m.in. Medicover oraz Medicover Sportdodatkowe ubezpieczenie- PZU lub Compensazadaniaobsługa wózków widłowychkompletowanie zamówień, praca z dokumentacją magazynowądostarczanie gotowego produktu do magazynu i na produkcjęoczekujemyuprawnień do prowadzenia wózków widłowych (UDT)dyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowym i 4-brygadowympodstawowej znajomości obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Szukasz pracy, która daje satysfakcję finansową? Kieruje Tobą chęć rozwoju? Mamy idealną ofertę! Dołącz do zespołu 3M we Wrocławiu i zostań pracownikiem najbardziej rekomendowanej firmy w okolicy.Aplikuj poprzez kliknięcie w przycisk "APLIKUJ" lub wyślij sms o treści PRACA na numer tel. wskazany w ogłoszeniu. Oddzwonimy i opowiemy o szczegółach oferty.Zapewniamy bezpieczny proces rekrutacji i wsparcie na każdym etapie.  oferujemyatrakcyjne wynagrodzenie w wysokości od 25,10 zł do 26,50 zł brutto/hdodatki za pracę w weekend - 150 zł bruttodofinansowanie do posiłków oraz darmowe ciepłe napoje bez ograniczeńProgram Poleć do Randstad- 500 zł za poleconą osobę spełniającą warunkibezpłatny transport z Wrocławia, Kiełczowa, Oleśnicy oraz z Jenkowicumowę o pracę tymczasową (płatne urlopy i składki ZUS) z późniejszą możliwością zatrudnienia w strukturach klientabenefity m.in. Medicover oraz Medicover Sportdodatkowe ubezpieczenie- PZU lub Compensazadaniaobsługa wózków widłowychkompletowanie zamówień, praca z dokumentacją magazynowądostarczanie gotowego produktu do magazynu i na produkcjęoczekujemyuprawnień do prowadzenia wózków widłowych (UDT)dyspozycyjności do pracy w systemie 3-zmianowym i 4-brygadowympodstawowej znajomości obsługi komputeraAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szamotuły, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Mamy dla Ciebie świetną ofertę! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora mgazynuoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w stabilnej, rozwijającej się firmiemożliwość samorealizacjiodpowiednie narzędzia pracyatrakcyjne wynagrodzenieprzyjazną, rodzinną atmosferę w pracywygodne godziny pracy: 7-15, wolne weekendyzadaniakierowanie pracą podległego zespołu (2 osoby)optymalizacja procesów magazynowych nadzór, nad jakością wykonywanych prac oraz terminową realizację zadań oraz ewentualne implementowanie usprawnieńprowadzenie wymaganej dokumentacji magazynowejoczekujemydoświadczania w koordynowaniu magazynu i układaniu procesów magazynowych  umiejętności planowania i koordynowania prac magazynowych.znajomości dokumentacji i procesów magazynowych.umiejętności komunikacji i budowania zaangażowania.umiejętności zarządzania małym zespołem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Zespół Randstad Professionals zajmuje się rekrutacją specjalistów i menedżerów. Prowadzimy rekrutacje na wszystkie szczeble w organizacji. W ramach konkretnych specjalizacji w poszczególnych branżach w Randstad Professionals rekrutujemy kandydatów na konkretne poziomy stanowisk: kadra zarządzająca, kierownicy, specjaliści. Mamy dla Ciebie świetną ofertę! Dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko Koordynatora mgazynuoferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę o pracępracę w stabilnej, rozwijającej się firmiemożliwość samorealizacjiodpowiednie narzędzia pracyatrakcyjne wynagrodzenieprzyjazną, rodzinną atmosferę w pracywygodne godziny pracy: 7-15, wolne weekendyzadaniakierowanie pracą podległego zespołu (2 osoby)optymalizacja procesów magazynowych nadzór, nad jakością wykonywanych prac oraz terminową realizację zadań oraz ewentualne implementowanie usprawnieńprowadzenie wymaganej dokumentacji magazynowejoczekujemydoświadczania w koordynowaniu magazynu i układaniu procesów magazynowych  umiejętności planowania i koordynowania prac magazynowych.znajomości dokumentacji i procesów magazynowych.umiejętności komunikacji i budowania zaangażowania.umiejętności zarządzania małym zespołem Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Lubisz, kiedy w pracy dużo się dzieje? Zadania i sytuacje na stanowisku dyspozytora międzynarodowego są różnorodne, więc z pewnością nie odczujesz znużenia w pracy! Czy będzie stresująco? Może tak się zdarzyć. Jednak w firmie naszego klienta za tobą stoi wspierajacy zespół i menedżerowie. Zobacz co oferujemy!oferujemyzatrudnienie w oprciu o umowę o pracę pracę w firmie będącej liderem w zakresie logistyki żywności chłodzonej w Europiemożliwość pracy w biurze w Bydgoszczy lub Szubiniedobre warunki wynagrodzeniazadaniaplanowanie transportu na podstawie wpływających zleceńkoordynacja pracy kierowców (20-25)kontakt z klientami europejskimioptymalizacja kosztów transportudbałość o terminowość i jakość dostawdbanie o prawidłowy przepływ informacjiwspółpraca z innymi oddziałami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmiedoświadczenie w transporcie, logistyce lub w pracy kierowcy miedzynarodowego będą dodatkowym atutemdyspozycyjności do pracy zmianowej przez 8 godzin w trybie 3-zmianowym  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Lubisz, kiedy w pracy dużo się dzieje? Zadania i sytuacje na stanowisku dyspozytora międzynarodowego są różnorodne, więc z pewnością nie odczujesz znużenia w pracy! Czy będzie stresująco? Może tak się zdarzyć. Jednak w firmie naszego klienta za tobą stoi wspierajacy zespół i menedżerowie. Zobacz co oferujemy!oferujemyzatrudnienie w oprciu o umowę o pracę pracę w firmie będącej liderem w zakresie logistyki żywności chłodzonej w Europiemożliwość pracy w biurze w Bydgoszczy lub Szubiniedobre warunki wynagrodzeniazadaniaplanowanie transportu na podstawie wpływających zleceńkoordynacja pracy kierowców (20-25)kontakt z klientami europejskimioptymalizacja kosztów transportudbałość o terminowość i jakość dostawdbanie o prawidłowy przepływ informacjiwspółpraca z innymi oddziałami firmyoczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmiedoświadczenie w transporcie, logistyce lub w pracy kierowcy miedzynarodowego będą dodatkowym atutemdyspozycyjności do pracy zmianowej przez 8 godzin w trybie 3-zmianowym  Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • gliwice, śląskie
      • praca stała
      • PLN3,500 - PLN4,000 miesięcznie
      • randstad polska
      Jeśli szukasz pracy z atrakcyjnym wynagrodzeniem, licznymi benefitami i możliwością zdobycia cennego doświadczenia zawodowego to mamy dla Ciebie świetną ofertę pracy! Nie czekaj- Aplikuj!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracowadcy,stawkę podstawową 3500 brutto,premia miesięczna 200 zł brutto,wczasy pod gruszą 2000 zł brutto (przy 14 dniowym urlopie),becikowe - 1000 zł brutto,dofinansowanie do nauki 600 zł brutto na rok,dodatek za rekomendację 1000 zł brutto,pracę od zaraz w systemie czterobrygadowym,szkolenia wprowadzające i doskonalące,możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.zadaniaprzyjmowanie i nadawanie pociągów kontenerowych,obsługa kierowców,obsługa dokumentacyjna.oczekujemywykształcenia średniegodobrej znajomość obsługi komputeradobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Jeśli szukasz pracy z atrakcyjnym wynagrodzeniem, licznymi benefitami i możliwością zdobycia cennego doświadczenia zawodowego to mamy dla Ciebie świetną ofertę pracy! Nie czekaj- Aplikuj!oferujemyumowę o pracę bezpośrednio u pracowadcy,stawkę podstawową 3500 brutto,premia miesięczna 200 zł brutto,wczasy pod gruszą 2000 zł brutto (przy 14 dniowym urlopie),becikowe - 1000 zł brutto,dofinansowanie do nauki 600 zł brutto na rok,dodatek za rekomendację 1000 zł brutto,pracę od zaraz w systemie czterobrygadowym,szkolenia wprowadzające i doskonalące,możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.zadaniaprzyjmowanie i nadawanie pociągów kontenerowych,obsługa kierowców,obsługa dokumentacyjna.oczekujemywykształcenia średniegodobrej znajomość obsługi komputeradobrej organizacji pracyAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • warszawa, mazowieckie
      • praca tymczasowa
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, lidera branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko asystenta działu planowania sieci dostaw (Supply Network Planning Assistant). Jesteś studentem lub masz ukończone studia, masz już pierwsze doświadczenia w dziedzinie logistyki, a kody SKU nie stanowią dla Ciebie trudności? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę hybrydową na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie zespołu planowania w procesie uzupełniania zapasów w lokalnych centrach dystrybucyjnych w sposób terminowy informowanie o głównych przewidywanych problemach z dostępnością produktów (brak zapasów lub nadmierne zapasy)wsparcie w analizowaniu przyczyn występujących problemów z dostępnością produktów w magazyniepomoc w uzupełnianiu danych w SAP w celu zapewnienia zrównoważonego poziomu usług i zapasówpomoc we wdrażaniu nowych produktów i zmian w bazie SKU zgodnie z zaplanowanymi harmonogramami projektuaktywne zarządzanie komunikacjąprzeglądanie i zamykanie alertów dotyczących odchyleń od realistycznego planu dostawoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego min. B1umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w dziedzinie logistyki / łańcucha dostaw -mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, lidera branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko asystenta działu planowania sieci dostaw (Supply Network Planning Assistant). Jesteś studentem lub masz ukończone studia, masz już pierwsze doświadczenia w dziedzinie logistyki, a kody SKU nie stanowią dla Ciebie trudności? Jeśli jesteś zainteresowany, nie zwlekaj i aplikuj teraz! Chętnie przedstawimy Ci szczegóły oferty!oferujemyzatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia współpracypracę hybrydową na pełen etat od poniedziałku do piątkupracę w nowoczesnym biurowcu bezpośrednio przy stacji PKP Służewiecświetną atmosferę w pracy i dbanie o work life balance kartę sportową i prywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życiedodatkowe jednorazowe benefity np. tańsze bilety do kinazadaniawsparcie zespołu planowania w procesie uzupełniania zapasów w lokalnych centrach dystrybucyjnych w sposób terminowy informowanie o głównych przewidywanych problemach z dostępnością produktów (brak zapasów lub nadmierne zapasy)wsparcie w analizowaniu przyczyn występujących problemów z dostępnością produktów w magazyniepomoc w uzupełnianiu danych w SAP w celu zapewnienia zrównoważonego poziomu usług i zapasówpomoc we wdrażaniu nowych produktów i zmian w bazie SKU zgodnie z zaplanowanymi harmonogramami projektuaktywne zarządzanie komunikacjąprzeglądanie i zamykanie alertów dotyczących odchyleń od realistycznego planu dostawoczekujemystatusu studenta lub ukończonych studiów na kierunku finanse/rachunkowośćdobrej znajomości języka angielskiego min. B1umiejętności pracy w zespolechęci uczenia się i rozwojudbałości o szczegóły i umiejętności analitycznego myśleniadoświadczenia w dziedzinie logistyki / łańcucha dostaw -mile widziane (np. staż)znajomości Excela - dodatkowy atutAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • poznań, wielkopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Posiadasz już pierwsze doświadczenia w obszarze spedycji? Posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim? Chcesz się rozwijać jako spedytor w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie transportowej? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy!oferujemysolidne podstawowe wynagrodzenieatrakcyjne premie od wypracowanych wyników rozwój i możliwość awansu w strukturach firmypakiet benefitów ( ubezpieczenie grupowe, Multisport, opieka zdrowotna)narzędzia pracy (laptop, telefon)przyjazne miejsce pracyraz w miesiącu spotkania integracyjne- dzień pizzyzadaniawspółpraca z przewoźnikami i podwykonawcamikompleksowa obsługa zleceńbudowanie długofalowych relacji z klientami, salonami dealerskimirozwój bazy klientów i przewoźników, pozyskiwanie nowych, atrakcyjnych zleceńnadzorowanie realizacji zaplanowanych i zatwierdzonych transportów (planowanie i realizacja tras)koordynowanie zleceń transportowych, planowanie pracy kierowcówdbałość o terminowość, a zwłaszcza jakość dostawmonitorowanie dokumentacji transportowejoczekujemydoświadczenia zawodowego na stanowisku Spedytora (i/ lub pokrewnym)doświadczenia zawodowego w branży logistycznejznajomości funkcjonowania giełdy transportowejdobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego umożliwiającą swobodną komunikacjęumiejętności kontroli listów przewozowych CMRumiejętności nawiązywania, budowania i utrzymywania kontaktów z klientaminastawienia na osiąganie wyznaczonych celówumiejętności planowania i organizowania pracy własnejumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Posiadasz już pierwsze doświadczenia w obszarze spedycji? Posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim? Chcesz się rozwijać jako spedytor w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie transportowej? Mamy dla Ciebie idealną ofertę pracy!oferujemysolidne podstawowe wynagrodzenieatrakcyjne premie od wypracowanych wyników rozwój i możliwość awansu w strukturach firmypakiet benefitów ( ubezpieczenie grupowe, Multisport, opieka zdrowotna)narzędzia pracy (laptop, telefon)przyjazne miejsce pracyraz w miesiącu spotkania integracyjne- dzień pizzyzadaniawspółpraca z przewoźnikami i podwykonawcamikompleksowa obsługa zleceńbudowanie długofalowych relacji z klientami, salonami dealerskimirozwój bazy klientów i przewoźników, pozyskiwanie nowych, atrakcyjnych zleceńnadzorowanie realizacji zaplanowanych i zatwierdzonych transportów (planowanie i realizacja tras)koordynowanie zleceń transportowych, planowanie pracy kierowcówdbałość o terminowość, a zwłaszcza jakość dostawmonitorowanie dokumentacji transportowejoczekujemydoświadczenia zawodowego na stanowisku Spedytora (i/ lub pokrewnym)doświadczenia zawodowego w branży logistycznejznajomości funkcjonowania giełdy transportowejdobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego umożliwiającą swobodną komunikacjęumiejętności kontroli listów przewozowych CMRumiejętności nawiązywania, budowania i utrzymywania kontaktów z klientaminastawienia na osiąganie wyznaczonych celówumiejętności planowania i organizowania pracy własnejumiejętności analitycznego myśleniaAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Nowe możliwości w Legnicy! Rusza skandynawska inwestycja z innowacyjną technologią produkcyjną w sektorze chłodniczym. Do struktur Klienta, poszukujemy doświadczonej osoby, która ceni sobie stabilność zatrudnienia i świetnie odnajdzie się w środowisku typu "green field". oferujemymożliwości rozwojowe płynące z pracy przy greenfieldziemożliwość tworzenia od podstawwsparcie i opiekę przy wdrożeniumożliwość wyjazdu na szkolenie zagraniczne w ramach struktur pracodawcyrynkowe benfitystabilne zatrudnienie zadaniadefiniowanie i wdrażanie procesów w obszarze logistyki, m.in. procesy przychodzące, wychodzące i wewnętrzneprzemieszczanie materiałów oraz operacje magazynowewsparcie integracji systemów MRP udział w tworzeniu systemów i urządzeń magazynowych raportowanie do Plant Managera oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w logistyce w środowisku produkcyjnymznajomości programu SAPmile widziana wiedza i umiejętność pracy z nowoczesnymi biznesowymi programami IT i narzędziami cyfrowymi chęci ciągłego uczenia się biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Nowe możliwości w Legnicy! Rusza skandynawska inwestycja z innowacyjną technologią produkcyjną w sektorze chłodniczym. Do struktur Klienta, poszukujemy doświadczonej osoby, która ceni sobie stabilność zatrudnienia i świetnie odnajdzie się w środowisku typu "green field". oferujemymożliwości rozwojowe płynące z pracy przy greenfieldziemożliwość tworzenia od podstawwsparcie i opiekę przy wdrożeniumożliwość wyjazdu na szkolenie zagraniczne w ramach struktur pracodawcyrynkowe benfitystabilne zatrudnienie zadaniadefiniowanie i wdrażanie procesów w obszarze logistyki, m.in. procesy przychodzące, wychodzące i wewnętrzneprzemieszczanie materiałów oraz operacje magazynowewsparcie integracji systemów MRP udział w tworzeniu systemów i urządzeń magazynowych raportowanie do Plant Managera oczekujemywykształcenia wyższegodoświadczenia w logistyce w środowisku produkcyjnymznajomości programu SAPmile widziana wiedza i umiejętność pracy z nowoczesnymi biznesowymi programami IT i narzędziami cyfrowymi chęci ciągłego uczenia się biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmieAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • szczecin, zachodniopomorskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Poszukiwany kierowca-magazynier z prawem jazdy kat. C.Firma znajduje się na Przecławiu, branża: materiały budowlane.Praca max do godziny 15:00, wolne weekendyZaaplikuj lub wyślij SMS506 463 132 Marta oferujemystałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podastawowe 4500 brutto plus dodatek frekfencyjny plus nadgodziny wypłacane kodeksowopracę w jednej zmianie, start godzina 6:00,benefity w postaci karty sportowej i opieki medycznejzadaniadowóz i rozładunek towaru z Przecławia do wyznaczonych punktówjeżdzimy na terenie: Szczecin, Stargard, Gryfino, Gorzówoczekujemyposiadania prawa jazdy kat Cdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Poszukiwany kierowca-magazynier z prawem jazdy kat. C.Firma znajduje się na Przecławiu, branża: materiały budowlane.Praca max do godziny 15:00, wolne weekendyZaaplikuj lub wyślij SMS506 463 132 Marta oferujemystałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęwynagrodzenie podastawowe 4500 brutto plus dodatek frekfencyjny plus nadgodziny wypłacane kodeksowopracę w jednej zmianie, start godzina 6:00,benefity w postaci karty sportowej i opieki medycznejzadaniadowóz i rozładunek towaru z Przecławia do wyznaczonych punktówjeżdzimy na terenie: Szczecin, Stargard, Gryfino, Gorzówoczekujemyposiadania prawa jazdy kat Cdyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątkuAgencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • legnica, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • jawor, dolnośląskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Masz doświadczenie w transporcie? Dobrze czujesz się w organizowaniu wyjazdów, przygotowywaniu zestawień bądź raportów? Mamy dla Ciebie ofertę pracy na stanowisku specjalisty ds. zarządzania transportem. Jeśli chcesz dołączyć do zespołu Mercedes-Benz w Jaworze - zapraszamy do aplikowania.oferujemyzatrudnienie w oparciu o umowę tymczasową,elastyczne godziny pracy,pracę od poniedziałku do piątku,możliwość rozwoju,dodatkowe benefity.zadaniakontrola transportu inbound,freight clearing – wyjaśnianie odchyleń faktur transportowych,ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczania faktur transportowych,planowanie budżetów dla transportów inbound,optymalizacja konceptów transportowych (TTP)Syncro Supply i sterowanie oknami rozładunkowymi transportów inbound,monitorowanie i proces poprawy jakości danych na platformie IBL (VDA4913& VDA4921), REKLA Toolkontrola prawidłowości przeprowadzonych transportów,monitorowanie i kontakt z usługodawcą magazynu konsolidacyjnego Cross Dock,współpraca ze spedycjami,organizacja transportów specjalnych.oczekujemywyksztalcenia średniego lub wyższego - preferowany kierunek z zapleczem logistycznym, zarządzanie projektami,doświadczenia: 2-3 letniego w obszarze logistyki np. dyspozycja, planowanie, transport management etc.znajomości jezyków obcych: j. polski oraz komunikatywny j.angielski lub j.niemiecki,obsługi komputera: SAP, Excel, Outlook, Powerpoint,orientacji na rezultaty, umiejętność pracy w zespole jak i samodzielnie,zgody na zagraniczne wyjazdy służbowe,proaktywności oraz motywacji, gotowości do pracy w elastycznych godzinach,reagowania szybko i dokładnie na krótkie terminy realizacji.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      • kraków, małopolskie
      • praca stała
      • randstad polska
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
      Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii specjalistycznej i zrównoważonych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy: Team Leaderaw Dziale Logistyki oraz Obsługi KlientaJednym z głównych obowiązków na tym stanowisku będzie zarządzanie kilkuosobowym zespołem oraz zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta. Niezbędne jest doświadczenie z obszaru logistyki. oferujemyprywatna opieka medyczna,karta Multisport,program oszczędnościowo-inwestycyjny,dofinansowanie do urlopu i aktywności kulturalno -  sportowych,spotkania integracyjne,ubezpieczenie na życie.zadaniaZarządzanie kilkuosobowym zespołem i zapewnienie efektywnej realizacji zamówień zgodnie z oczekiwaniami klienta,Nadzorowanie terminowości i działań zgodnych z procedurami w całym łańcuchu dostaw,Wyznaczanie celów indywidualnych i planowanie działań zapewniających realizowanie działań zespołowych, oraz ich ocena,Identyfikowanie i usuwanie ograniczeń w doskonaleniu i rozwoju zespołu i jednostki,Aktywne wspieranie zespołu w celu rozwiązywania problemów klientów, które są eskalowane przez pracowników obsługi klienta,Optymalizacja procesów i inicjowanie działań podnoszących wydajność i efektywność działu obsługi klienta,Koordynacja i realizacja działań procesu obsługi zamówień, w tym współpraca z działami planowania, kontroli jakości, magazynowania, transportu, finansami i sprzedażą,Zarządzanie stanem magazynowym zapasów, utrzymanie właściwych poziomów oraz rotacji zgodnych z prognozami i oczekiwaniami spółki,Obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów, określanie przyczyn źródłowych niezgodności i działań korygujących, przestrzeganie terminowości informacji zwrotnej,Koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów (import, export, WNT), współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,Sporządzanie okresowych raportów sprzedaży oraz prognoz zapasów oraz pozostałych wymaganych analiz i ich interpretacja,Współpraca z pozostałymi działami w firmie. oczekujemyUmiejętność zarządzania zespołem,Zanjomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym min. B2 (rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim),Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i komunikacyjne – słuchanie, coaching, umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne,Zaangażowanie i entuzjazm, nastawienie na rozwój ludzi i orientacja na klienta,Umiejętność działania pod presją czasu i wyznaczania priorytetów konkurencyjnych wymagań,Inicjatywa i samodzielność w działaniu,Zdolności analityczne, tworzenie raportów, analiz i ich interpretacja,Umiejętność oceny potrzeb i luk w procesach w celu poprawy obsługi klienta, szukanie /dostarczanie propozycji rozwiązań.Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

    Dziękujemy. będziesz teraz regularnie otrzymywać powiadomienia o podobnych ofertach pracy.

    Wygląda na to, że chcesz zmienić język. Spowoduje to zresetowanie filtrów zastosowanych obecnie przy wyszukiwaniu ofert pracy.